Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@Malthador

Η διαφωνία μου δεν έχει σχέση με την λειτουργικότητα των motion controls. Τα όποια παράπονα μου τα αναφέρω στο σχετικό άρθρο για την διαφορετικότητα των χειριστήρια της Ν.
Επίσης δεν ανέφερα ότι οι πωλήσεις οφείλονται κατά αποκλειστικά στους casuals αλλά είχαν μεγάλο μερίδιο στις πωλήσεις του συστήματος, μια ματιά εδώ είναι αρκετή. Συμφωνώ ότι υπήρχαν και αρκετοί gamers (περισσότεροι από όσο πιστεύουν κάποιοι που την ίδια στιγμή θεωρούν πως τα move, kinect δεν πούλησαν σε casuals) και αυτό επαληθεύουν και τα νούμερα που αναφέρεις στο μήνυμα σου.

 

Όταν υπάρχει το ανάλογο περιεχόμενο υπήρχαν και οι ανάλογες πωλήσεις. Κάτι τέτοιο βλέπουμε και με την μεταφορά του RE4 στο Wii:

 

 

 

Αν θυμάσαι τότε η Capcom υποσχόταν RE στο Wii αν πουλήσει η μεταφορά και τελικά κυκλοφόρησε δύο on-rails spin-off shooters. Μετέπειτα κυκλοφόρησε το Revelation στο 3DS για να κυκλοφορήσει τελικά και σε άλλα συστήματα και το αστείο είναι πως το Revelation 2 δεν κυκλοφόρησε σε κανένα σύστημα της Ν... Anyway, πάμε παρακάτω.

 

H διαφωνία είναι καθαρά θέμα συνθηκών της αγοράς. Όσο για το όραμα με βάση όσα έχω διαβάσει η Ν ως προς το εμπορικό μοντέλο και την διαφορετικότητα δείχνει διαβασμένη αυτήν την φορά, το software είναι που με προβληματίζει ιδιαίτερα ως προς τις επιλογές της εταιρίας αλλά και η σωστή προώθηση/υποστήριξη του.

Δημοσ.

Επειδή είπες ότι διαφωνείς μαζί μου με τα χίλια, κράτησα μερικά σημεία από το πόστ σου όπου οι διαφωνίες είναι εμφανέστατες:

 

Προσωπικά θα διαφωνήσω με τα χίλια με τον panther_512. Έχω γράψει πως όντως οι περισσότεροι περίμεναν το WiiU να είναι συνεχιστής και εξέλιξη των motion controls αλλά κάτι τέτοιο αμφιβάλω αν θα είχε ουσιαστικό αποτέλεσμα.

 

To βασικό πρόβλημα με το gamepad είναι ότι πέταξε όλη την φιλοσοφία του wii remote στα σκουπίδια. Αντί λοιπόν βάση της ίδια φιλοσοφίας να δημιουργήσουν ένα νέο χειριστήριο δημιούργησαν το gamepad που είναι σαν ένα gamecube controller με οθόνη.

 

Εδώ όχι μόνο δεν διαφωνείς μαζί μου, διαφωνείς και με τον εαυτό σου, όταν στην πρώτη παράγραφο αμφιβάλεις για τα motion controls, ενώ στην επόμενη παράγραφο βρίσκεις ως βασικό πρόβλημα του gamepad του WiiU την μή συνέχιση της φιλοσοφίας των motion controls........

 

Τί είχα γράψει εγώ:

 

Το WiiU έπρεπε να αποτελεί εξέλιξη του Wii. Να πάρει τα motion controls ένα βήμα παραπάνω και να τα συνδυάσει με ικανό hardware.

 

 

Μετά συνεχίζεις:

 

 

Το τεράστιο λάθος που έπραξε η Ν με το Wii που φάνηκε εκ των υστέρων είναι έλλειψη υποστήριξης του με την κυκλοφορία του WiiU. Θεωρώ πως τα Wii Sports Club, Wii Fit U, Wii Party U, New Super Mario Bros U θα είχαν μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία αν είχαν κυκλοφορήσει στο Wii. Αυτό γίνεται αντιληπτό και από τα νούμερα του Just Dance που συνέχισε να πουλάει στο Wii ακόμα και με την κυκλοφορία του WiiU αλλά και σε άλλα συστήματα.

 

Όταν εγώ έγραψα:

 

Όποια και αν είναι η νέα πρόταση της Νιντέντο, πρέπει επιτέλους να το πάρει απόφαση ότι το hardware χρειάζεται και μπόλικο ποιοτικό software. Αυτό είναι το κύριο συστατικό της επιτυχίας στις φορητές της και όχι το hardware τους.

 

Από το πόστ σου, η μόνη διαφωνία που διαπιστώνω σε σχέση  με αυτά που έγραψα είναι στο κατα πόσον υπάρχει όραμα πίσω από τις κινήσεις της Νιντέντο.

 

Νομίζω ότι διαφωνείς για χάρη της διαφωνίας.

  • Moderators
Δημοσ.

@Malthador

Η διαφωνία μου δεν έχει σχέση με την λειτουργικότητα των motion controls. Τα όποια παράπονα μου τα αναφέρω στο σχετικό άρθρο για την διαφορετικότητα των χειριστήρια της Ν.

 

Δεν έχω καταλάβει που είναι η διαφωνία σου, βασικά. Μάλλον δεν το αιτιολογείς αρκετά καλά για να μπορέσω να το κατανοήσω. Εγώ που έχω λιώσει το Wii μου, έχοντας τερματίσει πάνω από 50 τίτλους (χωρίς να υπολογίζω μέσα την VC) σου λέω ότι τα motion controls ήταν απολύτως επιτυχημένα. Και tbh δεν θυμάμαι κανέναν τίτλο να μην παίζει καλά λόγω των motion controls (προφανώς δεν αναφέρομαι σε shovelware). Οπότε αφού παίζουν καλά, γιατί να τα αλλάξουν αντί να τα εξελίξουν περεταίρω στο WiiU;

 

Αν η απάντηση είναι «δεν άρεσε στους core gamers», τότε γιατί το Mario Galaxy, το Mario Kart, το SSBB ή τα Zelda πούλησαν τόσο καλά; Εκτός κι αν τα προαναφερθέντα θεωρούνται casual games, οπότε πάσο, το βλέπουμε τελείως διαφορετικά.

 

Είναι απλή η συλλογιστική:

 

Το H/W πούλησε καλά; Τσεκ.

Το S/W πούλησε καλά; Τσεκ

 

Άρα κάτι που δουλεύει δεν το αλλάζεις. Το εξελίσσεις και το κάνεις καλύτερο.

  • Like 1
Δημοσ.
@panther_512 @Malthador

Πάλι τα ίδια; Ανέφερα ήδη στην απάντηση μου στον @Malthador ότι η διαφωνία μου δεν έχει σχέση με την λειτουργικότητα των motion controls αλλά είναι καθαρά θέμα συνθηκών της αγοράς, δηλαδή αμφιβάλω αν θα είχε επιτυχία εμπορικά μια τέτοια κίνηση. Οι λόγοι αναφέρθηκαν επομένως δεν ξαναγράφω τα ίδια.

 

Είναι πασιφανές αλλά αντί να παραθέσεις όλο το συγκεκριμένο κομμάτι ξέχασες ένα μέρος του:

Προσωπικά θα διαφωνήσω με τα χίλια με τον panther_512. Έχω γράψει πως όντως οι περισσότεροι περίμεναν το WiiU να είναι συνεχιστής και εξέλιξη των motion controls αλλά κάτι τέτοιο αμφιβάλω αν θα είχε ουσιαστικό αποτέλεσμα. Από την μια οι casuals δεν υπήρχε περίπτωση να επενδύσουν σε ένα νέο σύστημα για να έχουν πρόσβαση στο ίδιο με επιπλέον περιεχόμενο software και από την άλλοι οι περισσότεροι gamers είχαν υποστεί αρνητική προπαγάνδα σε βαθμό πλύσης εγκεφάλου ότι θα πάθουν ψωρίαση αν αγγίξουν motion controls και πως το Wii δεν είναι τίποτα άλλο πέρα από συλλέκτης σκόνης.

 

To βασικό πρόβλημα με το gamepad είναι ότι πέταξε όλη την φιλοσοφία του wii remote στα σκουπίδια. Αντί λοιπόν βάση της ίδια φιλοσοφίας να δημιουργήσουν ένα νέο χειριστήριο δημιούργησαν το gamepad που είναι σαν ένα gamecube controller με οθόνη".

 

Το παραπάνω το ενισχύω ακριβώς όταν γράφω πως κάποιες σειρές που είχαν επιτυχία στο Wii έπρεπε οι συνέχειες τους να κυκλοφορήσουν στο Wii και όχι στο U το οποίο επίσης παραθέτεις αλλά επίσης "αδυνατείς" να καταλάβεις.

 

Όσο αφορά την φιλοσοφία εκεί και αν τα έχεις κάνει σαλάτα. Αναφέρομαι στην ευκολία να αντιληφθεί ο μέσος χρήστης τον χειρισμό αλλά και την ευκολία χρήσης του χειριστηρίου, αυτό το κομμάτι δεν υπάρχει στο gamepad. Αντίθετα είναι πολύπλοκο, μεγάλο και βαρύ,με μια οθόνη που καλεί τον χρήστη να εναλλάσσεται με την οθόνη της τηλεόρασης σε κάποια παιχνίδια κάνοντας το σύστημα δύσκολο αντιληπτό και δύσκολο στον χειρισμό για τον μέσο χρήστη. 

Το πρόβλημα σου είναι πως έχεις συνδέσει την ευκολία, αμεσότητα με τα motion controls ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι ανάγκη να υφίσταται κάτι τέτοιο κατά αποκλειστικότητα. Να σου υπενθυμίσω πως και οι τωρινές κονσόλες υποστηρίζουν/υποστήριξαν τα motion controls. Το gamepad υποστηρίζει και σε κάποια παιχνίδια πολύ πετυχημένα (πχ splatoon), το DS4 επίσης με το ps4 να υποστηρίζει και τα move όπως επίσης το PS VR το οποίο λειτουργεί με βάση επίσης motions, τέλος το kinect 2 της MS (που πήγε άπατο και ενισχύει όσα προανέφερα περί εμπορικότητας) και το μεταγενέστερο hololens. Ως προς το κομμάτι της φιλοσοφίας έγραψα επίσης για τα σχετικά Iwata Asks από τα οποία μπορούν να προκύψουν ανάλογα συμπεράσματα.

Θεωρώ λοιπόν πως υπάρχουν δυνατότητες να επιτευχθεί η αμεσότητα και η ευκολία χειρισμού χωρίς να οφείλονται κατά βάση τα motion controls, παραδείγματα το eye tracking ή οι σκανδάλες κυλίσεως που μάθαμε μέσα από μια πατέντα της Ν που τα αναφέρω και στο άρθρο ΝΧ controlller.

 

Η αλλαγή φιλοσοφίας και η άγνοια της αγοράς οδήγησε σε αποτυχία εμπορικά το WiiU. Δεν μπόρεσε να συνδυαστεί ούτε με την blue ocean στρατηγική της εταιρίας με την κυκλοφορία του ανάλογου software. Όμως, για άλλη μια φορά, με βάση όσα έχω διαβάσει η Ν ως προς το εμπορικό μοντέλο και την διαφορετικότητα δείχνει διαβασμένη αυτήν την φορά, το software είναι που με προβληματίζει ιδιαίτερα ως προς τις επιλογές της εταιρίας αλλά και η σωστή προώθηση/υποστήριξη του.

 

 

Γενικώς, με δουλεύετε; Στα μηνύματα μου γράφω ότι δεν έχω πρόβλημα με τα motion controls, αναφέρω λόγους για τους οποίους εμπορικά μια συνέχεια βασισμένη στα motion controls δεν θα είχε ουσιαστικά αποτελέσματα.

  • Moderators
Δημοσ.
@Malthador

Με δουλεύεις; Στα μηνύματα μου γράφω ότι δεν έχω πρόβλημα με τα motion controls, αναφέρω λόγους για τους οποίους εμπορικά μια συνέχεια βασισμένη στα motion controls δεν θα είχε ουσιαστικά αποτελέσματα.

 

 

Ουφ, ρε συ.

 

Ας αφήσουμε στην άκρη τους casuals. Ας υποθέσουμε ότι δεν μας ενδιαφέρουν.

 

Ας υποθέσουμε επίσης ότι οι core που αγόρασαν το Wii ήταν 30-40-50m, στην χειρότερη περίπτωση να ήταν τριπλάσιοι από όσους αγόρασαν το Wii U (μόνο το Mario Kart, αρκεί για να βγει αυτό το συμπέρασμα). Από που αντλείς το συμπέρασμα ότι οι ίδιοι οι core δεν θα αγόραζαν το Wii 2 με τα πιο εξελιγμένα motion controls; Επειδή τους είχαν κάνει... πλύση εγκεφάλου; Εκεί στηρίζεις την επιχειρηματολογία σου;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Τι ουφ Malthador και panther_512; Για να αντιληφθείτε ένα μέρος από όσα γράφω έπρεπε να απαντήσω τουλάχιστον δύο φορές. Malthador, από την μια μου βάζεις λόγια πως θεωρώ πως οι πωλήσεις έγιναν από τους casuals και πως τα motion controls δεν δούλευαν σωστά σε συγκεκριμένα games και από την άλλη συνεχίζεις σε ρυθμό απολυτότητας πως κάποιος που τα υποστηρίζει αυτά δεν είχε ποτέ Wii ή δεν έχει γενικότερα επαφή με το αντικείμενο. Σε επόμενο μήνυμα σου αναφέρεις την προσωπική σου ενασχόληση λες και είναι κριτήριο εμπορικότητας για να πείσεις ξανά πως τα motion λειτουργούσαν (μου ξαναβάζεις λόγια) και ξανα-αναφέρεις νούμερα πωλήσεων software λες και οι συνέχειες τους εξασφαλίζουν την επιτυχία του επόμενου συστήματος. Αν ίσχυε το τελευταίο τόσο από πλευράς software όσο και από πλευράς σχεδιασμού hardware τότε οι εταιρίες θα είχαν λύσει τα προβλήματα τους εδώ και χρόνια. Το ουφ λοιπόν ανήκει κατά αποκλειστικότητα σε 'μένα.

 

Ξανά λοιπόν θεωρώ πως μια συνέχεια βασισμένη αποκλειστικά σε μια εξέλιξη των motion controls δεν θα είχε ουσιαστικά αποτελέσματα κατά ένα μέρος λόγω της αρνητικότητας που επικρατούσε σε μεγάλο διάστημα της ζωής του Wii. 

Επίσης η αρχική υποστήριξη του kinect 2 που κατέληξε να εξαφανιστεί από την αγορά αλλά και η παντελής έλλειψη υποστήριξης του move που πλέον επανέρχεται μέσα από το PS VR ενισχύει τα λεγόμενα μου. 

Επιπρόσθετα αν ήθελε κάποιος να παίξει τις νέες εκδόσεις των  Wii Sports Club, Wii Fit U, Wii Party U θα είχε προβεί στην αγορά του εκάστοτε συστήματος έτσι και αλλιώς αλλά δεν το έπραξαν διότι ακριβώς η πλειοψηφία δεν ενδιαφέρθηκε για μερικώς αναβαθμισμένες εμπειρίες. Μια χαρά υποστήριζαν το wii remote τα παραπάνω παιχνίδια μεταξύ άλλων όπως το Tropical Freeze. Εξάλλου η χρήση του gamepad σε αυτά τα παιχνίδια γίνεται κατά κύριο λόγο στο off screen mode. Επομένως και η άποψη πως τα motion controls έγιναν ditched (και δεν αναφέρομαι μόνο στην Ν αλλά γενικότερα στην βιομηχανία) πάει περίπατο. 

Γενικώς τα συγκεκριμένα παιχνίδια δεν λειτούργησαν ως system sellers. Για αυτό γράφω πως η Ν δεν είχε επαφή με τα δεδομένα της αγοράς κάτι που και οι ίδιοι το παραδέχτηκαν.

 

Ένα σύστημα που θα έχει motions αλλά και νεότερα χαρακτηριστικά (όπως για παράδειγμα οι σκανδάλες κυλίσεως) που θα κάνουν την διαφορά μπορεί να λειτουργήσουν εμπορικά καλύτερα. Η εξέλιξη των motion κατά αποκλειστικότητα αμφιβάλω ότι θα έκανε μεγάλη διαφορά. Η διαφορετικότητα δεν είναι ανάγκη να έρθει αποκλειστικά μέσω του χειριστηρίου αλλά από το σύνολο του συστήματος (πχ έχτρα λειτουργίες μέσω επιπρόσθετων μερών του hardware, κάτι παρόμοιο με την wii sensor bar).

 

Θα έκανα μια αναφορά σχετικά με το όραμα της Ν (πλατφόρμα, active users,  αλληλεπίδραση, αλληλοπροβολή, αυτοπροβολή, QoL, apps, κτλ) αλλά δεν ξαναγράφω μια από τα ίδια. Υπάρχουν σχετικά άρθρα στο blog μου, ακόμα καλύτερα υπάρχει το nintendo ir, το iwata ask σχετικά με τα χειριστήρια και σχετικές δηλώσεις από εκπρόσωπους της εταιρίας και πάει λέγοντας. Δεν με ενοχλεί που βγάζετε άλλα συμπεράσματα από τα λεγόμενα μου γιατί όπως και να το κάνουμε ο καθένας έχει διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων με πειράζει όταν βάζετε λόγια και μετά μου ζητάτε και τα ρέστα στο τέλος. Σας κατευθύνω σε πηγές με σχετικές πληροφορίες αλλά και πάλι πάπαλα, αν δεν έχετε όρεξη τι με πρήζετε; Μου θυμίζετε γέρους σε καφενεία που έχουν βρει λύσεις για τα οικονομικά προβλήματα της χώρας.

 

panther_512. Η Ν έχτισε το WiiU πάνω στην επιτυχία του Wii (όνομα, τρόπος προώθησης, κοινό software, υποστήριξη των motion controls) ακόμα και αν το αρνήσε γιατί δεν το βλέπεις ως εξέλιξη των motion controls. Όσο για την εξέλιξη είναι σχετικό, το ΜΚ8 εξελίχθηκε με το gamepad και λειτουργεί και ως τιμονιέρα. Για άλλη μια φορά: unique software experience can always be released with unique hardware that has a unique interface. Για την Ν hardware και software είναι ένα κομμάτι. Δεν βλέπω έλλειψη οράματος ως προς τα μελλοντικά τους σχέδια αλλά στην περίπτωση του WiiU δεν είχαν καμία επαφή με την αγορά.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Moderators
Δημοσ.

 

Τι ουφ Malthador και panther_512; Για να αντιληφθείτε ένα μέρος από όσα γράφω έπρεπε να απαντήσω τουλάχιστον δύο φορές. Malthador, από την μια μου βάζεις λόγια πως θεωρώ πως οι πωλήσεις έγιναν από τους casuals και πως τα motion controls δεν δούλευαν σωστά σε συγκεκριμένα games και από την άλλη συνεχίζεις σε ρυθμό απολυτότητας πως κάποιος που τα υποστηρίζει αυτά δεν είχε ποτέ Wii ή δεν έχει γενικότερα επαφή με το αντικείμενο. Σε επόμενο μήνυμα σου αναφέρεις την προσωπική σου ενασχόληση λες και είναι κριτήριο εμπορικότητας για να πείσεις ξανά πως τα motion λειτουργούσαν (μου ξαναβάζεις λόγια) και ξανα-αναφέρεις νούμερα πωλήσεων software λες και οι συνέχειες τους εξασφαλίζουν την επιτυχία του επόμενου συστήματος. Αν ίσχυε το τελευταίο τόσο από πλευράς software όσο και από πλευράς σχεδιασμού hardware τότε οι εταιρίες θα είχαν λύσει τα προβλήματα τους εδώ και χρόνια. Το ουφ λοιπόν ανήκει κατά αποκλειστικότητα σε 'μένα.

 

Η προσωπική μου εμπειρία δεν σου κάνει σαν επιχείρημα (άσχετα που δεν είμαι ο μόνος που το υποστηρίζει). Δεκτόν.

 

Οι πωλήσεις των core τίτλων δεν σου κάνουν σαν επιχείρημα. Και πάλι δεκτόν.

 

Το αντεπιχείρημά σου απέναντι στα δικά μου είναι ότι «υπήρχε αρνητικότητα εκείνο τον καιρό» και «είχε γίνει πλύση εγκεφάλου». Ακόμα και αυτά τα δέχομαι (αν και τα θεωρώ γελοία σαν επιχειρήματα), ωστόσο λύσε μου την απορία αν θες, πως κατάλαβες ότι «υπήρχε αρνητικότητα» όταν οι core τίτλοι πούλαγαν σαν στραγάλια;

 

Τελοσπάντων, δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω, λίγες μέρες έμειναν για την αποκάλυψη του συστήματος, θα δούμε ποιός θα έχει δίκιο και ποιός άδικο, ανάλογα με το reception.

Δημοσ.

Το αντεπιχείρημά σου απέναντι στα δικά μου είναι ότι «υπήρχε αρνητικότητα εκείνο τον καιρό» και «είχε γίνει πλύση εγκεφάλου». Ακόμα και αυτά τα δέχομαι (αν και τα θεωρώ γελοία σαν επιχειρήματα), ωστόσο λύσε μου την απορία αν θες, πως κατάλαβες ότι «υπήρχε αρνητικότητα» όταν οι core τίτλοι πούλαγαν σαν στραγάλια;

 

Τελοσπάντων, δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω, λίγες μέρες έμειναν για την αποκάλυψη του συστήματος, θα δούμε ποιός θα έχει δίκιο και ποιός άδικο, ανάλογα με το reception.

 

Συγνώμη αλλά όταν μου γράφεις ότι δεν υπήρχε αρνητικότητα απέναντι στο Wii τότε πρέπει να ζήσαμε σε διαφορετική διάσταση ακόμα και αν δεν το δέχεσαι σαν επιχείρημα. Έγραψα στο μήνυμα  #1201 ότι δεν διαφωνώ πως υπήρχαν core gamer στο σύστημα επομένως ξανά όταν υπήρχε το ανάλογο περιεχόμενο υπήρχαν και οι ανάλογες πωλήσεις. Όμως οι συνέχειες τους δεν εξασφαλίζουν την επιτυχία του επόμενου συστήματος. Αν ίσχυε το τελευταίο τόσο από πλευράς software όσο και από πλευράς σχεδιασμού hardware τότε οι εταιρίες θα είχαν λύσει τα προβλήματα τους εδώ και χρόνια. Αυτό το είδαμε και στην πράξη με τις αντίστοιχες εμπορικές συνέχειες στο WiiU που ανέφερα αναλυτικά παραπάνω.

 

Επειδή μου τα έκανες στραγάλια δείξε μου επιτέλους σε παρακαλώ σε ποιο σημείο αναφέρω ότι δεν πούλησε το Wii και σε gamers.

 

Βασίζεσαι τόσο πολύ στα νούμερα πωλήσεων συγκεκριμένων παιχνιδιών και δεν υπολογίζεις καθόλου πως τα δεδομένα της αγοράς άλλαξαν παντελώς από το Wii στο WiiU με την εδραίωση των smart devices. Επιμένεις σε νούμερα όταν ακριβώς το ίδιο λάθος έκανε και η Ν, θεώρησε ότι η εμπορική επιτυχία του Wii Θα συνεχιστεί στο WiiU. Επομένως πάρε κοινό όνομα, τρόπος προώθησης, συνέχειες εμπορικού software και υποστήριξη των motion controls. Επίσης οι core τίτλοι που αναφέρεις δεν πούλησαν κατά αποκλειστικότητα στους core gamers, εκτός αν έχεις στοιχεία που δεν γνωρίζω και ευχαρίστως να τα διαβάσω.

 

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς γράφοντας να δούμε ποιος έχει δίκιο και ποιος έχει άδικο σχετικά με το ΝΧ. Δεν βλέπω να υποστηρίζεις κάτι μέσα από την συγκεκριμένη συζήτηση που έχει να κάνει με το ΝΧ. Μπορείς να μου το εξηγήσεις καλύτερα;

Δημοσ.

Βασικα κατι το οποιο οσο να ναι αναφερθηκε πολυ περυσι(και γενικα οσον αφορα την τωρινη κονσολα και τι μπορει να δουμε στο NX)ειναι για συνεχεια της σειρας metroid μετα απο ποσα χρονια που βγηκε το 3(και το Other m το οποιο βεβαια ειναι τελειως διαφορετικη προσεγγιση απο την τριλογια).

 

Αυτο βασικα το εχω και εγω μεγαλη περιεργεια.Για ποιο λογο μια απο τις πιο γνωστες σειρες(και με τρομερα υψηλες βαθμολογιες και υποδοχη απο το κοινο)δεν πουλαει?Και προφανως αναφερομαι στα metroid παιχνιδια.

 

Φταιει μηπως που δεν εχουν multiplayer οπως ο(τυπικος)ανταγωνισμος των fps παιχνιδιων?

 

Γιατι οσο βλεπω εικονες οπως η παραπανω και φυσικα το τελευταιο metroid Federation force, δεν βλεπω δυστηχως να εχουμε αξια συνεχεια της τριλογιας.

Δημοσ.

Αν τελικά ισχύουν οι φήμες τελικά το ΝΧ δεν είναι και τίποτα καινούργιο:

 

Υπάρχουν και τα Razer Edge και WikiPad αλλά δεν έχουν αποσπώμενα χειριστήρια.

 

Anyway, διάβασα κάτι φήμες από τις πολλές που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο για παρουσίαση του συστήματος κατά τις 27 του μηνός και για στόχο της Ν να κυκλοφορήσουν μέχρι τέλος του 2017 τα Zelda, Mario και Metroid. Επίσης άλλοι γράφουν ότι θα προκύψουν δύο συσκευές που  θα διαμοιράζονται το ίδιο υλικό χωρίς exclusivities κάτι που ίσχυε μέχρι σήμερα. Το τελευταίο είναι κάτι που ομολογουμένως δεν το περίμενα, ίσως τελικά η Ν μέσα από το οικοσύστημα της και την πληθώρα προϊόντων QoL επιδιώκει να συμμαζέψει το gaming τμήμα της. Φυσικά αυτά παραμένουν φήμες και απλά περιμένουμε.

Δημοσ.

Εγώ κλίνω στο ότι θα υπάρχουν δύο συσκευές (σταθερό/φορητό) που θα υποστηρίζονται από τις ίδιες μηχανές και θα παίζουν τα ίδια παιχνίδια (downscaled για το φορητό) θα είναι πολύ εύκολο να γίνουν ports μεταξύ των 2. Θα έχουν κοινό όνομα (π.χ. ΝΧ handheld /NX console) και οι πωλήσεις τους θα προσμετρώνται ως μία οικογένεια, όπως τα 3ds family systems. Το Μάρτιο θα βγει το σταθερό και τέλη 2017 το φορητό. Όσον αφορά το gimmick, κλίνω σε κάτι σε AR.

 

Μεγάλο παιχνίδι Mario δε νομίζω να βγει μέσα στο 17 γιατί ο Miyamoto είπε ότι στην Ε3 2017 ίσως έχουν να δείξουν κάτι από το επόμενο Mario. Παιχνίδι Metroid παίζει να βγει λόγω του τέλους του MP:FF και τη φήμη ότι η μία ομάδα της retro δουλεύει πάνω σε αυτό.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...