funbreaker Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 (επεξεργασμένο) Η συμφωνία μου με την wind είναι 17 ευρώ τον μήνα. Καμιά φορά έρχεται 1-2 περισσότερα αν τύχει να πάρω σε κανέναν αριθμό εκτός παγίου (11888, 14554 και τέτοια). Έτσι και αυτό τον μήνα ήρθε 19,51 ευρώ. Υπέθεσα πως χρεώθηκα από κάτι τέτοιο και δεν ασχολήθηκα. Σήμερα είδα τον λογαριασμό καταλάθος και παρατήρησα το "Μηνιαίο Πάγιο Λογαριασμός-email". Δεν έβγαζα άκρη και δεν μπορούσα να υποθέσω τι μπορεί να είναι αυτό το πράμα και αποφάσισα να πάρω την εξυπηρέτηση να μου πουνε. Πήρα (και χρεώθηκα 25 λεπτά) και μου είπε ο υπάλληλος πως εδώ και ένα μήνα η wind αποφάσισε να χρεώνει το email με 2 ευρώ σε κάθε λογαριασμό. Επίσης έμαθα πως ενημερώθηκα γραπτώς πριν 2 μήνες στα ψηλά γράμματα του λογαριασμού ότι οι χρεώσεις θα αλλάξουν οπότε έπρεπε να το παρατηρήσω και να πάρω πρωτοβουλία να τους πάρω τηλέφωνο Η γελοιότητα της απόφασης δεν έχει όρια. Μάλλον η wind χρειαζόταν λεφτά και είπε να βγάλει 2 ευρώ επιπλέον από όλους τους λογαριασμούς μέχρι να το πάρουν χαμπάρι, που το πιθανότερο είναι οι περισσότεροι να μην το καταλάβουν καν. Εξοργίζομαι με τέτοιες πρακτικές. Θα στείλω τώρα email διαμαρτυρίας στην wind και σκέφτομαι να στείλω και στην γραμματεία καταναλωτή. Υπάρχουν πιθανότητες ηθικής δικαίωσης ή θα μου πούνε πως έπρεπε να παρατηρήσεις τα ψιλά γράμματα στον λογαριασμό και μετά να τους πάρεις τηλέφωνο να απενεργοποιήσεις την υπηρεσία email? Επεξ/σία 9 Μαΐου 2015 από funbreaker 3
pantelis21 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Η wind είναι μια απαράδεκτη εταιρία από όλες τις απόψεις. Οι πρακτικές αυτές δεν είναι οι μόνες. Χρεώνουν ότι γουστάρουν όποτε γουστάρουν για ΑΘΛΙΑ πράγματα. Μη θυμηθώ το wind I love tv που σου έδινε και καλά 1 μήνα δωρεάν και αν δε το απενεργοποιούσες σε χρέωνε κάθε μήνα... Απαράδεκτη εταιρία και με αυτά που κάνει σε λίγο δε θα είναι μόνο τελευταία αλλά θα είναι και τελειωμένη από τον χάρτη. Το adsl της απαράδεκτο. Χρεωνει τον εξοπλισμό 20€ και ποτέ δεν βρίσκεις τεχνική βοήθεια όσο και αν προσπαθείς. Τα προγράμματα κινητής της ΦΘΗΝΗ αντιγραφή της vodafone βλέπε RED 1 και μετά από μήνες.... το wind W... Ίδιες τιμές με ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ. Ακόμα και στα κινητά μια ζωή πίσω ακόμα και στο combo της που της vodafone είναι καλύτερο. Το καλύτερο όλων; το φοιτητικό της που σε ανάγκαζε να το βάλεις ΜΟΝΟ ΣΕ ΝΕΟ ΑΡΙΘΜΟ σε αντίθεση με cosmote/vodafone... Είναι τρίτη μόνο και μόνο γιατί οι εταιρίες είναι 3. Στον πάτο. Και δε θα αναφέρω τις υπόλοιπες βρώμικες τακτικές για να δένει πελάτες να τους πείθει και να τους αναγκάζει να κάτσουν... Απλά μην ξανακάνετε wind σε τίποτα. Τα πακέτα της όχι απλά είναι αντιγραφή της vodafone αλλά δίνουν και λιγότερα... Και μη βγει κανείς να μου πει ένα τυχαίο πακέτο που μπορεί να τυχαίνει να είναι καλύτερο στην wind. Στο σύνολο είναι φθηνή απομίμηση. Η cosmote από την άλλη μπορεί να είναι πιο ακριβή αλλά πουλάει ποιότητα. Όταν εγώ έπαιρνα στην wind/tellas παλαιότερα για πρόβλημα στον εξοπλισμό δεν κατάφερα να βγάλω άκρη ποτέ και τελικά ΑΓΟΡΑΣΑ νέο μόντεμ. Τώρα στον ΟΤΕ που ειχα θέμα πήρα τηλέφωνο απόγευμα και την άλλη μέρα το πρωί είχα ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ να μετράει την γραμμή και να την διορθώνει και μου άφησε και modem δωρεάν... Στην cosmote αν δεν έχεις σήμα στο σπίτι έχει συσκευή που στα συμβόλαια δίνει δωρεάν συνήθως που συνδέεται στο μόντεμ και σου δίνει τέλειο σήμα... Όσο για το αν θα βγάλεις άκρη; Γελάω... Να είσαι τυχερός που το παρατήρησες ... Αυτόι έχουν τον τρόπο να είναι νομικά καλυμμένοι στα βρώμικα κόλπα και πρακτικές τους... Το θέμα είναι όχι απλά να σπάσεις το συμβόλαιο και να φύγεις αλλά να μάθει και ο κόσμος επιτέλους πως όταν συνεννοείται για ένα συμβόλαιο στα 17€ συνήθως θα πληρώνει 19-20€ για 24μήνες και χωρίς να μπορεί να φύγει γιατί θα πληρώσει πίσω όλο το ποσό της επιδότησης................................. 4
johnkal Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Χαχαχαχα δεν πάμε καλά! Όπως και να χει αλλαξε εταιρία δεν υπάρχει χειρότερη από όλες τις απόψεις. 1
makfil Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 @funbreaker Δεν θα κάνεις τίποτε με τη διαμαρτυρία γιατί η Wind, όπως και κάθε παρόμοια εταιρεία άλλωστε, ενημέρωσε έγκαιρα για την αλλαγή του τιμολογίου της και έδινε τη δυνατότητα διαγραφής του λογαριασμού (μορφής [email protected] ), που έτσι κι αλλιώς ελάχιστοι είχαν χρησιμοποιήσει (εγώ ουδέποτε, αλλά είχα ανοίξει ένα, για να υπάρχει). Σχετικό ενημερωτικό δελτίο Σε πολλά fora άνοιξαν θέματα γι' αυτό το ζήτημα και γράφτηκαν αρκετά και η ουσία είναι ότι όσοι ενημερώθηκαν ζήτησαν τη διαγραφή του λογαριασμού τους και δεν χρεώθηκαν. Αυτό πρέπει να κάνεις άμεσα για να γλυτώσεις και την επόμενη χρέωση, εάν δεν έχει γίνει ήδη. Edit Κάποιοι έκαναν την κίνηση που σκέφτεσαι, που μπορείς να δεις εδώ.
funbreaker Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 @funbreaker Δεν θα κάνεις τίποτε με τη διαμαρτυρία γιατί η Wind, όπως και κάθε παρόμοια εταιρεία άλλωστε, ενημέρωσε έγκαιρα για την αλλαγή του τιμολογίου της και έδινε τη δυνατότητα διαγραφής του λογαριασμού, που έτσι κι αλλιώς ελάχιστοι είχαν χρησιμοποιήσει (εγώ ουδέποτε, αλλά είχα ανοίξει ένα, για να υπάρχει). Σε πολλά fora άνοιξαν θέματα γι' αυτό το ζήτημα και γράφτηκαν αρκετά και η ουσία είναι ότι όσοι ενημερώθηκαν ζήτησαν τη διαγραφή του λογαριασμού τους και δεν χρεώθηκαν. Αυτό πρέπει να κάνεις άμεσα για να γλυτώσεις και την επόμενη χρέωση, εάν δεν έχει γίνει ήδη. Έφαγα ήδη μια χρέωση. Για να καταλάβω, η υπηρεσία χρεώνεται σε όλους ή μόνο σε αυτούς που δημιούργησαν λογαριασμό με κάποιο τρόπο. Δεν θυμάμαι καν αν έκανα κάτι τέτοιο και πότε και πως. Δεν θα έπρεπε να με ενημερώσουν άμεσα ή με email? Θα πρέπει να παρακολουθώ ανελιπώς τις τιμολογιακές αλλάγές της wind? Δηλαδή αν στον επόμενο λογαριασμό γράφει σε μια γωνία ότι σας παίρνουμε το σπίτι κι εγώ δεν το δω θα έχουν δίκιο? Η ενημέρωση πρέπει να γίνει πιο άμεσα απ την στιγμή που υπάρχει συγκεκριμένη συμφωνία.
makfil Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Συμπλήρωσα ήδη το προηγούμενο post. Η χρέωση των 2€ γίνεται μόνον σε όσους άνοιξαν λογαριασμό της μορφής [email protected] και όχι σε όλους. Έχουν γραφτεί πολλά για το θέμα αυτό και μπορείς να τα διαβάσεις αλλά δεν βγαίνει τίποτε από τη στιγμή που έχει ανακοινώσει την ενέργεια αυτή (αψυχολόγητη τελείως, όπως και πολλές άλλες). Όπως συμπλήρωσα στο προηγούμενο, κάλεσε άμεσα για να διαγράψεις το λογαριασμό, όπως έκανα και εγώ αμέσως μόλις το διάβασα τότε, για να μην χρεωθείς και 2η φορά, αν δεν έχει ήδη εκδοθεί ο επόμενος λογαριασμός σου.
haris_216 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Η wind είναι μια απαράδεκτη εταιρία από όλες τις απόψεις................................. Σε όλα όσα ανέφερες ξέχασες και την τελείως απαράδεκτη προσέγγιση/συμπεριφορά από την Wind (και τους εμπορικούς αντιπροσώπους της) στο "ψάρεμα" νέων πελατών με συνεχείς ενοχλήσεις, αναπάντητες κλήσεις αλλά και κλείσιμο του τηλεφώνου στα μούτρα μόλις τολμήσεις να πεις κάτι του στυλ "μα καλά ρε παιδιά μεσημεριάτικα παίρνετε τηλέφωνο;" Είμαι σίγουρος ότι κάποιος υψηλά ιστάμενος εκεί μέσα πληρώνεται από...cosmote ή vodafone. Δεν εξηγείται αλλιώς η όλη τους εικόνα τελευταία
Unabomber Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Mα εδω διαγραφει τα χρεη των πελατων της….. (στην Wind αναφερομαι) http://www.insomnia.gr/topic/568883-διαγραφή-χρέους/ 1
InfernoN Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 sorry αλλα περισσοτερη εντυπωση μου εκανε οτι καποιος εχει συμβολαιο wind απο τα 2 ευρω 2
funbreaker Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Αυτό που δεν κατάλαβα ακόμα και που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν χρεώθηκα επειδή κάποτε πριν μήνες ενεργοποίησα από μόνος μου κάποια υπηρεσία που δεν θυμάμαι ή αν όλοι οι συνδρομητές συμβολαίου έχουν υπηρεσία email και χρεώνονται όλοι μέχρι να ξυπνήσουν. sorry αλλα περισσοτερη εντυπωση μου εκανε οτι καποιος εχει συμβολαιο wind απο τα 2 ευρω Δεν βρίσκω ιδιαίτερα άσχημη την προσφορά που έχω με 17 ευρώ για τις ανάγκες μου. Προφανώς και αν ψάξω μπορεί να βρω και με 15-16 ή με καμιά παραπάνω παροχή αλλά αυτά αλλάζουν συνεχώς και δεν έχω την διάθεση να το ξεφτιλίσω και τόσο στο ψάξιμο αφού η προσφορά είναι καλή και με καλύπτει πλήρως. Το ζήτημα του θέματος είναι άλλο όμως.
michael92 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Ούτε ο Nigerian prince δεν χρεώνει τόσο το email του... 7
makfil Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Νομίζω ότι στο εξήγησα αλλά θα το επαναλάβω. Εσύ και εγώ και πολλοί άλλοι ανοίξαμε λογαριασμό email της μορφής [email protected] όταν υπογράψαμε συμβόλαιο σταθερής (εγώ τουλάχιστον, γιατί κινητής είχα από πολλά χρόνια χωρίς αυτή την υπηρεσία), χωρίς οι περισσότεροι να τον χρησιμοποιήσουμε αφού έχουμε άλλους (πχ [email protected]). Η Wind σκέφτηκε, για άγνωστους λόγους, ότι πρέπει να επιβάλει τη χρέωση των 2€ σε όσους χρησιμοποιούν αυτούς τους λογαριασμούς. Αυτό είναι όλο.
funbreaker Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Νομίζω ότι στο εξήγησα αλλά θα το επαναλάβω. Εσύ και εγώ και πολλοί άλλοι ανοίξαμε λογαριασμό email της μορφής [email protected] όταν υπογράψαμε συμβόλαιο σταθερής (εγώ τουλάχιστον, γιατί κινητής είχα από πολλά χρόνια χωρίς αυτή την υπηρεσία), χωρίς οι περισσότεροι να τον χρησιμοποιήσουμε αφού έχουμε άλλους (πχ [email protected]). Η Wind σκέφτηκε, για άγνωστους λόγους, ότι πρέπει να επιβάλει τη χρέωση των 2€ σε όσους χρησιμοποιούν αυτούς τους λογαριασμούς. Αυτό είναι όλο. Τώρα που το λες σαν κάτι να θυμάμαι ότι πριν μήνες είχα ανοίξει ένα email χωρίς λόγο και που δεν το χρησιμοποίησα ποτέ. Δηλαδή αν δεν το είχα κάνει αυτό δεν θα χρεωνόμουν? Σε αυτό το email τουλάχιστον έστειλαν ειδοποίηση?
Unabomber Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Νομίζω ότι στο εξήγησα αλλά θα το επαναλάβω. Εσύ και εγώ και πολλοί άλλοι ανοίξαμε λογαριασμό email της μορφής [email protected] όταν υπογράψαμε συμβόλαιο σταθερής (εγώ τουλάχιστον, γιατί κινητής είχα από πολλά χρόνια χωρίς αυτή την υπηρεσία), χωρίς οι περισσότεροι να τον χρησιμοποιήσουμε αφού έχουμε άλλους (πχ [email protected]). Η Wind σκέφτηκε, για άγνωστους λόγους, ότι πρέπει να επιβάλει τη χρέωση των 2€ σε όσους χρησιμοποιούν αυτούς τους λογαριασμούς. Αυτό είναι όλο. Δεν μου φαινονται και τοσο αγνωστοι οι λογοι, οταν βγαινει και λεει οτι διαγραφει τα χρεη των συνδρομητων της μεχρι 1500 ευρω….
funbreaker Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Σε αυτό το email τουλάχιστον έστειλαν ειδοποίηση? Μόλις μπήκα στο windtools και είδα πως δεν έχουν στείλει καμία ενημέρωση. Το τελευταίο εισερχόμενο από wind είναι πριν από 2-3 χρόνια που είχα φτιάξει τον λογαριασμό....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα