idomeneas7 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Εγώ από την Elpedison είμαι πολύ ευχαριστημένη πάντως. Αν κάνεις πάγια εντολή δεν σου κρατάει εγγύηση και η τιμή είναι χαμηλότερη από το οικιακό ΔΕΗ. Δεν βλέπω πουθενά χρέωση ΟΤΣ.
nvel Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 οι παροχοι ηλεκτρικής ενέργειας έχουν το δικαίωμα να αναπροσαρμόζουν τις χρεώσεις τους αν η οριακή τιμή συστήματος βγει εκτός των ορίων που θέτει κάθε πάροχος. Όταν βάζουμε την υπογραφή μας καλό είναι να διαβάζουμε και να καταλαβαίνουμε τι γράφει η σύμβαση μας.
naive Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 (επεξεργασμένο) Εγώ από την Elpedison είμαι πολύ ευχαριστημένη πάντως. Αν κάνεις πάγια εντολή δεν σου κρατάει εγγύηση και η τιμή είναι χαμηλότερη από το οικιακό ΔΕΗ. Δεν βλέπω πουθενά χρέωση ΟΤΣ. Σε εμένα το βάζει στο (Γ). Ο όρος είναι: Προμηθευτής διατηρεί το δικαίωμα να εφαρμόσει διακριτή Χρέωση Διακύμανσης της Οριακής Τιμής Συστήματος Ex-ante (εφεξής ΟΤΣ), όπως αυτή δημοσιεύεται καθημερινά στην ιστοσελίδα του ΑΔΜΗΕ (http://www.admie.gr/leitoyrgia-dedomena/leitoyrgia-agoras-ilektrikis-energeias/anafores-dimosieyseis-agoras) καθ’ όλη την διάρκεια ισχύος της παρούσης, ως εξής: Εφόσον η μέση μηνιαία τιμή της ΟΤΣ κυμαίνεται από 45 έως 55 €/MWh, η Συμφωνηθείσα Τιμή παραμένει αμετάβλητη, ως προς τις διακυμάνσεις της ΟΤΣ. Στην περίπτωση κατά την οποία η μέση μηνιαία ΟΤΣ κυμαίνεται εκτός των ως άνω ορίων, η Χρέωση Διακύμανσης ΟΤΣ υπολογίζεται και χρεώνεται ή πιστώνεται διακριτά και ισόποσα στο λογαριασμό ηλεκτρικής ενέργειας του Πελάτη. Δηλαδή η επιβάρυνση κυμαίνεται. οι παροχοι ηλεκτρικής ενέργειας έχουν το δικαίωμα να αναπροσαρμόζουν τις χρεώσεις τους αν η οριακή τιμή συστήματος βγει εκτός των ορίων που θέτει κάθε πάροχος. Όταν βάζουμε την υπογραφή μας καλό είναι να διαβάζουμε και να καταλαβαίνουμε τι γράφει η σύμβαση μας. Καλό είναι βέβαια και ο πάροχος να ενημερώνει σχετικά αντί να διαβεβαιώνει ότι η χρέωσή του είναι σταθερή όταν σου διαφημίζει το προϊόν του. Όλοι οι εναλλακτικοί έχουν στο συμβόλαιό τους αυτό τον όρο όπως διαπίστωσα, πόσοι καταναλωτές το γνωρίζουν και πόσοι μπορούν να εκτιμήσουν τι χρέωση επιφέρει; Επεξ/σία 2 Απριλίου 2017 από naive
idomeneas7 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Μα κι εγώ από Δεκέμβριο έχω αλλάξει και δεν έχω χρεωθεί ΟΤΣ. Δεν θα έμπαινε σε όλους αν όπως λένε υπολογίζεται βάσει ανακοίνωσης ΑΔΜΗΕ? Χάνω κάτι?
nvel Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Καλό είναι βέβαια και ο πάροχος να ενημερώνει σχετικά αντί να διαβεβαιώνει ότι η χρέωσή του είναι σταθερή όταν σου διαφημίζει το προϊόν του. Όλοι οι εναλλακτικοί έχουν στο συμβόλαιό τους αυτό τον όρο όπως διαπίστωσα, πόσοι καταναλωτές το γνωρίζουν και πόσοι μπορούν να εκτιμήσουν τι χρέωση επιφέρει; άμα διαφήμιζαν ότι είμαστε φθηνότεροι από την δεη εκτός από τις περιπτώσεις που θα είμαστε ακριβότεροι θα το είχαν κλείσει το μαγαζί
naive Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 άμα διαφήμιζαν ότι είμαστε φθηνότεροι από την δεη εκτός από τις περιπτώσεις που θα είμαστε ακριβότεροι θα το είχαν κλείσει το μαγαζί Αυτό δεν παύει να το κάνει παραπλάνηση όμως. Μα κι εγώ από Δεκέμβριο έχω αλλάξει και δεν έχω χρεωθεί ΟΤΣ. Δεν θα έμπαινε σε όλους αν όπως λένε υπολογίζεται βάσει ανακοίνωσης ΑΔΜΗΕ? Χάνω κάτι? Πρέπει να δεις στους όρους σου μήπως έχει άλλα όρια, ή περίμενε τον εκκαθαριστικό. Αυτή η τιμή μπορεί να μην κινηθεί για κάποιο μήνα εκτός ορίων, οπότε να μην έχεις αλλαγή στη χρέωση Γενικά πάντως για εμένα είναι μεγάλο πρόβλημα στους παρόχους που δεν υποστηρίζουν την εισαγωγή μετρήσεων από τον καταναλωτή γιατί ο ΔΕΔΔΗΕ μετράει κάθε 4 μήνες, και ίσως να στέλνει εκτίμηση κάθε δίμηνο (σε εμένα δεν έστειλε ας πούμε όπως διαπίστωσα). Οπότε οι ενδιάμεσοι λογαριασμοί βγαίνουν αυθαίρετα. 1
naive Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Το έψαξα λίγο με τη χρέωση ΟΤΣ που είχε ο τελευταίος λογαριασμός μου και διαπίστωσα ότι το είχαν υπολογίσει λάθος. Δηλαδή ενώ η σύμβασή μου έλεγε ότι το άνω όριο της μέσης τιμής ΟΤΣ από το οποίο ξεκινάει η επιβάρυνση είναι το 55, η ΗΡΩΝ μου το υπολόγισε από το 50, οπότε η χρέωση ήταν 0,5λεπτά η KWh παραπάνω. Τους το επισήμανα και μου ζήτησαν συγνώμη και είπαν ότι θα μου επιστρέψουν τη διαφορά σε επόμενο λογαριασμό. Επειδή η συγκεκριμένη χρέωση δεν είναι πολύ γνωστή (ούτε καν τον τρόπο υπολογισμού δε μπορούσαν να μου πουν από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών) και οι περισσότεροι την περνάνε για μία από τις ρυθμιζόμενες, καλό είναι να τσεκάρετε ότι σας την εφαρμόζουν σωστά οι εναλλακτικοί πάροχοι.
papresa Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Να ρωτήσω κάτι; Στους εναλλακτικούς παρόχους ή μόνη διαφορά είναι ή αξία του ρεύματος, σωστά; Τα υπόλοιπα ΟΛΑ είναι ίδια; Βασικά εννοώ τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις και τα διάφορα, όχι δήμοτ. τέλη, ΕΡΤ και ΦΠΑ, αυτά εννοείται ότι είναι ίδια; Β) Σε περίπτωση βλάβης τι γίνεται; Ειδικά σε απομακρυσμένες περιοχές και νησιά. Έρχεται ο ΔΕΔΔΗΕ;
zio10 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Νομίζω είδα διαφήμιση για ρεύμα από τα ΕΛΤΑ;! Τι είναι αυτό;
papresa Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Νομίζω είδα διαφήμιση για ρεύμα από τα ΕΛΤΑ;! Τι είναι αυτό; http://212.205.82.101/
naive Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Συστάσεις στις εταιρείες ρεύματος από το Συνήγορο του Καταναλωτή Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Συνήγορος του Καταναλωτή Λευτέρης Ζαγορίτης, στην ετήσια έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για τα πεπραγμένα του 2016, οι εταιρείες προμήθειας έχουν συγκεκριμένες υποχρέωσεις που απορρέουν από την νομοθεσία προκειμένου να διασφαλίζεται η ορθή και πλήρης ενημέρωση των καταναλωτών. Σύμφωνα με τις συστάσεις του Συνηγόρου πρέπει να φροντίζουν για: (α) την παρέλευση χρονικού διαστήματος από τη στιγμή που ο καταναλωτής θα λάβει τη σύμβαση προμήθειας έως τη στιγμή που θα την επιστρέψει υπογεγραμμένη, ώστε να έχει την ευχέρεια να τη μελετήσει, και (β) την παροχή διακριτού αναλυτικού εγγράφου με όλες τις χρεώσεις του λογαριασμού κατανάλωσης (χρεώσεις προμήθειας, ρυθμιζόμενες χρεώσεις και χρεώσεις τρίτων), αλλά και την έγγραφη εκτίμηση του συνολικού ετήσιου κόστους προμήθειας για την παροχή του καταναλωτή, σύμφωνα με το ισχύον τιμολόγιο προμήθειας. Επιπλέον, ο Συνήγορος του Καταναλωτή συνέστησε σε όλους τους προμηθευτές να απαιτούν τη διακριτή υπογραφή του τιμολογίου προμήθειας από τους καταναλωτές, ώστε να διασφαλίζεται η χορήγησή του. Σε σχέση με τη διαφάνεια των χρεώσεων, η Αρχή παρενέβη με έγγραφη Σύσταση, επισημαίνοντας τις υποχρεώσεις των προμηθευτών σχετικά με: (α) την παροχή δυνατότητας επιβεβαίωσης από τον καταναλωτή των τιμών χρέωσης τυχόν ρητρών αναπροσαρμογής του τιμήματος, με παραπομπή στην οικεία ιστοσελίδα, και (β) την ενημέρωση των καταναλωτών αναφορικά με τις μοναδιαίες τιμές ρυθμιζόμενων χρεώσεων, τόσο στην ιστοσελίδα του εκάστοτε προμηθευτή όσο και με ετήσια αποστολή ειδικού ενημερωτικού εντύπου, καθώς και σε κάθε τροποποίηση των σχετικών χρεώσεων. Τέλος, σχετικά με την αποζημίωση ζημιών των καταναλωτών από διαταραχές της τάσης, λαμβάνοντας υπόψη και τα στοιχεία του ΔΕΔΔΗΕ σχετικά με το είδος και το ύψος των αιτημάτων αποζημίωσης που υποβάλλονται ανά έτος (περίπου 1.000 κατά μέσο όρο), ο Συνήγορος του Καταναλωτή διαμόρφωσε παλαιότερη Πρότασή του για την επίλυση των διαφορών, ως εξής: 1. Για ζημίες αποδεδειγμένου ύψους έως και εξακοσίων (600) ευρώ, η εταιρεία θα πρέπει να προβαίνει σε καταβολή πλήρους αποζημίωσης, όπως αυτή προκύπτει από την οικεία αναφορά. 2. Σε περίπτωση που η αξία της συνολικής ζημίας κάθε παροχής είναι αποδεδειγμένα μεγαλύτερη του ποσού των 600 ευρώ, η εταιρεία θα πρέπει να προβαίνει σε καταβολή επιπρόσθετης της προηγούμενης παραγράφου αποζημίωσης, ίσης με το ήμισυ της αξίας της υπερβαίνουσας το ποσό των 600 ευρώ προκληθείσας ζημίας κάθε καταναλωτή. Άρα το νου σας όταν σας στέλνουν με κούριερ το συμβόλαιο και περιμένει να το πάρει κατευθείαν υπογεγραμμένο και αυτό που κρατάτε να κοιτάζετε να έχει επίσης υπογραφή και όνομα υπογράφοντος. Γιατί φαίνεται ότι δεν είναι ασυνήθιστο το φαινόμενο άλλα να τάζουν και άλλα να παρέχουν. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Δυστυχως το μενος καποιων για τη ΔΕΗ και δεν θα κρινω αν ειναι εστω δικαιολογηενο οδηγει σε αποφασεις που τελικα ειναι εναντιον τους . 1
JohnTehGreek Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Δυστυχως το μενος καποιων για τη ΔΕΗ και δεν θα κρινω αν ειναι εστω δικαιολογηενο οδηγει σε αποφασεις που τελικα ειναι εναντιον τους . Έχουμε άδικο; Γιατί δεν ρίχνετε μια ματιά στο θέμα νεος λογαριασμός ΔΕΗ που έχουμε αναλύσει διάφορα αίσχη της ΔΕΗ; Καταλαβαίνω ότι σαν πρώην εργαζόμενος μιας θυγατρικής της ΔΕΗ θα την υποστηρίξετε, αλλά προς θεού μην προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Έχουμε άδικο; Γιατί δεν ρίχνετε μια ματιά στο θέμα νεος λογαριασμός ΔΕΗ που έχουμε αναλύσει διάφορα αίσχη της ΔΕΗ; Καταλαβαίνω ότι σαν πρώην εργαζόμενος μιας θυγατρικής της ΔΕΗ θα την υποστηρίξετε, αλλά προς θεού μην προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα. Με λιγη υπομονη θα δειξει αν εχεις αδικο ....
Γιάννης Platano Δημοσ. 30 Απριλίου 2017 Δημοσ. 30 Απριλίου 2017 Εγω εχω μια απορια ...Σε ολλες τις διαφημησεις οι εναλακτικοι μιλανε για πιο φτηνο ρευμα . Αυτο αφορα μονο την τιμη της κιλοβατωρας και οι αλλες χρεωσεις ειναι ιδιες σε ολλους κια στην ΔΕΗ , Επειδη ο πολυ κοσμος δεν το ξερει εκλαμβανει την μειωση που λενε στο συνολο του λογαριασμου κατι που φυσικα δεν ισχυει . Δεν θα επρεπε δια νομου να εξηγουν τι αφορα η εκπτωση που διαφιμηζουν και οτι ορισμενοι εχουν ελαχιστο χρονο παραμονης ή σταθερη τιμη μονο για καποιους μηνες ? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις