SkoUrGiaSmeNoS Δημοσ. 24 Απριλίου 2015 Δημοσ. 24 Απριλίου 2015 Σε ένα σημείο της οθόνης έχει κάνει ένα κιτρίνισμα , διάβασα πώς αυτό έγινε λόγο θερμοκρασίας , θα πρέπει να αλλάξω οθόνη η υπάρχει άλλη λύση για να το φτιάξω LG G2
Argiris3 Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Σε νοιωθω φιλε εχω ακριβως το ιδιο θεμα. Αποτι με ειπε ενας φιλος με το ιδιο θεμα το εστειλε για εγγυηση και το καλυπταν και του αλλαξαν οθονη κανονικα.
kosmasgr Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Τεχνικά το πρόβλημα οφείλεται στην ειδική κόλλα UV που υπάρχει μεταξύ του touchdigitizer και της lcd screen. Μετά απο καιρό οταν το κινιητο ζεσταίνεται η κόλλα προκαλεί κιτρινίλα στην οθόνη. Σε κάποια τηλέφωνα οπως το iphone 4 εφευγε μετά απο 2-3 μέρες με την χρήση. Στείλτο στην LG θα στο αλλάξουν οθόνη.
Chris92 Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 μηπως εχεις βαλει καμια μεμβρανη της πλακας?αν ναι αφαιρεσε την και δες αν παραμενει η κιτρινιλα
bmixalos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 μηπως εχεις βαλει καμια μεμβρανη της πλακας?αν ναι αφαιρεσε την και δες αν παραμενει η κιτρινιλα Σε ένα σημείο της οθόνης έχει κάνει ένα κιτρίνισμα , διάβασα πώς αυτό έγινε λόγο θερμοκρασίας , θα πρέπει να αλλάξω οθόνη η υπάρχει άλλη λύση για να το φτιάξω LG G2 Σε άλλα 3 G2 δικό μου και δύο γνωστών μου παρουσιάστηκε επίσης. Δεν θα έλεγα ότι είναι σύμπτωση αλλά μάλλον κλασσικό ελάττωμα του G2. Τα καλά νέα είναι ότι το καλύπτει η εγγύηση τα κακά είναι ότι μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις ανταλλακτικό. Ήδη περιμένω 2 εβδομάδες (... and counting). Επίσης δεν είμαι σίγουρος αν μετά την επισκευή θα ξαναπαρουσιαστεί. Έχει κανένας φίλος ιδέα;
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 δεν ειναι θεμα της συγκεκριμενης μάρκας. Και εμενα το εχει και εχω το huawei y7 2019. Αλλά δε το καλύπτει η εγγύηση γιατί και καλά είναι λάθος του χρήστη και όχι της εταιρείας από ότι μου είπαν. Αυτό που με προβληματίζει είναι θα επεκταθεί περαιτέρω το κίτρινο σημάδι..
theblacktownmate Δημοσ. 6 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2020 Στις 11/1/2020 στις 2:20 ΠΜ, Επισκέπτης είπε δεν ειναι θεμα της συγκεκριμενης μάρκας. Και εμενα το εχει και εχω το huawei y7 2019. Αλλά δε το καλύπτει η εγγύηση γιατί και καλά είναι λάθος του χρήστη και όχι της εταιρείας από ότι μου είπαν. Αυτό που με προβληματίζει είναι θα επεκταθεί περαιτέρω το κίτρινο σημάδι.. Οχι δεν θα επεκταθει
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα