Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Την Πέμπτη 9 Απριλίου 2015 και ώρα 12 το μεσημέρι παρήγγειλα και πήρα απο το κατάστημα της Ηλεκτρονικής Αθηνών Ιφιγενείας 7 στην Νέα Ιωνία το Notebook Asus F553MA-SX418H με σειριακό αριθμό S/N F1N0CV67822105C .
 
Μετά απο λίγα λεπτά που πήγα σπίτι και άνοιξα το κουτί είδα οτι έχει μια γρατσουνιά πάνω στο καπάκι.
Ζήτησα άμεση αντικατάσταση γιατί πλήρωσα 300 ευρώ και είχα την απαίτηση να είσαι σε άριστη κατάσταση το προϊόν το οποίο αγόρασα!!!! Επικοινώνησα κατευθείαν με το κατάστημα και μου είπαν πως απο την στιγμή που ήταν σφραγισμένο δεν είναι υπεύθυνοι και με παρέπεμψαν στην Asus.
 
Επικοινώνησα και με την τεχνική υποστήριξη της Asus και τους έστειλα φωτογραφίες για να αποδείξω το αυτονόητο οτι όντως έχει μια γρατζουνιά στο καπάκι. Θα πρέπει αν μη τι άλλο να σέβονται και να εξυπηρετούν τους πελάτες τους άμεσα. Τη στιγμή που πλήρωσα στο κατάστημα οι ίδιοι θα έπρεπε να με προστατεύσουν και να με εξυπηρετήσουν και να το αποστείλουν οι ίδιοι στην εταιρεία και όχι να τρέχει και να ταλαιπωρείται ο πελάτης για κάτι που εξ ολοκλήρου δεν φέρει ευθύνη!!! Αν είναι δυνατόν!!!
Απο εκείνη την ημέρα έχει αρχίσει ο Γολγοθάς μου έχω πάρει αμέτρητα τηλέφωνα και στην Asus και στην Ηλεκτρονική και έχω πάει και στο κατάστημα και λύση δεν έχει βρεθεί!!!

Έχουν περάσει 13 μέρες και δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα!
Με κοροϊδεύουν και πλήρωσα ένα προϊόν το οποίο δεν έχω καθότι το παρέδωσα πίσω στο κατάστημα!!!
Προχώρησα τελικά σε καταγγελία και στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στην Ένωση Καταναλωτών.

Συμβουλή μου επειδή την πάτησα μην μπλέξετε ποτέ με αυτές τις εταιρίες!! Το τι έχω τραβήξει τόσες μέρες δεν λέγεται!!!
Δεν σέβονται ούτε εξυπηρετούν καθόλου τους πελάτες τους!!!

Ο σύνδεσμος στο dropbox με όλες τις φωτογραφίες είναι αυτός: https://www.dropbox.com/sh/qdc7kbdf3lqthw0/AACzWTjQu66wnY3Ahb6WVy27a?dl=0
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εφοσον ηταν ελαττωματικο απο τη πρωτη μερα ηταν υποχρωμενοι νομιζω να σου δωσουν καινουργιο η τα λεφτα πισω στην ηλεκτρονικη.

Επρεπε να κανεις πανικο εκει,μεσα στο κοσμο και θα δεις για ποτε θα σε εξυπηρετουσαν.

  • Like 1
Δημοσ.

Εφοσον ηταν ελαττωματικο απο τη πρωτη μερα ηταν υποχρωμενοι νομιζω να σου δωσουν καινουργιο η τα λεφτα πισω στην ηλεκτρονικη.

Επρεπε να κανεις πανικο εκει,μεσα στο κοσμο και θα δεις για ποτε θα σε εξυπηρετουσαν.

Έκανα φίλε μου γιατί η υπομονή μου πλέον εξαντλήθηκε! Έγινα μπαλάκι απο την μια εταιρεία στην άλλη!! Απλά απαράδεκτο! Μου είπαν πως το DOA αφορά μόνο μηχανική βλάβη και όχι γρατσουνιά στο φινίρισμα! Δηλαδή η απόλυτη κοροϊδία!! Να δω πότε θα μας σέβονται σαν πελάτες και καταναλωτές και πότε θα καταλάβουν οτι εμείς έχουμε την δύναμη να ανεβάζουμε και να κατεβάζουμε μια εταιρεία!!!

Δημοσ.

Καταλαβαίνω το λόγο του εκνευρισμού σου,αλλά..

 

Η Ηλεκτρονική ακολουθεί την πολιτική της Asus.Εάν η αντιπροσωπία εδώ της λέει,σε τέτοια περίπτωση,άλλαξε το ,το αλλάζει.

Εάν της λέει στείλ'τον σε εμένα, αυτό και κάνει.

Άντε απέδειξε πως την γρατζουνιά δεν την έκανες εσύ όταν το αποσυσκεύασες και το πήρες στα χέρια σου πρώτη φορά.

Μόνο στην καλή θέληση,ή κάποια εταιρική πολιτική της αντιπροσωπίας μπορείς να ελπίζεις.

Αλλιώς, η ημερομηνία του doa έχει παρέλθει,δε βλέπω να σε βοηθήσει να το πεθάνεις εσύ..

Δημοσ.

Η ηλεκτρονική έχει μια μανία με το που πληρώσεις αυτο που πάρεις να το ανοίγουν μπροστά σου για να δεις ότι είναι εντάξει εξωτερικά. Μου το κάνανε σε μια τηλεόραση και σε ένα φούρνο μικροκυμάτων. Σιγουρα ήταν σφραγισμένο? Δες κανα unboxing video sto youtube

Δημοσ.

O φίλος πολύ απλά είναι άτυχος καθώς δεν μπορεί να αποδείξει οτι δεν έκανε ο ίδιος της ζημιά.Νομικά οι εταιρίες είναι καλυμμένες στην περίπτωση αυτή και κανένας συνήγορος του πολίτη δεν μπορεί να τον βοηθήσει.Μόνο εθελοντικά θα αλλαχθεί το laptop απο την asus.  

  • Like 1
Δημοσ.

Οτι και να λέμε εγώ αυτό που καταλαβαίνω απο την περιπέτεια μου είναι οτι δεν μας σέβονται σαν πελάτες και εμείς οι ίδιοι σαν καταναλωτές δυστυχώς δεν γνωρίζουμε τα δικαιώματα μας!!! Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό κ πραγματικά το πάθημα θα μου γίνει μάθημα κ οτι αγοράζω πλέον θα το ανοίγω μπροστά τους!!! Αλλά μπορώ να σας φέρω αρκετά παραδείγματα όπως με νιπτήρα μπάνιου, μια βιβλιοθήκη τα οποία προϊόντα ήταν ραγισμένα και θα μπορούσαν να ισχυριστούν οτι τα έκανα εγω στην μεταφορά κ όμως απευθείας μου τα αντικατέστησαν! Οπότε μην μου λέτε πως δεν φταίνε οι εταιρείες ή έτσι είναι οι πολιτικές τους! Όταν τους δίνουμε τα χρήματα μας είναι καλά κ όταν τους χρειαζόμαστε να μας εξυπηρετήσουν είναι αδιάφοροι κ δηλώνουν αναρμόδιοι;;;

 

Sent from my iPhone using Insomnia

<p>Το κουτι ηταν οντως σφραγισμενο; η γρατζουνια αυτη δεν ειναι απο μεταφορα.</p>

ήταν όντως σφραγισμένο! Πήγα σπίτι έβγαλα την ταινια έβγαλα κ την υπόλοιπη συσκευασία κ είδα την γρατσουνιά οπως την είδατε κ εσείς στις φωτο που έβγαλα!!!!

 

Sent from my iPhone using Insomnia

<p>Καταλαβαίνω το λόγο του εκνευρισμού σου,αλλά..</p> <p> </p> <p>Η Ηλεκτρονική ακολουθεί την πολιτική της Asus.Εάν η αντιπροσωπία εδώ της λέει,σε τέτοια περίπτωση,άλλαξε το ,το αλλάζει.</p> <p>Εάν της λέει στείλ'τον σε εμένα, αυτό και κάνει.</p> <p>Άντε απέδειξε πως την γρατζουνιά δεν την έκανες εσύ όταν το αποσυσκεύασες και το πήρες στα χέρια σου πρώτη φορά.</p> <p>Μόνο στην καλή θέληση,ή κάποια εταιρική πολιτική της αντιπροσωπίας μπορείς να ελπίζεις.</p> <p>Αλλιώς, η ημερομηνία του doa έχει παρέλθει,δε βλέπω να σε βοηθήσει να το πεθάνεις εσύ..</p>

 

Δεν πάει έτσι! Επέτρεψε μου να έχω άλλη άποψη! Εδώ για άλλα πράγματα όπως νιπτήρας μπάνιου και μια βιβλιοθήκη που είχα πάρει κ ήταν ραγισμένα κ θα μπορούσαν να ισχυριστούν οτι εγώ τα χάλασα στην μεταφορά κ όμως μου τα αντικατέστησαν κατευθείαν!!! Κ όχι αυτό το πράγμα που γίνεται! Θεωρώ πως δεν είναι καθόλου σοβαρές οι εν λόγω εταιρείες! Και φυσικά έχουν μεγάλη ευθύνη!!

 

Sent from my iPhone using Insomnia

<p>O φίλος πολύ απλά είναι άτυχος καθώς δεν μπορεί να αποδείξει οτι δεν έκανε ο ίδιος της ζημιά.Νομικά οι εταιρίες είναι καλυμμένες στην περίπτωση αυτή και κανένας συνήγορος του πολίτη δεν μπορεί να τον βοηθήσει.Μόνο εθελοντικά θα αλλαχθεί το laptop απο την asus. </p>

 

Δυστυχώς αυτό συνειδητοποίησα και γω φίλε μου!! Είναι να μην την πατήσεις!!! Πλέον το πάθημα μου έγινε μάθημα και οτι αγοράζω πρώτα θα το ανοίγω να δω οτι όντως είναι εντάξει και μετά θα πληρώνω!!!!

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή διάβασα το εξής και το παραθέτω:

 

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης, εμφανιστεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου, κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο, ίσης αξίας και ποιότητας, ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής, υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."

 

Οπότε με λίγα λόγια η Asus καταπατά τα δικαιώματα μου!!!

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Μόνο που ο νιπτήρας μπορεί να σπάσει σε διάφορα στάδια της μεταφοράς του,και το γνωρίζουν.

Το λαπτοπ να είναι γρατζουνισμένο μεσα στη συσκευασία του,κομματάκι απίθανο.

 

Και μπροστά τους να το άνοιγες,η πώληση θα είχε ολοκληρωθεί,και υπεύθυνη θα ήταν η asus.

H οποία,και λογικό είναι,δεν αναγνωρίζει την γρατζουνιά ως αιτία για doa.

 

Καλά ξεμπερδέματα,και ενημέρωσε μας για το τι τελικα έγινε.

Δημοσ.

Μόνο που ο νιπτήρας μπορεί να σπάσει σε διάφορα στάδια της μεταφοράς του,και το γνωρίζουν.

Το λαπτοπ να είναι γρατζουνισμένο μεσα στη συσκευασία του,κομματάκι απίθανο.

Προς τι η τόσο μεγάλη σιγουριά;;; Με εκπλήσσει η τόση μεγάλη βεβαιότητα και σιγουριά σου. Εδώ αυτοκίνητο παίρνεις του κουτιού και έχει πρόβλημα εργοστασιακό πόσο μάλλον ένα laptop. Εκτός αν υπονοείς οτι εγώ την έκανα την γρατσουνιά. Αλλά πίστεψε με αν την είχα κάνει πολύ απλά θα το βούλωνα και δεν θα έμπαινα σε όλη αυτή την ταλαιπωρία και διαδικασία! Αλλά είναι προφανές πως όταν έχεις δίκιο κινείς γη και ουρανό προκείμενου να το βρεις!!!

Καλά ξεμπερδέματα,και ενημέρωσε μας για το τι τελικα έγινε.

Σ'ευχαριστώ και εννοείται θα ενημερώσω για το τι τελικά έγινε και για να μην την ξαναπατήσει κανένας όπως την πάτησα εγώ με τις συγκεκριμένες εταιρείες!!!

Δημοσ.

Σε αυτά τα λεφτα δεν νομιζω να εχει μεγαλη σημασια η κοσμητικη ατελεια στο καπακι οσο να δουλευει σωστα το λαπτοπ. Ετσι και αλλοιως σε καποια στιγμη θα το αλλαξεις...

Δημοσ.

Σε αυτά τα λεφτα δεν νομιζω να εχει μεγαλη σημασια η κοσμητικη ατελεια στο καπακι οσο να δουλευει σωστα το λαπτοπ. Ετσι και αλλοιως σε καποια στιγμη θα το αλλαξεις...

Δεν είναι έτσι! Απο την στιγμή που πληρώνεις έχεις την απαίτηση να είναι σε άριστη κατάσταση το προϊόν ακόμα και ευτελούς αξίας να είναι!!! Αυτή είναι η άποψη μου!

  • Like 2
Δημοσ.

Το προιον είναι computer δεν είναι κατι διακοσμητικο, αριστη κατασταση είναι να δουλευει σωστα και χωρις προβλήματα. Φυσικα θελεις και κοσμητικα να είναι σωστο αλλα δεν είναι και κατι φοβερο αυτό που εβαλες φωτο.

Δημοσ.

Όσο αφορά την λειτουργικότητα του laptop αυτο μας ενδιαφέρει να ειναι εντάξει το μηχάνημα απο την αλλη όμως και εγω απο την πλευρά μου εχω την απαίτηση οταν αγοράσω κατι να ειναι καινούργιο ειτε ειναι κοσμητικό ειτε λειτουργικό αλλιώς το θέμα μου κάνει μετα για αγγελία δηλαδή ειναι λειτουργικό το laptop αλλα εχει μερικές γρατζουνιές.

 

Και ποιος δεν μου λεει εμένα οτι δεν το άνοιξαν απο το κατάστημα να το δείξουν σε πελάτη η το έβγαλαν απο την βιτρίνα κα γρατζουνίστικε , οποτε καλα έκανε ο φίλος κατα την γνώμη μου και προχώρησε σε καταγγελία κτλπ.

 

Επίσης κατι σχετικό και άσχετο ταυτόχρονα ειναι οτι ποτέ για εμένα πάντα δεν αγοράζουμε οτι εχει σχέση με υπολογιστές κτλπ απο τετοια καταστήματα και δει αλυσίδες μεγάλες που ολα ειναι απρόσωπα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...