Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ειχα δεδομενο οτι εχουμε το δικαιωμα να ανοιξουμε ενα πακετο την ωρα που το παραλαμβανουμε για να δουμε αν ολα ειναι ενταξει και μετα να υπογραψουμε. Το διαβαζα κιολας σε πολλα θεματα οτι το κανουν. 

Ηρθε ενα δεμα απο γενικη ταχυδρομικη, λεω στον τυπο να περιμενει για να δω αν ολα ειναι οκ και δεν με αφησε. Μου λεει και που ξερω εγω τι εχει μεσα το δεμα; Που το ακουσες οτι γινεται αυτο; Δεν ηταν και ανθρωπος της κουβεντας και το συνεχισα με λιγη ειρωνεια. 

Τελικα γινεται ή δεν γινεται να ανοιξουμε το δεμα πριν υπογραψουμε; 

  • Like 1
  • Απαντ. 195
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μου έχουν στείλει δέμα με Γενική Ταχυδρομική αντικαταβολή και έλεγχο κατά την παράδοση

Βέβαια το πήρα χωρίς να το ελέγξω :P (δε μπήκα στον κόπο, όχι ότι δε με άφησαν)

  • Like 1
Δημοσ.

Κάποιες λίγες εταιρίες courier το κάνουν, με ειδική εντολή (και χρέωση) βέβαια.

Οι άλλοι (και ειδικά ΕΛΤΑ) όχι.

Λόγοι; Πολλοί

Από τον απλό του "χρόνου" (φαντάσου ο κάθε courier να τρώει Χ χρόνο σε κάθε παράδοση για άνοιξε/κλείσε και ίσως συζητήσεις του στυλ "γιατί μου το έστειλε γρατζουνισμένο, κάτσε να πάρω τηλέφωνο") μέχρι το ποιος θα έχει την ευθύνη του ανοιγμένου και μη παραληφθέντος πλέον δέματος αν επιστραφεί στον αποστολέα και εκείνος πει πχ "δεν είναι αυτό το κινητό που είχα βάλει μέσα"

  • Like 2
Δημοσ.

Eμένα μου έχει τύχει (προς έκπληξη μου) με ACS.

 

Ειχα αγοράσει τότε μτχ λιγων μηνών ένα ακριβό κινητό και μου πε ο πωλητής απο μόνος του, "θα τους πώ να το ανοιξουν μπροστά σου".

Ηρθε το κουριερ στο γραφείο (δε ξερω αν επαιξε ρολο πως γνωριζόμασταν προσωπικά, σε χωριό είμαστε) και χωρις να του πω τπτ, ανοιξε το δέμα, ελεγξα οτι εινια μεσα η συσκευή και οτι ανοιγει, πληρωσα, κι αποχώρησε.

Δημοσ.

Δεν είναι στάνταρ, πρέπει να διευκρινιστεί πριν την αποστολή. Και το βρίσκω και λογικό για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω

Δημοσ.

πάντως μου φαίνεται...κάπως, παρόλο που δεχθηκαν να γινει μπροστά μου.

 

Επεξηγούμαι: εγω ο Χ που γνωρίζω τον κουριερ, επαρχια γαρ, δε μπορούμε να το ανοιξουμε (κατ'εντολή του πελάτη πάντα) και να πούμε πως ειχε μια ρεπλικα μεσα;

Να παρουμε τη συσκευή κια να την πουλησουμε και να τα μοιραστούμε. Και ένα σωρό άλλα τέτοια σκηνικά...

 

Λεω γω.

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

αν δωσει εντολη ο αποστολεας και το επιτρεπει η εταιρια ναι

 

^^ Αυτό ακριβώς. Μόνο αν δώσει εντολή ο αποστολέας γίνεται.

 

 

πάντως μου φαίνεται...κάπως, παρόλο που δεχθηκαν να γινει μπροστά μου.

 

Επεξηγούμαι: εγω ο Χ που γνωρίζω τον κουριερ, επαρχια γαρ, δε μπορούμε να το ανοιξουμε (κατ'εντολή του πελάτη πάντα) και να πούμε πως ειχε μια ρεπλικα μεσα;

Να παρουμε τη συσκευή κια να την πουλησουμε και να τα μοιραστούμε. Και ένα σωρό άλλα τέτοια σκηνικά...

 

Λεω γω.

 

Μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον 6 λόγους, αλλά ας αναφέρω μόνο τον προφανή: επειδή είναι παράνομο, ίσως;

  • Like 1
Δημοσ.

...και δεν καταλαβαίνω και το νόημα "του άνοιξε το" και πες οτι το ανοίγει, εσυ εκείνη την ωρα μετανιώνεις για την αγορά ή δεν έχεις τα χρήματα και του λες "οχι αυτό δεν ειναι αυτο που παράγγειλα" το κλείνει και το στελνει πισω, με αποτέλεσμα να πληρώσει ο αποστολέας δυο μεταφορικά ετσι γιατί εσυ τρελάθηκες, και στο κάτω κατω και πέτρες, που λέει ο λόγος να εχει μέσα, που ξέρει ο κουριερ οτι εσυ δεν τις είχες παραγγείλει.

  • Like 3
  • Sad 1
Δημοσ.

Έχω στείλει κι εγώ με Γενική και ο παραλήπτης το άνοιξε πριν το παραλάβει. Βέβαια μου είπε ότι θέλει να το ανοίξει αφ ότου εγώ έστειλα το δέμα οπότε δεν έδωσα διευκρίνηση στη μεταφορική. Κι εδώ είναι ρίσκο το θέμα πάντως γιατί μπορεί κουριέρης και παραλήπτης να γνωρίζονται και να σου κάνουν λαδιά όπως αναφέρθηκε.

  • Moderators
Δημοσ.

...και δεν καταλαβαίνω και το νόημα "του άνοιξε το" και πες οτι το ανοίγει, εσυ εκείνη την ωρα μετανιώνεις για την αγορά ή δεν έχεις τα χρήματα και του λες "οχι αυτό δεν ειναι αυτο που παράγγειλα" το κλείνει και το στελνει πισω, με αποτέλεσμα να πληρώσει ο αποστολέας δυο μεταφορικά ετσι γιατί εσυ τρελάθηκες, και στο κάτω κατω και πέτρες, που λέει ο λόγος να εχει μέσα, που ξέρει ο κουριερ οτι εσυ δεν τις είχες παραγγείλει.

 

Ερμ, γιατί αν δεν ανοίξεις το δέμα, ποιός σου είπε ότι δεν μπορείς και πάλι να το μετανιώσεις και να το στείλεις πίσω με αποτέλεσμα ο άλλος να πληρώσει δύο μεταφορικά;

Δημοσ.

Όπως σου είπαν και άλλοι, ο έλεγχος είναι υπηρεσία που πρέπει να ζητηθεί από πριν, και φυσικά να χρεωθεί. Δεν είναι ... «αναφαίρετο δικαίωμα» στις αποστολές με courier.

 

Ελάχιστοι το δέχονται, ιδίως για μικροποσά. Δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα κιόλας. Αν σου στείλω ένα μεταχειρισμένο κινητό που θα το καταλάβεις π.χ. αν έχει πρόβλημα στο WiFi ή δε λειτουργεί σωστά το 3G μερικές φορές ή αν resetάρει μόνο του 3 φορές το μήνα ή αν η μπαταρία κρατάει 1:30 ώρα; Θα δεις μόνο αν ανοίγει.

 

Επεξηγούμαι: εγω ο Χ που γνωρίζω τον κουριερ, επαρχια γαρ, δε μπορούμε να το ανοιξουμε (κατ'εντολή του πελάτη πάντα) και να πούμε πως ειχε μια ρεπλικα μεσα; Να παρουμε τη συσκευή κια να την πουλησουμε και να τα μοιραστούμε. Και ένα σωρό άλλα τέτοια σκηνικά...
 
Λεω γω.

 
Για να πάρεις το προϊόν πρέπει να παραλάβεις (= πληρώσεις) το δέμα. Εάν δε σου κάνει κατά τον έλεγχο, λες "δεν παραλαμβάνω" και το δέμα γυρνάει στον αποστολέα. Δε σου μένει πεσκέσι. Εάν ανοιχτεί, κλαπεί το περιεχόμενο και το κουτί γυρίσει πίσω άδειο, ο courier που στο έφερε έχει μπλέξει.

Δημοσ.

Ο courier υποτιθεται οτι ειναι ο διαμεσολαβητης. Ενα γραναζι στην συναλλαγη το οποιο πληρωνουμε μεσα απο τα μεταφορικα. Αν ο παραληπτης το ανοιξει και πει οτι αυτο δεν ειναι το αντικειμενο που παρηγγειλε ή οτι λειπει κατι ή οτι ειναι σπασμενο, πρεπει να το γυρισει στον αποστολεα και ξαναπληρωθουν τα μεταφορικα και μετα ας μιλησουν εκ νεου ο αποστολεας και ο παραληπτης. Βεβαια πρεπει να διασφαλιστει οτι δεν χαθηκε-κλαπηκε τιποτα μεσα απο το δεμα στην διαδρομη παραληπτης -> αποστολεας. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...