SoFGR Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Πλεον εχει γινει retail game, ή κοντευει να γινει τελος παντων γιατι ειναι ακομα σε φαση αναπτυξης ! Παιζεται λιγο-πολυ σαν paintball σε αστικες περιοχες, δεν υπαρχει στοχαστρο στην οθονη ουτε επιβιωνει οποιος τρεχει σαν ακεφαλο κοτοπουλο πανω απο 2-3 λεπτα, ο ηχος και τα γραφικα βρισκονται σε πολυ καλο επιπεδο για τα δεδομενα της Source engine. Οποιος εχει παιξει το mod θα αισθανθει αμεσως σαν το σπιτι του, ενω θα εκτιμησει τους μηχανισμους του suppression το coop mode και πολλα αλλα καλουδια που εχει σαν εμπορικο παιχνιδι πλεον, το τσιμπησα χθες και μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις, πιστευω οτι το τιμαει το 10ρικο - 6.87 ανα ατομο στο 4pack http://store.steampowered.com/app/222880
SlackulatoR Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) Παίζει κανείς; ωραίο φαίνεται... Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2014 από SlackulatoR
gildo Δημοσ. 8 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2014 Ωραίος ρε φίλε και ήθελα να το δοκιμάσω.Μακαρι να ειναι καλο γιατι βλεπω και μειωμένη τιμη.
SoFGR Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2014 πιστουλες Argyll, on 10 Oct 2014 - 12:48 AM, said: The long list of candidates for the Gamebanana & Razer Insurgency Mapping Contest has arrived! The gents at Gamebanana have selected their top entries, and now NWI will playtest these maps with the community to narrow down the finalists. There will be a second round of playtests with the short list of finalists, and from that, the NWI judges will select the top four winners. We will be hosting events through our Steam Community in the next few days. We'll keep you posted on the dates/times and server once we firm up our plans. The playtests will also be livestreamed on our official Twitch.tv channel. Thank you to everyone who submitted - we are very impressed by the talent of our community! Looking forward to playing all these maps, it will be fun! In alphabetical order, the long list of candidates: Caves by D3L7A1 Central by Hardcell Depot by Andre Valera Downtown by nnn Dry Canal by Tribly Embassy by CommodusPvP Kandagal by LATTEH Oasis by Setin1312 Prophet by kinggambit Station by jakuza TELL by cincinnati View all the entries and contest details here: The GameBanana.com Insurgency Mapping Contest 2014 (Contests) - GAMEBANANA και night vision συντομα
juki Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2014 Παιχνιδάρα είναι, έχω φάει κόλλημα και παίζω μόνο ambush εδώ κι ένα μήνα και χρειάζονται περισσότεροι χάρτες εκεί. Οι χάρτες φαίνονται πολύ καλοί όλοι. 1
stratigos24 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Για πειτε τωρα που το εχουμε πολλοι, πως σας φαινεται το game?
xtrmsnpr Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2014 παιδιά να το πάρετε το game 0.87€ για 4 κόπιες δεν είναι τίποτα!
SlackulatoR Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2014 Φοβερό είναι, έχουν κάνει καλή δουλειά. Αυτό με τα objectives είναι λίγο σπαστικό γιατί πολλές φορές τελειώνει αμέσως αλλά θα δω και τα άλλα modes.
xtrmsnpr Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2014 Άνοιξα έναν server για να πολεμάμε,κυρίως να γινει το σπίτι της ελληνικής community,αν παίζουν έλληνες,χωρίς να αποκλύει τους ερωπαίους. [EU] Kir Menios' Playground|Greek188.227.161.202:27035Slots: 32Gamemode: Firefight( ίσως προσθεθεί κιάλλο)Location: UK όσοι θέλουν κάνουν και join το steam group(σατιρικό),όπου μπορούν να βρίσκουν τί σερβερς έχω online σε διάφορα παιχνίδια.Kir Menios' Playground| 2
xtrmsnpr Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 μετά το τελευταιό update πραγματικά το παιχνίδι πάει σε άλλο επίπεδο με τα νέα όπλα και νέα maps http://steamcommunity.com/games/insurgency/announcements/detail/224383157903712444 Update 12/12 Changelist Content New weapon: M45 for Security, M1911 for Insurgents. New PVP maps: Buhriz Night and Revolt Night. New Survival maps: Verticality, Sinjar and Heights. New Hunt maps: Buhriz and Revolt. Updated PVP maps: Revolt. Updated Survival maps: Market and District. Added foregrip upgrade for AK-74. Night vision goggles now show on character models in third person. Flashlight and laser sight added to sniper rifles and LMGs. Improvements Improved Survival mode. Added team icons to squad selection and scoreboard UI. Updated AI behaviors and visibility especially in night maps. Adjusted cost of night vision and added it to default loadouts in Hunt mode. If you pick up an explosive that can only be assigned to the first sub-slot, you will drop any other explosives that follow the same restriction. This prevents players from running around with RPG/AT4, RPG/C4, etc. If a grenade is dropped on death, friendly fire is redirected to credit the player who killed them instead. Grenades now deal direct impact damage. Fixed recoil so that it no longer slowly brings your view down with some weapons. Fixed pistol slide when you run out of ammo. Made laser sights less jarring when your weapon is blocked while aiming down sights. Added cvar cl_ads_fov_scale which allows a user to control the amount of “zoom” ironsights and reflex sights give you. Global ban system now applies to all servers, not just servers with matchmaking enabled. Removed cheat flag off of sv_memlimit. Also added sv_maxuptimelimit which defines the maximum uptime of a server (in hours) before it restarts. Bug Fixes Fixed matchmaking failing to find servers when too many maps were selected. Fixed M4A1 not having the EOTech and Elcan scopes in coop modes. Fixed weight assignment of weapon upgrades. Fixed some player data not being transmitted to SourceTV. Fixed toggling motion blur in advanced video options. Brightness adjustment for nightvision when using OS X, should be closer to Windows version. Map Updates Buhriz: Moved final cache Push to a more secure spot. Fixed steep displacement on the bridge near SEC’s spawn area. Contact/Siege: Increased fade distance of the planters in the main street. Fixed some sneaky spots throughout the map. District: Changes to prevent spawn camping in Push. Tweaked cover at front of the school. Heights:Fixed players getting stuck in a tree near A on Push. Ministry night/hunt:Tweaked lighting to make it more friendly for the NVG. Panj:Fixed players able to get stuck in a collapsed wall at firefight A. Peak:Improved collision model on rocks. Uprising:Fixed bug that allowed a player to leave the playable area. 1
xtrmsnpr Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 Νέα IP για τον Kir Menios' Playground| IP:88.150.212.66:27025Gamemode:Firefightname:[EU]Kir Menios'Playground|GreekLocation:(GB) London, UKProcess Priority:RealtimeSEC-LAYER ANTI-DDOS:Included Server autorestarts every day at 05.00 GMT+0
stratigos24 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2015 Καμιά φορά σας κολλάει και δεν μπαίνει σε κάποια πόρτα και προσπαθείτε 2-3 φορές για να περάσετε?
xtrmsnpr Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2015 Καμιά φορά σας κολλάει και δεν μπαίνει σε κάποια πόρτα και προσπαθείτε 2-3 φορές για να περάσετε? πόσα μελομακάρονα έφαγες; ναι το κάνει αυτό. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα