Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν μερικοί είναι το να τα τρώς αμάσητα δεν σε κάνει πιο έξυπνο απο αυτόν που κάνει καταγγελία. Και ευτυχώς που κάνει καταγγελία και κάποιος γιατι μας περνάνε για πρόβατα γι'αυτο και συνεχίζεται αυτο το παραμύθι.

  • Moderators
Δημοσ.

 

Τελικά παράγγειλα κι εγώ ένα.
Δεν τρως "άκυρο" ακόμη! Η απάντηση τους είναι παρακάτω:
 
"Αγαπητέ/Αγαπητή ...
...

 

 

 

Αυτό είναι το αυτοματοποιημενο email που στελνει το συστημα. Μην μασατε, δεν λεει τιποτα απολυτως:

 Όπως είναι γνωστο εδώ και χρονια, το ηλεκτρονικο τους κατάστημα (αν υποθεσουμε ότι "υπαρχει") είναι επιεικως απαραδεκτο. Την παραγγελια που δηθεν προωθουν από τα κεντρικα (κατι που μπορει να είναι αληθεια, προσεξτε την παραγγελια, όχι το προιον) ποτε κανεις από το κατάστημα* δεν την βλεπει καν, δεν ασχολειται, αφου οταν εσυ παιρνεις τηλεφωνο ή πας να ρωτήσεις για την εξελιξη της ηλεκτρονικης παραγγελιας σου σε κοιταζουν/ακουν σαν να εισαι εξωγήινος ή σαν να τους μιλας για εξωγήινους. :rolleyes:

 

*Αυτά τουλάχιστον μου εχουν τυχει εμενα σε 3-4 παραγγελιες τα τελευταια 3-4-5 χρονια σε 2 διαφορετικα υποκαταστήματα τους, παροτι ειχα λαβει παντα το παραπανω email. Το φιναλε ηταν το "δεν γνωρίζουμε για ηλεκτρονικες παραγγελιες και δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε". Αν εχει αλλαξει κατι τους τελευταίους μηνες δεν το γνωριζω, ουτε το πιστευω. :)

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτό είναι το αυτοματοποιημενο email που στελνει το συστημα. Μην μασατε, δεν λεει τιποτα απολυτως:

 Όπως είναι γνωστο εδώ και χρονια, το ηλεκτρονικο τους κατάστημα (αν υποθεσουμε ότι "υπαρχει") είναι επιεικως απαραδεκτο. Την παραγγελια που δηθεν προωθουν από τα κεντρικα (κατι που μπορει να είναι αληθεια, προσεξτε την παραγγελια, όχι το προιον) ποτε κανεις από το κατάστημα δεν την βλεπει καν, δεν ασχολειται, αφου οταν εσυ παιρνεις τηλεφωνο ή πας να ρωτήσεις για την εξελιξη της ηλεκτρονικης παραγγελιας σου σε κοιταζουν/ακουν σαν να εισαι εξωγήινος ή σαν να τους μιλας για εξωγήινους. :rolleyes:

Αυτά τουλάχιστον μου εχουν τυχει εμενα σε 3-4 παραγγελιες τα τελευταια 3-4-5 χρονια σε 2 διαφορετικα υποκαταστήματα τους, παροτι ειχα λαβει παντα το παραπανω email. Το φιναλε ηταν το "δεν γνωρίζουμε για ηλεκτρονικες παραγγελιες και δεν μπορούμε να σαSς εξυπηρετήσουμε". Αν εχει αλλαξει κατι τους τελευταίους μηνες δεν το γνωριζω, ουτε το πιστευω. :)

Συμφωνώ απολύτως μαζί σου! Απλά ανέφερα ότι δεν τρως άκυρο αμέσως -όπως έγραψαν εδώ κάποια μέλη- αφού δεν λειτουργούν οι ηλεκτρονικές τους παραγγελίες όπως πρέπει.

Το έχει αναφέρει ο hasiotis_john [#72]:

 "Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά και τώρα αν κάνεις παραγγελία (μόλις το έκανα) την δέχεται κανονικά και έρχεται και mail επιβεβαίωσης! 100% θα πέσει άκυρο για έλλειψη αποθέματος! Το έχουμε ξαναζήσει πολλές φορές το παραπάνω, οπότε δεν αγχωνόμαστε! :P  Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει το δούλεμα! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ που το online σύστημά τους δέχεται ακόμα παραγγελίες!  (Στο public για παράδειγμα έχω τύχει να πάρω κάτι που ήταν σε περιορισμένο αριθμό και στο δευτερόλεπτο μετά την παραγγελία μου το είδα εξαντλημένο! Που σημαίνει πως λειτουργεί το σύστημα σωστά και έτσι πρέπει να είναι!)"

Δημοσ.

 

Τελικά παράγγειλα κι εγώ ένα.
Δεν τρως "άκυρο" ακόμη! Η απάντηση τους είναι παρακάτω:
 
"Αγαπητέ/Αγαπητή ...
Η παραγγελία του προϊόντος / προϊόντων IPHONE 5 ... που κάνατε στις 02-11-2014 έχει προωθηθεί στο κατάστημα ...... 
Στο διάστημα των 2 ημερών θα ενημερωθείτε από το κατάστημα που έχετε επιλέξει να παραλάβετε το προϊόν, για την κατάσταση της παραγγελίας σας.
Εφόσον ενημερωθείτε για την παραγγελία σας, θα πρέπει να παραλάβετε το προϊόν στο διάστημα των 4 ημερών. Μετά το συγκεκριμένο διάστημα, το προϊόν θα διατεθεί προς πώληση.
Στην περίπτωση που θα θέλατε να ακυρώσετε ένα μέρος είτε ολόκληρη την παραγγελία σας μπορείτε στο διάστημα των 2 -3 εργάσιμων ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελία σας, να απευθυνθείτε στο κατάστημα που έχετε επιλέξει.
Αν κάποια από τα εμπορεύματα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα, τότε το κατάστημα Γερμανός που επιλέξατε για την παράδοση των παραγγελθέντων εμπορευμάτων, θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός δύο ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελίας ώστε να σας ενημερώσει για τον πιθανό χρόνο παράδοσής του...."
 
Ίδωμεν. Ες αύριον τα σπουδαία!

 

Και μένα το ίδιο μήνυμα ήρθε (και για το 16άρι και για το 32άρι που παρήγγειλα B) ).

Νομίζω ότι η φράση κλειδί είναι: "Εφόσον ενημερωθείτε για την παραγγελία σας"... και ο νοών νοείτω...

Δημοσ.

Και μένα το ίδιο μήνυμα ήρθε (και για το 16άρι και για το 32άρι που παρήγγειλα B) ).

Νομίζω ότι η φράση κλειδί είναι: "Εφόσον ενημερωθείτε για την παραγγελία σας"... και ο νοών νοείτω...

Συμφωνώ, μαζί με τις άλλες φράσεις κλειδιά: "...Αν κάποια από τα εμπορεύματα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα...

...να σας ενημερώσει για τον πιθανό χρόνο παράδοσής του...."

Δημοσ.

όποτε βλέπω μεθόδους εξαπάτησης το καταγγέλω..έχεις πρόβλημα;

Είχα κάνει και σε βενζινα που μου είπε οτι η vpower είναι σε προσφορα και εχει ίδια τιμή με την απλή,ενώ ήταν ακριβότερη.

ναι έχω που την ειδες την εξαπάτηση ακριβώς ;σου έφαγαν λεφτά ας πούμε ;
Δημοσ.

ναι έχω που την ειδες την εξαπάτηση ακριβώς ;σου έφαγαν λεφτά ας πούμε ;

Κατάλαβα..Μόνο αν σου φάνε λεφτά σε εξαπατούν... :fear:

Το να κάνουν δωρεάν διαφήμιση με άτιμες μεθόδους δεν είναι εξαπάτηση;

Εδώ στο φόρουμ δεν είδα κανέναν να βρήκε διαθέσιμο κομμάτι,αμφιβάλλω αν υπήρξαν ποτέ.

  • Like 2
Δημοσ.

Ετσι όπως το κόβω θα γυρίσουν να πούνε ότι δεν υπάρχει απόθεμα μιας και είναι καταργημενη συσκευή (δε παράγεται πλέον), θα δειξουν και καμια εκατοστη παραστατικα πώλησης (πανελλαδικά) και θα τη βγάλουν λάδι...

Δημοσ.

"Εξαπάτηση" με την έννοια τη νομική δεν υπάρχει, αφού όντως δε θα χάσει κάποιος χρήματα αν παραγγείλει και φάει άκυρο.

Παραπλάνηση υπάρχει σίγουρα.

 

Νόμος για την προστασία των καταναλωτών:

Άρθρο 9στ
Περιπτώσεις παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών
 

 

 

πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε μια καθορισμένη τιμή, χωρίς να γίνεται γνωστή η

ύπαρξη των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να έχει ο προμηθευτής για τους
οποίους πιστεύει ότι δεν θα μπορέσει να προμηθεύσει ή να αναθέσει σε άλλο προμηθευτή
να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτά ή ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο
διάστημα και σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπόψιν του προϊόντος, της κλίμακας
διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται (διαφήμιση «δόλωμα»),

 

(οι υπογραμμίσεις δικές μου).

Μακάρι να παραλάβετε όλοι, εγώ προσωπικά δεν παράγγειλα γιατί δε με ενδιαφέρει.

 

Πιο ξεκάθαρος δε θα μπορούσε να είναι ο νόμος (ίσως αν όριζε το "εύλογο", αλλά αυτό αφήνεται στην κρίση του ελεγκτή).

 

Όταν διαφημίζεις κάτι, θα πρέπει να έχεις τις ανάλογες ποσότητες σε σχέση με: το προϊόν, την κλίμακα διαφήμισαη και της τιμής.

Το έχω γράψει σε άλλο thread, με αφορμή δική μου ανάλογη περίπτωση.

 

Το φυλλάδιο με τη διαφήμιση κυκλοφόρησε μαζί με πολλές κυριακάτικες εφημερίδες.

Έξω από/μέσα σε (σχεδόν) κάθε κατάστημα έχει stand με φυλλάδια τα οποία μόλις εξαντλούνται τα ανανεώνουν.

Πείτε έναν αριθμό εσείς για να μη φανώ υπερβολικός εγώ. 50.000; 100.000; 300.000 φυλλάδια;

Επίσης υπάρχει στον online κατάλογο.

 

Τα 100-150-200 κομμάτια σε αυτή την τιμή (αν υπήρξαν κι αυτά), δεν είναι εύλογη ποσότητα. Είναι "κράχτης" όπως το λέμε εμείς, "διαφήμιση δόλωμα" το λέει ο νομοθέτης.

 

Αν δεν γίνουν μαζικές καταγγελίες, στο επόμενο φυλλάδιο πάλι εδώ θα είμαστε να τα κουβεντιάζουμε.

Κατά τη γνώμη μου, δεν έχει να κάνει ούτε με ελληναράδες καταναλωτές, ούτε με γκρίνια, ούτε με τίποτα.

 

(Ξανα)διαφημίζεται ένα προϊόν σε καλή τιμή με ανύπαρκτη ή αστεία διαθεσιμότητα.

Είναι παράνομο.

Το πως θα δράσει ο καθένας, στην κρίση του.

 

Όσο για αυτό που γράφει πιο πάνω ο paylidis, δε διαφωνώ. Μπορεί όντως να γίνει έτσι.

Να δείξουν 100 παραστατικά και να μην τιμωρηθούν.

 

Διαφωνώ όμως στο ότι θα τη βγάλουν  "λάδι". Μπορεί να μη φάνε πρόστιμο, η υπόθεση όμως θα μπει στο αρχείο.

Θα διερευνηθεί. Αν ξαναγίνουν οι ίδιες καταγγελίες τον άλλο μήνα, μπορεί να το φάνε τότε. Ή τον μεθεπόμενο. Ή, ή, ή...

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν κάτσουμε να τσακωνόμαστε μεταξύ μας αντι να καταγγέλουμε τέτοιες πρακτικές,

δε θα γίνει τίποτα απολύτως.

  • Like 11
Δημοσ.

100% συμφωνώ με τον saxos55 δεν είναι τόσο για το τηλέφωνο, εμένα προσωπικά δεν με απασχολεί το πάρω δεν το πάρω ,ειλικρινά.Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει η παρλαπίπα ειδικά στα μεγάλα καταστήματα με τα τσάμπα κλικ.Εγώ δεν θα γίνω νεροκουβαλητής κανενός, καταγγελία και από εμένα μπας και στρώσουνε με τα πρόστιμα!

  • Like 1
Δημοσ.

...

 

Αν δεν γίνουν μαζικές καταγγελίες, στο επόμενο φυλλάδιο πάλι εδώ θα είμαστε να τα κουβεντιάζουμε.

Κατά τη γνώμη μου, δεν έχει να κάνει ούτε με ελληναράδες καταναλωτές, ούτε με γκρίνια, ούτε με τίποτα.

 

....

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν κάτσουμε να τσακωνόμαστε μεταξύ μας αντι να καταγγέλουμε τέτοιες πρακτικές,

δε θα γίνει τίποτα απολύτως.

Πες τα ρε συ! Πες τα!

Δημοσ.

Αυτό είναι το αυτοματοποιημενο email που στελνει το συστημα. Μην μασατε, δεν λεει τιποτα απολυτως:

Όπως είναι γνωστο εδώ και χρονια, το ηλεκτρονικο τους κατάστημα (αν υποθεσουμε ότι "υπαρχει") είναι επιεικως απαραδεκτο. Την παραγγελια που δηθεν προωθουν από τα κεντρικα (κατι που μπορει να είναι αληθεια, προσεξτε την παραγγελια, όχι το προιον) ποτε κανεις από το κατάστημα* δεν την βλεπει καν, δεν ασχολειται, αφου οταν εσυ παιρνεις τηλεφωνο ή πας να ρωτήσεις για την εξελιξη της ηλεκτρονικης παραγγελιας σου σε κοιταζουν/ακουν σαν να εισαι εξωγήινος ή σαν να τους μιλας για εξωγήινους. :rolleyes:

 

*Αυτά τουλάχιστον μου εχουν τυχει εμενα σε 3-4 παραγγελιες τα τελευταια 3-4-5 χρονια σε 2 διαφορετικα υποκαταστήματα τους, παροτι ειχα λαβει παντα το παραπανω email. Το φιναλε ηταν το "δεν γνωρίζουμε για ηλεκτρονικες παραγγελιες και δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε". Αν εχει αλλαξει κατι τους τελευταίους μηνες δεν το γνωριζω, ουτε το πιστευω. :)

Τα ίδια και σε μένα και στις 2 περιπτώσεις-προσφορές που παρήγγειλα κάτι ηλεκτρονικά. Και μάλιστα όταν μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατείας για να παραπονεθω που ούτε καν με ενημέρωσαν τηλεφωνικά για εξάντληση αποθέματος μου απάντησαν "σας πήραμε και δεν σας βρήκαμε"... πάρτε χαμπάρι για τι περίπτωση μιλάμε

Δημοσ.

Ακριβώς ότι λέει ο Ματριξ και οι λοιποί...Μην παραγγέλνεται τζάμπα on-line στον Γερμανό... δεν λειτουργεί καν το σύστημα τους... απορώ γιατί το έχουν..

 

Προσωπικά είχα παραγγείλει κάτι άσχετο που δεν ήταν καν προσφορά απλά για να είμαι σίγουρος ότι θα το έχουν και πέραν του αυτόματου email επιβεβαίωσης μετά ούτε φωνή ούτε ακρόαση από αυτούς... Σαν να μην παράγγειλα ποτέ...  

 

Το προϊόν μπορεί και να υπήρχε στο κατάστημα αφού δεν ήταν κάτι φοβερό (ένας απλός δέκτης mpeg4)

 

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω γιατί δε το κατεβάζουν το i-phone από το ρημάδι το σάιτ τους.... Δε τους νοιάζει να γλυτώσουν κάπως τη ξεφτίλα... πόσο καιρό θα το δείχνουν διαθέσιμο...

Δημοσ.

Όπως είχε γίνει πριν μήνες με το lumia 925, παίζει να είχα πάρει και όλα τα καταστήματα στην Αττική. .

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...