Electric_Dreams_2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Διαβάστε και τραβήξτε τα μαλλιά σας! Τις τελευταίες 4-5 ημέρες κόβεται η σύνδεση DSL στις 8 το βράδυ. Aλλά από το πρωί μέχρι τις 8 λειτουργει κανονικά. Εν μέσω αλλεπάλληλων κλήσεων στο τρισκατάρατο 1212, ο πάροχος (WIND) λέει οτι έκαναν μετρήσεις και βγήκαν κανονικές πλέον, παρότι το πρώτο τριήμερο έκανε τρελές διακοπές το router(ZTE). Όμως εξακολουθεί να κόβεται η σύνδεση. Θέλανε να μου στείλουνε τεχνικό να ψάνουμε όλο το σπίτι σαν τραμπάκουλες τα καλώδια διότι -και καλα- μπορεί εγω τάχα έχω το πρόβλημα (σημειωτέον επίσκεψη 25 ευρωπουλάκια). Σιγά μην δεχόμουνα, αρνήθηκα τεχνικό παρότι επέμεναν ΜΟΝΟΜΑΝΙΩΔΩΣ χωρίς να ξέρουνε και χωρίς να ελέγξουνε πρώτα εάν έφταιγε οτιδήποτε άλλο. Όμως δεν υπάρχει περίπτωση ούτε με σφαίρες να τους αφήσω να κάνουνε τεχνικό έλεχγο μέσα στο σπίτι, διότι έχω ακούσει πάμπολλες (ΜΑ ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ) περιπτώσεις διαφόρων παρόχων όπου "σκάλιζε-σκάλιζε" την καλωδίωση άφηναν τους πελάτες τους κανα μήνα χωρίς internet ή/και σταθερό, οπότε είπα "αστετο να πάει στο διάλο, δουλεύει το παλιόπραμα,αστο ως έχει". Τους τόνισα εξ άλλου οτι επι δέκα χρόνια ΔΕΝ έχει αλλάξει τίποτε στην συνδεσμολογία, αυτοί επέμεναν οτι -και καλα- θα έκανα λάθος στην συνδεσμολογία filter/splitter η κάηκε κανένα, παρότι -κατοπιν οδηγιών τους- είδαν και μου επιβεβαίωσαν οι ίδιοι οτι και κατευθείαν συνδεδεμένο το ρούτερ χωρίς splitter ουτε τηλεφωνο πάλι έπεφτε μετά τις 8 το βράδυ! Τους είπα να μου στείλουνε άλλο ρουτερ, είπαν όχι διοτι το ρουτερ είδαν οτι δεν έχει πρόβλημα (σιγά μην τους πιστεψω, θα παω να πάρω με κανα εικοσαρικο από το να πληρώνω τεχνικούς μαστροχαλαστήδες που θα πηγαίνουν ψάχνοντας). Σημαιωτέον, και μόνο του το ρούτερ (αποσυνδεδεμένο από τον υπολογιστή) αποσυνδέεται (ήτοι δεν φταίει ουτε το PC) ενώ ούτε με linux ουτε με android συνδέεται καθόλου). Απλώς "ξεραίνεται" στις 8 κάθε βράδυ! Κερασακι στην τουρτα: Έμαθα σήμερα οτι και άλλοι στην περιοχη έχουνε καμμιά βδομάδα τώρα πρόβλήματα (διακοπές, ταχύτητα σαλίγκαρου κλπ). Μήπως λόγω υγρασίας ή καιρού (έβρεξε αν θυμάμαι κατι μέρες πριν) ή εργασιών (σκάβουνε κανα μηνα τωρα αποξω) "φταίει" ο ΟΤΕ και τα καλώδια τους (πάνω στα οποία κατ'ουσίαν "πατάνε" οι λοιποί πάροχοι)? Μήπως στράβωσε το ποτιστικό του γείτονα και ψεκάζει το κουτί (ΚΑΦΑΟ, πως διαλο τα λένε) του ΟΤΕ (σοβαρά το σκέφτομαι και αυτό σαν ενδεχόμενο)? Αλλά το σταθερό δεν έχει κανένα πρόβλημα! Εγώ πάντως πρώτη φορά βλέπω σύνδεση με ωράριο! Καμμία ιδέα κανείς? (Και σταματήστε τα γέλια!)
NikosKallithea Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Για μένα η wind είναι ο χειρότερος πάροχος
Electric_Dreams_2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 NikosKallithea, δεν ξέρω αμα μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου τόσο εύκολα, αν και βέβαια για να το λες κάτι πολύ κακό θα σου χει τύχει με την wind, οπότε κάτι παραπάνω θα ξέρεις, τι να σ πω. Όμως εγώ έως τώρα είχα σταθερότατο μπετόν αρμέ το DSL από την wind και παλαιότερα tellas, δεν έπεφτε ποτέ ούτε δευτερόλεπτο, γι'αυτό λέω δεν είναι δα και ο χειρότερος πάροχος νομίζω. Πρώτη φορά τώρα ξαφνικα άρχισε να κανει χοντρομαλακίες η σύνδεση μου μετά από χρόνια πολύ καλής απόδοσης!! Έπειτα μπορεί να φταίνε τα DSLAM (κόμβοι), μπορεί να φταίνε τα γαμωκαλώδια του ΟΤΕ, δεν ξερω, δεν μπορω ετσι ευκολα να ξεχεσω την wind, διοτι μπορει η μαλακία να είναι από αλλού.! ΑΠό την άλλη, έχω ακούσει και αλλους να τραβάνε μήνες τα βυζιά τους με την wind, οπότε ισως να χεις δικιο!!
NikosKallithea Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Το πρόβλημα σου δεν ειναι δίκτυο με τίποτα, πιθανόν εχει πρόβλημα ο κόμβος της wind, εγω κάπως ετσι το βλέπω. Θα σου πρότεινα το βράδυ που είναι κομμένο να μπεις στον ρουτερ και να ανεβάσεις εδω τα στατιστικά
Electric_Dreams_2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Μμμ, μάλλον αυτό θα κάνω, οταν κοπεί θα κοπιάρω το log του ρουτερ (πρέπει να βγάζει, αν και αμφιβάλλω πόσο αναλυτικό είναι), και ipconfig/all (αμα θυμάμαι καλα) από cmd, αλλά το καλύτερο θα ναι θα κοιτάξω και κανα προγραμματακι για test της γραμμής να download, που να δίνει πλέον αναλυτικά στοιχεία της προκοπής, και θα μπώ αυριο που θα ξαναχω (ΕΛΠΙΖΩ) dsl να τα upload, μπας και τα δεί κανενας εδω στο forum και βγάλει καμμια άκρη. Βλέπεις μέχρι τώρα ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν είχα ασχοληθεί με το DSL, μα ποτέ όμως. Ούτε σε forum είχα μπεί ποτέ για ζητηματα συνδέσεων, γιατί δεν είχα ποτέ σκοντάψει σε τέτοια μαλακοπροβλήματα. Αμ τέλειωσε η τυχη μου φαίνεται!
mitsus Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Διαβάστε και τραβήξτε τα μαλλιά σας! Τις τελευταίες 4-5 ημέρες κόβεται η σύνδεση DSL στις 8 το βράδυ. Aλλά από το πρωί μέχρι τις 8 λειτουργει κανονικά. Εν μέσω αλλεπάλληλων κλήσεων στο τρισκατάρατο 1212, ο πάροχος (WIND) λέει οτι έκαναν μετρήσεις και βγήκαν κανονικές πλέον, παρότι το πρώτο τριήμερο έκανε τρελές διακοπές το router(ZTE). Όμως εξακολουθεί να κόβεται η σύνδεση. Θέλανε να μου στείλουνε τεχνικό να ψάνουμε όλο το σπίτι σαν τραμπάκουλες τα καλώδια διότι -και καλα- μπορεί εγω τάχα έχω το πρόβλημα (σημειωτέον επίσκεψη 25 ευρωπουλάκια). Σιγά μην δεχόμουνα, αρνήθηκα τεχνικό παρότι επέμεναν ΜΟΝΟΜΑΝΙΩΔΩΣ χωρίς να ξέρουνε και χωρίς να ελέγξουνε πρώτα εάν έφταιγε οτιδήποτε άλλο. Όμως δεν υπάρχει περίπτωση ούτε με σφαίρες να τους αφήσω να κάνουνε τεχνικό έλεχγο μέσα στο σπίτι, διότι έχω ακούσει πάμπολλες (ΜΑ ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ) περιπτώσεις διαφόρων παρόχων όπου "σκάλιζε-σκάλιζε" την καλωδίωση άφηναν τους πελάτες τους κανα μήνα χωρίς internet ή/και σταθερό, οπότε είπα "αστετο να πάει στο διάλο, δουλεύει το παλιόπραμα,αστο ως έχει". Τους τόνισα εξ άλλου οτι επι δέκα χρόνια ΔΕΝ έχει αλλάξει τίποτε στην συνδεσμολογία, αυτοί επέμεναν οτι -και καλα- θα έκανα λάθος στην συνδεσμολογία filter/splitter η κάηκε κανένα, παρότι -κατοπιν οδηγιών τους- είδαν και μου επιβεβαίωσαν οι ίδιοι οτι και κατευθείαν συνδεδεμένο το ρούτερ χωρίς splitter ουτε τηλεφωνο πάλι έπεφτε μετά τις 8 το βράδυ! Τους είπα να μου στείλουνε άλλο ρουτερ, είπαν όχι διοτι το ρουτερ είδαν οτι δεν έχει πρόβλημα (σιγά μην τους πιστεψω, θα παω να πάρω με κανα εικοσαρικο από το να πληρώνω τεχνικούς μαστροχαλαστήδες που θα πηγαίνουν ψάχνοντας). Σημαιωτέον, και μόνο του το ρούτερ (αποσυνδεδεμένο από τον υπολογιστή) αποσυνδέεται (ήτοι δεν φταίει ουτε το PC) ενώ ούτε με linux ουτε με android συνδέεται καθόλου). Απλώς "ξεραίνεται" στις 8 κάθε βράδυ! Κερασακι στην τουρτα: Έμαθα σήμερα οτι και άλλοι στην περιοχη έχουνε καμμιά βδομάδα τώρα πρόβλήματα (διακοπές, ταχύτητα σαλίγκαρου κλπ). Μήπως λόγω υγρασίας ή καιρού (έβρεξε αν θυμάμαι κατι μέρες πριν) ή εργασιών (σκάβουνε κανα μηνα τωρα αποξω) "φταίει" ο ΟΤΕ και τα καλώδια τους (πάνω στα οποία κατ'ουσίαν "πατάνε" οι λοιποί πάροχοι)? Μήπως στράβωσε το ποτιστικό του γείτονα και ψεκάζει το κουτί (ΚΑΦΑΟ, πως διαλο τα λένε) του ΟΤΕ (σοβαρά το σκέφτομαι και αυτό σαν ενδεχόμενο)? Αλλά το σταθερό δεν έχει κανένα πρόβλημα! Εγώ πάντως πρώτη φορά βλέπω σύνδεση με ωράριο! Καμμία ιδέα κανείς? (Και σταματήστε τα γέλια!) Δεν γράφεις για πόση ώρα πέφτει. Φέτος το καλοκαίρι μου έτυχαν 5-6 τέτοια περιστατικά.Σεόλα ήτανε πρόβλημα ηλ. ρεύματος. 1. Έπεφτε το dsl μόλις άναβαν τα φώτα στις κολώνες για τον δημοτικό φωτισμό, και επανερχότανε το πρωί. Ο πελάτης είχε μονοκατοικία και ερχότανε το καλώδιο του τηλεφώνου επιτοίχιο, παράλληλα με του ρεύματος σε μια λάμπα. Αλλάχτηκε η διαδρομή του τηλ. καλωδίου. 2. Κάθε βράδυ ο πελάτης από τις 12:15 έως τις 12:45 το adsl κάτω. Είχε παλιά μονοκατοικία, όπου τραβούσε καλώδιο από το σπίτι σε ένα κτίσμα δίπλα, παράλληλα με το καλώδιο ρεύματος. Τοποθετήθηκε καινούριο καλώδιο από το χ/κ μέχρι το κτίσμα με διαφορετική διαδρομή από το καλώδιο ρεύματος. 3. Κάθε απόγευμα από τις 17:30 έως τις 18:30 το adsl κάτω.Μονοκατοικία όπου ο πελάτης περνούσε το τηλ. καλώδιο υπόγεια από την αυλή προς το σπίτι, μαζί με ένα καλώδιο ρεύματος για το αυτόματο πότισμα.Μόλις ξεκινούσε το πότισμα, το dsl κάτω. Δέν ξέρω τι έκανε τελικά. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι από την στιγμή που είναι περιοδικό το πρόβλημα(συγκεκριμένες ώρες ή λεπτά) είναι πιο εύκολο να βρεθεί λύση. Πάρε τηλ την wind να σου κάνουνε ένα τεστ στην γραμμή την ώρα που είναι κάτω το dsl . Επίσης στήσου από τις 8 παρά και άρχισε να ελέγχεις αν ανάβει κάποια συσκευή, λάμπα,κ.α. Πάντως από την στιγμή που σκάβουν στην γειτονιά σου το πιο πιθανό είναι να έχει κάποια καλωδιακή βλάβη ο ΟΤΕ(πολύ πιθανό ξένα ρεύματα), η οποία θα πρέπει να αποκατασταθεί σύντομα(να τελειώσουν τις εργασίες τα συνεργεία και μετά). 1
Electric_Dreams_2014 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 NikosKallithea και Mitsus, σορρυ που δεν ανέβασα ουτε stats, εχω τρεχάματα, μαλλον Σ/Κ θα ανεβασω, αφού βρω και κανα καλο προγραμματακι μετρήσεων, εχθές δεν τσέκαρα αλλά μάλλον θα χε πεσει πάλι. Mitsus, συμφωνω, και γω υποψιαζομαι τα έργα, η τα φώτα (καλη η ιδεα σου, δεν το χα σκεφτει οτι σε αυτην την γκραν γκινιόλ μπανανόχωρα μπορει η κολώνα να σου ρίχνει το ιντερνετ). Και μάλιστα, καθε τρεις και λιγο το φως οξω απ' την κολώνα σβηνει, καποια μαλακια γινεται. Άσε που έχω και μετασχηματιστή ΔΕΗ 20 ΚV-220V σε διπλή κολώνα φατσα-κάρτα απ'οξω (αλλά χρόνια τώρα, δεν μπήκε πρόσφατα)! Τhanx για τις προτάσεις, μαλλον άρα hardware βραχυκύκλωμα η παρεμβολές η/μ πεδίων η το ποτιστικο του απέναντι (ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΦΑΟ από το τοιχακι εκει που ποτιζει) Αυτο το ωραριο είναι που με διαολίζει, σαν ρολοι το βραδυ νεκρωνει, αλλα πρωι ολα ΟΚ (όποτε τελος παντων προλάβω να ελεγξω, πχ εχθες βραδυ δεν τσεκαρα, αλλα πάντως ΟΟΟΟΛΗ την εβδομαδα πηγαινε με αυτο το ωραριο). Όπως λες θα κάνω, θα στησω καραούλι (βαστάτε Τούρκοι τ' άρματα) για λάμπες, ποτιστικά κλπ έστω Σ/Κ αμα δεν μπορεσω καθημερινη. ΤΕΣΠΑ, θα τα ξαναπουμε ΣαββατοΚυριακο, αν και μάγκες φοβαμαι οτι φταίει-δεν φταιει ΟΤΕ/Wind, αμα βγαλω ακρη με τον ΟΤΕ να με χέσουν 100 αφρικανικοί ελέφαντες με το μπαρδόν. Με την WIND βεβαίως ΔΕΝ ξαναμιλαω πια, απογοητεύτηκα ολότελα, τις προηγουμενες μερες που καμανε μετρησεις απλως μου λεγανε οτι εκανε διακοπες και οτι εχει προβλημα, οτι είναι καλες οι μετήσεις οταν έχω παροχή, και κακές οταν δεν έχω, ΧΑΑΑ-ΧΑΑ, χαρηκα πολυ τους ειπα πειτε μου κατι που δεν ξερω. Λύση δεν βρισκουνε, ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ πανε, και μανιωδως ζητουσανε ραντεβου για δηθεν τεχνικο έλεγχο κλπ μεσα στο σπιτι. Το εικοσπενταρακι ευρουλακια ΔΕΝ τους τα δινω για -και καλα- τεχνικό έλεγχο, οχι λογω γυφτιας αλλα λόγω αρχης, διότι έπρεπε πρωτα να ψάχνουν πρώτα τα δικά τους hardware/software και σε κάθε περίπτωση να φροντίζουνε ΠΡΩΤΑ να λυσουν τα σκατα τους με τον ΟΤΕ και τα γ@%&$ωκαλωδια του ενός η του αλλου (πχ μετρήσεις γραμμών κλπ), και μετα να απευθύνονται στον end-user τον οποίο μάλλον θεωρούνε μαλακα! Και ασε που σκάλιζε-σκάλιζε μπορει να με αφησουνε και χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ ολωσδιολου, και μετα...μην τον είδατε τον Παναη μέχρι να ξαναχω γραμμη. Το θέμα είναι να μην γίνει η ζημιά. Δυστυχως mitsus ξερω περιπτωσεις που με άλλους διάφορους παρόχους (όχι συγκεκριμένα την wind, αλλά γιατί η wind να είναι εξαίρεση) πελάτες τραβαγανε τις κ&@^#τριχες τους ένα δίμηνο[τριμηνο χωρις ιντερνετ ουτε σταθερο, με -και καλα- ειδικούς μαλακοτεχνικούς, πληρώνοντας επισκεψούλες, χάνοντας ολόκληρα πρωινα στο σπίτι αλλάζοντας καλωδίωση μεσα από τοιχους, εναλλάσσοντας δέκα-είκοσι μοντεμ, πριζακια, φιλτρακια, σπλιτρερακια και λοιπα σκατολοειδοκουραδάκια μαλακιζόμενοι ψάχνοντας επί βδομάδες σαν τον επιθεωρητη Κλουζώ, μέχρι που το ζήτημα ενίοτε λυνοτανε -λεμε τωρα!- με πιό ριζικές λύσεις πχ ξηλωμα και επανεγκατασταση ΚΑΦΑΟ-κουτιου ή μεσω αλλαγής εταιρείας και καταγγελία στην αρμόδια αρχή τηλεπικοινωνιών!!!! Αλλά σε κάθε περίπτωση το ιντερνετ το χαιρετίσανε για ενα μήνα μέχρι να γίνουν αυτα! ΑΑΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑ δλδ!!!! Το μόνο που θα κανω είναι να τηλ ΟΤΕ, μπας και φιλοτιμηθουνε να τσεκαρουνε κανα κουτι ΚΑΦΑΟ η DSLAM κόμβο, και απο κει και περα δεν πειραζω τίποτε, άστο να δουλευει το παλιόπραμα έστω κι έτσι το γ$^$νο, "απ' τ'ολοτελα καλή κι η Παναγιώταινα". Γ$&%* την ατυχία μου άμα κοπέι τελείως! ΠΑΝΤΩΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑ ΤΙΠΟΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, οποτε ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ. Τα λεμε Σ/Κ, παω για καραούλι, μάγκες πιάστε τα γιοφύρια... (ΥΓ: Aραγες σε χωρες σαν την Νορβηγια έχουνε τέτοια προβλήματα στις τηλ/νίες τους? Λέω ρε παιδάκι μου τωρα ένα ρητορικό ερώτημα...!)
NikosKallithea Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Δεν μπορώ να διαβάσω ολο αυτό σορρυ Αλλα το "ρητορικό ερώτημα" ερώτημα ειναι λάθος, κάνεις και εσυ ενα μεγάλο λαθος συγκρίνεις την ελλαδα με άκουσον άκουσον ...την Νορβηγία, η μεριά μας ειναι απο εδω, ανατολή, αιγυπτο κλπ
Prof_Chaos Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 εσωτερική καλωδίωση εξοπλισμό κτλ την αποκλείουμε μιας και το πρόβλημα είναι περιοδικό απο τις 8-8 Για ζήτα τους αλλαγή πόρτας και ζεύγους σε πρώτη φάση. Να δουμε αν λυθεί και μετα ενημέρωσε μας.
mitsus Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Και να ζητήσει αλλαγή ζεύγους, ο ΟΤΕ δεν θα κάνει τίποτα,στην περίπτωση που εκκρεμεί άρση καλωδιακής βλάβης στην γειτονιά του. Μπορεί να το μάθει(αν υπάρχει καλωδιακή βλάβη), αν ρωτήσει στον ΟΤΕ δίνοντας τον αριθμό βρόγχου.
Prof_Chaos Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Και να ζητήσει αλλαγή ζεύγους, ο ΟΤΕ δεν θα κάνει τίποτα,στην περίπτωση που εκκρεμεί άρση καλωδιακής βλάβης στην γειτονιά του. Μπορεί να το μάθει(αν υπάρχει καλωδιακή βλάβη), αν ρωτήσει στον ΟΤΕ δίνοντας τον αριθμό βρόγχου. αν υπάρχει καλωδιακή βλάβη κάνει λίγο υπομονή γιατι μπορεί να πάρει και 1 μήνα + Οταν τελειώσει με το καλό τότε βλέπει αν διορθωθεί το πρόβλημα.
NikosKallithea Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 αν υπάρχει καλωδιακή βλάβη κάνει λίγο υπομονή γιατι μπορεί να πάρει και 1 μήνα + Οταν τελειώσει με το καλό τότε βλέπει αν διορθωθεί το πρόβλημα. Καλωδιακή βλαβη ενα μήνα δεν υπάρχει, αν δηλωθεί καλωδιακή ερευνάτε και σε 1-2 μέρες κλείνει, αν εκκρεμεί καλωδιακή και καλέσεις το helpdesk σε ενημερώνουν οτι ειναι πράγματι σε καλωδιακή αλλιως πρέπει να ξανα δηλώσεις βλάβη
Prof_Chaos Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Καλωδιακή βλαβη ενα μήνα δεν υπάρχει, αν δηλωθεί καλωδιακή ερευνάτε και σε 1-2 μέρες κλείνει, αν εκκρεμεί καλωδιακή και καλέσεις το helpdesk σε ενημερώνουν οτι ειναι πράγματι σε καλωδιακή αλλιως πρέπει να ξανα δηλώσεις βλάβη κι όμως.. καλωδιακή ΟΤΕ με βροχή 3+ εβδομάδες.. Το 1-2 μέρες δεν υφίσταται στην Ελληνική πραγματικότητα. Ας μας πει και ο Πουλινός που τα ξέρει καλύτερα μέχρι πόσο μπορεί να διαρκέσει μια καλωδιακή βλάβη.
peeperman Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2014 Καλωδιακή βλαβη ενα μήνα δεν υπάρχει, αν δηλωθεί καλωδιακή ερευνάτε και σε 1-2 μέρες κλείνει, αν εκκρεμεί καλωδιακή και καλέσεις το helpdesk σε ενημερώνουν οτι ειναι πράγματι σε καλωδιακή αλλιως πρέπει να ξανα δηλώσεις βλάβη Μην ορκίζεσαι γι αυτό οτι κλείνουν σε 1-2 μέρες, και στο λέω απο πρώτο χέρι. Συνήθως είναι απο 2 ως και 7 μέρες. Υπάρχουν και μεμονομένες περιπτώσεις βέβαια που πέρνουν ακόμη και 1 μήνα με εξαίρεση με μια καλωδιακή σε κάποιο νησί που κράτησε 12 μήνες !!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα