alexpoim Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Καλησπερα....Οπως και στο θεμα "SAMSUNG UE50H6400 -Τελικά όλα είναι υποκειμενικά", έτσι και γω θα εκφρασω την δυσαρέσκεια μου στην παραπάνω τηλεόραση!Εψαξα αρκετα, πηγα σε μαγαζια, ρώτησα αρκετά άτομα και στο τέλος κατέληξα στην Samsung UE48H6400.Ολα πολυ ωραία μέχρι την 3η ημέρα λειτουργίας...Παρατηρώ μια κουκίδα να ξεχωρίζει. Τελικά ενα pixel ήταν κολλημένο σε χρώμα λαχανί! Η τηλεόραση αγοραστηκε απο το e-shop στην τιμη των 770€! (πολυ καλη τιμή συγκριτικά με τα αλλα καταστηματα)!Τηλεφωνω στο τμημα service του καταστηματος και μου απαντα οτι δεν γινεται κατι (με λιγα λογια "καλοριζικη η ελλατωματικη σας τηλεοραση"). Τηλεφωνω στην Samsung και με ενημερωνει οτι τεχνικός υπάλληλος θα επικοινωνήσει συντομα μαζι μου. Η τηλεοραση πηγαινει στον τεχνικό, ο οποιος με ενημερωνει οτι επειδη η βλάβη εμφανιστηκε 7 ημερες απο την αγορα της, θα προβούμε σε αντικατασταση με μια καινουρια. Ολα καλα, μεχρι το επομενο τηλεφωνημα.Ενημερωση οτι η Samsung Hellas δεν αναγνωριζει την τηλεοραση και προτεινει την αντικατασταση μονο του πανελ. <ΝΕΥΡΑ>. Επικοινωνω με το καταστημα και θετω το προβλημα. Αυτη επικοινωνουν με τη Samsung του εξωτερικου και δεχονται την αντικατασταση ως DOA 7 ημερων. Τελικα πηρα τα χρηματα μου πισω και η τηλεοραση επιστραφηκε στο καταστημα.Τωρα είμαι πάλι σε αναζητηση τηλεορασης. Ευχαριστημενος απο την παραπανω συσκευη, αλλα πλέον παω στα 900€...Τι θα προτεινατε;Εννοειται δεν επιλεγω τηλεοραση παραλληλης εισαγωγης.Και επισης, θα ηθελα να ρωτησω τους κατόχους smart tv - led, αν εχουν προβλημα με pixels;;Αξιζει να παω στην LG για να εχω ησυχος το κεφαλι μου;(η LG Hellas δινει εγγυηση αντικαταστασης με καμμενο pixel για 42'' και ανω)Τι λετε;Υπαρχει καποιος που να ειναι κατοχος της LG 47lb730v?
NikosKallithea Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Μια χαρά βλεπω την αντιμετώπιση της Samsung
dollyyy19 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 και εγω το ιδιο σκεφτομαι.αν και εχω θετικη εμπειρια απο το σερβις της σαμυ ,για φωτογραφικη,δεν περιμενα για ενα πιξελ να αλλαξουν πανελ.αν θυμαμαι καλα,μονο η lg εγγυοταν για μηδεν καμενα πιξελ,και οπως ειδαεδω,απο 42αρα και πανω.......επιστροφη χρηματων λογικα απο το eshop,σωστα?
kostas_dr Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Μια χαρά βλεπω την αντιμετώπιση της Samsung Όντως. Θα μπορούσαν κάλλιστα να κάνουν τον "κινέζο", ειδικά αφού επρόκειτο για μοντέλο παραεισαγωγής (αν κατάλαβα καλά)
NikosKallithea Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Η lg εχει πολύ καλή εγγύηση, θα γινόταν αυτό ακριβώς που περιγράφεις και με την Samsung. Παρε μια που να σου αρέσει δεν νομίζω να εισαι τοσο γκαντέμης που να ξαναβγάλει βλάβη, αν εχεις υπομονή κατα καιρούς βγαίνουν προσφορές οι οποιες ανεβαίνουν και εδω στο insomnia
alexpoim Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 και εγω το ιδιο σκεφτομαι.αν και εχω θετικη εμπειρια απο το σερβις της σαμυ ,για φωτογραφικη,δεν περιμενα για ενα πιξελ να αλλαξουν πανελ.αν θυμαμαι καλα,μονο η lg εγγυοταν για μηδεν καμενα πιξελ,και οπως ειδαεδω,απο 42αρα και πανω.......επιστροφη χρηματων λογικα απο το eshop,σωστα? Σωστα..Η επιστροφη χρηματων εγινε απο το e-shop. Αυτο που ισχυει σε προιον (οπως μου ειπε ο τεχνικος) ειναι οτι προσφερουν τεχνικη υποστηριξη και οχι αντικαταστασεις! Τι να πω...Απλα ειμαι της φιλοσοφιας οτι σκαω 800 ευρω για να παρω ενα πολυ καλο προιον και οχι να αγχωνομαι μην παθει κατι με το παραμικρο!
graphist83 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Να ξεκαθαρίσουμε οτι η εγγύηση που δινει η samsung για καμμένα πιξελ τα οποία ειναι χρωματιστά (RGB) είναι 0. Αν καει έστω ενα προχωρά σε αντικατάσταση η επισκευή. Μονο σε περίπτωση μαύρου πιξελ πρέπει να υπάρχει ενας μεγαλύτερος αριθμός, νομιζω 6. Παρόλα αυτα στα μαυρα πιξελ συνήθως μεγαλώνει το προβλημα οποτε ετσι και αλλιως καλύπτεται. Το οτι δέχτηκαν να σου καλύψουν προιον παρεισαγωγής νομιζω ειναι θετικό. Η εγγύηση της LG ειναι οντως πολυ καλη, αλλα αρκει να σε καλυπτει και σε εικονα. Αν ναι ολα καλως. Αν οχι ομως δεν νομίζω είναι σοφή επιλογή ενος προϊόντος μετριότερου κατά τα δικα μας γούστα φόβου την επερχόμενη βλάβη. Γενικώς να σε καθησυχάσω, το φαινόμενο με τα καμένα πιξελ δεν ειναι τοσο συχνό.. Αν σου αρεσε παρε την ιδια απο επωνύμο μαγαζι ωστε να εχεις και DOA 10 ήμερων. Στην αλλάζουν χωρις πολλα πολλα
alexpoim Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Να ξεκαθαρίσουμε οτι η εγγύηση που δινει η samsung για καμμένα πιξελ τα οποία ειναι χρωματιστά (RGB) είναι 0. Αν καει έστω ενα προχωρά σε αντικατάσταση η επισκευή. Μονο σε περίπτωση μαύρου πιξελ πρέπει να υπάρχει ενας μεγαλύτερος αριθμός, νομιζω 6. Παρόλα αυτα στα μαυρα πιξελ συνήθως μεγαλώνει το προβλημα οποτε ετσι και αλλιως καλύπτεται. Το οτι δέχτηκαν να σου καλύψουν προιον παρεισαγωγής νομιζω ειναι θετικό. Η εγγύηση της LG ειναι οντως πολυ καλη, αλλα αρκει να σε καλυπτει και σε εικονα. Αν ναι ολα καλως. Αν οχι ομως δεν νομίζω είναι σοφή επιλογή ενος προϊόντος μετριότερου κατά τα δικα μας γούστα φόβου την επερχόμενη βλάβη. Γενικώς να σε καθησυχάσω, το φαινόμενο με τα καμένα πιξελ δεν ειναι τοσο συχνό.. Αν σου αρεσε παρε την ιδια απο επωνύμο μαγαζι ωστε να εχεις και DOA 10 ήμερων. Στην αλλάζουν χωρις πολλα πολλα Ευχαριστω πολυ για την πλήρη ενημερωση!! Μετα απο σκέψη θα καταλήξω στην ιδια ΤV και ευελπιστώ να μην εχω πρόβλημα! Γνωρίζει κανεις πως μπορώ να επικοινωνήσω με τα κεντρικα της Samsung Electronics της Ευρώπης; Σε ποια χώρα βρίσκονται;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα