redhotstef Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 Η βενζίνη είναι ένα ελαφρύ υγρό, πτητικό και εύφλεκτο, που προέρχεται κυρίως από την κλασματική απόσταξη του πετρελαίου. Το πετρέλαιο είναι παχύρρευστο, μαύρο ή βαθύ καφετί ή πρασινωπό υγρό πέτρωμα, που αποτελεί και τη σπουδαιότερη σήμερα φυσική πηγή ενέργειας.Χρησιμοποιείται συνήθως για την παραγωγή καυσίμων για μηχανές εσωτερικής καύσης και για το λόγο αυτό είναι μια σημαντική πηγή ενέργειας Το πετρελαιο υπαρχει στη φυση, η τουλαχιστον θα θελει λιγοτερη επεξεργασια απ οτι η βενζινη για να μπει σε μια μηχανη εσωτερικης καυσης. Η βενζινη δεν υπαρχει στη φυση, ειναι κατασκευασμα του ανθρωπου απ οτι καταλαβαινω. Ειναι πιο ακριβη και πιο ζημιογονα, καθως πχ τα ΤΑΞΙ και τα φορτηγα καινε πετρελαιο, οχι βενζινη. Ποιος φουστης αποφασισε τα (περισσοτερα) τροχοκινητα να κινουνται με βενζινη και οχι με πετρελαιο και γιατι; Δεν εχω διαβασει πολλα επι του θεματος και αυτη ηταν μια χρονια απορια που ειχα. Ξερετε κατι που δεν ξερω/διαβασα ακομη; 1
dimitrisOP Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 για κινητηρες που βγαζουν 500+ αλογα αιθανολη για 1000+αλογα 1
redhotstef Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 για κινητηρες που βγαζουν 500+ αλογα αιθανολη για 1000+αλογα δε καταλαβα..; 500+ αλογα εννοεις τα κανονικα αυτοκινητα και 1000+ τα πετρελαιοκινητα; τα ταξι τρεχουν περισσοτερο απο τα αυτοκινητα και για αυτο χρειαζονται πετρελαιο;
dimitrisOP Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 η βενζινη εχει καλυτερες επιδοσης και χρησιμοποιηθηκαν σε αυτοκινητα καθημερινης χρησης λογο οτι ειναι ποιο φθηνη κατασκευη απο το πετρελαιο και χρειαζονται λιγοτερη συντηρηση συν οτι ειχαν λιγοτερους ρυπους(πριν το 2000)τα φορτηγα εχουν πετρελαιοκινητήρες για αντοχη να βγαζει κατι εκατομμυρια χιλιομετρα δηλαδη κατι που οι βενζινοκινητήρες δεν εχουν,γι αυτο τα ταξι ειναι πετρελαια για αντοχη και καλητερη καταναλωση τα παλια πετρελαια που ηταν με μηχανικες αντλιες ηταν ποιο αργα και απο τον θανατο 1
NT1G Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 και το πετρέλαιο κίνησης από κλασματική απόσταξη παράγεται, δεν έχει καμία σχέση με το αργό πετρέλαιο. 2
SR20DET Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 Η βενζινη ειναι πιο ντελικατο καυσιμο (μεγαλύτερη θερμογόνος δύναμη) από το πετρέλαιο, όπως η κηροζίνη είναι καλύτερη από τη βενζίνη (αλλά αναλογικά πολύ πιο ακριβή). Αυτό σημαίνει οτι με την ιδια ποσότητα βενζίνης και πετρελαίου η βενζίνη δίνει μεγαλύτερη ισχύ. Παλιότερα που οι συμπιεστές (turbo) ήταν κάτι εξωτικό για τα δεδομένα της αυτοκίνησης (μεχρι το 80'), ένας βενζινοκινητήρας χαμηλού κυβισμού (έστω 1500cc) τα κατάφερνε εξίσoυ καλά με έναν πετρελαιοκινητήρα (έστω 2200cc), που χωρίς turbo δεν αποδίδουν καλά σε γενικές γραμμές (οι βενζινοκινητήρες θελουν ~15 φορές τη ποσότητα του καυσίμου σε αερα για να γίνει η καύση, ενώ το πετρέλαιο ζητάει μέχρι και 24 φορες). Το turbo απο τη φύση τους έχουν προβληματα υστέρησης (turbo lag) που χειροτερεύουν εάν το μεγεθός τους δεν ειναι αντιστοιχο του κυβισμού του κινητήρα.Δηλαδή δεν μπορούσε να μπει μικρη τουρμπίνα (δεν υπήρχε σχεδον) σε εναν 1400ρι μοτερ χωρίς να γίνει πυραυλος και με τη κατανάλωση στα υψη. Για δεκαετίες ο σχεδιασμός τους μικρών στροβιλοσυμπιεστων ήταν δύσκολος αλλά με την εξέλιξη της τεχνολογίας (CFD) έγινε μια πολύ συμφέρουσα επιλογή και πλεον μικρές τουρμπινίτσες μπαίνουν ακόμα σε 600cc κινητήρες, ελέω βελτίωσης σε καταναλώσεις και περιβαλλοντολογικής πολιτικής. Με λιγα λογια, οι βενζινοκινητήρες καλυπταν όλες τις απαιτήσεις και έβγαιναν ακομα και σε πολύ μικρό μέγεθος. Τα πετρέλαια, λόγω του ότι δεν υπήρχαν αντίστοιχου μεγέθους συμπιεστές, αναγκαστικά δεν έβγαιναν σε μικρά μεγέθη. αν δεν βάλεις τουρμπο στο πετρέλαιο δεν βγάζει ούτε τη μισή ισχύ που θα έβγαζε με, οπότε ήταν ασυμφορο. 2 1
NT1G Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 Λιγότερη θερμογόνο δύναμη έχει η βενζίνη. 1
SR20DET Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 Λιγότερη θερμογόνο δύναμη έχει η βενζίνη. δεν νομιζω. κοιτα εδω για gasoline και diesel fuel http://www.engineeringtoolbox.com/fuels-higher-calorific-values-d_169.html
NT1G Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Από το ίδιο site http://www.engineeringtoolbox.com/energy-content-d_868.html και από άλλο site http://www.afdc.energy.gov/fuels/fuel_comparison_chart.pdf Στα μισά που βρίσκω βάζουν πιο πάνω την βενζίνη και στα άλλα πιο πάνω το πετρέλαιο.. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2014 από NT1G
NT1G Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Πετρέλαιο=efficiency Βενζίνη=performance 1
Papakaliati Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Πετρέλαιο=efficiency Βενζίνη=performance Αυτο βεβαια δεν ισχυει πλεον, η τουλαχιστον η διαφορα στην αποδοση μειωνεται. Πχ ο M550 κινητηρας της BMW , που ειναι και ο ισχυροτερος diesel κινητηρας βγαζει 381 PS με καταναλωση 6,2 l/100km και ρυπους 162,0 g/km . Αντιστοιχα ο βενζινης 550i εχει 449 PS 9,3 - 9,2 l/100km CO2-Emission 218,0 - 214,0 g/km. Η διαφορα ειναι σημαντικη, και ειδικα αμα δεις τα νουμερα μεσα στην πολη ειναι τεραστια. Βεβαια για ντιζελ οι 400 ιπποι ειναι η κορυφη (για ΙΧ παντα), αλλα εχουνε γενικως πολυ καλυτερη ροπη, και ητανε και ενας κυριος λογος που χρησιμοποιουνται σε φορτηγα, πιο ευκολο να ξεκινησουνε απο ακινησια με μεγαλο φορτιο.
madsc Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Ο λόγος που χρησιμοποιούμε επεξεργασμένα αγαθά -από τρόφιμα μέχρι καύσιμα- στην σύγχρονη κοινωνία που ζούμε είναι καθαρά χρηστικός. Χωρίς αυτά θα ήταν τελείως διαφορετική η ζωή μας σε όλα τα επίπεδα. /sc
firewalker Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Πετραίλαιοκινητήρας. Πολύ υψηλή συμπίεση μίγματος (απόδοση 40%). Δύσκολη εισαγωγή μίγματος στον κύλινδρο (κατασκευή μπεκ, αντλία υψηλής πίεσης), δύσκολη ανάφλεξη. Βενζινοκινητήρας. Χαμηλή συμπίεση μίγματος (απόδοση 30%). Εύκολη εισαγωγή μίγματος στον κύλινδρο, εύκολη ανάφλεξη. Ήταν ποιο εύκολη η κατασκευή βενζινοκινητήρων παλιά.
kostaskalamatas Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Πετραίλαιοκινητήρας. Πολύ υψηλή συμπίεση μίγματος (απόδοση 40%). Δύσκολη εισαγωγή μίγματος στον κύλινδρο (κατασκευή μπεκ, αντλία υψηλής πίεσης), δύσκολη ανάφλεξη. Βενζινοκινητήρας. Χαμηλή συμπίεση μίγματος (απόδοση 30%). Εύκολη εισαγωγή μίγματος στον κύλινδρο, εύκολη ανάφλεξη. Ήταν ποιο εύκολη η κατασκευή βενζινοκινητήρων παλιά. ακριβως!!!! η τρομπα μονο του πετρελαιου στοιχιζει, οσο ενας κινητηρας απο ενα μικρο αυτοκινητο βενζινης. πριν απο πολλα χρονια (το αυτοκινητο δεν υπαρχει την τελευταια 10ετια) ηταν σχεδον αδυνατο να κατασκευασουν κινητηρα diesel εσωτ. καυσης τυπου otto, λογω της τεραστιας συμπιεσης που εχει. το δευτερο μεγαλο προβλημα των κινητηρων αυτων, ηταν ο ελεγχος της αναφλεξης του μιγματος σε μια συγκεκριμενη απολυτα χρονικη στιγμη.κατι που στη βενζινη, λογω των μπουζι και του ντιστριμπιτερ, γινοταν πολυ ανετα και ευκολα. πριν την 10ετια του 50΄ακομα και τα φορτηγα, αρματα του στρατου, λειτουργουσαν με κινητηρες βενζινης.(μια μικρη ιδεα για το ποσο δυσκολο ηταν)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα