Προς το περιεχόμενο

Persona 5 [PS3][PS4]


Tilemaxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπα, δεν υπάρχει χρόνος και για δεύτερο playthrough. Είναι πολλά στη λίστα αναμονής για τέτοιες πολυτέλειες!

 

Άρα βάσει απαντήσεων σας βλέπω να ξεσκονίζετε ξανά το ps3 2 χρόνια μετά :P

 

 

Αφήστε που για το μήνα Ιούνιο το δίλημμα μου για αγορά ήταν Persona 5 ps4 ή Mario Kart στο Switch. Λύθηκε το πρόβλημα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 340
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Να πω και εγώ τις εντυπώσεις μου. Είμαι 26 ώρες μέσα στο παιχνίδι, μόλις τελείωσα το δεύτερο palace. To παιχνίδι είναι πάρα πολύ καλό, νομίζω έχουν τελειοποιήσει την συνταγή. Μεγάλη ποικιλία στο gameplay, η ιστορία πολύ ενδιαφέρουσα από την αρχή, συμπαθείς χαρακτήρες και ό,τι άλλο έχεις μάθει να περιμένεις από την σειρά, αλλά βελτιωμένο  ;) Η μουσική υπέροχη, ακόμα και τα menu είναι όλα προσεγμένα και εντυπωσιακά.

Τα dungeons (palaces εδώ) χάρηκα και εγώ που έφυγαν απ'το μονοπάτι του randomly-generated και αυτή η αλλαγή μου χτύπησε πολύ όταν πήγα στον Mementos (σε πρότυπα Tartarus) ο οποίος ενώ εξερευνάται ευχάριστα, μοιάζει άδειος και χάνει συγκριτικά με τα palaces.

Το μόνο που με ξένισε είναι ότι η εξερεύνηση γίνεται μετά το σχολείο, με αποτέλεσμα όλη η υπόλοιπη μέρα να πηγαίνει χαμένη. Θέλει πολύ καλή διαχείριση του χρόνου και να προσπαθείς να ολοκληρώσεις τα dungeons σε όσο το δυνατόν λιγότερες επισκέψεις.

Το παιχνίδι με έχει ρουφήξει, με αποτέλεσμα να μην ασχολούμαι καθόλου με τα άλλα παιχνίδια που παίζω, και ανυπομονώ να δω πώς θα εξελιχθεί στην συνέχεια!  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που με ξένισε είναι ότι η εξερεύνηση γίνεται μετά το σχολείο, με αποτέλεσμα όλη η υπόλοιπη μέρα να πηγαίνει χαμένη. Θέλει πολύ καλή διαχείριση του χρόνου και να προσπαθείς να ολοκληρώσεις τα dungeons σε όσο το δυνατόν λιγότερες επισκέψεις.

 

Υπάρχει το Temperance confidant, τo οποίo σου επιτρέπει είτε να κάνεις κάποια secondary activities (όπως να διαβάζεις βιβλία ή να φτιάχνεις thieves' tools) κατα την διάρκεια του σχολείου ή να "αναπληρώνει" το stamina των χαρακτήρων μετά απο επίσκεψη σε Palace/Mementos (που σου δίνει πίσω το νυκτερινό activity της ημέρας που διάλεξες για dungeon exploration) όταν το προχωρήσεις αρκετά. Αν δεν κάνω λάθος, ξεκινά κάποιες μέρες μετά το τέλος του 2ου Palace.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει το Temperance confidant, τo οποίo σου επιτρέπει είτε να κάνεις κάποια secondary activities (όπως να διαβάζεις βιβλία ή να φτιάχνεις thieves' tools) κατα την διάρκεια του σχολείου ή να "αναπληρώνει" το stamina των χαρακτήρων μετά απο επίσκεψη σε Palace/Mementos (που σου δίνει πίσω το νυκτερινό activity της ημέρας που διάλεξες για dungeon exploration) όταν το προχωρήσεις αρκετά. Αν δεν κάνω λάθος, ξεκινά κάποιες μέρες μετά το τέλος του 2ου Palace.

Ωραία, τότε, λύνεται το θέμα  ;)  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάνω-κάτω ναι, αλλά ( :P) δεν είναι 100% καθημερινό event, και θες νομίζω lv5 για το πρώτο ability (Slack Off νομίζω ονομάζεται) και max rank για το 2ο ability (αυτό που σου δίνει πίσω το evening μετά απο dungeon exploration).

 

Αξίζει πάντως να δώσεις έμφαση σε Temperance για αυτό το ability και μόνο, όπως και στο Fortune confidant (έχει στο rank 8 ability να παίρνεις πόντους σε οποιοδήποτε άλλο confidant χωρίς να χάνεις χρόνο, με κόστος 5,000yen).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη η πρώτη μου δημοσίευση πρέπει να είναι εισαγωγή, αλλά δεδομένου ότι δεν έχω δει κανένα εισαγωγικό νήμα ή συμβούλιο έτσι ... Πήγαινε δεξιά εδώ, όπως είδα το Persona 5: D.
Έχω τελειώσει το πρώτο playthrough (χρειάστηκαν περίπου 100 ώρες) και μου αρέσει πολύ. Το gameplay είναι πολύ καλό, καλύτερα από το προηγούμενο Persona. Η ιστορία είναι καλή, αν και άλλοι άνθρωποι μπορούν να βαθμολογήσουν το χαμηλότερο από το Persona 3 ή 4 ιστορίας. Μουσική, είναι τόσο καλή, ακόμα και τώρα δεν μπορώ να βγάλω τα τραγούδια από το κεφάλι μου.

 

Πάνω-κάτω ναι, αλλά ( :P) δεν είναι 100% καθημερινό event, και θες νομίζω lv5 για το πρώτο ability (Slack Off νομίζω ονομάζεται) και max rank για το 2ο ability (αυτό που σου δίνει πίσω το evening μετά απο dungeon exploration).

 

Αξίζει πάντως να δώσεις έμφαση σε Temperance για αυτό το ability και μόνο, όπως και στο Fortune confidant (έχει στο rank 8 ability να παίρνεις πόντους σε οποιοδήποτε άλλο confidant χωρίς να χάνεις χρόνο, με κόστος 5,000yen).

 

Αν θυμάμαι σωστά, η Temperance θα σας δώσει Slack Off δικαίωμα σε επίπεδο 1 εμπιστευτικό, αλλά περιορίζεται στην τάξη της. Στο επίπεδο 5 θα μας επιτρέψει να χαλαρώσουμε στις τάξεις των άλλων εκπαιδευτικών.
Είναι αλήθεια ότι ο εμπιστευόμενος τύπος μπορεί να αυξήσει τη σχέση μας με άλλους εμπιστευτικούς, αλλά δεν απαιτεί από εμάς να αλληλεπιδράσουμε μαζί τους αντί να αυξήσουμε αυτόματα τη σχέση?
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός, my bad. Στο πρώτο rank (Slack Off) σε αφήνει να κάνεις έξτρα δραστηριότητες στις δικές της τάξεις (σπάνιο), στο rank 5 (Free Time) αρχίζει να επιτρέπει έξτρα δραστηριότητες στις τάξεις άλλων καθηγητών (πάλι σπάνιο). Το μεγαλύτερο bonus είναι σαφώς στο rank MAX (Special Massage) μια και σου επιτρέπει on-demand να κάνεις social activities μετά απο Palace/Mementos, αλλά και τα περιστασιακά events είναι χρήσιμα (προσωπικά το βρίσκω καλό για να φτιάχνεις lockpicks χωρίς να χάνεις το βραδινό timeslot, αν δεν έχεις ήδη το Eternal Lockpick).

 

@Lellia Αν κατάλαβα σωστά τι ρωτάς, αυτό γίνεται απο το Confidant Fortune, συγκεκριμένα με το rank 7 ability (Affinity Reading), όπου μπορείς να πληρώνεις 5,000 για να ανεβαίνει ελάχιστα οποιοδήποτε άλλο Confidant της επιλογής σου. Δύο πλεονεκτήματα εδώ είναι ότι

 

1. Μπορείς να το ενεργοποιήσεις χωρίς να χάσεις χρόνο.

2. Επιλέγεις συγκεκριμένο Confidant (ένω αντίστοιχα στο Shrine η επιλογή είναι τυχαία).

 

Υπ'όψιν ότι στο Affinity Reading υπολογίζεται και bonus απο matching persona (όπως ακριβώς δουλεύει και με τα κανονικά events με Confidants) βάσει αυτού του forum post.

 

Edit: Πάντως, βρήκα και το πρώτο πράγμα που με ξίνισε ελαφρώς, αυτό το grind για τα Liquid Mercury για να φτιάξω το Eternal Lockpick με έχει διαλύσει, παίζει να έχω χάσει τουλάχιστον 5 ώρες στο Mementos να σκοτώνω Anubis και μέχρι τώρα έριξε μόνο 2...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με λίγα λόγια το παιχνίδι όπως και πιο παλιά τα jrpg παιχνιδια, θέλει οδηγό για να είσαι αποτελεσματικος, ακόμα και οι παραπάνω συμβουλές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Αν και πήρε λίγο παραπάνω, επιτέλους τερμάτισα το πρώτο playthrough. Πήρε πάνω-κάτω 85 ώρες, αρκετά χορταστική διάρκεια και (πιο σημαντικό) απλά και μόνο με τα character arcs και το επίπεδο γραφής, με "τραβά" να κάνω και 2o playthrough (για να δω τα υπόλοιπα social links/confidants).

 

Εντυπώσεις ως εξής:

 

 

 

1. Story - To story με άφησε αρκετά εντυπωσιασμένο, ειδικά το μεγαλύτερο focus στο supporting cast (αντίθετα με τα "παραδοσιακά" JRPG που δίνουν περισσότερη έμφαση στον πρωταγωνιστή και το party του). Bonus points για τα δύο μεγάλα plot twist, ειδικά το 2ο όπου "δούλεψαν" την αλλαγή του voice actor μέσα στο story εκμεταλλευόμενοι τις εμπειρίες των "παλίων" παικτών για μεγαλύτερο impact. To finale ήταν λίγο υπερβολικά μεγάλο σε διάρκεια (κάπου 1 ώρα αν ασχοληθείς να δεις τους επίλογους όλων των Confidant) αλλά σε γενικές γραμμές το βρήκα αρκετά καλό.

 

2. Systems - Functionally, η σειρά Persona γενικά απο το 3ο και μετά έχει πιάσει ένα πολύ καλό baseline όσο αφορά ποιότητα των συστημάτων της, αλλά στο 5 ανέβηκε σε νέα επίπεδα. Oι διάφορες λειτουργίες fusion, σε συνδυασμό με το Lockdown αφήνουν αρκετό χώρο για πειραματισμούς - έχει πλάκα να φτιάχνεις personae με immunities σε τουλάχιστον τα μισά damage types του παιχνιδιού, όπως και να βρίσκεις τα πιο δυνατά/broken αποτελέσματα απο το item fusion - ενώ για τους συλλέκτες πρόσεξα πως απλοποιήθηκε και το level-down fusion (χωρίς να είναι πλέον απαραίτητη η χρήση elemental/mitama persona). 

 

3. Characters/Confidants - Ακόμα ένα "core" system των Persona, η δουλειά που έχει γίνει στο character development του 5 με εντυπωσίασε αφάνταστα. Συγκριτικά, τα Social Links του Persona 3 (τα οποία ήταν ήδη καλογραμμένα) μοιάζουν με... καρικατούρες μπροστά στα Confidants του P5. Προσωπικές προτιμήσεις, η Temperance (Kawakami), o Hierophant (Sojiro) και η Priestess (Makoto), λόγω της καλής "ισορροπίας" που κρατάνε μεταξύ comedy και drama.

 

4. Combat - Αν και το combat το θεωρώ το πιο αδύναμο κομμάτι του παιχνιδιού, εξακολουθεί να είναι ισάξιο με αυτό άλλων JRPG (και ίσως, με μερικές βελτιώσεις, καλύτερο). Η μεγαλύτερη αδυναμία του είναι το music, που αρχίζει να γίνεται λίγο κουραστικό μετά τις πρώτες 10-15 ώρες - θα προτιμούσα το τραγούδι να είχε λιγότερο build-up και ίσως 2-3 διαφορετικά variations ανάλογα με το progress στο story (το Persona Q κάνει κάτι αντίστοιχο με τις δύο διαφορετικές εκδόσεις του combat theme για Persona 3 και Persona 4 paths). On the other hand, το σύστημα One More και ο τρόπος με τον οποίο επιβραβεύει την σωστή χρήση των weakness είναι υλοποιημένο πολύ καλά - ειδικά με την επιστροφή του negotiation, με το οποίο "δένει" φοβερά καλά, όπως και το re-introduction των Gun-type attacks, δίνει απολαυστικά fights (ειδικά τα boss encounters, όπου παίζουν σχεδόν πάντα special mechanics).

 

5. Γενικές εντυπώσεις - Βρήκα γενικά το P5 άψογο στην υλοποίηση, με την εξαίρεση κάποιων translation errors (κυρίως στους διαλόγους με Morgana), είχε πολύ καιρό να ευχαριστηθώ JRPG τόσο πολύ. Επίσης, ίσως είναι το πρώτο JRPG απο τον καιρό του Chrono Trigger που με έκανε να θέλω να παίξω 2ο playthrough απλά για να δω τυχόν side-stories που άφησα πίσω την πρώτη φορά.

 

Γενικά στατιστικά: 1ο playthrough πήρε 86:11 για ολοκλήρωση, με όλα τα social stats rank 5 (max), ένα 80% των Confidant maxed (αναγκαστικά άφησα πίσω τα late-game Confidants όπως Tower, Empress, Hanged (άργησα να ανεβάσω Guts), Devil (λόγω κάπως αχρείαστων benefits) και Hermit (δυστυχώς προτίμησα να ανεβάσω social stats για το 2ο playthrough). Compendium completion στο 85%, θέλει ένα καλό farmάρισμα για τα special fusions κυρίως. Σαφώς True Ending (το παιχνίδι αφήνει μεγάλα hints για τον τρόπο που το ξεκλειδώνεις).

 

 

 

 

Σε γενικές γραμμές, πολύ ευχαριστημένος με το παιχνίδι, είχε πολύ καιρό να καταπιαστώ με παιχνίδι τόσο πολύ...

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά εγώ από πολλαπλά playthrough είχα τα final άρα έχω μάθει .Για μένα προσωπικά ήταν λίγο χάος σαν πρωτο persona αλλά ευτυχώς βοήθησε το σύστημα μάχης. Το πρόβλημα με τους confidants όταν είδα οδηγό στο δεύτερο run όπως για τον sojiro είναι ότι υπάρχει ένα διάστημα προ futaba που δεν ανεβαίνει rank,πρέπει να προχωρήσει αναγκαστικά το story.Άρα αν δεν το γνωρίζεις μπουμ... Το ίδιο και με το ψάρεμα. Μου θύμισε δηλαδή παλιές εποχές που για να βρεις τα περισσότερα θες αναγκαστικά οδηγό. Το τέλος ούτε εμένα μου πολυαρεσε.Φυσικά από την εδώ συμμετοχή στο θέμα καταλαβαίνουμε πως τα jrpg δεν είναι για όλους.

Ή μόνη μου πρόταση για κάποιον νέο είναι να μαξαρει τα stats του μιας και είναι τα μόνα μαζί με τα όπλα και γενικά το gear(που πάλι θέλει οδηγό)που μεταφέρονται στο επόμενο run.Επίσης το τελευταίο dungro στο καράβι με τα ποντίκια με κούρασε λίγο συνολικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά εγώ από πολλαπλά playthrough είχα τα final άρα έχω μάθει 

 

Dunno... Στα FF τουλάχιστον, ίσως επειδή δεν υπάρχει και το "'άγχος" του calendar με τον περιορισμένο χρόνο ανα μέρα, το βρίσκω πιο εύκολο να δεις τα πάντα (ή έστω το 90% του content) στο πρώτο playthrough οπότε δεν συνηθίζω να κάνω στο καπάκι δεύτερο.

 

(εννοείται πως τα κάνω revisit όμως, ενδεικτικά το FF8 πρέπει συνολικά να το έχω τερματίσει κάπου 6 φορές, στις διάφορες εκδόσεις μεταξύ PC, Steam, PSP, PSX, PSN - και τις 3 τουλάχιστον με 100% completion όσο αφορά maxed magic, items, triple triad cards, GFs και limit breaks).

 

Για οδηγό, ανάλογα τα γούστα... εφ'όσον γνωρίζεις απο Persona games και το design philosophy τους, δεν νομίζω να χρειάζεται (είναι απο τα standard της σειράς η προτεραιότητα first playthrough = focus on social stats π.χ.), όσο για τα Confidants, στο 2ο playthrough βλέπω υπάρχει υπερ-αρκετός χρόνος για να max τους πάντες (μια και το leveling των social stats είναι αχρείαστο και - στα πρώτα 3-4 dungeon at least - είναι πανεύκολο να κάνεις power through με high level personae και όπλα απο το πρώτο playthrough).

 

Νομίζω το ανέφερα σε προηγούμενο post, αλλά υπάρχει και η (επίσης standard για την σειρά Persona) επιλογή να παίρνεις bonus points στα Confidant εφ'όσον έχεις μαζί σου persona του ίδιου arcana όταν κάνεις τα events μαζί τους (για να είμαι δίκαιος όμως, αυτό δεν θυμάμαι αν στο αναφέρει το παιχνίδι κάπου, έγω το "ήξερα" απο προηγούμενα παιχνίδια της σειράς).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το τελευταίο που αναφερεις στι λέει σίγουρα in game. Για τα final ναι πιο πολύ revisit εννοούσαν αλλά πχ κυρίως μέχρι το 12 σου έδινε αφορμή να παίξεις δεύτερο run να τα βρεις όλα.blitzball,κρυφοι εχθροι/όπλα,materia/μέλη(ff7),summons,card games(7,8),bounties και πάει λέγοντας .Υπό την προϋπόθεση πάντα να παίζεις το πρώτο run απλά για το story χωρίς οδηγό . Αν θυμάμαι καλά πρέπει να γίνεται με οδηγό να μαξαρεις και τα stats και τους confidants αλλά φυσικά πρέπει να ξέρεις τις σώστες απαντήσεις,τι δώρα αρέσουν στον καθένα,ποτέ να πας να κάνεις μαζεμένα τα quest τους στο mementos και πάει λέγοντας.

Εγώ ήθελα να το λιωσω το παιχνίδι ούτως ή άλλως μιας και το χρυσοπληρωσα day one :P

Τώρα από Σεπτεμβριο κοιτάζω και ff12 να αρχίσω που και αυτό για να τα κάνεις όλα θα θέλει άνετα 80-100 ώρες.

Προσωπικά όπως είχα πει πιο πίσω πιο πολύ είχα φόβο αν θα μαρεσε το παιχνίδι περισσότερο(το persona 4 anime δεν μαρεσε)και ευτυχώς ξεκίνησα την σειρά από το καλύτερο ίσως(στο θέμα palace/dungeon και συστήματος μάχης). Επίσης όπως είχα γράψει πιο πίσω φάνηκε και ποιους ενδιέφερε πραγματικά να παίξουν το παιχνίδι γιατί υπγρχε στις αρχές κλαψα για τις τιμές και την διαθεσιμότητα(όσο ήταν φρέσκα τα reviewals και το hype)αλλά είδαμε τελικά πόσοι το πήραν τώρα που έφτιαξε η διαθεσιμότητα και οι τιμές......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπό την προϋπόθεση πάντα να παίζεις το πρώτο run απλά για το story χωρίς οδηγό.

 

Κοίτα, υπάρχουν και άτομα (καλή ώρα η αφεντιά μου) που ξεκινάνε JRPG πρώτο playthrough και προσπαθούν για 100% or close χωρίς οδηγό :P Στο παράδειγμα με το FFVIII, την πρώτη φορά που το έπαιξα θυμάμαι το μόνο που είχα "χάσει" ήταν η κάρτα με τον εξωγήινο (PuPu πως το λέγαν τελος πάντων) επειδή δεν είχα καταλάβει πως δούλευε η μ...κία με τα 4 encounters (και τότε στις αρχές των 2000's δεν υπήρχε καν η ιδέα των GameFAQs και λοιπών online guide - θυμάμαι κάτι μικρά booklets που κυκλοφορούσαν με το GamesMaster UK τότε που είχαν tips για διάφορα παιχνίδια, αλλά μέχρι εκεί).

 

Εννοείται πλέον πως στα 30-βάλε με οικογένεια και δουλειά δεν κάνω κάτι τέτοιο τόσο συχνά, αλλά το πρώτο play του Persona 5 (πήρε 3 μήνες, πάνω-κάτω) ήταν χωρίς guide και όπως γράφω πιο πάνω, μόνο 5 Confidants μου μείνανε για 100%, που σαφώς στο 2ο playthrough είναι άπειρα πιο do-able αφού δεν έχεις το grind για social stats.

 

Αν θυμάμαι καλά πρέπει να γίνεται με οδηγό να μαξαρεις και τα stats και τους confidants αλλά φυσικά πρέπει να ξέρεις τις σώστες απαντήσεις,τι δώρα αρέσουν στον καθένα,ποτέ να πας να κάνεις μαζεμένα τα quest τους στο mementos και πάει λέγοντας.

Προσωπικά τα δώρα τουλάχιστον δεν τα χρησιμοποίησα ποτέ, απλά έκανα abuse το Temperance ability "Affinity Reading", κοστίζει πολλά λεφτά αλλά αρκετές φορές ήταν η διαφορά μεταξύ "I don't think my bond with [Confidant] will deepen yet" και "I think I might get closer with [Confidant] if I spend time with them..].

 

Αξίζει βέβαια να αναφερθεί πως στο Persona 5 υπάρχει και το Thieves' Guild, όπου σου δείχνει τις επιλογές του community γενικά, οπότε μπορείς να υπολογίσεις απο εκεί τι είναι καλύτερο να κάνεις κάθε μέρα ή τι απαντήσεις έχουν τα tests κ.τ.λ. (με αυτή την έννοια I guess μπορείς να πεις πως χρησιμοποίησα guide :P)

 

 

 

In fact, (και μιλώντας πάντα για πρώτο playthrough), στο μόνο σημείο που χρειάστηκε να δω guide ήταν για να βρω πως ξεκινάνε τα part-time jobs (που αποδείχτηκε στο 2ο playthrough πως απλά είχα κάνει skip κατά λάθος τον διάλογο που σου λέει να δεις τα περιοδικά στο underground terminal της Shibuya), τα pre-requisites για 3-4 Mementos missions (ειδικά αυτά που θέλανε part-time job για να συνεχίσουν) και πως φτιάχνεις Seth με High Counter για το lv8 του Strength Arcana.

 

 

 

Edit: Το remake του FFXII το σκέφτομαι και εγώ είναι η αλήθεια, μια και ποτέ δεν είχα παίξει την αρχική έκδοση... Ειδικά το όλο σύστημα με τα jobs μου θυμίζει αυτό του FFTA2, που είναι απο τα "αγαπημένα" μου σε παιχνίδι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άποψή μου ότι δεν χρειάζεται ο οποιοσδήποτε οδηγός για το παιχνίδι. Μόνο τις ερωτήσεις του σχολείου θα θέλει κάποιος να τις ψάξει.

 

Τουλάχιστον έτσι το παίζω εγώ και το διασκεδάζω αφάνταστα.

 

70 ώρες στο παιχνίδι μετά το κάστρο της Futaba. Τώρα μένει να αποφασίσω μεταξύ Makoto και Takemi.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...