Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση Samsung


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Την προηγούμενη εβδομάδα, αν θυμάμαι καλά, την Τετάρτη 9 ιουλ 14 πήρα μια compact ψηφιακή φωτογραφική Samsung WB350F (brown) από το eshop.gr προσφορά crazy sundays στα 145,90. Τώρα την πουλάνε 178,90.

http://www.e-shop.gr/samsung-wb350f-brown-p-PER.565182

 

-1-

Η συγκεκριμένη μηχανή σε live view έχει 2 ταχύτητες ζουμ. Αργό και γρήγορο. Πριν από περίπου 4 ημέρες αντιλήφθηκα πως ο φακός κατά τη διάρκεια αργού ζουμ τρέμει τρίζοντας ολόκληρος σαν να δυσκολεύεται να βγει έξω. Στο γρήγορο ζουμ δουλεύει μια χαρά! smooth όπως πρέπει. Στην αργή ταχύτητα όμως ο φακός τρίζει και φαίνεται αισθητά τόσο με το μάτι εξωτερικά όσο και στην οθόνη σε live view.

Αυτό φαίνεται πιο έντονα κυρίως στην εγγραφή βίντεο όπου υπάρχει μόνο η μικρή ταχύτητα ζουμ και καθώς η μηχανή καταγράφει και ζουμάρει βλέπεις την εικόνα να κουνιέται όπως είναι φυσικό εφόσον τρίζει ο φακός. Και αν το περιβάλλον είναι πολύ ήσυχο, στο βίντεο ακούγεται και το τρίξιμο ολόκληρου του σώματος :(

 

-2-

Κάποιες φορές στην προβολή φωτογραφιών, εκεί που βλέπεις τι έχεις τραβήξει, το σύστημα κολλάει και δεν κάνει τίποτα. Αν δεν βγάλεις τη μπαταρία δεν γίνεται τίποτα.

 

 

Έχω ήδη επικοινωνήσει με το eshop.gr την παρασκευή 18/7/14 και ανέφερα το πρόβλημα στο service.

Μου είπα να παραδώσω τη συσκευή στο κατάστημα που την παρέλαβα και εκείνοι θα την στείλουν σε δικό τους τεχνικό να ελέγξει την πραγματικότητα του προβλήματος και στη συνέχεια θα επικοινωνήσουν με τη samsung για τις πιθανές λύσεις.

Τη δευτέρα με το που ανοίξει το κατάστημα θα πάω να την παραδώσω, έχω στείλει και email στην samsung hellas αν και κάτι μου λέει πως δεν θα πάρω απάντηση.

 

Άνοιξα αυτό το θέμα για να ρωτήσω τι πιθανότητες έχω να δικαιωθώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-1-

Μηπως ειναι το αργο-γρηγορο ζουμ που λες ειναι το οπτικο-ψηφιακο;;;

 

-2-

Μηπως εχεις βαλει καρτα class 4 και γι'αυτο κολλαει;

 

(Δεν εχω και πολλες γνωσεις στις φωτογραφικες...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-1-

Μηπως ειναι το αργο-γρηγορο ζουμ που λες ειναι το οπτικο-ψηφιακο;;;

 

-2-

Μηπως εχεις βαλει καρτα class 4 και γι'αυτο κολλαει;

 

(Δεν εχω και πολλες γνωσεις στις φωτογραφικες...)

-1-

Η μηχανή έχει οπτικό ζουμ μέχρι τα 86.1mm είτε κάνεις αργό είτε γρήγορο πρώτα κάνει οπτικό ζουμ.

Αφού βγεί όλος ο φακός έξω και δεν μπορεί να ζουμάρει άλλο τότε ξεκινάει το ψηφιακό ζουμ.

Σου το λέει κιολας και δείχνει ότι κροπάρει την φωτο και κόβει megapixel.

Στην αργή ταχύτητα η μετατόπιση φακών γίνεται πιο αργά ενώ στην γρήγορη γρηγορότερα.

Στην εγγραφή βίντεο ζουμάρει μόνο αργά και εκεί το βλέπεις πιο έντονα το τρίξιμο. Ταλαντεύεται η εικόνα καθώς ζουμάρει.

Σαν να διστάζει να βγει έξω ο φακός ή σαν να μην έχει δύναμη να ζουμάρει.

 

-2-

class 10 έχω.

Αν έφταιγε η κάρτα θα αργούσε απλά. Εγώ λέω ότι κολλάει όλο το σύστημα, μου χει τύχει να κολλήσει και στην εναλλαγή φωτογραφικών. Εκεί που βλέπεις τις φωτογραφίες που έχεις τραβήξει έχει κολήσει και ανάμεσα σε αλλαγή. 

Αν δεν βγάλεις τη μπαταρία μένει εκεί παγωμένο.

Ορίστε και ένα δείγμα βίντεο

όπως καταλαβαίνεται πλέον η μηχανή είναι ακατάλληλη για εγγραφή βίντεο και απλά ενοχλητική στο live view.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα το πρωί παρέδωσα τη μηχανή στο eshop.gr

Μου είπαν πως αύριο θα φύγει στο service για να ελεγχθεί.

 

Από το service του eshop που είχα μιλήσει τηλεφωνικά με ενημέρωσαν πως θα τη στείλουν σε επίσημο εξουσιοδοτημένο service της samsung hellas.

 

Όταν γύρισα σπίτι είχα απάντηση από τη samsung μέσω email (είχα στείλει χθες το βράδι email με το πρόβλημα) όπου με ενημέρωσαν πως μπορώ να κάνω αίτημα επισκευής και στη συνέχεια θα περάσει κουριερ σπίτι μου να την παραλάβει.

 

Δυστυχώς όμως την είχα παραδώσει ήδη στο eshop

 

Όπως και να χει ο τελικός προορισμός θα είναι το service της samsung οπότε αν κρίνω από την πρώτη εντύπωση θα μπορούσα να περιμένω θετικά αποτελέσματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν καταλαβαινω τι ρωτας.......κανεις δεν ειπε οτι οι εταιριες-αντιπροσωπιες δεν κανουν την δουλεια τους........η μηχανη σου θα επισκευαστει εντος εγγυησης,εκτος ελλαδας,μεσα σε διαστημα 2 εβδομαδων.το οτι εμπλεκεται το εσοπ,μπορει να κανει το διαστημα 3 εβδομαδες.το οτι δεν απαιτησες αλλαγη την μηχανης,απο το εσοπ,ειναι αλλο ζητημα.η μηχανη παντως,και ειδικα σαμσουνγκ και εντος εγγυησης,θα επισκευαστει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν καταλαβαινω τι ρωτας.......κανεις δεν ειπε οτι οι εταιριες-αντιπροσωπιες δεν κανουν την δουλεια τους........η μηχανη σου θα επισκευαστει εντος εγγυησης,εκτος ελλαδας,μεσα σε διαστημα 2 εβδομαδων.το οτι εμπλεκεται το εσοπ,μπορει να κανει το διαστημα 3 εβδομαδες.το οτι δεν απαιτησες αλλαγη την μηχανης,απο το εσοπ,ειναι αλλο ζητημα.η μηχανη παντως,και ειδικα σαμσουνγκ και εντος εγγυησης,θα επισκευαστει

αυτό ρώτησα, αν ξέρει κάποιος τη διαδικασία, τη διάρκεια κτλ...

Πώς μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση από το eshop;

Δεν θα πρέπει πρώτα να ελεγθεί;

 

Στο service του eshop που πήρα μου είπαν πως πρώτα θα το ελέγξει δικός τους τεχνικός και εαν το πρόβλημα είναι όντως πρόβλημα θα με ηδοποιήσουν και στη συνέχεια θα σταλεί σε εξουσιοδοτημένο service samsung.

 

Μετά μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό ρώτησα, αν ξέρει κάποιος τη διαδικασία, τη διάρκεια κτλ...

Πώς μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση από το eshop;

Δεν θα πρέπει πρώτα να ελεγθεί;

 

Στο service του eshop που πήρα μου είπαν πως πρώτα θα το ελέγξει δικός τους τεχνικός και εαν το πρόβλημα είναι όντως πρόβλημα θα με ηδοποιήσουν και στη συνέχεια θα σταλεί σε εξουσιοδοτημένο service samsung.

 

Μετά μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση;

 

Νομιζω αυτοι καθοριζουν αν θα παρεις καινουρια η οχι. Αν μπορουν να στο φτιαξουν δεν θα παρεις καινουρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω αυτοι καθοριζουν αν θα παρεις καινουρια η οχι. Αν μπορουν να στο φτιαξουν δεν θα παρεις καινουρια.

 

Στην πολιτική επιστροφών λέει πως μπορείς να ζητήσεις και αντικατάσταση.

http://www.e-shop.gr/how_return

 

 

Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

 

Άρα μέχρι να ελεγχθεί θα πρέπει να περιμένω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομιζω εχει προθεσμια μια ή δυο εβδομαδες ,για επιστροφη.

1 βδομάδα τουλάχιστον για να μάθω νεότερα μου είπανε.

Μετά το πόσο θα διαρκέσει το service μάλλον είναι άλλο θέμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαράδεκτο το service του eshop.

 

Ακόμα δεν έχει φτάσει στο τμήμα service, ακόμα καθοδον μου είπανε...

Όταν είναι να πουλήσουν το δέμα κάνει το γύρω της Ελλάδας σε μερικές ώρες αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να πάρει και 1 βδομάδα.

 

 

Κρίμα που δεν προτίμησα τη samsung, θα ερχόταν κουριερ σπίτι μου και ίσως είχα απάντηση μέχρι τώρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το eshop δεν δέχεται να μου αντικαταστήσει τη συσκευή.

Είπε ότι θα το στείλει στην αντιπροσωπία και ότι εφόσον δεν επισκευάζεται μόνο τότε θα γίνει αντικατάσταση.

 

Τί μπορώ να κάνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να περασεις να την παρεις απο το eshop,και να ξανανοιξεις αιτημα να περασει το courrier απο το σπιτι σου να την παραλαβει.

Τα εχουμε πει χιλιες φορες,μην μπλεκετε τα λιανεμπορια και τα μαγαζακια με τις εγγυησεις.

Η καθυστερηση θα ειναι μεγαλη και στην επικοινωνια θα μπλεκεται και τριτος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να περασεις να την παρεις απο το eshop,και να ξανανοιξεις αιτημα να περασει το courrier απο το σπιτι σου να την παραλαβει.

Τα εχουμε πει χιλιες φορες,μην μπλεκετε τα λιανεμπορια και τα μαγαζακια με τις εγγυησεις.

Η καθυστερηση θα ειναι μεγαλη και στην επικοινωνια θα μπλεκεται και τριτος

Δεν το ήξερα ρε παιδιά αυτό...

Είχα ήδη συνεννοηθεί με το eshop να την παρέδιδα.

Την παρέδωσα 21/7 λίγο μετά της 9 το πρωί, με το που άνοιξε το μαγαζί, ελπίζοντας ότι θα φύγει την ίδια μέρα.

 

2 ώρες μετά πήρα απάντηση από samsung που έλεγε να κάνω αίτημα για service και θα στείλουν courier.

Αλλά είχα μια ελπίδα ότι θα μπορούσα να ζητήσω αντικατάσταση από το eshop.

 

Τώρα είναι αργά, η συσκευή βρίσκεται στο service και από βδομάδα θα τη στείλουν αντιπροσωπία.

 

 

Αν την έστελνα απευθείας στη samsung πόσο καιρό θα έπερνε;

Λογικά λιγότερο από 5 μέρες, εφόσον λέει ότι η επισκευή γίνεται εντός 24ωρου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μου έστειλε sms το eshop ότι θα στείλουν την φωτογραφική στην αντιπροσωπία με ελάχιστη αναμονή διεκπεραίωσης 15-20 μέρες.

 

Δηλαδή τέλος του μήνα... 1,5 μήνας service...

Πεταμένα λεφτά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...