enteacher04 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Αξίζουν οι βαλίτσες της προσφοράς του Μαρινόπουλου; Τις θέλω για αεροπορικό ταξίδι (μετανάστευση), και επειδή είμαι άσχετος με αεροπλάνα, είπα να ρωτήσω αν αυτές οι βαλίτσες έχουν το κατάλληλο μέγεθος (διαστάσεις) για τον έλεγχο στο αεροδρόμιο (νομίζω υπάρχουν συγκεκριμένα μεγέθη για χειραποσκευή+βαλίτσα)
mary Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 το πρωτο που πρεπει να κοιταξεις για ταξιδι με αεροπλάνο ειναι οι βαλιτσες να ειναι ελαφρες. Πουπουλο αν γινεται γιατι χρεωνεσαι το βάρος. 1
sintalkas Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 εγώ μια kem που είχα πάρει από το carrefour μου βγήκε μάπα
enteacher04 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Ευχαριστώ,θα τσεκάρω τις βαλίτσες να δω αν είναι ελαφριές ή όχι, αλλά θα ήθελα αν γίνεται να μου πείτε τις επιτρεπτές διαστάσεις που θα πρέπει να έχει μια βαλίτσα για να περάσει ως χειραποσκευή
paylidis Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Ευχαριστώ,θα τσεκάρω τις βαλίτσες να δω αν είναι ελαφριές ή όχι, αλλά θα ήθελα αν γίνεται να μου πείτε τις επιτρεπτές διαστάσεις που θα πρέπει να έχει μια βαλίτσα για να περάσει ως χειραποσκευή κάθε εταιρία εχει το δικο της αλλα σου δίνω ένα αυστηρό παραδειγμα απο την ryanair 55cm x 40cm x 20cm http://www.ryanair.com/en/terms-and-conditions/regulations-cabinbaggage/ Οι βαλίτσες ειναι ωραίες, τις ειχα κοζάρει καιρό αλλα περιμενα να τις βγαλει μια μια κανένα -30% μιας και δε τις χρειάζομαι όλες...