Προς το περιεχόμενο

Rainbow Six Siege [PC]


SlackulatoR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

http://rainbow6.ubi.com/siege/en-US/news/detail.aspx?c=tcm:152-227423-16&ct=tcm:148-76770-32

 

 

One Year, Four “Seasons” of Content. No Paywall.

 

YearOneRoadmap_227421.jpg

 

 

 

 

 

 

 

OurPhilosophy_227422.jpg

 

 

Operation_BlackIce_227419.jpg

 

WeaponOverview_227420.jpg

In case you’re wondering what these themed season content releases will look like, here’s a little taste of what will be released first in the cold, early months of 2016:

  • 1 new map
  • 2 new operators from a new CTU, with new weapons and unique gadgets
  • A handful of new weapon skins in all tiers
  • Gameplay upgrades

 

The idea is that each one of these releases will have a significant impact on the evolving meta of the game. They’ll open new operator combinations and counters, plus a new environment to master. We’re eagerly anticipating observing what you do with these new gameplay elements, and to introduce new modes and events in the future.

 

 

Πολύ πολύ καλύτερα απο οτι περιμέναμε!!!

Επεξ/σία από Tzimaras
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρες!!!

 

Μετά την Beta και την technical φαίνεται πως έχουμε πολύ ευχάριστα νέα, μάλλον ΑΚΟΥΝ εκεί στη UBI!!!

 

Σαν highlight εμένα το παρακάτω μου έκανε την περισσότερη εντύπωση!

 

RANKED: New Details

  • Ranked matches have voting on spawn/objective location
  • Ranked matches do NOT have Death Replays
  • Ranked matches will utilize a minimal HUD setting
    • No scoring indicators
    • No grenade indicators
    • No threat indicators
    • No reload indicators
    • No teammate outline
    • No kill confirmation marker

This is just a small sample of what the Ranked gameplay experience will look like. More details to come.

 

Για περισσότερα εδώ..

 

http://rainbow6.ubi.com/siege/en-GB/news/detail.aspx?c=tcm:154-228106-16&ct=tcm:148-76770-32

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως πολύ ευχάριστα νέα!

 

Εμείς στην αρχή είχαμε επιφυλάξεις ως ομάδα αν θα τηρήσουν τις υποσχέσεις οι developers...  

 

Παρά το ότι παίζουμε καθημερινός σε public server για διασκέδαση, δίνουμε πολύ βάση στα ranked.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και θα έπρεπε να είναι δεδομένο bravo στους devs (αν και ubi) που δεν διχάζουν το community, ίσως για αυτό και μονο το πάρω σε κάνα sale τελικά αν και δεν μου άρεσε ιδιαιτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικά περιμένετε να δούμε πρώτα τι "playtime" χρειάζεται για ένα unlock, και μετά μιλάμε

 

και στο Halo τα ίδια λέγανε, και θέλεις 650 ώρες για να ξεκλειδώσεις πράματα.....................

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περιμένετε να δούμε πρώτα τι "playtime" χρειάζεται για ένα unlock, και μετά μιλάμε

Το unlock γίνονταν αρκετά γρήγορα στην closed BETA. Στο reddit χρήστες κάνανε και προτάσεις για αύξηση του χρόνου που χρειάζεται για unlock του κάθε operator (1-3 αγώνες), άλλα και των weapon attachments, που τα έκανες με 1 μόνο αγώνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα οι ανθρωποι τα "σπασανε" στην κυριολεξια εκει στην ubisoft,respect στους Γαλλους!!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...