Προς το περιεχόμενο

Grand Theft Auto V [GTA 5][PC]


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μμμμ σιγά! Απλά το ένα screenshot τραβήχτηκε Άνοιξη και το άλλο Φθινόπωρο που είχε μαραθεί το χορτάρι... 

 

Μαλλον αυτος ηταν ο λογος που η PC εκδοση πηρε delay για την Ανοιξη του '15.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος μπορεί ας βοηθήσει.

 

Ψάχνω μια συγκεκριμένη φωτογραφία / meme βασισμένο σε αυτό το screenshot

 

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://oyster.ignimgs.com/mediawiki/apis.ign.com/grand-theft-auto-5/thumb/5/50/968811_333744266758193_1113845714_n.jpg/468px-968811_333744266758193_1113845714_n.jpg&imgrefurl=http://www.ign.com/wikis/gta-5/References_to_Movies,_TV,_Games_and_Pop_Culture&h=344&w=468&tbnid=3eNYv1TD_mku9M:&zoom=1&docid=9uJyCp0ZEEMIsM&ei=fbY8VfWIGoSAU_PdgbAB&tbm=isch&ved=0CB8QMygBMAE

 

πιο σκιασμένη όμως, που έλεγε "Love is 70$. The disappointment and regret are free".

 

Μήπως το έχει κάποιος ή ξέρει πού μπορώ να το βρω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξακολουθώ να πιστευω πως η κίνηση στους δρόμους δεν έχει διαφορά με την έκδοση του PS3. Είναι μερικές φορές που το los santos θυμίζει ghost town, παρόλο που διαφημίζανε ότι στο pc θα έχει περισσότερο population density. Ίσως το μόνο πράγμα που με χαλάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνιδι οταν δεν εχει τα random dc και το lag στο ιντερνετ ειναι ολα τα λεφτα, ειδικα κατι πιστες στο λιμανι με ποδηλατα, αγωνες στον ουρανο, κατι φρεατια κτλπ πεθαινω στο γελιο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει παρατηρήσει κανείς , πως οι σκιές εμφανίζονται κανονικά γύρω από μια πολύ μικρή περιοχή του χαρακτήρα; Είναι αρκετά ενοχλητικό και το παρατηρώ ιδιαίτερα όταν οδηγάω σε γρασίδια , τα οποία ξαφνικά "μαυρίζουν" μόλις περάσω δίπλα τους. Έβγαλα 2 screenshots που φαίνεται πολύ χαρακτηριστικά το πρόβλημα .

http://prntscr.com/6yaerr

http://prntscr.com/6yaf0l

Στη δεύτερη ss , προχώρησα ελάχιστα μπροστά και εμφανίστηκαν ως δια μαγείας και οι υπόλοιπες σκιές του φράχτη. Σκέφτηκα πως ίσως έφταιγε το πρόβλημα με το Anisotropic Filtering , αλλά και από το Catalyst που το έκανα force x16 , δεν έφτιαξε κάτι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπειτα απο αρκετό πειραματισμό με τα διάφορα settings για τις σκιες του παιχνίδιου, κατέληξα στο εξής συμπέρασμα :

Ο μόνος τρόπος για καλή ποιότητα σκιών, δίχως aliasing και με όσο το δυνατό ελάχιστο pop-in όταν πλησιάζει ο χαρακτήρας (αυτό που αναφέρει ο φίλος dennisbest μερικά ποστ πριν) , είναι να εφαρμοστούν τα παρακάτω settings :

 

Shadows : Very High

High resolution shadows : On

Extended shadow distance : Off (0%)

 

Οτίδηποτε αλλάξει σε αυτες τις 3 επιλογές προσθέτει έντονο aliasing και pop-in στις σκιες.

Ειδικά το extended shadow distance , ενώ προσθέτει κάποιες μακρινές σκιές , σύμφωνα με το Guide της nvidia, χαλάει τις κοντινές όταν ανοίγει.

Όλα αυτά τα settings βέβαια έχουν αρκετά μεγάλο αντίκτυπο στο framerate, αλλά δυστηχώς με οτιδήποτε άλλο η ποίοτητα των σκιών είναι πάρα πολύ χαμήλη.

Τέλος σχετικά με το Nvidia PCSS , επειδή έχει αναφερθεί προηγουμένως ότι δεν παίζει σωστά, δεν ισχύει. Απλά θέλει τα παραπάνω settings και προσφέρει το υψηλότερο image quality και το μικρότερο pop-in όταν πλησιάζει ο χαρακτήρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...