Προς το περιεχόμενο

Ποιός φταίει?


Razor_7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Kalogeros..

 

Μην ανησυχείς και για να χω τη θέση που έχω περάσει και τεστ. Οπότε πραγματικά ξερω το αποτέλεσμα που μου αντιστοιχεί. Δεν υπονοώ κάτι. Απλά το αναφέρω αφού το έθεσες ως βάση.

 

Τώρα για τα υπόλοιπα που αναφέρεις όπως για το ότι νομίζεις πως μιλάς με ηλίθιους ενώ σε χουν προειδοποιήσει ένα θα σε ρωτήσω..

Τι σε κάνει παλικάρι μου εσένα αυτο;

Α να γεια σου!! Ναι καλά το κατάλαβες ρητορική ήταν η ερώτηση.

Και διαλέγω πολυ προσεχτικά τις κουβέντες μου..

Για να σε βοηθήσω λέξεις κλειδιά ειναι το ´´νομίζεις ´´ που μπορεί να αλλάξει τη λέξη ´´ ηλίθιος ´´ και οπότε θα έχεις διαφορετική απάντηση στη ρητορική μου ερώτηση παρακάτω..

 

Φερσου πιο ώριμα απο μένα τώρα λοιπόν και μην απαντήσεις και χαλάσουμε κ άλλο το ποστ του ανθρώπου.

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γιατί η συγχωρεμένη η μάνα μου μου είχε πει να μην ερχομαι ποτέ σε αντιπαράθεση με ηλίθιους και για ακόμα μια φορά δεν την άκουσα.

Για να την συμπληρώσω...

 

Ποτέ μην τα βάζεις με έναν ηλίθιο.Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω εμπειρίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τρολαρεις στα σοβαρα τωρα... κρατιεσαι απο μια λεξη μου και οχι απο το 70% οσων εγραψα. Οκ, ας ειναι. Δεν ασχολουμαι αλλο. Δεχτειτε το γεγονος οπως θελετε, καταλαβαινω..

 

Μακάρι.

Τουλάχιστον έτσι θα έχουμε μόνο εσένα και δεν θα επηρεαστεί κάποιος άλλος από θεωρίες του στυλ "αφού το κάνω τόσο καιρό και δεν έπαθα τίποτα άρα είναι οκ"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η προσωπική μου άποψη για το αν ένα ποδήλατο πρέπει να θεωρείται πεζός ή για το αν πρέπει να έχει πινακίδες είναι χρήσιμη μόνο εδώ (στο φόρουμ) χάριν της συζήτησης.

Όταν βγω στο δρόμο δεν θα με βοηθήσει ιδιαίτερα και το πιθανότερο είναι να με μπλέξει (από ένα απλό διαπληκτισμό μέχρι εμπλοκή με υγειονομικές ή και δικαστικές υπηρεσίες)

 

 

υγ το θέμα με τους (κακούς) ποδηλάτες δεν είναι το αν πρέπει να θεωρούνται πεζοί ή όχι. Το πρόβλημα είναι ότι θέλουν να έχουν τα "καλά" και από τους δύο "κόσμους".

Να κινούνται άνετα και όπως θέλουν (τρέχοντας, κάνοντας ζιγκ-ζαγκ, κλπ) πάνω στα πεζοδρόμια,  ανάμεσα στους πεζούς αλλά και ανάποδα στους μονοδρόμους ("πεζοί" γαρ) αλλά και να βγαίνουν στο δρόμο κανονικά ακόμα και σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (το είδα χτες τελευταία φορά)

 

Το υ.γ. σωστο. Ετσι πιστευω ειναι. 

 

Αλλα θα ηθελα να ακουσω την αποψη σου για το υπογραμισμενο κειμενο... και να σου φερω πρωτα ενα παραδειγμα.

 

Σε δρομο εντος πολης το οριο ταχυτητας ειναι 50χλμ, εκτος πολης 90 χλμ, ταχειας 110χλμ, και αυτοκινητοδρομο 130.

Αν πιστευεις οτι το ποδηλατο θα πρεπει να ειναι ισο και ομοιο με τα αυτοκινητα και τις μηχανες, θα σου αρεσε στον "δρομο" σου καθως κινεισαι,, ο μπροστινος σου να ειναι ποδηλατης? Πιστευεις τα ποδηλατα μπορουν να αναπτυξουν τετοιες ταχυτητες σε δευτερολεπτα οπως εσυ?

 

Η νομιζεις  εγω ως ποδηλατης, θα σου κανω την χαρη να κυκλοφορω με πινακιδες, και ταυτοχρονα θα σου κανω ξανα την χαρη, να κανω στην μπαντα, για να περασεις εσυ με το car σου? 

 

Ειναι το ενα ακρο, και το αλλο. Οκ, να σεβομαστε τον κωδικα. Αλλα στο θεμα μας....! Συμφωνα με το αρχικο ποστ.. Ο οδηγος αυτοκινητου εφταιγε! Στις σχολες οδηγων μας μαθαινουν οτι το να σταματας σε ΣΤΟΠ, ειναι το σημαντικοτερο, απ ολα τα αλλα..!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πιστευεις οτι το ποδηλατο θα πρεπει να ειναι ισο και ομοιο με τα αυτοκινητα και τις μηχανες, θα σου αρεσε στον "δρομο" σου καθως κινεισαι,, ο μπροστινος σου να ειναι ποδηλατης? Πιστευεις τα ποδηλατα μπορουν να αναπτυξουν τετοιες ταχυτητες σε δευτερολεπτα οπως εσυ?

Γιατί να μη μου αρέσει; Δικός μου είναι ο δρόμος; Θα κάνω υπομονή και θα τον προσπεράσω όταν μπορέσω.

 

[...]εκτος πολης 90 χλμ, ταχειας 110χλμ, και αυτοκινητοδρομο 130. [...] Πιστευεις τα ποδηλατα μπορουν να αναπτυξουν τετοιες ταχυτητες σε δευτερολεπτα οπως εσυ?

Για αυτό ακριβώς (και για πολλούς άλλους λόγους) σε ταχείας και αυτοκινητοδρόμους απαγορεύεται η κίνηση ποδηλάτων. Σε δρόμο εντός πόλης μια χαρά ταχύτητα μπορεί να αναπτύξει ο ποδηλάτης για να κινείται με ασφάλεια, εκτός βέβαια αν κινείται στην μεσαία λωρίδα της παραλιακής. Το παράδειγμα είναι πραγματικό και το είδα με τα μάτια μου το προηγούμενο καλοκαίρι.

 

Η νομιζεις  εγω ως ποδηλατης [...] θα σου κανω ξανα την χαρη, να κανω στην μπαντα, για να περασεις εσυ με το car σου?

Αν κινείσαι όπως ορίζει ο κώδικας τότε μια χαρά μπορεί να σε προσπεράσει ο οδηγός, αν δεν είναι ο κλασσικός ασυνείδητος ελληναράς. Επίσης, κάνεις στην άκρη για να περάσει ο άλλος όχι «για να του κάνεις τη χάρη» αλλά πρώτα απ'όλα για την ασφάλεια σου. Περί θέσης που λέγαμε:

 

Άρθρο 16, παράγραφος 2:

 

O oδηγός, με εξαίρεση την περίπτωση απoλύτoυ ανάγκης, υπoχρεoύται να κινείται απoκλειστικά στις καθoρισμένες, για την κατηγoρία τoυ oχήματός τoυ ειδικές oδoύς, oδoστρώματα και λωρίδες κυκλoφoρίας όπoυ υφίστανται τέτoιες. Aν δεν έχει oριστεί λωρίδα κυκλoφoρίας ή ειδική oδός γι αυτoύς, oι μεν oδηγoί φoρτηγών, λεωφoρείων και βραδυκίνητων και βραδυπoρoύντων γενικά oδικών oχημάτων υπoχρεoύνται, τηρoυμένων των διατάξεων τoυ άρθρoυ 17 παράγραφος 6 τoυ Kώδικα αυτoύ, να oδηγoύν αυτά στη δεξιά λωρίδα κυκλoφoρίας στις oδoύς oι oπoίες έχoυν δύo τoυλάχιστoν λωρίδες κατά κατεύθυνση, oι δε oδηγoί μoτoπoδηλάτων, πoδηλάτων και μη μηχανoκίνητων oχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων, υπoχρεoύνται να κινoύνται κατά μήκoς oποιoυδήπoτε πρoς την κατεύθυνση της κυκλoφoρίας βατoύ ερείσματoς της oδoύ, εφόσoν υπάρχει, και δεν πρoκαλείται δυσχέρεια στoυς χρησιμoπoιoύντες αυτό, άλλως πλησίoν τoυ άκρoυ δεξιoύ τoυ oδoστρώματoς.

Με λίγα λόγια αν κινείσαι στο μέσο της λωρίδας και δεν αφήνεις να σε προσπεράσει άλλο όχημα (ειδικά όταν το τελευταίο το κάνεις επίτηδες) κάτι κάνεις λάθος...

 

Ειναι το ενα ακρο, και το αλλο. Οκ, να σεβομαστε τον κωδικα. Αλλα στο θεμα μας....! Συμφωνα με το αρχικο ποστ.. Ο οδηγος αυτοκινητου εφταιγε! Στις σχολες οδηγων μας μαθαινουν οτι το να σταματας σε ΣΤΟΠ, ειναι το σημαντικοτερο, απ ολα τα αλλα..!

Δεν υπάρχει σημαντικό και σημαντικότερο! Παραβίαση στοπ και παραβίαση μονοδρομήσεων είναι καραμπινάτες παραβιάσεις και οι δυο, που κοστίζουν ζωές σε καθημερινή βάση και δεν μπορούν να μπουν σε καμία «ζυγαριά». Το ότι ο ένας είχε αυτοκίνητο και ο άλλος ποδήλατο δεν αθωώνει κανέναν.

 

Στην πιο βασική υπόθεση και οι δυο παρανόμησαν. Το είχαμε συζητήσει παλαιότερα και απ'οσο θυμάμαι στο θέμα συνυπαιτιότητας σε ένα ατύχημα εξετάζεται το αν υπήρχε τρόπος ο εμπλεκόμενος (ο ποδηλάτης στην προκειμένη περίπτωση) να μπορούσε να αποφύγει το ατύχημα ή έστω να το κάνει να έχει μικρότερες συνέπειες, αν π.χ. δεν οδηγούσε ανάποδα σε μονόδρομο. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τον οδηγό, αν π.χ. δεν έλεγχε και τις δυο πλευρές της οδού.

 

Όλα τα υπόλοιπα, αν πετάχτηκε χωρίς να σταματήσει, αν σταμάτησε και κοίταξε μόνο αριστερά ή δεξιά, αν σταμάτησε και ξεκίνησε και τον είδε τελευταία στιγμή, αν, αν, αν, είναι καθαρές υποθέσεις και δουλειά των ασφαλιστικών και των νομικών. Και είναι τραγικά γκρίζα ζώνη για να βγάλουμε εμείς άκρη.

 

Για να μην παρεξηγηθώ το ξαναλέω. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους ποδηλάτες. Με τους ασυνείδητους οδηγούς έχω, ανεξαρτήτου οχήματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...