Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το παρόν νήμα είναι για συζήτηση για την κατάσταση των ΑΕΙ/ΤΕΙ της Ελλάδας. Προσωπικές εμπειρίες, παράπονα, ιδέες για κάτι καλύτερο. Θέτω μερικές ερωτήσεις για όσους ενδιαφέρονται.

  1. Υπάρχει αδικία ως προς την αντιμετώπιση; Από που πηγάζει κατα την γνώμη σας;
  2. Γιατί βρίσκεται σε χαμηλό επίπεδο η σχολή; (αν αυτή είναι η γνώμη σας)
  3. Υπάρχουν καθηγητές που δεν θα έπρεπε να έχουν την θέση του καθηγητή;
  4. Έχετε παρατηρήσει <<λαμογιές>> στον χώρο του ΑΕΙ/ΤΕΙ; (που αφορούν κρατικά χρήματα)
  5. Με τις παρατάξεις τι γίνεται;
  6. Πως μπορεί το Internet να συμβάλλει στην συλλογικότητα των φοιτητών και στην καλυτέρη λειτουργία του χώρου;
  7. Πως συγκρίνει το τμήμα σας με άλλα του εξωτερικού κατά την γνώμη σας;

Φυσικά καταλαβάτε ότι δεν έχω σκοπό να εξυμνήσω το σύστημα σπουδών της Ελλάδας. Θέλω να ακούσω εμπειρίες και γνώμες σχετικά με το θέμα. Αν απαντήσετε και έχετε προσωπική εμπειρία, αν μπορείτε να αναφέρετε την σχολή και το τμήμα. Μην αναφέρετε ονόματα καθηγητών και άλλα προσωπικά στοιχεία, ή τουλάχιστον κάντε το με δικό σας ρίσκο, εγώ δεν σας προτρέπω για κάτι τέτοιο πάντως. Εγώ θα απαντήσω στο ίδιο μου το θέμα αν υπάρξει συμμετοχή και από άλλα μελη του φόρουμ...

 

Καλημέρα!

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

1.Κομματόσκυλα

2.Κομματόσκυλα

3.Κομματόσκυλα

4.Κομματόσκυλα

5.Κομματόσκυλα

6.ΔΞ/ΔΑ

7.Με ΕυρωπαΪκά;Καμία σύγκριση.Με Αφρικανικά; Τα φτάνουμε σε λίγο.

 

TL;DR:Τα κομματόσκυλα και οι παρατρεχάμενοι αυτών φταίνε για την κατάντια των ΕΛ ανωτάτων ιδρυμάτων.

 

edit:IB4 the lock.

  • Like 6
  • Moderators
Δημοσ.

Τρισμέγιστο ΤΕΙ Αθήνας, τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής.

 

1. Όχι. Μερικοί καθηγητές όμως έχουν ένα θεματάκι με τις βαθμολογήσεις (ανεμιστήρας)

2. Δεν θα το έλεγα χαμηλό αλλά μέτριο. Κυρίως λόγω των φοιτητών, πολλοί από τους οποίους θέλουν απλώς να περνούν μαθήματα χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Φυσικά υπάρχουν πολλοί που είναι καλοί κι ενδιαφέρονται κι ασχολούνται, απλώς πιστεύω ότι πολλές φορές θα μπορούσε να γίνεται καλύτερη δουλειά αν ενδιαφέρονταν πιο πολλοί. Υπάρχουν και μερικοί καθηγητές οι οποίοι είτε πολύ απλά δεν ξέρουν είτε δεν ενδιαφέρονται, αλλά σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι οι καθηγητές είναι καλοί (βασική προϋπόθεση (που θα έπρεπε να εννοείται) είναι να παρακολουθείς και να μην πηγαίνεις για καφέ). Υπάρχουν και κάποιοι (καθηγητές) οι οποίοι κάνουν εξαιρετική δουλειά, όπως επίσης και οι περισσότεροι εργαστηριακοί συνεργάτες.

3. Ναι. Είτε γιατί είναι αδιάφοροι είτε γιατί δεν ξέρουν το αντικείμενο που διδάσκουν.

4. Nope.

5. Στις εκλογές που έγιναν πριν από λίγο καιρό είχαμε καινούριες ταπετσαρίες στους τοίχους απ' τις αφίσες. Στην Πληροφορική θα έλεγα ότι είναι ψιλοήρεμα (ήρεμα as in δεν πέφτει πολύ ξύλο) τα πράγματα, στα άλλα τμήματα και στο υπόλοιπο ΤΕΙ δεν ξέρω τι γίνεται.

6. Έχουμε ένα e-class στο οποίο οι καθηγητές ανεβάζουν σημειώσεις, βάζουν τις παρουσίες των εργατηρίων και βγάζουν ανακοινώσεις κλπ. Οι περισσότεροι καθηγητές έχουν ανεβασμένες σημειώσεις του μαθήματος και βγάζουν καμιά ανακοίνωση πού και πού. Θα έλεγα ότι χρησιμοποιείται σε ικανοποιητικό βαθμό. Η γραμματεία βέβαια έχει κάποια θεματάκια (είχα πάρει mail που έλεγε για μια παρουσίαση που με ενδιέφερε μία ώρα πριν ξεκινήσει).

7. Το τμήμα Γραφιστικής κάνει μάθημα σε υπολογιστές με integrated GPU και εμείς κάνουμε εργαστήρια σε παλιούς υπολογιστές που κάνουν 5 (ή και παραπάνω, δεν κάνω πλάκα) λεπτά να φορτώσουν το image και αλίμονό σου άμα κολλήσει. Δεν έχω πάει έξω να δω παρόμοια τμήματα του εξωτερικού, αλλά πιστεύω ότι από πλευράς οργάνωσης και υλικού τουλάχιστον τα έξω θα είναι πολύ καλύτερα.

Δημοσ.

τα τμηματα των σχολων ειναι αντικατοπτρισμος της ελληνικης κοινωνιας,με οτι συνεπαγεται αυτο,λαμογιες,διευκολυνσεις,κομματικα,και γενικα οποιος εχει μαχαιρι τρωει πεπονι.οι υπολοιποι τρεχουν κ δε φτανουν κ να παν να κουρευτουν..

 

επισης λογω της αοριστης ελευθεριας κ χαλαροτητας που παρεχει η ακαδημαικη εκπαιδευση γενικα στους καθηγητες πχ,ειναι ενα καλο θερμοκηπιο για αναπτυξη καθε ειδους τρελας εκει μεσα.κοινως ο καθενας λειτουργει οπως αυτος τοχει ονειρευτει,συνηθως προς δικο του οφελος κ παντα προς δυσκολια των φοιτητων.αλλος το παιζει αναμορφωτης της παιδειας,αλλος εχει απαιτησεις εξωτερικου σε σχολη με βαθμο εισαγωγης του 11,κ ουτω καθεξης.

 

γενικα η μονιμοτητα οπως παντου στη χωρα τα εχει κανει χαλια.υπαρχουν καθηγητες νεας φουρνιας που ειναι τερατα μορφωσης κ μεταδοτικοτητας,κ υπαρχουν κ καποιοι παλιοι που πανε το τμημα χρονια πισω.

 

κ πριν πει καποιος οτι ριχνω το φταιξιμο στους καθηγητες,ας αναρωτηθει πριν ποιος επηρεαζει πιο πολυ ενα τμημα.ο καθηγητης η ο φοιτητης?

Δημοσ.

Συμφωνώ με τον Kercyn σε γενικές γραμμές στο συγκεκριμένο τμήμα. Στο 2 να προσθέσω οτι δεν χρειάζεται να γίνουν όλοι επιστήμονες, ο κόσμος χρειάζεται και το μπακάλη και τον κρεοπώλη και τον αγρότη και όλους. Αλλά, ας περάσουν όλοι, και βλέπουμε μωρέ, να μη στεναχωριούνται οι μανάδες που το μπουμπούκι τους δε μπηκε πουθενά και θα πρέπει να βρει δουλειά τώρα και δε θα μπορουν να πουν στη γειτόνισσα οτι πήρε πτυχίο, να βγάλουν λεφτά και οι καημένοι που ζουν με τα λεφτά των φοιτητών στο αει πέρα μυλοπόταμου, να πάρουμε και μεις μερικά ψηφαλάκια. Και βλέπεις παιδιά που δεν το'χουν, να μπαινουν σε σχολες που απαιτουν μαθηματικα και φυσικη και να τα βρίσκουν μπαστούνια, να χαραμίζουν χρόνια για ένα πτυχίο που θα το πάρουν, γιατί είναι εύκολο να πάρεις ένα 5 και να φύγεις αλλά θα το κάνουν μασούρι και θα το βάλουν εκεί που ξέρουν μετά γιατι δεν είναι για το επάγγελμα. Όπως έχουμε ξαναπεί σε άλλα θρεντ δε χρειάζεται η Ελλάδα 47 σχολές πληροφορικής/αυτοματισμου/μηχανικων ηυ/, με 200 εισαχθέντες η κάθε μια. 

Εκεί όμως είναι που το σύστημα μπάζει. Αντε πες οτι είσαι ικανός αλλά δε σου αρέσει η σχολή τελικά.. Σου είπε κανείς οτι η πληροφορική είναι μαθηματικά; 

σχετικό: http://www.lolroflmao.com/2011/09/03/wtf-man-i-just-wanted-to-learn-how-to-program-video-games/

Θα ήταν σωστότερο κατ εμέ να γίνεται το εξής: Θες να μπεις πληροφορική; Μπές. Μπείτε όλοι. 1ο εξάμηνο προπαρασκευαστικό και στο τέλος εξετάσεις που να σας σκίζουν όμως, όχι εύκολα θέματα. Να δεις τι παίζει, να αποφασίσεις αν σου αρέσει αυτό το πράγμα και αν είσαι διατεθιμένος να περάσεις άλλα 4 χρόνια. Και να μένουν μόνο αυτοί που ΚΑΙ θέλουν ΚΑΙ μπορούν. Οι υπόλοιποι εκτός.

 

Για το 6, μακάρι όλοι να χρησιμοποιούσαν το eclass και μακάρι έστω ένας να το χρησιμοποιούσε με όλες τις δυνατότητές του (και τις αδυναμίες του ). Επίσης για να σταλεί ανακοίνωση φεύγει ημεηλ από τον προιστάμενο στο κδε και πρέπει κάποιος στο κδε να το κάνει upload στο σαιτ, το παλιό ήταν σάπιο, το καινούριο δεν ξέρω. Για το 7 φταίει το ιματζ. καθαρά πράγματα. Τα pc είναι τετραπύρηνα, αλλά σηκώνουν ένα σλακ και πάνω από αυτό vm για κάθε εργαστήριο. Δουλεύεις δηλαδή σε vm. Υπάρχουν τρόποι να γίνει αλλιώς , δεν υπάρχει τεχνογνωσία δυστυχώς γιατί εκεί είναι μόνο ο ρουτ που προσπαθεί φιλότιμα αλλά έχει μείνει λιγο πίσω σε εργαλεία, και τα παιδιά των πρακτικών.

  • Like 2
Δημοσ.
  Στις 27/5/2014 στις 9:43 ΠΜ, xifiassamsung είπε

τα τμηματα των σχολων ειναι αντικατοπτρισμος της ελληνικης κοινωνιας,με οτι συνεπαγεται αυτο,λαμογιες,διευκολυνσεις,κομματικα,και γενικα οποιος εχει μαχαιρι τρωει πεπονι.οι υπολοιποι τρεχουν κ δε φτανουν κ να παν να κουρευτουν..

 

επισης λογω της αοριστης ελευθεριας κ χαλαροτητας που παρεχει η ακαδημαικη εκπαιδευση γενικα στους καθηγητες πχ,ειναι ενα καλο θερμοκηπιο για αναπτυξη καθε ειδους τρελας εκει μεσα.κοινως ο καθενας λειτουργει οπως αυτος τοχει ονειρευτει,συνηθως προς δικο του οφελος κ παντα προς δυσκολια των φοιτητων.αλλος το παιζει αναμορφωτης της παιδειας,αλλος εχει απαιτησεις εξωτερικου σε σχολη με βαθμο εισαγωγης του 11,κ ουτω καθεξης.

 

γενικα η μονιμοτητα οπως παντου στη χωρα τα εχει κανει χαλια.υπαρχουν καθηγητες νεας φουρνιας που ειναι τερατα μορφωσης κ μεταδοτικοτητας,κ υπαρχουν κ καποιοι παλιοι που πανε το τμημα χρονια πισω.

 

κ πριν πει καποιος οτι ριχνω το φταιξιμο στους καθηγητες,ας αναρωτηθει πριν ποιος επηρεαζει πιο πολυ ενα τμημα.ο καθηγητης η ο φοιτητης?

 

Δηλαδή με λίγα λόγια, για να φτιάξουν τα πράγματα θα πρέπει:

- Οι σχολές να μην είναι "καθρέφτης" της κοινωνίας. Με κάποιο μαγικό τρόπο θα πρέπει να απομονωθούν και να μην αποτελούν κομμάτι της.

- Ο κάθε καθηγητής να έχει έναν ινστρούκτορα από πάνω του να του υπαγορεύει πως θα κάνει τη δουλειά του

- Η σχολή που έχει εισακτέους του 11 θα πρέπει να ρίξει το επίπεδό της στα τάρταρα, για να προσαρμοστεί στην αμάθεια του καθενός που θέλει πτυχίο για να χαρεί η φουκαριάρα η μάνα του

- Να μην υπάρχει μονιμότητα. Η θέση του κάθε καθηγητή ή διοικητικού υπαλλήλου να εξαρτάται από τα βίτσια του προϊσταμένου του και από το κόμμα που είναι στην κυβέρνηση κάθε φορά, και όχι από αντικειμενικά κριτήρια.

 

Χμμμ.... :unsure:

  • Like 1
Δημοσ.

πρώην ΤΕΙ Καβάλας, πλέον ΤΕΙ ΑΜΘ


πρώην τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής, πλέον τμήμα Μηχανικών πληροφορικής.


 


  1. Αδικία υπάρχει γιατί η ζωή είναι άδικη. Οπότε παντού θα συναντάμε και λίγη αδικία.
  2. Χαμηλό επίπεδο; γιατί δεν είναι στην Αθήνα ή στην Θεσσαλονίκη ώστε να είναι οι πρώτες επιλογές των φοιτητών και πέφτει το επίπεδο των εισακτέων που επειδή δεν έχουν γνώσεις ρίχνουν το επίπεδο των μαθημάτων. Δεν φταίνε όμως μόνο αυτοί, φταίνε και οι καθηγητές που αφήνουν να πέσει το επίπεδο τόσο πολύ, όπως και καθηγητές που είναι χαμηλού επιπέδου, χωρίς γνώσεις για το πως γίνεται η εκπαίδευση.
  3. Υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Θυμάμαι έναν χαρακτηριστικά που είχε μπει όταν άνοιξε το τμήμα επειδή χρειαζόντουσαν καθηγητές. Στην παρουσίαση της πτυχιακής μου τον είχα επιτηρητή, κοιμόταν δεν ήξερα που παν τα 4.
  4. Ακούγετε για ένα εκκλησάκι που υποτίθεται υπάρχει στο ΤΕΙ(στα χαρτιά) και έχει φάει ο πρόεδρος λίγο πολύ 10.000. Αρκετά αθλητικές εγκαταστάσεις σε χάλια κατάσταση, στον προϋπολογισμό λογικά υπολογίζουν την συντήρηση αλλά ίσως πάνε αλλού...
  5. Πανικός και αίσχος, κυλικείο μέσα στην βρωμιά της αφίσας.
  6. Υπήρχε ένα portal/forum για την βοήθεια φοιτητών σε διάφορα θέματα, αλλά μετά που άρχισαν να υπάρχουν άτομα μόνο για leeching σημειώσεων έκλεισε αφού δεν υπήρχε σοβαρό ενδιαφέρον.
  7. Αν άλλαζαν κάποιοι καθηγητές νοοτροπία(μην αφήνουν το επίπεδο να πέφτει) τότε θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστικό λίγο.
Δημοσ.

Τη περασμενη βδομαδα συζητουσαμε με μια φιλη και εχω να πω το εξης:

ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΔΛΔ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΤΟΥΒΛΑ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΜΟΥ, ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ, ΚΑΝΟΥΝ/ΚΑΝΑΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΧΙ;

Οχι. Καθολου τυχαιο. Αρα καλος μαλάκας ημανε και γω.

  • Like 4
Δημοσ.
  Στις 27/5/2014 στις 10:26 ΠΜ, mary1 είπε

Τη περασμενη βδομαδα συζητουσαμε με μια φιλη και εχω να πω το εξης:

ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΔΛΔ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΤΟΥΒΛΑ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΜΟΥ, ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ, ΚΑΝΟΥΝ/ΚΑΝΑΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΧΙ;

Οχι. Καθολου τυχαιο. Αρα καλος μαλάκας ημανε και γω.

Στην σειρά σας μανδάμ.

Εμείς ήμασταν μαλάκες από πριν μπείτε εσείς.

Μάθαμε όλοι τώρα...

 

Πλάκα πλάκα χρειάστηκε να πάμε εξωτερικά μπας και βρούμε θέση σε κανένα μεταπτυχιακό,όχι βέβαια ότι με χάλασε,αλλά σε τρώει η πίκρα να βλέπεις τα κοπρόσκυλα-κομματόσκυλα να "σπουδάζουν" στην Ελλάδα και εσένα να σε τρώει η βρόχα στις Ευρώπας...

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 27/5/2014 στις 10:46 ΠΜ, LongTom είπε

Στην σειρά σας μανδάμ.

Εμείς ήμασταν μαλάκες από πριν μπείτε εσείς.

Μάθαμε όλοι τώρα...

 

Πλάκα πλάκα χρειάστηκε να πάμε εξωτερικά μπας και βρούμε θέση σε κανένα μεταπτυχιακό,όχι βέβαια ότι με χάλασε,αλλά σε τρώει η πίκρα να βλέπεις τα κοπρόσκυλα-κομματόσκυλα να "σπουδάζουν" στην Ελλάδα και εσένα να σε τρώει η βρόχα στις Ευρώπας...

Αυτό βασικά.

Δημοσ.
  Στις 27/5/2014 στις 9:59 ΠΜ, geomagas είπε

Δηλαδή με λίγα λόγια, για να φτιάξουν τα πράγματα θα πρέπει:

- Οι σχολές να μην είναι "καθρέφτης" της κοινωνίας. Με κάποιο μαγικό τρόπο θα πρέπει να απομονωθούν και να μην αποτελούν κομμάτι της.

- Ο κάθε καθηγητής να έχει έναν ινστρούκτορα από πάνω του να του υπαγορεύει πως θα κάνει τη δουλειά του

- Η σχολή που έχει εισακτέους του 11 θα πρέπει να ρίξει το επίπεδό της στα τάρταρα, για να προσαρμοστεί στην αμάθεια του καθενός που θέλει πτυχίο για να χαρεί η φουκαριάρα η μάνα του

- Να μην υπάρχει μονιμότητα. Η θέση του κάθε καθηγητή ή διοικητικού υπαλλήλου να εξαρτάται από τα βίτσια του προϊσταμένου του και από το κόμμα που είναι στην κυβέρνηση κάθε φορά, και όχι από αντικειμενικά κριτήρια.

 

Χμμμ.... :unsure:

 

χμμμ...εχεις περασει απο καποια σχολη,η εισαι αλλος ενας θεωρητικος κριτης?απο τις αποριες σου αυτο φαινεται.επισης γιατι πιανεις το θεμα οπως σε συμφερει για να χτισεις μια αυταρχικη γνωμη με αγνωστη σκοπιμοτητα?παρολα αυτα ομως,

 

ναι φιλε,να μην υπαρχει μονιμοτητα.να υπαρχει αξιολογηση,απο επιτροπες ειδικων κ φοιτητων καθε τοσο.να ιδρωσει κ κανα κ#λαρακι.ξερεις τι μουμιες υπαρχουν που το παιζουν καθηγητες επειδη μπηκαν πριν 30 χρονια σε μια θεσουλα αγνωστο πως,αλλα για τα ελληνικα δεδομενα της τοτε εποχης δε θελει κ πολυ φαντασια.

 

ξερεις τι κακο προξενουν αυτοι -οι πολλες φορες ασχετοι με το λειτουργημα του καθηγητη- στον φοιτητη ο οποιος επειτα επωμιζεται την ευκολη κριτικη του καθε ΑΣΧΕΤΟΥ που θα τον πει ανερυθριαστα αιωνιο,τεμπελη,μπουζουκοβιο,κοκ.

 

οπως πχ εσυ τωρα λιγο πολυ.

 

ναι φιλε,να μην εχουν σχεση με την κοινωνια,να εχουν τα κομματα απεξω,εκει μεσα πρεπει να μεταδιδουν γνωση,οχι γνωριμιες κ αυτο εχει μεγαλη διαφορα.

 

να φροντιζει ο καθηγητης πρωτα για τους φοιτητες του κ οχι το αντιθετο.δε μπορει να υπαρχει πχ υλη για εξισωσεις μαξουελ κ ηλεκτρομαγνητισμο σε τμηματα του 11. κ αν υπαρχει,να φροντιζει ο καθηγητης να την μεταδωσει με εποικοδομητικο τροπο που ο ιδιος πρωτα απολα κατανοει,ωστε να μαθουν κ οι φοιτητες του τι διδασκει.

 

η πλειονοτητα των καθηγητων ποναει σαυτο ακριβως."διδασκει" κατι που η ιδια δεν καταννοει πληρως.η μονομερης παρουσιαση του μαθηματος μεσα απο σημειωσεις-κονσερβα κ αντιγραφης τους στον πινακα ειναι παγια τακτικη.δε μιλαμε για καθηγητη,αλλα για ενα ρομποτ που μπαινει στη ταξη κ βγαινει,ενω δεν υπαρχει αλληλεπιδραση με τους φοιτητες.

 

απο κει κ επειτα ο φοιτητης ειναι αφημενος στη μοιρα του,ειτε να βρει η να πληρωσει για προτζεκτ,εργασιες,φροντιστηρια κ οτι αλλο σκαρφιστει ο καθε μισοπαλαβος που την ειδε προφεσορας.

  • Like 2
Δημοσ.

Τι κακό είναι αυτό! Ορισμένοι, μόλις σας αμφισβητήσουν την κοσμοθεωρία που έχετε αγγελικά πλασμένη στο μυαλό, σκυλιάζετε κι αφρίζετε! :blink:
 
Ας είναι. Πάμε:
 

  Στις 27/5/2014 στις 11:28 ΠΜ, xifiassamsung είπε

χμμμ...εχεις περασει απο καποια σχολη,η εισαι αλλος ενας θεωρητικος κριτης?απο τις αποριες σου αυτο φαινεται.επισης γιατι πιανεις το θεμα οπως σε συμφερει για να χτισεις μια αυταρχικη γνωμη με αγνωστη σκοπιμοτητα?παρολα αυτα ομως,

 

Όχι δεν πέρασα από σχολή, απλά μ' αρέσει να τη λέω στον κόσμο στα φόρα... Εσύ τι λες;;;
(Τώρα, που είναι το αυταρχικό σ' αυτό που είπα, εσύ μόνο ξέρεις...)
 

  Στις 27/5/2014 στις 11:28 ΠΜ, xifiassamsung είπε

ναι φιλε,να μην υπαρχει μονιμοτητα.να υπαρχει αξιολογηση,απο επιτροπες ειδικων κ φοιτητων καθε τοσο.να ιδρωσει κ κανα κ#λαρακι.ξερεις τι μουμιες υπαρχουν που το παιζουν καθηγητες επειδη μπηκαν πριν 30 χρονια σε μια θεσουλα αγνωστο πως,αλλα για τα ελληνικα δεδομενα της τοτε εποχης δε θελει κ πολυ φαντασια.

 

Η μονιμότητα δεν αποκλείει την αξιολόγηση. Μάλιστα, το πλαίσιο υπάρχει από τότε που ήσουν με φασκιές.
Οπότε, άκυρος μέχρι εδώ.
 

  Στις 27/5/2014 στις 11:28 ΠΜ, xifiassamsung είπε

ξερεις τι κακο προξενουν αυτοι -οι πολλες φορες ασχετοι με το λειτουργημα του καθηγητη- στον φοιτητη ο οποιος επειτα επωμιζεται την ευκολη κριτικη του καθε ΑΣΧΕΤΟΥ που θα τον πει ανερυθριαστα αιωνιο,τεμπελη,μπουζουκοβιο,κοκ.
 
οπως πχ εσυ τωρα λιγο πολυ.

 

Μέσα στο παραλήρημά σου, μπερδεύτηκα. Εγώ τι; Εγώ άσχετος; Εγώ τεμπέλης; Ή μπουζουκόβιος;
Τέλος πάντων, ξέρω "τι κακό κάνουν όλοι αυτοί", αλλά δεν ξέρω που θες να καταλήξεις.
Αν -τυχόν- είναι συνέχεια των περί μονιμότητας, ό,τι είπαμε παραπάνω. Οπότε, άκυρος μέχρι εδώ.
 

  Στις 27/5/2014 στις 11:28 ΠΜ, xifiassamsung είπε

ναι φιλε,να μην εχουν σχεση με την κοινωνια,να εχουν τα κομματα απεξω,εκει μεσα πρεπει να μεταδιδουν γνωση,οχι γνωριμιες κ αυτο εχει μεγαλη διαφορα.

 

Ααααα, κατάλαβα! Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να κλείσουμε τις σχολές στη γυάλα! Εμ πές το έτσι!
Μήπως θέλεις και οπλισμένους φύλακες να κάνουν περίπολο πάνω στο τείχος μην τυχόν και μπει (ή βγει) κανείς;
Λέω, μιας που ανέφερες τον αυταρχισμό παραπάνω...
 

  Στις 27/5/2014 στις 11:28 ΠΜ, xifiassamsung είπε

να φροντιζει ο καθηγητης πρωτα για τους φοιτητες του κ οχι το αντιθετο.δε μπορει να υπαρχει πχ υλη για εξισωσεις μαξουελ κ ηλεκτρομαγνητισμο σε τμηματα του 11. κ αν υπαρχει,να φροντιζει ο καθηγητης να την μεταδωσει με εποικοδομητικο τροπο που ο ιδιος πρωτα απολα κατανοει,ωστε να μαθουν κ οι φοιτητες του τι διδασκει.

 

Τι εννοείς "τμήμα του 11"; Νέα ορολογία είναι αυτή; Από πότε το τμήμα χαρακτηρίζεται από το επίπεδο των εισακτέων του; Θα τα ισοπεδώσουμε όλα δηλαδή;
Και από που κι ως πού ο καθηγητής "φροντίζει για τους φοιτητές του" όταν ρίχνει το επίπεδο; Μήπως κάνει το ακριβώς αντίθετο;

Για να σε ενημερώσω, το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος προϋπήρχε της ...ιδιοφυΐας του 11 που θέλει να μάθει και ηλεκτρομαγνητισμό ξαφνικά (τρομάρα του!). Αλλά έτσι είμαστε, θέλουμε όλος ο κόσμος γύρω μας να προσαρμόζεται σ' αυτό που κατεβάζει η ξεροκεφάλα μας...
 

  Στις 27/5/2014 στις 11:28 ΠΜ, xifiassamsung είπε

η πλειονοτητα των καθηγητων ποναει σαυτο ακριβως."διδασκει" κατι που η ιδια δεν καταννοει πληρως.η μονομερης παρουσιαση του μαθηματος μεσα απο σημειωσεις-κονσερβα κ αντιγραφης τους στον πινακα ειναι παγια τακτικη.δε μιλαμε για καθηγητη,αλλα για ενα ρομποτ που μπαινει στη ταξη κ βγαινει,ενω δεν υπαρχει αλληλεπιδραση με τους φοιτητες.


Έχεις καμία επίσημη έρευνα που αποδεικνύει αυτά τα περί "πλειονότητας"; Ή το στατιστικό είναι στο κεφάλι σου;
Και σκέφτηκες πόσο περισσότερο ρομπότ θα καταντήσουν ακόμα κι αυτοί που δεν είναι έτσι, αν εφαρμοζόταν τέτοιες νοοτροπίες όπως αυτές που περιγράφεις;
 

  Στις 27/5/2014 στις 11:28 ΠΜ, xifiassamsung είπε

απο κει κ επειτα ο φοιτητης ειναι αφημενος στη μοιρα του,ειτε να βρει η να πληρωσει για προτζεκτ,εργασιες,φροντιστηρια κ οτι αλλο σκαρφιστει ο καθε μισοπαλαβος που την ειδε προφεσορας.


Ο φοιτητής είναι αφημένος στη μοίρα του διότι είναι ένας ενήλικος, όπως όλοι μας, και αν δεν προσπαθήσει δεν θα πάρει πτυχίο (ή τουλάχιστον δεν θα έπρεπε να παίρνει). Ξέχνα τις νοοτροπίες του Λυκείου. Ο καθηγητής δεν είναι κανένα ρομπότ που θα σου ανοίξει το κεφάλι να στα βάλει μέσα, είναι ένας άνθρωπος που θα σου δώσει ερεθίσματα για να ασχοληθείς εσύ.

 

'Οσο για τα πληρωμένα projects και φροντιστήρια, ο κάθε πικραμένος φέρεται έτσι διότι έτσι τον έχει μάθει ο μπαμπάκας του και η μαμάκα του. Που κι αυτοί με τη σειρά τους, νόμιζαν ότι κάνουν καλό στο βλαστάρι τους περνώντας του τέτοιες νοοτροπίες...

 

-----

Εν κατακλείδι, όταν πονάει το χέρι δεν το κόβουμε. Το γιατρεύουμε. Ο λόγος είναι απλός: Αν κόψεις το χέρι, ...δεν θα έχεις χέρι! (ούτε καν άρρωστο)

Δημοσ.

Στην Ελλαδα δεν υπαρχει μελλον για σπουδες.

Ή εξωτερικο για οποιον εχει λεφτα ή μαθαινει μια χειρονακτικη εργασια και βλαστημαει στην Ελλαδα.

 

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...