Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αφού ρε παιδιά λέει:

 

Το σκεφτηκα βγαινει ομως 0,54.Οπως προειπα σου βγαζει πιθανες επιλογεςσχετικα με το  ποιος ο λογος του χ προς το ψ

Π.χ1:3,2:3,3:2 κτλ.

Αυτο ψαχνω πως υπολογιζω το λογο του χ στο ψ.

 

Μου φαίνεται λίγο ξεκάθαρο πλέον πως ψάχνει έναν λόγο που απλώς έχει ακαίρεα νούμερα πάνω κάτω άρα 91/167

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

μου φαινεται οτι απλα σπατε αδικως το κεφαλι σας γιατι αυτος που εκανε την ερωτηση απλα δεν ξερει που του παν τα 4 απο μαθηματικα και ρωταει αν τελη να βγαλατε απο την μυγα ξυγκι. χ/ψ ειναι η γνωστη απανταση σε ολους ολα τα αλλα ειναι λεπτομεριες.

  • Like 5
Δημοσ.

 

@qsis : εσυ λες για OR.

θυμήθηκα τη λογιστική παλινδρόμηση :lol:

 

φυσικά και δεν έχει σχέση με το θέμα 

Δημοσ.

Αφού ρε παιδιά λέει:

 

 

Μου φαίνεται λίγο ξεκάθαρο πλέον πως ψάχνει έναν λόγο που απλώς έχει ακαίρεα νούμερα πάνω κάτω άρα 91/167

 

του ζηταει τον λογο των 2 αριθμων και του δινει πιθανες απαντησεις , σαν multiple choice απο οτι καταλαβα...

 

αλλιως θα του ελεγε "βρειτε τον λογο των x,y σε ακεραια εκφραση".

δηλ ξεκινας και πολλαπλασιαζεις τα 2 νουμερα με τον ιδιο αριθμο μεχρι να βρεις ακεραιο και τσουπ οριστε το κλασμα με 2 ακεραιους.

(1,82 χ 50 , 3,34 χ 50 = 91 / 167 )..αλλα αυτο το κλασμα δεν εχει κοινους διαιρετες και να παραμεινει με ακεραιους αριθμους..

 

αλλα οταν του δινει σαν πιθανα αποτελεσματα κλασματα του στυλ 1/2 2/3 3/2 ...ε με τα συγκεκριμενα νουμερα δεν παιζει να βγουν καποιο απο αυτα.

 

ας μας διαφωτισει παραπανω...

Δημοσ.

μου φαινεται οτι απλα σπατε αδικως το κεφαλι σας γιατι αυτος που εκανε την ερωτηση απλα δεν ξερει που του παν τα 4 απο μαθηματικα και ρωταει αν τελη να βγαλατε απο την μυγα ξυγκι. χ/ψ ειναι η γνωστη απανταση σε ολους ολα τα αλλα ειναι λεπτομεριες.

Καλο θα ηταν να μην εισαι αγενης.Φυσικα και εχω ανεπαρκη γνωση των μαθηματικων αλλιως και δε θα ρωταγα.Αν ομως καποιος φιλος με ρωταγε κατι Στους τομεις του πτυχιου η του μεταπτυχιακου μου θα τον βοηθουσα χωρις να σχολιαζω...

Για να σας βοηθησω περαιτερω απομονωσα τεσσερις ενδεικτικες  ερωτησεις :η πρωτη ειναι αυτο που ρωταω και οι υπολοιπες σχετικες.

 

 

6db2dc328293476.jpg

7535cf328293494.jpg

 

9ca4b3328293508.jpg

 

a3040a328293525.jpg

 

πλεον θεωρω οτι ειναι απολυτως κατανοητα τα ζητουμενα.

Δημοσ.

1: ε

2: ε

 

3 & 4 δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό είναι αμιγώς μαθηματικό πρόβλημα


Εκτός αν οι δαπάνες για έρευνα και ανάπτυξη είναι ανάλογες με το αεπ, αλλά αυτό δεν μπορώ να το ξέρω

Δημοσ.

ΚΑι ομως βαζω Ε στα δυο πρωτα και μου το βγαζει λαθος.ΚΑτι αλλο πρεπει να ειναι.

 

Οσο για τα αλλα δυο ειναι και αυτα μαθηματικα(ποσοστα).

Δημοσ.

Τα 2 πρώτα αποκλείεται να είναι κάτι άλλο. Η πράξη είναι πολύ απλή(μια διαίρεση) και δεν βγάζει κάτι που να είναι έστω κοντά στις απαντήσεις:  20261/18874 = 1,07  Ούτε καν κοντά στα άλλα.

 

Άμα σου λέει το λάθος γιατί δεν τα βάζεις με την σειρά μέχρι να πετύχεις το σωστό;

 

 

Τα υπόλοιπα δεν είναι απλώς μαθηματικά. Πρέπει λογικά να ξέρεις πως πάνε οι δαπάνες σε σχέση με το αεπ

Δημοσ.

λοιπον δεν ειμαι οικονομολογος αλλα εχω την εντυπωση οτι αλλο το ΑΕΠ και αλλο το "κατα κεφαλην ΑΕΠ"

 

στο πινακακι δινει το 2ο και η ερωτηση μιλαει για το 1ο.

 

δηλ. οπως ειναι φυσικο και αναμενομενο η ασκηση δεν ζηταει να κανει ο λυτης απλα μια διαιρεση...

 

προφανως πρεπει να υπολογιστει το ΑΕΠ της καθε χωρας και μετα να γινει η διαιρεση...δεν ξερω πως υπολογιζεται αλλα το φτωχο απλοικο μυαλο μου λεει οτι ισως ειναι κατα_κεφαλη_ΑΕΠ χ πληθυσμο_χωρας = ΑΕΠ

 

αν ισχυει οντως αυτο , τοτε στην ασκηση με την Γερμανια και την Γαλλια , και αν λαβουμε τους πληθυσμους που αναφερει το γοογλε , η πραξη της διαιρεσης θα δωσει 1,33 και κατι ψιλα ...αρα κατα προσεγγιση..και αν το τραβηξουμε απο τα μαλλια περιπου 1,5 δηλ 3/2

 

αν δεν ισχυει ο τυπος που εγραψα παραπανω , καντε οτι δεν το ειδατε ολο αυτο το μπλα μπλα....παραυτα επιμενω οτι οι 2 εννοιες ειναι διαφορετικες και κατα καποιον τροπο πρεπει να υπολογιστει το ΑΕΠ πριν γινει η διαιρεση.

 

οσον αφορα τις 2 τελευταιες..

 

1.υπολογιζεται το ΑΕΠ

2.υπολογιζεται κατα ποσο αυξηθηκε μιας και ξερουμε το ποσοστο αυξησης.

3.απο τα 2 πρωτα πινακακια , εχουμε το %ποσοστο επι του ΑΕΠ των δαπανων των 2 ετων. αρα μπορουμε να υπολογισουμε (μιας και ξερουμε το ΑΕΠ απο το βημα (1) ) κατα ποσο μεταβληθηκε και το ποσο των δαπανων , αρα και ποσο %ποσοστο αυξησης αυτων

 

κατ'εμε απλες πραξεις ποσοστων ειναι ολα αυτα...

  • Like 1
Δημοσ.

λοιπον δεν ειμαι οικονομολογος αλλα εχω την εντυπωση οτι αλλο το ΑΕΠ και αλλο το "κατα κεφαλην ΑΕΠ"

 

στο πινακακι δινει το 2ο και η ερωτηση μιλαει για το 1ο.

 

δηλ. οπως ειναι φυσικο και αναμενομενο η ασκηση δεν ζηταει να κανει ο λυτης απλα μια διαιρεση...

 

προφανως πρεπει να υπολογιστει το ΑΕΠ της καθε χωρας και μετα να γινει η διαιρεση...δεν ξερω πως υπολογιζεται αλλα το φτωχο απλοικο μυαλο μου λεει οτι ισως ειναι κατα_κεφαλη_ΑΕΠ χ πληθυσμο_χωρας = ΑΕΠ

 

αν ισχυει οντως αυτο , τοτε στην ασκηση με την Γερμανια και την Γαλλια , και αν λαβουμε τους πληθυσμους που αναφερει το γοογλε , η πραξη της διαιρεσης θα δωσει 1,33 και κατι ψιλα ...αρα κατα προσεγγιση..και αν το τραβηξουμε απο τα μαλλια περιπου 1,5 δηλ 3/2

 

αν δεν ισχυει ο τυπος που εγραψα παραπανω , καντε οτι δεν το ειδατε ολο αυτο το μπλα μπλα....παραυτα επιμενω οτι οι 2 εννοιες ειναι διαφορετικες και κατα καποιον τροπο πρεπει να υπολογιστει το ΑΕΠ πριν γινει η διαιρεση.

 

οσον αφορα τις 2 τελευταιες..

 

1.υπολογιζεται το ΑΕΠ

2.υπολογιζεται κατα ποσο αυξηθηκε μιας και ξερουμε το ποσοστο αυξησης.

3.απο τα 2 πρωτα πινακακια , εχουμε το %ποσοστο επι του ΑΕΠ των δαπανων των 2 ετων. αρα μπορουμε να υπολογισουμε (μιας και ξερουμε το ΑΕΠ απο το βημα (1) ) κατα ποσο μεταβληθηκε και το ποσο των δαπανων , αρα και ποσο %ποσοστο αυξησης αυτων

 

κατ'εμε απλες πραξεις ποσοστων ειναι ολα αυτα...

 

ακριβως αυτο σκεφτομουν

Δημοσ.

Πολύ καλό αυτό που σκεφτόσασταν αλλά που καταλήγουμε; Ότι σε ένα τεστ με πολλαπλής επιλογής που σου δίνει τα στοιχεία πρέπει να ψάξεις για επιπλέον στο google και μετά να στρογγυλοποιήσεις και το 1,33 στο...  1,5 ?

Δημοσ.

Πολύ καλό αυτό που σκεφτόσασταν αλλά που καταλήγουμε; Ότι σε ένα τεστ με πολλαπλής επιλογής που σου δίνει τα στοιχεία πρέπει να ψάξεις για επιπλέον στο google και μετά να στρογγυλοποιήσεις και το 1,33 στο...  1,5 ?

 

βασικα το τεστ ειναι για τον πουτσο αλλα τεσπα. δεν χρειαζεται να χαλιομαστε

Δημοσ.

Το C είναι ρε guys. Σου δίνει ποσοστό δαπανών ως προς το ΑΕΠ και σύνολο δαπανών. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από τη ζωή; :)

 

100/2.45 = 40.8 χ 41100 = 1676880

100/2.15 = 46.5 χ 24075 = 1119488

 

1676880/1119488 = 1.497899 οπότε περίπου 1.5, οπότε 3/2 οπότε το C.

 

Με στρογγυλοποιήσεις κτλ. Μην ξανακούσω σε θέμα για την κρίση να κάνετε οικονομικές αναλύσεις please... :)

  • Like 1
Δημοσ.

Καλο θα ηταν να μην εισαι αγενης.Φυσικα και εχω ανεπαρκη γνωση των μαθηματικων αλλιως και δε θα ρωταγα.Αν ομως καποιος φιλος με ρωταγε κατι Στους τομεις του πτυχιου η του μεταπτυχιακου μου θα τον βοηθουσα χωρις να σχολιαζω...

Για να σας βοηθησω περαιτερω απομονωσα τεσσερις ενδεικτικες  ερωτησεις :η πρωτη ειναι αυτο που ρωταω και οι υπολοιπες σχετικες.

 

 

6db2dc328293476.jpg

7535cf328293494.jpg

 

9ca4b3328293508.jpg

 

a3040a328293525.jpg

 

πλεον θεωρω οτι ειναι απολυτως κατανοητα τα ζητουμενα.

 

 

Μονο την πρωτη ερωτηση κοιταξα. Σου δινει αρκετα στοιχεια για να υπολογισεις το ΑΕΠ των 2 χωρων

Εχεις το ποσοστο επι του συνολικου ΑΕΠ που αναλογει σε εξοδα για ερευνα και αναπτυξη και τον απολυτο αριθμο σε εκ. ευρω που ξοδευτηκαν για το σκοπο αυτο. Αρα μπορεις να βρεις, με τη μεθοδο των 3 οπως σου ειπε ο φιλος σου το συνολικο ΑΕΠ (οχι το κατακεφαλην που σου δινει ετοιμο)

 

Η απαντηση ειναι 3:2

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...