Ashmadia Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Τι προκύπτει από αυτό τώρα; Επρεπε να βαλω σε κυκλακια την βουτια στο gpu usage στα μεσα του run?
Psycho_Warhead Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Και σε Intel το ίδιο ισχύει, θες overclocking για να πάρεις τα μέγιστα μιας καλής κάρτας γραφικών.
Heatspreader Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Σαφώς και θα έχεις καλύτερη απόδοση κλοκαρισμένος. Γιατί κάνουμε Oveclocking; Δεν είναι Bottlneck αυτό, είναι καλύτερη απόδοση.Αν βάλω μία 8800GTX στο PC μου θα αποδίδει καλύτερα, από το καλύτερο CPU εκείνης της εποχής. Δεν σημαίνει ότι τότε είχαν Bottleneck. Αν σε 5 χρόνια μπορείς να βάλεις την ίδια κάρτα στο CPU που θα έχεις τότε, θα είναι ακόμα καλύτερα τα αποτελέσματα. Τι λέμε ακριβώς τώρα;
Psycho_Warhead Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δεν είναι ακριβώς έτσι, μιλάμε για το Heaven που είναι GPU Bound benchmark, οι κάρτες γραφικών έχουν κάποια όρια.Δεν γίνεται με επεξεργαστή που θα βγει 10 χρόνια μετά μια σημερινή κάρτα να βγάζει περισσότερα fps από ότι τώρα σε GPU Bound παιχνίδι/benchmark.Αυτό που δείχνει ο Ashmadia είναι όντως bottleneck για τον λόγο ότι το Heaven είναι GPU Bound.Αν μιλούσαμε για CPU Limited benchmark θα άλλαζε το πράγμα.
Heatspreader Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Θες να πεις ότι δεν θα έχει καλύτερη απόδοση μία παλιά GPU σε ένα σύγχρονο CPU; Θα αποδώσει το ίδιο;
Psycho_Warhead Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Θα αποδώσει το ίδιο σε παιχνίδι/benchmark που κατά κύριο λόγο ζητάει GPU και όχι CPU.Αλλιώς θα έβαζες μια σημερινή κάρτα σε επεξεργαστή που θα βγει μετά από 10 χρόνια και θα έπαιζες τα τότε παιχνίδια. Οι κάρτες γραφικών έχουν όρια.Ας πούμε μια GTX780 έχει όριο τα 80FPS μέσο όρο στο BF4(Λέω παράδειγμα).Πως θα το καταλάβεις αυτό ; Θα ρίξεις overclocking και θα δεις τι συμβαίνει στα frames, αν ανέβηκαν, σημαίνει ότι πριν δεν τα έδινε όλα η 780.Όσο ανεβάζεις τον CPU και δίνει σημαίνει ότι την έκοβε ο CPU(Bottleneck).Κάποια στιγμή όμως, θα πάψει να δίνει η 780 και ας ανέβασες τον επεξεργαστή κι' άλλο εσύ.Γιατί απλά έπιασες τα όριά της, οπότε και να βάλεις καλύτερο CPU δεν θα αλλάξει κάτι γιατί η 780 έπιασε ήδη τα όριά της. 3
Thanos1972 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 βουρδουλας....κοκκινος κιολας να ποναει. 2
Ashmadia Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Παιδια, Thief ετρεξα, οχι Heaven, το ενσωματωμενο bench του.
Psycho_Warhead Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Και το Thief GPU Bound είναι νομίζω. Το Bottleneck σημαίνει μπουκάλι, δηλαδή δεν αφήνει ο CPU να δώσει τα μέγιστα η κάρτα γραφικών.Δεν είναι άντε πάμε τον επεξεργαστή 10Ghz και έχουμε αύξηση στα frames των παιχνιδιών..Αυτά μόνο στα 3DMark γίνονται(Διότι το 3DMark έχει και CPU Limited scenes και GPU Limited), στα παιχνίδια όχι.Εκτός και αν μιλάμε για Assassin's Creed που βλέπει μέχρι 2 πυρήνες, άρα θέλει πολλά Ghz για να βγάλει 60FPS(Θες γύρω στα 6Ghz σε έναν σημερινό i7 για 60 στο AC3) ή καλύτερη τεχνολογία στους CPU που θα αποδίδουν καλύτερα στα ίδια Ghz.
Ashmadia Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Και το Thief GPU Bound είναι νομίζω. Προσπερασες τελειως το thread ως τωρα? Αυτο ακριβως τους εδειξα οτι ισχυει πιο πισω, τουλαχιστον μεχρι 280Χ ή 290Χ+Mantle στα 1920x1200 & very high. Εγω το test το ετρεξα γιατι ο Heatspreader αρχισε κατι για τους FX και τα bottlenecks και ποσο ανιδεοι ειμαστε οσοι χρησιμοποιουμε τις λεξεις "μπουκαλι" "bottleneck".. Εδω φαινεται αλλο ενα bottleneck (το αφαιρει το Mantle). Μη με βαλεις να ξαναγραψω ολο το thread. Δεν λεω αλλες λεπτομερειες.
Psycho_Warhead Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Το Mantle γι' αυτό το λόγο φτιάχτηκε.Υπάρχουν σημεία στα παιχνίδια που είναι CPU Limited, το Mantle βγήκε για να εξαλείψει αυτό το πράγμα.
Formation Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Προσπερασες τελειως το thread ως τωρα? Αυτο ακριβως τους εδειξα οτι ισχυει πιο πισω, τουλαχιστον μεχρι 280Χ ή 290Χ+Mantle στα 1920x1200 & very high. Εγω το test το ετρεξα γιατι ο Heatspreader αρχισε κατι για τους FX και τα bottlenecks και ποσο ανιδεοι ειμαστε οσοι χρησιμοποιουμε τις λεξεις "μπουκαλι" "bottleneck".. Εδω φαινεται αλλο ενα bottleneck (το αφαιρει το Mantle). Μη με βαλεις να ξαναγραψω ολο το thread. Δεν λεω αλλες λεπτομερειες. Μα το θεό δεν θα έγραφα, αλλά απλά για την ιστορία, γιατί γράφονται διάφορα. Bottleneck=όταν ένας δίαυλος στέλνει δεδομένα σε μια συσκευή/subsystem ταχύτερα από ότι εκείνη μπορεί να τα επεξεργαστεί, με αποτέλεσμα ο διαυλος να μπαίνει σε waitstates συχνά περιμένοντας να τελειώσει η επεξεργασία πριν στείλει νέα δεδομένα. Εν ολίγοις bottleneck=hardware περιορισμός. Αν ήταν έτσι στην περίπτωση μας, το software (Mantle) δεν θα έλυνε τίποτα. Αν έχεις αμφιβολίες μίλα με κάποιον που γνωρίζει assembly να σε βεβαιώσει ότι είναι ακριβώς έτσι. Από την άλλη όμως, το hardware για να αποδώσει σωστά χρειάζεται το κατάλληλο software. Over and out. Δεν θα απαντήσω ξανά. 3
TheELF Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Εν ολίγοις bottleneck=hardware περιορισμός. Αν ήταν έτσι στην περίπτωση μας, το software (Mantle) δεν θα έλυνε τίποτα. Αν έχεις αμφιβολίες μίλα με κάποιον που γνωρίζει assembly να σε βεβαιώσει ότι είναι ακριβώς έτσι. Από την άλλη όμως, το hardware για να αποδώσει σωστά χρειάζεται το κατάλληλο software. Ναι,θεωρητικά έτσι είναι,αλλά τα λες και ο ίδιος assembly, στα παιχνίδια πολύ σπάνια να βρεις ποια assembly, όλοι μέσου directx δουλεύουν και αυτό είναι που δημιουργεί αρκετή από την καθυστέρηση( directx overhead ).Το mantle είναι πολύ ποιο κοντά στην φιλοσοφία του assembly οπότε έχει πολύ λιγότερη καθυστέρηση.
Ashmadia Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Μα το θεό δεν θα έγραφα, αλλά απλά για την ιστορία, γιατί γράφονται διάφορα. Bottleneck=όταν ένας δίαυλος στέλνει δεδομένα σε μια συσκευή/subsystem ταχύτερα από ότι εκείνη μπορεί να τα επεξεργαστεί, με αποτέλεσμα ο διαυλος να μπαίνει σε waitstates συχνά περιμένοντας να τελειώσει η επεξεργασία πριν στείλει νέα δεδομένα. Εν ολίγοις bottleneck=hardware περιορισμός. Αν ήταν έτσι στην περίπτωση μας, το software (Mantle) δεν θα έλυνε τίποτα. Αν έχεις αμφιβολίες μίλα με κάποιον που γνωρίζει assembly να σε βεβαιώσει ότι είναι ακριβώς έτσι. Από την άλλη όμως, το hardware για να αποδώσει σωστά χρειάζεται το κατάλληλο software. Over and out. Δεν θα απαντήσω ξανά. Αν με ξανα-βαλετε να ξανα-γραψω τα ιδια και τα ιδια, θα σας ξανα-αφησω στην ησυχια σας και τον ομορφο κοσμο σας, οπως τοσο καιρο που ειχα παψει να ασχολουμαι. Παραθετω ολοκληρο γραφημα usage, το οποιο δειχνει την καρτα γραφικων να "περιμενει" τον επεξεργαστη, και ακριβως απο κατω μας "μαθαινεις" τι παει να πει bottleneck, με μανια κιολας, κραδαινοντας το σπαθι της δικαιοσυνης εξοντωνεις τα τερατα που γραφουμε! Ελα, παρε ενα μπισκοτακι, χαλαρωσε και ξεκινα να διαβαζεις και να αντιλαμβανεσαι επιτελους αυτα που γραφουμε. Κοιτα ποσο πισω εχω γραψει για το Mantle: http://www.insomnia.gr/topic/526641-amd-vs-intel/page-4?do=findComment&comment=53152517 Αληθεια???!? Για βγαλε λιγο το Mantle απ τη ζωη σου, μιας και ειναι το κερασακι και οχι η τουρτα και δες τα αποτελεσματα του DX. http://www.insomnia....3#entry53151134 8350+270= 46fps i7 4770+270= 56.7fps ΦΥΣΙΚΑ και δεν παιζει ρολο ο cpu στα normal! Ειναι προφανες! Τι, επειδη κοβει "λιγακι" καρτες επιπεδου 270 (!)? ... To Mantle, μεχρι στιγμης και οσο εχω δει, εχει αναλαβει να αφαιρει, κατα το δυνατο, τα cpu-bottlenecks. Εφοσον υπαρχει bottleneck στα normal, το αφαιρει και αυξανει τις επιδοσεις του 8350 ως τα ~55fps οπου η 270 αποτελει πια το οριο του συστηματος με αποτελεσμα ο 8350 να αποδιδει στην ουσια οσο και ο i7. Αν δεν υπηρχε bottleneck, δεν θα αλλαζαν οι επιδοσεις του 8350, οπως δεν αλλαζουν οι επιδοσεις του i7+Mantle. Διαβασε τι γραφει ο Psycho στην 5η σελιδα: http://www.insomnia.gr/topic/526641-amd-vs-intel/page-5?do=findComment&comment=53154054 Και παμε τωρα, αφου εμαθες τι κανει το Mantle (αν δυσπιστεις, μπορουμε να παραθεσουμε στοιχεια), να διαβασεις αλλη μια ακριβως αυτα που γραφεις, αλλα δεν φαινεται να κατανοεις. Το bottlenecking δεν ειναι κατι στατικο, on off φαση, ειναι δυναμικη κατασταση και αναλογα την εφαρμογη μετατοπιζεται μεταξυ καρτας γραφικων και επεξεργαστη. Στην ουσια, εξ'αιτιας της μεγαλης γκαμας εφαρμογων/παιχνιδιων, ειναι αδυνατο να φτιαξει κανεις το τελειο συστημα (100% gpu usage ↔ cpu is at 100%). Αναλογα την εφαρμογη, μπορει να αξιοποιει πληρως τον επεξεργαστη αλλα οχι την καρτα, ή το αντιστροφο. Και εδω μπορει να παρεξηγησει κανεις ευκολα και να πει "αφου ο FX μου δεν φτανει ποτε 100% usage, πως ειναι δυνατο να κοβει την καρτα μου?" Αν ολες οι εφαρμογες δεν αξιοποιουν ολους τους πυρηνες, ειναι φυσικο να μην φτασει ποτε 100% usage ενας 8350, αλλα για το usage που απαιτει η εφαρμογη να φτανει στην μεγιστη αποδοση του, στα ορια του. Απο κει και πανω, αν επαρκει η καρτα γραφικων, θα την κοψει ωραιοτατα. Αν προσπαθησω τωρα να συνεχισω να μιλω με απλα ελληνικα σε ελευθερο κειμενο, θα γινω τερμα δυσνοητος. Κρατηστε απλα, αυτο που γραφεις στο τελος "Από την άλλη όμως, το hardware για να αποδώσει σωστά χρειάζεται το κατάλληλο software.", η οποια αλληλεπιδραση ειναι το ζουμι της υποθεσης. Και πως ενα καταλληλο software (Mantle- "To the metal" \m/) μπορει να αναιρεσει hardware περιορισμους. Κατσε να δεις, πως το γραψε ο θεος..? Α, το βρηκα: http://www.insomnia.gr/topic/526641-amd-vs-intel/page-4?do=findComment&comment=53153648 Ασε με να ξερω καλυτερα λοιπον, τοσο τι σημαινει bottleneck, οσο και AMD FX+ bottleneck. Καληνυχτα σας και ονειρα γλυκα. 1
Formation Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 (επεξεργασμένο) Το bottlenecking δεν ειναι κατι στατικο, on off φαση, ειναι δυναμικη κατασταση και αναλογα την εφαρμογη μετατοπιζεται μεταξυ καρτας γραφικων και επεξεργαστη. Στην ουσια, εξ'αιτιας της μεγαλης γκαμας εφαρμογων/παιχνιδιων, ειναι αδυνατο να φτιαξει κανεις το τελειο συστημα (100% gpu usage ↔ cpu is at 100%). Αναλογα την εφαρμογη, μπορει να αξιοποιει πληρως τον επεξεργαστη αλλα οχι την καρτα, ή το αντιστροφο. Και εδω μπορει να παρεξηγησει κανεις ευκολα και να πει "αφου ο FX μου δεν φτανει ποτε 100% usage, πως ειναι δυνατο να κοβει την καρτα μου?" Αν ολες οι εφαρμογες δεν αξιοποιουν ολους τους πυρηνες, ειναι φυσικο να μην φτασει ποτε 100% usage ενας 8350, αλλα για το usage που απαιτει η εφαρμογη να φτανει στην μεγιστη αποδοση του, στα ορια του. Απο κει και πανω, αν επαρκει η καρτα γραφικων, θα την κοψει ωραιοτατα. Αν προσπαθησω τωρα να συνεχισω να μιλω με απλα ελληνικα σε ελευθερο κειμενο, θα γινω τερμα δυσνοητος. Κρατηστε απλα, αυτο που γραφεις στο τελος "Από την άλλη όμως, το hardware για να αποδώσει σωστά χρειάζεται το κατάλληλο software.", η οποια αλληλεπιδραση ειναι το ζουμι της υποθεσης. Και πως ενα καταλληλο software (Mantle- "To the metal" \m/) μπορει να αναιρεσει hardware περιορισμους. Κατσε να δεις, πως το γραψε ο θεος..? Α, το βρηκα: http://www.insomnia.gr/topic/526641-amd-vs-intel/page-4?do=findComment&comment=53153648 Ασε με να ξερω καλυτερα λοιπον, τοσο τι σημαινει bottleneck, οσο και AMD FX+ bottleneck. Καληνυχτα σας και ονειρα γλυκα. Επειδή μιλάς άσχημα, και έχεις και ύφος.... Πρώτον το "bottlenecking" δεν λύνεται με το software. Είσαι Α-ΣΧΕ-ΤΟΣ. Ειναι ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ του hardware λέμε. ΔΕΝ μπορεί το software να λύσει τέτοια προβλήματα. Ξύπνα. Και αποδεικνύεται για χαβαλέ απλά είσαι τόσο άσχετος για να το καταλάβεις:Μετατοπίζεται το bottleneck. Ότι να ναι. Εχεις ακούσει για register dynamic allocation? Τι να ακούσεις. Αμφιβάλλω αν ξέρεις τι κάνει η LDA στην assembly. Γενικότητες λες και ημιμάθειες. Εσύ νομίζεις πραγματικά ότι οι ΑΜD δημιουργούν bottleneck λόγο ταχύτητας επεξεργασίας, και όχι λόγο του ότι το software ειναι για το πέος; Είσαι τραγικά αστείος, ή αστεία τραγικός. Κάτι απο τα δύο. Το bottleneck ΔΕΝ ειναι αυτό που λες, και βασικά ΔΕΝ ξέρεις καν τι είναι. Αν ήταν κάτι που λυνόταν με το software θα κάναμε Upgrade το λογισμικό αντί να αλλάζουμε cpu's. Ε-ΛΕ-ΟΣ! Για πες μας τώρα...: 1. Αν οι AMD ήταν αργοί, τότε γιατί κέρδισε ΚΑΙ ο i7 με το Mantle και μάλιστα το ίδιο ποσοστό περίπου? Έχει και ο Intel.. "Μπουκάλι"; Ε; Για πες μας.... Γιατί ΑΝ ΔΕΝ έχει, τότε το Mantle ΔΕΝ... "μετατοπίζει το bottleneck" (θα χεστώ στα γέλια με τις βλακείες που αναγκάζομαι να επαναλαμβάνω) αλλα πολύ απλά είναι ένα Application Interface που εκμεταλέυεται πολύ καλύτερα το hardware. 2. ι7 με 660 46 fps AMD με 660 43,5 fps. Χωρίς Mantle. 2.5 fps διαφορά στα 50. Πράγματι.. Bottleneck υπάρχει. Αλλα στο μυαλό σου. Αντε μάθε τώρα προγραμματισμό και τι κάνει το software και τι το hardware αντί να το παίζεις γνώστης της ημιμάθειας. Που θα πεις ότι το software αφαιρεί το bottleneck. Να σε ακούσει κανας προγραμματιστής να γελάει 3 μέρες. Ασε ρε.. Κοιμήσου. Πήγαινε να κράζεις τον heatspreader όπως έκανες παραπάνω. Με εμένα θα κόψεις τους χαβαλέδες γιατί θα εχουμε show εδώ. Και κόψε το ειρωνικό υφάκι. Επεξ/σία 30 Απριλίου 2014 από Formation
Προτεινόμενες αναρτήσεις