Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Τουρκία θέλει να φτιάξει τη νεο-οθωμανική αυτοκρατορία της οποίας τα σύνορα ταυτίζονται με την παλιά οθωμανικη αυτοκρατορία..

 

Ε λοιπον δεν θα τους κάνουμε το χατίρι και θα φτιάξουμε εμείς την νεοβυζαντινη αυτοκρατορία!!!

 

Γιατι δεν γίνεται ένα δημοψήφισμα στην Αλβανία, Βαρδάσκα και Βουλγαρία να προσαρτηθουν ολοι τους στην Ελλάδα?

Το συμφέρον μας και το συμφέρον τους ειναι να είμαστε ενωμένοι.. κατω απο την Ελλάδα φυσικά..

 

Να σημειώσουμε ότι η Τουρκία είναι 20 διαφορετικα έθνη σε ένα..

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

και ενα μικρό αφιερωματάκι στον μεγάλο ΕΛΛΗΝΑ πολεμιστή Διγενή Ακρίτα.. τότε που οι Ελληνες δέν ήταν τα σημερινά φλωράκια..

 

 

H λέξη Ακρίτας (στην ποντιακή γλώσσα) ή ακρίτης (στην βυζαντινή ιστορία) προήλθε από την λέξη άκρα, η οποία κατά την βυζαντινή εποχή σήμαινε τα όρια του κράτους. Οι Ακρίτες ήταν ειδικά σώματα μισθοφόρων στρατιωτών και αξιωματικών (όχι κατ ανάγκη χριστιανών κι ελλήνων) στους οποίους το βυζαντινό κράτος είχε αναθέσει την φύλαξη των συνόρων του.
Το σύστημα της φρουρήσεως των συνόρων του κράτους με ειδικές στρατιωτικές δυνάμεις το οποίο θέσπισαν οι Ρωμαίοι αυτοκράτορες Τιβέριος και Δρούσος διατηρήθηκε στους επόμενους αιώνες της βυζαντινής αυτοκρατορίας και οργανώθηκε τελειότερα κατά τον 7ο και 8ο αιώνα όταν η αυτοκρατορία οργανώθηκε σε διοικητικές περιφέρειες. Σε κάθε περιφέρεια υπήρχαν στρατιωτικά χωράφια (στρατιωτοτόπια) που παραχωρούνταν σε άνδρες να τα καλλιεργήσουν με τον όρο να φυλάσσουν τα σύνορα. Οι ακρίτες είχαν φορολογική ατέλεια και τo αξίωμα τους δινόταν μετα από ειδική απόφαση του αυτοκράτορα. Τα χωράφια μεταβιβάζονταν κληρονομικά υπο τον όρον της στρατεύσεως και των γιών τους. Επειδή όμως οι κατά καιρούς ισχυροί κατάφερναν να σφετερισθούν είτε με τη βία είτε με τη μέθοδο των δανείων τις εκτάσεις αυτές, πολλές φορές εκδόθηκαν αυτοκρατορικές διατάξεις οι οποίες και ακύρωναν τις αγοραπωλησίες των κτημάτων αυτών και διέτασσαν την απόδοση τους στους πρώτους κυρίους ή τους κληρονόμους.

 

https://www.youtube.com/watch?v=oI0G4_w-F7c
  

 

Το στρατιωτικό επάγγελμα του ακρίτα ήταν πολύ προσοδοφόρο και οι ακρίτες πολύ πλούσιοι. Οι ακρίτες με τις εκτάσεις, τις απολαβές, τα προνόμια και αξιώματά τους αποτελούσαν περίβλεπτη κοινωνική τάξη μέσα στη στρατιωτική αριστοκρατία της εποχής τους. Η διαπαιδαγώγηση και η ζωή τους είχαν σκοπό να τους κάνουν ικανότερους για την στρατιωτική ζωή, για την πάλη με τους βαρβάρους, με τα άγρια θηρία των απεράντων οροσειρών και δασών της Μεσοποταμίας. Η πνευματική τους μόρφωση δεν ήταν σημαντική και οι γραμματικές τους γνώσεις λίγες. Η μόρφωση τους ήταν κυρίως θρησκευτική. Αγαπούσαν τα τραγούδια και έφεραν μαζί τους εκτός από το όπλο τους και ένα μουσικό όργανο. Τα σπίτια τους ήταν πάντα ανοιχτά και το τραπέζι τους πάντα πλούσια στρωμένο. Ηταν φιλόξενοι και στο τέλος των συμποσίων ακούγονταν τα πολεμικά τους κατορθώματα και οι ηρωισμοί τους. Από τα τραγούδια αυτά δημιουργήθηκαν έπη ανάλογα των ομηρικών με τα οποία υμνούνται ακριτικοί ήρωες και κυρίως ο Διγενής Ακρίτας. Ο Νικηφόρος Φωκάς με τη βοήθεια των ακριτών συνέτριψε τους Αραβες και το βυζαντινο κράτος επεκτάθηκε στη Συρία και Μεσοποταμία. Ταυτοχρονα τα ακριτικά σώματα αρχισαν να θεωρουνται περιττά. Ο Κωνσταντίνος ο Μονομάχος κατάργησε την φορολογική ατέλεια των ακριτικών κτημάτων και διέλυσε πολλές ακριτικές φρουρές με αποτέλσμα να επωφεληθουν οι Σελτζούκοι Τούρκοι και να διεισδύσουν στην χώρα. Η ποίηση, που αναπτύχθηκε κατά τους αιώνες της ακμής των ακριτών του βυζαντίου αποκορυφώθηκε στην ηρωική ποιηση του ελληνισμού της εποχής και επικεντρώθηκε στην ηρωική μορφή του Διγενη Ακρίτα.

 

https://www.youtube.com/watch?v=FgJG4qa_VCE

Ο Διγενής Ακρίτας είναι ο ιδεώδης τύπος του εθνικού πολεμιστή κατά των εχθρών του μεσαιωνικού Ελληνισμού. Ο ηρωισμός είναι βαθύτατη ουσιαστική ανάγκη της ζωής, η ψηλότερη και αγιότερη στιγμή της. Η εμφάνιση στον ελληνικο κόσμο του μεσαιωνα ενός εθνικού ήρωα, που ακολουθεί τα αρχαία ελληνικά πρότυπα όπως ο Αχιλλέας, ο Ηρακλής ή ο Μέγας Αλέξανδρος ενσαρκώνει την αναγέννηση του ελληνισμού με όλη τη λάμψη των καλών αρχαίων καιρών. Πάνω στον ήρωα αυτό ο λαός επλεξε μύθους, τους περισσότερους των οποίων παρέλαβε και ανακαίνισε από την πλούσια μυθική κληρονομιά της αρχαιότητας και συγκρότησε τον ιδεώδη τύπου ήρωα που είναι νεαρός όπως ο Αχιλλέας, δυνατός όπως ο Ηρακλής και ένδοξος όπως ο Μέγας Αλέξανδρος. Με τον Διγενή αποκορυφώνονται οι πόθοι και τα ιδεώδη του ελληνικού έθνους διότι αυτός συμβολίζει την μακρόχρονη και άληκτη πάλη του ελληνικού προς τον μουσουλμανικό κόσμο.
 

14+%CE%9F+%CE%94%CE%99%CE%93%CE%95%CE%9D

Ο Βασίλειος Διγενής Ακρίτας αποτελεί σύνθεση δύο λαϊκών ηρώων του Διγενή και του Ακρίτα. Ο πρώτος ήταν θρησκευτική μετεξέλιξη και προσαρμογή των παραδόσεων των λαών της ανατολής για τον Διόνυσο και τον Μεγαλέξανδρο. Ο δεύτερος την ηρωοποίηση του θεσμού του ακρίτα.
Πατέρας του Διγενή ακρίτα ήταν ο Εμίρης των Σαρακηνών, Μουσούρ, ο οποίος όταν εισέβαλε στην χώρα του Ανδρονίκου Δούκα "έκλεψε" τη κόρη του άρχοντα Ανδρονίκου Δούκα. Τρελά ερωτευμένος μαζί της, για να την παντρευτεί ασπάστηκε τον Χριστιανισμό και προσηλύτισε την μητέρα του και όλη του την οικογένεια. Ο Διγενής Ακρίτας επονομάστηκε Διγενής διότι κατάγεται από δύο γένη και έρεε στις φλέβες του αίμα ελληνικό και αραβικό. Ο Διγενής διακρίνεται για την μυική του δύναμη, τη παλικαριά και την ομορφιά του. Έμαθε γράμματα, άρχισε να ασχολείται με το κυνήγι άγριων ζώων και σε ηλικία 12 ετών σκοτώνει στη σειρά δύο αρκούδες, ένα ελάφι και μια λιονταρίνα. Σε νεανική ηλικία εκστρατεύει εναντίον των ληστών που λεηλατούσαν τις ελληνικές χώρες και γίνεται ο φόβος και ο τρόμος τους. Σε μια εξόρμηση ο Διγενής ερωτεύτηκε τη πανεμορφη κόρη του Στρατηγού Δούκα, Ευδοκία και της κάνει καντάδα κάτω από τα παράθυρά της με την κιθάρα του, στον πύργο όπου την είχε κλείσει ο πατέρας της για να μην την αρπάξουν. Η Ευδοκία ανταποκρίνεται και φεύγει μαζί του. Ο πατέρας της και οι εφτά του γιοί καταδιώκουν το Διγενής αλλα αυτος τους αποκρούει όλους.
Ο πατέρας της Ευδοκίας βλέποντας την ανδρεία του Διγενή, δέχεται με ενθουσιασμό να γίνει ο γάμος. Μετά τον γάμο ο Διγενής γίνεται ακρίτας με βούλα του αυτοκράτορα και φεύγει μαζί με την γυναίκα του για την άκρη του Βυζαντίου. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=HR1gdUQSqeE
 

Εντύπωση προκαλεί η ομοιότητα του Διγενή Ακρίτα με τους ήρωες της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας, όπως τους γνωρίζουμε από τους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς. Αυτό που χαρακτηρίζει τον ήρωα είναι η υπερφυσική φυσική σωματική ρώμη του, η ασύγκριτη γενναιότητα του, η πολεμική ανδρεία του, το ακατάβλητο θάρρος του, η ηθική του μεγαλοψυχία, ο ιπποτισμός και η χαλύβδινη ψυχ'η του. Αγωνίζεται σε όλη του τη ζωή για την διαφύλαξη της ελληνικής πατρίδας και την συντριβή των εχθρών του ελληνικού γένους.
Φέρει όλα τα χαρακτηριστικά των αρχαίων Ελλήνων ηρώων με όλες τις αρετές αλλά και τις ευαισθησίες τους, της σαγήνης και της έλξεως από το άλλο φύλο. Το μεγαλείο του ήρωα αποκορυφώνεται από την σύλληψη της εικόνας του θανάτου του από τον λαϊκό δημιουργό των ακριτικών τραγουδιών, ο οποίος αρνείται την ρεαλιστική πραγματικότητα, ο ήρωας αρρωσταίνει από βαρύ κρυολόγημα αποτέλεσμα αγρίας καταδίωξης εχθρών με αποτέλεσμα τον θάνατο του. Ο λαός θέλει τον ήρωα να έρχεται σε προσωπική αναμέτρηση εννιά φορές με τον Χάρο στα μαρμαρένια αλώνια με κατάληξη που αρμόζει στους ήρωες, όπου το ελληνικό υψώνεται στο απόλυτο και το αιώνιο..

 

«Ο Ακρίτας είμαι, Χάροντα δεν περνώ με τα χρόνια.
Μ' άγγιξες και δε μ' ένοιωσες στα μαρμαρένια αλώνια;
Εγώ είμαι η ακατάλυτη ψυχή των Σαλαμίνων,
στην Εφτάλοφην έφερα το σπαθί των Ελλήνων.
Δε χάνομαι στα Τάρταρα, μονάχα ξαποσταίνω,
στη ζωή ξαναφαίνομαι και λαούς ανασταίνω!».

Ο Παλαμάς στους παραπάνω στίχους έκανε ένα σοβαρό λάθος.. Ξέχασε να συμβουλευτεί τους "πατριώτες εθνικιστές" της Χρυσης Αυγης..
Ο Διγενής Ακρίτας δεν μπορεί να θεωρηθεί Έλληνας ή να έχει κάποια σχέση με τον Ελληνισμό αφού προέρχεται από Άραβα πατέρα και Βυζαντινή (Ρωμιά) μητέρα.. Ακόμα χειρότερα οι γονείς του Διγενή Ακρίτα δεν έχουν ευρωπαϊκή καταγωγή.. δεν έχουν καμιά σχέση με την Άρεια Φυλή!
Απαράδεκτα πράγματα.. αυτή την Ιστορία μαθαίνουν τα παιδιά μας?
Έλληνες πατριώτες και μάλιστα χρυσαυγιτες ήταν ο Γιάννης Παπαδάκης (γνωστός και ως Ισμαήλ Φερίκ Πασάς), ο Αθηναίος τύραννος Ιππίας (σύμβουλος του Δαρείου πριν τη μάχη του Μαραθώνα) ή ο Σπαρτιάτης Δημάρατος (σύμβουλος του Ξέρξη και αυτός για να μην γίνει καμιά παρεξήγηση με τους Αθηναίους..), ο Εφιάλτης του Ευρυδήμου (Θερμοπύλες) και πολλοί άλλοι "Έλληνες πατριώτες χρυσαυγιτες" που ποτέ δεν θα τους μάθουμε όλους μιας και είχαν ένα θεματακι με τα προσωπικά δεδομένα και φορούσαν κουκούλες..

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Ξαφνικά αυτό το thread με τους ηλιακούς αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον .... μη σου πω και και η ευρεσιτεχνία.gr 

  • Like 4
Δημοσ.

Πάντως αμα είναι να φτιάξουμε καμιά παλαιά αυτοκρατορία, προτείνω νεο-Ρωμαική μαζί με τους ουνο-φατσίτες Ιταλούς .. να κάνουμε και κανα οργιάκι να περνά η ώρα ...

 

..

 

το πολύ το κύριε ελέησον της βυζαντινής θα το βαριέται και ο θεός.

Δημοσ.

Και γιατί να μην προσαρτηθεί και η Κύπρος; Και γιατί όχι και η Σικελία;

 

Γιατι δεν θελουν να λεγονται Ελληνες.. περνανε καλυτερα μονοι..

 

xartis_final.jpg

 

Κατα τη γνώμη για 2 κυριους λόγους χάσαμε τις ελληνικες αποικίες και καταντήσαμε πόλη-κράτος..

1) οι ελληνικες αποικίες δέν ήθελαν σχέση με τη μαμα-Ελλάδα για να μην πληρώνουν φορολογία και να τα τρώνε μονοι

2) δεν υπήρχε εδαφικη συνέχεια αλλα ολες οι αποικίες γίνανε παραθαλάσσια με αποτέλεσμα να είναι μακρυά απο τη μαμα Ελλάδα

 

Για τους λόγους αυτους το ελληνικο κράτος ποτε δεν μπορεσε να προστατεψει τους ελληνικους πληθυσμους και έγιναν βορά στους εισβολείς.. 

 

Μέχρι και σήμετα η Ελλάδα ζεί στο Μεσαίωνα της.. καιρός να περάσουμε στην Αναγέννηση..  

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...