Προς το περιεχόμενο

Intel i5-4670k Αντικατάσταση λόγω υπερθέρμανσης


KenJiNx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, έχω πάρει απ τα χριστούγεννα τον i5-4670k με την stock ψύκτρα. Ο επεξεργαστής φτάνει τους 85 βαθμούς σε full load. Είχα ανοίξει θέμα τον Ιανουάριο για υπερθέρμανση ΕΔΩ.

 

Έστειλα στο support της intel και τους έδωσα τα στοιχεία του cpu και του cooler και διάφορες θερμοκρασίες από idle/load και στο BIOS.

 

Μου έστειλαν αμέσως ένα νεό cooler μήπως ήταν αυτό το πρόβλημα. 

Οι θερμοκρασίες έπεσαν στο prime στους 72-73 βαθμούς κελσίου. 

 

Τώρα, μετά από 1-2 μήνες επέστρεψαν όμως.. σε full gaming φτάνει τους 86 βαθμούς. Για παράδειγμα τώρα με ανοικτό τον chrome με 4 καρτέλες, το HWMonitor και το AVG είναι στους 46 βαθμούς. 

 

Ξαναέστειλα στην intel μου ζητήσανε θερμοκρασία στο BIOS μετά από πολύωρη χρήση gaming, από 85 μόλις έκανα restart πήγε στα 67 και σε 20 λεπτά κατέβηκε στα 53 και σταμάτησε εκεί σταθερά.

 

 

Τους ενημέρωσα και μου ήρθε σήμερα το παρακάτω εμαιλ

 

 

 

 

Dear Mr. N***,

 

Thank you for your recent contact with Intel Customer Support. 

 

 Order number SWR: 7501437019 has now been created. 

 

Although we are unable to confirm that the CPU you wish to return  is a boxed processor we have created an order for the part.

 

Please note we can only determine that the CPU is boxed once it has been returned to the depot and the full  13 digit ATPO number has been scanned.

 

We will notify you if the CPU is identified as OEM and we will ship it back to you at no extra cost. No replacement will ship if an OEM CPU has been returned.

 

Please do not hesitate to contact us if you have any questions.

 

Kind regards,

 

Και αυτό

 

 

Dear Customer,

 
This is a Standard Warranty Replacement (SWR) notification.
 
Order Number (RMA): 7501437019
Order Date  :  2014-APR-10
(Your order will expire in 60 days from the date the order was placed.)
 
Products Intel is sending to you:
(Note: Product information is conditional based on substitute part availability. Actual part(s) may differ.)
 
Line Item   :         1
Part No     : BX80646I54670K
Product     : CPU, CORE I5-4670K (6M CA, up to 3.80 GHz)
 
Products you are returning to Intel:
 
Line Item  :         1
Part No    : BX80646I54670K
Product    : CPU, CORE I5-4670K (6M CA, up to 3.80 GHz)
FPO         : 3325B353          ATPO/Serial No     : N/A
 
=======<General instructions for returning a product to Intel>========
- Make sure to write the order number on the outside the box 7501437019
- Return ONLY the products approved for return as noted in the product list above.
VERY IMPORTANT: Keep all accessories with you; we do not guarantee return of unauthorized parts. If unauthorized parts are returned to Intel, Intel is not responsible for keeping any unauthorized parts or accessories and is NOT able to send them back to you.
As for Processor, please do not return your fan. Fans that are returned by customers will be scrapped.
- If you are returning a desktop board, then be sure the processor socket (PnP) cap is properly placed on the processor socket. If you do not have the PnP cap, contact Intel Technical Support so the part can be shipped to you. If you send the board without the PnP cap, Intel may reject the package and return the product to you.
- When sending product/s to Intel for warranty claims, make sure you package the product to prevent physical damage during shipping (Intel is not responsible for product that has been physically damaged prior to or during shipping.).
- For most of products except processor, the replacement(s) will be shipped to you in a brown box.
 
- Return instructions for the Intel Storage Server SSR212MC2 Backplane failures. The components listed below are contained in a single “Chassis FRU” field replaceable unit.
 
- Please make sure the following components are included when returning an Intel Storage Server SSR212MC2 Chassis FRU: Backplane, Enclosure Management Card, Front Panel Board and Power Supply Cage. Failure to do so will result in denial of the warranty, and Intel reserves the right to return the unit as UNREPAIRED.
 
=======<Product Return Address>========
 
- Upon receipt of your returned product to the Intel depot your replacement product will be released to ship. A shipment confirmation will also be sent to you to confirm the transaction
 
- Please return your defective product(s) to the following address:
 
                            Intel CWP
                            DHL Supply Chain
                            Zwenkgras 23
                            Beringe
                            5986 PM
                            Netherlands
 
Please contact your local DHL office with our account number (see below) to arrange for free collection of your defective product(s).
 
 
All Countries other than those below: 964235759
United Kingdom :968753336
Germany :968753336
France : 968753336
South Africa: 305349725
Belgium, Luxemburg & the Netherlands : 5750641
 
 
As part of the existing product warranty terms, the following actions may be taken:
- Intel Desktop Board and Sever products that are returned with Physical Damage ( damage due to product external causes ) via  Standard Warranty Replacement will not be accepted, and Intel reserves the right to:
- Return the product to the customer at our expense with a letter of explanation.
 
For more information on the Intel Desktop Board product warranty, please visit: http://support.intel.com/support/motherboards/desktop/sb/cs-009050.htm
For more information on Physical Damage criteria, please visit: http://www.intel.com/support/go/CIDprevention
For training information on proper handling & storage to avoid damage, please visit: http://www.intel.com/support/motherboards/desktop/sb/CS-021626.htm
 
 
Additional Instruction for Non-EU Customers (Applicable only for returns to European Union depot):
 
International returns must have a commercial invoice for the importation into EU
- Prepare a commercial invoice for the freight carrier.
- Commercial invoice should be on company letterhead.
- List all products being returned and include the following:
- RMA #
- Quantity of Units Returned
- Product Description
- Country of Origin (actual marking on product)
- Unit Value
- Total Value
 
- If returning an Optical Disk Drive (ODD) module only, include the bezel with your return.
- If returning a Keyboard module only, do not return the strip cover (replacement does not include this).
 
General instructions for receiving a product from Intel:
 
- If you see signs of pilferage or tampering, do not accept the package. Report the incident to Intel immediately using the contact information below. If there are no signs of pilferage or tampering, please make sure that the unit/s match the information provided on the commercial invoice before you sign for the package.
 
- The courier may ask for a valid ID from the person receiving the package.

 

 

Από τα λίγα αγγλικά που ξέρω, καταλαβαίνω πως μου έστειλαν καινούργιο CPU και θέλουν να τους στείλω τον παλιό(ή θα παραλάβουν πρώτα τον παλιό θα τον ελέγξουν και μετά θα στείλουν τον καινούργιο?)

 

Επίσης επειδή δεν έχω ξαναστείλει εξωτερικό μπορεί κάποιος να μου δώσει πληροφορίες για το πως θα το κάνω αυτό? 

 

Στο πρώτο email λέει κάτι για boxed cpu και OEM και δε καταλαβαίνω...

 

Βοήθεια! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Όντως σου στέλνουν καινούργιο cpu αλλά άδικα ταλαιπωρείσαι αν έπαιρνες μια ψύκτρα όπως αυτή εδώ https://www.skroutz.gr/s/418744/CoolerMaster-Hyper-212-EVO.html  θα είχες το κεφάλι σου ήσυχο , τα stock cooler είναι πολύ λίγα για τέτοιου επιπέδου επεξεργαστές . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Max normal temperature λέει η intel 72,2. Δεν είναι λογικό παιδιά. Και με την aftermark πόσο θα κατεβάσει ? 

Σκέφτομαι να πάρω την Noctua NH-D14, αλλά και πάλι θα δω -20 βαθμούς ?

 

Edit: Δε ξέρω αν παρεξηγήθηκα, οι θερμοκρασίες είναι με STOCK ρολόγια. Δε πείραξα τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά τα λες παλικάρι μου κ εσύ και η Intel .. δεν νοείται τουλάχιστον στην Αμερικάνικη αγορά να έχεις γράψει στα specs άλλη θερμοκρασία και αντικειμενικά - πραγματική να έχεις άλλη, γι'αυτο και η Intel αποφάσισε ότι έχει πρόβλημα κ στον αλλάζει άλλωστε..

 

εγώ θα σε συμβουλέψω να δεις παρ'ολα αυτά το αιρφλοου στο κουτί σου ως ελάχιστο θεώρησε ότι τα καλώδια πρέπει να είναι μαζεμένα ένα φουρφουρι να βάζει από εμπρός κάτω και 2 φουρφουρια να βγάζουν από πίσω και πάνω και να ειναι ολα καθαρά.

Απο εκει και πέρα επειδή έχεις ξεκλείδωτο επεξεργαστή καλό θα είναι να του βάλεις μια ανάσα παραπάνω με μια φτηνή αλλά αποτελεσματική ψήκτρα σαν την EVO η την RAIJINTEK ώστε να εισαι και σε καλύτερες στάθμες σήμερα αλλά και έτοιμος στο μέλλον ν'ανεβασεις αν κρίνεις οτι ο υπολογιστής σου δεν ανταπεξέρχεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά τα λες παλικάρι μου κ εσύ και η Intel .. δεν νοείται τουλάχιστον στην Αμερικάνικη αγορά να έχεις γράψει στα specs άλλη θερμοκρασία και αντικειμενικά - πραγματική να έχεις άλλη, γι'αυτο και η Intel αποφάσισε ότι έχει πρόβλημα κ στον αλλάζει άλλωστε..

 

εγώ θα σε συμβουλέψω να δεις παρ'ολα αυτά το αιρφλοου στο κουτί σου ως ελάχιστο θεώρησε ότι τα καλώδια πρέπει να είναι μαζεμένα ένα φουρφουρι να βάζει από εμπρός κάτω και 2 φουρφουρια να βγάζουν από πίσω και πάνω και να ειναι ολα καθαρά.

Απο εκει και πέρα επειδή έχεις ξεκλείδωτο επεξεργαστή καλό θα είναι να του βάλεις μια ανάσα παραπάνω με μια φτηνή αλλά αποτελεσματική ψήκτρα σαν την EVO η την RAIJINTEK ώστε να εισαι και σε καλύτερες στάθμες σήμερα αλλά και έτοιμος στο μέλλον ν'ανεβασεις αν κρίνεις οτι ο υπολογιστής σου δεν ανταπεξέρχεται.

 

Σίγουρα αν είναι μακαρονάδα τα καλώδια και γεμάτο μπίχλα και σκόνη το κουτί, δεν ισχύει η max normal temperature που δίνει η Intel. 

 

Όμως το κουτί πραγματικά γυαλίζει, τα καλώδια είναι τέλεια μαζεμένα, και η ψύκτρα έχει κουμπώσει 100% σωστά... 

 

Είναι παράλογες και προβληματικές αυτές οι θερμοκρασίες έστω και με την stock της Intel.

 

Τώρα, κάποια βοήθεια / συμβουλή στο αρχικό πρόβλημα (σωστής) μετάφρασης των mails ?

 

Θα μου στείλουν το cpu με courier, και θα πρέπει να δώσω τον παλιό για να παραλάβω τον καινούργιο ? Θέλουν πρώτα να τους στείλω τον παλιό ? 

Και τι εννοεί στο πρώτο mail που μιλάει για boxed και OEM cpu's?

 

Ευχαριστώ και πάλι.

 

 

Σχετικά με ψύκτρα, θέλω να πάρω την Noctua d14 λόγω θορύβου. Θέλω να είναι όσο το δυνατόν αθόρυβη. Είναι σίγουρα overkill η συγκεκριμένη σε cpu χωρίς overclock, αλλά έχω ακούσει ότι είναι η πιο αθόρυβη..  Ισχύει?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Upon receipt of your returned product to the Intel depot your replacement product will be released to ship. A shipment confirmation will also be sent to you to confirm the transaction

 

πρωτα θα παραλαβουν τον δικο σου και μετα θα στον στειλουν.

ψυκτρα και μια των 35 να βαλεις μια χαρα θα εισαι,και απο θορυβο οπως λες,επιλεγεις εσυ ενα ανεμιστηρακι αν δεν σου κανει αυτο που θα εχει μεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω αν ειναι ΟΕΜ τοτε η εγγυηση δεν ισχυει. Οταν λεει boxed μιλαει για εναν επεξεργαστη ο οποιος εχει ειδικο 13ψηφιο νουμερο και αγοραστηκε στο κουτι του, ενω οταν λεει ΟΕΜ ειναι κατι σαν ενα κομματι επεξεργαστη απο μια τεραστια παρτιδα (που ισως να μην εχει και εγγυηση αλλαγης).

 

Το μηνυμα λεει οτι αν ειναι boxed τοτε θα σου στειλουν ενα νεο επεξεργαστη ενω αν ειναι ΟΕΜ απλα θα σου στειλουν πισω τον επεξεργαστη που τους εστειλες (χωρις χρεωση).

 

Το δευτερο μηνυμα λεει οτι πριν το στειλεις πρεπει να γραψεις και αυτο το νουμερο πανω στο κουτι 7501437019 επισης λεει οτι δεν χρειαζεται να τους στειλεις  τον ανεμιστηρα.

 

Το στελνεις σε αυτην την διευθυνση 

                            Intel CWP

                            DHL Supply Chain
                            Zwenkgras 23
                            Beringe
                            5986 PM  Netherlands
 
Παιρνεις τηλεφωνο την DHL και τους δινεις αυτον τον κωδικο 964235759 απο εκει και περα θα ερθουν να στο παρουν χωρις χρεωση.
 
 
Και τελος λεει οτι οταν σου στειλουν πισω ειτε τον νεο επεξεργαστη ειτε τον παλιο σου, μην το δεχτεις αν το κουτι εχει ανοιχτει. Και επικοινωνησε με την ιντελ για να τους πεις οτι το κουτι ηταν πειραγμενο οταν το παρελαβες.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η noctua ειναι καταπληκτική αλλα θα πετάξεις τα χρήματα σου αν δεν είσαι xtreme o/c er

Αν θελεις φτηνή κ τελείως αθόρυβη με καλη απόδοση αλλα οχι τύπου noctua πας εδώ >

 

http://www.skroutz.gr/s/417176/Arctic-Freezer-13-PRO.html

 

http://www.skroutz.gr/c/673/cpu-fans/m/5865_1995/Arctic_or_Arctic-Cooling.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα! Ευχαριστώ και για την μετάφραση και για τις προτάσεις!

 

Πιστεύετε, θα είναι καλύτερα να πάρω μια ψύκτρα πρώτα και αν δε δω μεγάλες διαφορές τότε να στείλω το cpu? 

Γιατί θα μείνω, όπως το βλέπω, αρκετό καιρό χωρίς pc..

 

Είναι box ο επεξεργαστής οπότε δε θα έχω πρόβλημα μ'αυτό.

 

Η Arctic φημίζεται για το πόσο αθόρυβη είναι ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι είναι η καλύτερη option αυτή που σκέφτεσαι και ναι η artic η γυρίζει η δεν γυρίζει δεν το καταλαβαίνεις.. και δες κ την εγγύηση τους κ θα καταλάβεις πολλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε παραγγέλνω την ARCTIC COOLING FREEZER 13 PRO θα βάλω και πάστα Arctic Silver 5 που έχω ένα σωληνάριο κι αν δεν δω θεαματικές αλλαγές θα στείλω τον cpu στην Ολλανδία για αλλαγή..

 

Μπορεί η Freezer 13pro να πάρει και δεύτερο ανεμιστήρα? Αυξάνετε και ο θόρυβος μαζί με την απόδοση όμως?

 

 

 

Κάποια άλλη γνώμη πριν προχωρήσω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...