Προς το περιεχόμενο

Άσχημη εμπειρία από Msystems


Zenor

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το θέμα της εγγύησης καταστήματος/προμηθευτεί δεν το αναφέρει στο προϊόν παρόλο που υπάρχει η παρακάτω σελίδα http://www.msystems.gr/index.php?page=12 που αναφέρει:

 

 

Επίσης όταν επικοινώνησα με το κατάστημα δεν με ενημέρωσε κανείς πως μπορεί να πάρει τόσο χρόνο η όλη κατάσταση επειδή εμπλέκεται και ο προμηθευτής ή δεν ξέρω και γω ποιος.

 

Στο ότι δεν σε ενημέρωσαν έχεις απόλυτο δίκιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γι αυτό όταν πάω στο ταχυδρομείο να παραλάβω κάποιο συστημένο ψάχνουν 1 ώρα ανάμεσα από άπειρες κούτες μικρές και μεγάλες που γράφουν amazon... Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε γινετε να εχεις μαγαζι/καταστημα ακομα και περιπτερο και να ειναι ολοι ευχαριστημενοι.

Απο εκει και περα ο καθενας κρινει μονος του τους λογους.

Εγω δε βρισκω κατι κατα του καταστηματος σε ολο αυτο.Η καθυστερηση ειναι ασχημη αλλα μεσα στο παιχνιδι ειναι αυτα και εφοσον παει η δουλεια σου πισω φροντιζεις να εχεις μια δευτερη καρτουλα φθηνοτερη back-up.

Οσο για τον φιλο που πηγε 8.05 να δωσει 400ευρω και περιμενε να του ανοιξουν παλι ταμειακες και ρολα ασχολιαστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε είσαι λάθος. Έχουν δει πολλά τα μάτια μας από άσχετους, αδιάφορους και λαμόγια στα μαγαζιά τεχνολογίας και αν ψάξεις στο forum θα δεις ότι έχουν γραφτεί πολλές τέτοιες ιστορίες. Όταν ο πελάτης έχει δίκιο ήμαστε όλοι μαζί του, αλλά στη δικιά σου περίπτωση νομίζω ότι το μαγαζί έκανε ότι περνούσε από το χέρι του για να σε εξυπηρετήσει. Από εκεί και πέρα, λογικό είναι να θες και εσύ να κάνεις τη δουλειά σου όσο πιο γρήγορα γίνεται αλλά ίσως είναι από τις περιπτώσεις που δεν ευθύνεται κάποιος συγκεκριμένα για την καθυστέρηση, ή ίσως αυτός που ευθύνεται περισσότερο είναι ο προμηθευτής και όχι ο πωλητής...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ποιός ευθύνεται στην αλυσίδα της διανομής είναι αδιάφορο για τον τελικό καταναλωτή.

Σιγά μην πρέπει να στείλω μια κάρτα στο εργοστάσιο παραγωγής στην Κίνα για να διαπιστωθεί μια απλή βλάβη.

Αν η απόδειξη πληρωμής έγραφε Ιnfoquest τότε θα ζητούσα αλλαγή από την Infoquest.

 

Την ευθύνη για αντικατάσταση ηθικά αλλά και νομικά την έχει 100% το κατάστημα λιανικής, σε "εύλογο" χρονικό διάστημα.

Είναι δική τους δουλειά η αντικατάσταση - για αυτό τους πληρώσατε. Για να χρησιμοποιείτε ένα προϊόν για το διάστημα της εγγύησης του. Ας το πράξει με όποιο τρόπο επιθυμεί -δικαίωμα του- δεν είναι ευθύνη του καταναλωτή η διαδικασία.

 

Αν κάποιο κατάστημα κωλυσιαργεί στην αντικατάσταση, αν το χρονικό διάστημα παραγίνετε "εύλογο" για εσάς,  αν ακούτε δικαιολογίες και δεν εξυπηρετήστε, ζητήστε τα χρήμματα σας πίσω σε μετρητά. Είναι νόμιμο δικαίωμα σας. Αν δεν σέβονται τα χρήμματα που τους δώσατε, υπαναχωρήστε από τη σύμβαση, βγείτε από το κατάστημα με τα χρήμματα σας και μπείτε στο επόμενο. Τόσο απλό.

 

 

Αυτή τη στιγμή η αγορά του ΙΤ (και όχι μόνο) έχει πλεόνασμα πωλητών και συρρικνωμένο αγοραστικό κοινό.

Ας μείνουν αυτοί που πραγματικά εξυπηρετούν τις ανάγκες του καταναλωτή.

 

 

/sc

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχας θεωρω και γω δεδομενο οτι την ευθυνη την εχει το καταστημα και μονο  τον καταναλοτη δε πρεπει να τον ενδιαφερει ποιος φταιει για την καθυστερηση κτλ .. ομως ..

βλεπω τον τιτλο και μπαινω με ενδιαφερον να διαβασω μιας και το mysυstem  απο προσωπικη εμπειρια το θεωρω απο τα πιο αξιοπιστα ! και τι βλεπω? ναι μεν σε καθυστερησανε 20 μερες (σεβαστο , ομως αν ησουν εκει κοντα να παραδωσεις-παραλαβεις εσυ την καρτα οι μερες θα ηταν πολυ λιγοτερες μιας και οι περισοτερες μερες φυγαν στις αποστολες) σου αλλαξανε καρτα 2.5 (!!!) ετων ομως με καλυτερη , καρτα η οποια δουλευε απροβληματιστα , το προβληματακι στον ανεμηστηρα μπορει να στον φτιαχναν κ στο σερβις πχ  κ να μην στην αλλαζαν,  με δωρακια για να μη σε στεναχωρισουν κτλ κτλ  .. δε θα σου πω κατι παρα μονο αυτο .. σου ευχομαι να μην μπλεξεις με κανα πλαισιο σε καμμια παρομοια ιστορια γιατι τοτε θα νοσταλγησεις το mysustem ! κρατα το αυτο που σου λεω ..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πάντως δεν έχω την καλύτερη εντύπωση απο το κατάστημα.

 

Επίσης

Γιατι αγοράζεται απο ελλαδα;

δεν γινεται και δε συμφερει να τα αγοραζεις ολα απο εξω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι 20 μέρες για ελλατωματικό προιόν που δεν είναι πλέον στην παραγωγή δεν είναι το ιδανικό αλλά ούτε υπερβολικό διάστημα αποκατάστασης. Τα καταστήματα λιανικής πώλησης ΔΕΝ είναι manufacturers. Είναι αδύνατο να υπάρχει παλιό stock ως παρακαταθήκη ώστε να καλύπτει περιπτώσεις ανάλογες, τα προιόντα είναι πάρα πολλά και αλλάζουν σε πολύ γρήγορους ρυθμούς. Με το να ζητήσεις πιστωτικό σε προιόν 2,5 ετών θα φέρει απλά επιπλέον τριβές μεταξύ πωλητή και καταναλωτή μιας και δεν είναι δυνατό να εκτιμηθεί η πραγματική του σημερινή αξία. Καταλήγουμε οτι το χρονικό διάστημα αποκατάστασης ενός ελλατωματικού προιόντος ποικιλλεί και είναι διαφορετικό ανα περίπτωση. Κατ΄εμε το κατάστημα έπραξε όσο καλύτερα μπορούσε αντικαθιστώντας με κάτι καλύτερο.Βάση του άρθρου 5 του σχετικού νόμου :

 

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf

 

Αν ο απαιτούμενος

χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής

δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο

διαρκεί η επισκευή.

 

Με το απόλυτο γράμμα του νόμου ο καταναλωτής έχει δίκιο. Πάντα όμως :). Το αστείο της κάθε msystems υπόθεσης είναι πόσο "ευαίσθητοι" είμαστε απέναντι στον "κακό" έλληνα επαγγελματία, όταν οι πολυεθνικές τύπου Sony πχ θα σου δώσουν 1 χρονάκι εγγύηση στο ps3 αλλά εκεί "τουμπεκί" έτσι ? :)

 

Τώρα που... ολοκληρώσαμε τα επίσημα αν κάποιος θέλει ΑΛΗΘΙΝΑ παραδείγματα εγγύησης ευχαρίστως να παραθέσω. Κλείνοντας αυτό το post να πώ οτι όσο κι αν μου λείπει η λιανική πώληση βλέπω κάτι τέτοια και δε το μετανιώνω..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχας θεωρω και γω δεδομενο οτι την ευθυνη την εχει το καταστημα και μονο  τον καταναλοτη δε πρεπει να τον ενδιαφερει ποιος φταιει για την καθυστερηση κτλ .. ομως ..

βλεπω τον τιτλο και μπαινω με ενδιαφερον να διαβασω μιας και το mysυstem  απο προσωπικη εμπειρια το θεωρω απο τα πιο αξιοπιστα ! και τι βλεπω? ναι μεν σε καθυστερησανε 20 μερες (σεβαστο , ομως αν ησουν εκει κοντα να παραδωσεις-παραλαβεις εσυ την καρτα οι μερες θα ηταν πολυ λιγοτερες μιας και οι περισοτερες μερες φυγαν στις αποστολες) σου αλλαξανε καρτα 2.5 (!!!) ετων ομως με καλυτερη , καρτα η οποια δουλευε απροβληματιστα , το προβληματακι στον ανεμηστηρα μπορει να στον φτιαχναν κ στο σερβις πχ  κ να μην στην αλλαζαν,  με δωρακια για να μη σε στεναχωρισουν κτλ κτλ  .. δε θα σου πω κατι παρα μονο αυτο .. σου ευχομαι να μην μπλεξεις με κανα πλαισιο σε καμμια παρομοια ιστορια γιατι τοτε θα νοσταλγησεις το mysustem ! κρατα το αυτο που σου λεω ..

 

Συγγνώμη αλλά στις πρώτες γραμμές γράφω πως σε περίπτωση τέτοιας βλάβης η Gigabyte λέει πως γίνεται αντικατάσταση της κάρτας και όχι service.(Αν δεν τους συμφέρει κάτι τέτοιο ας μην φέρνουν Gigabyte π.χ) Αυτό μπορεί να στο πει και το ίδιο το κατάστημα αν δεν με πιστεύεις.

Επίσης η κάρτα δεν ήταν 2.5 ετών(ο διευθυντής νόμιζε πως ήταν) αλλά για φαντάσου να το παρουσίαζε την τελευταία εβδομάδα της εγγύησης το πρόβλημα, θα είχα χάσει την αντικατάσταση επειδή τους παίρνει τόσο καιρό να τα βρουν με τον προμηθευτή;

 

Η εγγύηση είναι εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

να προσθεσω και εγω το δικο μου προβλημα.

τους πηγα στις 11/1/2016 μια gigabyte λογω οτι ειχε θεμα με αυξομειωσεις συχνοτητας και τασης ειτε σε o.c. ειτε σε default..

τους σημειωνω οτι δεν θελω το ιδιο μοντελο επειδη ειναι εντελως μπουρδελο (ετσι ακριβως ειπα),μ λενε δεν ειναι στο χερι μας αυτο θα το αποφασισει ο προμηθευτης (γαμω τον προμηθευτη δλδ...) αν θα κανει αντικατασταση και τι ακριβως...

  Τεσπα περνανε οι μερες και χθες 25/1/2016 με παιρνουν να μου πουν οτι εγινε αντικατασταση με το ιδιο μοντελο...με τα πολλα πολλα παω με βαρια καρδια να παρω την καινουργια ιδιο μοντελο..την σεταρω παλι τα ιδια...τους παιρνω τηλ παλι,μου λενε ελατε απο δω να την ελεξχουμε κ αν δεν βρουμε τπτ να την στειλουμε στον προμηθευτη...τους λεω αυτο το βιολι θα γινεται δλδ; θα μου δινεται το ιδιο μοντελο μεχρι να τελειωσει το αποθεμα; μ λεει πως ειστε σιγουρος οτι θα υπαρξει και 3η φορα για αλλαγη μητρικης; ε του λεωαν μου πειτε οτι δεν εχει κανενα θεμα η μητρικη ειστε για κλαματα...

  Τελος του ειπα πως θελω πιστωτικο να τελειωνω με αυτο το θεμα και να παρω κατι αλλο και μου λεει και δεν ειναι στο χερι μας και κτ παπατζες...btw λεει κιολας εμεις θελουμε να σας προστατεψουμε και να κανουμε το καλυτερο δυνατον που υπαρχει...(παπατζες...)

 

και ετσι θα την ξαναπαω σημερα μητρηκη μιας ημερας...και ελπιζω να ξαναβρουν το προβλημα και απλα να δωσουν το μαμημενο πιστωτικο..

Υ.Γ. ο τεχνικος μου λεει,ο προμηθευτεις ειτε ειδε την βλαβη ειτε απλα εκανε αμεσως αντικατασταση...

ενω οτν με ειδοποιησαν μ ειπαν οτι οντως εχει προβλημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^μην τα βαζεις με το μαγαζι γιατι ναι μεν η gigabyte φταιει που υπαρχει το προβλημα αλλα στο κατω κατω η επιλογη της μητρικης ηταν δικη σου ετσι δεν ειναι?????

ενταξει λογικο να εισαι εκνευρισμενος αλλα αφου σου ξαναεχει το ιδιο προβλημα λογικα θα το παρεις το πιστωτικο.απλα κανε και εσυ λιγο υπομονη.14 ημερες για αλλαγη μητρικης κατα την γνωμη μου ειναι μια χαρα χρονος.(εγω οταν ειχα χρειαστει αλλαγη μητρικης μεσα σε εγγυηση ειχε τραβηξει 2 μηνες η ιστορια απο αλλο γνωστο μαγαζι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι δικη μου επιλογη,αλλα εχω το δικαιωμα να ζητησω πιστωτικο κατι το οποιο δεν μου το δινουν..

ναι τωρα ειδα οτι ειναι μεχρι 14μερες εργασιμες μετα ζητας αντικατασταση μεχρι να σου δωσουν νεο..


το θεμα ειναι θα μου δωσουν πιστωτικο; η για να το αποφυγουν θα πουν οτι η μητρικη δεν εχει κανενα θεμα ωστε να γλιτωσουν το πιστωτικο;;;;;

 

γτ μου λεει πως ειστε σιγουρος οτι θα παρετε και 3η μητρικη; (εννοουσε οτι θα ξαναγινει αντικατασταση;) εγω με αυτο κτλβ ''φιλε δεν θα δουμε κανενα προβλημα και αρχιδια πιστωτικο θα παρεις''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι από τα καλά καταστήματα στο χώρο ας μη τα καταστρέφουμε όλα, θα συμφωνήσω και εγώ ότι σου φέρθηκαν πάρα πολύ καλά. Δεν είναι αντιπροσωπεία της Gigabyte για να έχεις άμεση εξυπηρέτηση μιλάνε με έναν αντιπρόσωπο για να βγάλουν άκρη. Μετά από 2,5 χρόνια και στην αλλάξανε και είχανε για μένα άμεση εξυπηρέτηση σύμφωνα με τα λεγόμενα σου και σου κάνανε και δώρο γιατί κατάλαβαν ότι δεν ήσουν ευχαριστημένος. Ε τι άλλο να κάνουν παραπάνω;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...