Προς το περιεχόμενο

Dell,e-shop & rma


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

κι η Dell αντικαθιστά οθόνη για ένα καμμένο pixel...

 

κι η LG δίνει refurbished...

Σιγουρα ισχυει αυτο??Γιατι εχω αγορασμενη Dell U2713hm και προχτες που εβλεπα μια ταινια ειδα στην κατω μερια ενα ασπρο pixel.Ισχυει η εγγυηση για αυτο ή @@??

Δημοσ.

Μίλα με Dell.

Τα παιδιά εκεί είναι σούπερ εξυπηρετικοί και άμεσοι.

Σήμερα το πρωί τους έστειλα φώτο από το monitor

και τους είπα ότι δεν είμαι ευχαριστημένος. Μου απάντησαν

σε 2 ώρες ότι δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα αλλά αν επιμένω

ότι δεν μου αρέσει, αύριο πρωί να έρθει τεχνικός της Dell σπίτι

με καινούριο monitor για αλλαγή.

 

Έπαθα πολιτισμικό σοκ από την αντιμετώπιση.

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, και γω παθών με μία Dell U2414H , xωρίς να γνωρίζω αν θα έχει ελληνική εγγύηση, μετά 

από 20 μέρες χρήση μου παρουσίασε πρόβλημα με 1080 "κάθετη γραμμή" καμμένα pixels, 

όπως μπορείτε να δείτε και στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://s247.photobucket.com/user/netrino-photo/slideshow/Dell%20U2414H%20Faulty

 

¨Με επικοινωνία με την Dell Hellas , πολύ ευγενικοί μιλώντας με τον κ.Μαρτίνοβιτς και τον κ.Παντή, μου ζήτησαν να τους στείλω φωτό και όποιον κωδικό , αυτοκόλλητο και barcode , είχε πάνω το κουτί. Έπειτα επιβαιβέωσαν 100% αντικατάσταση.... ΑΛΛΑ

δεν έχω τον κωδικό-αυτοκόλλητο πουθενά στο κουτί , που να αναγράφει τον κωδικό για το service *(ίσως να είναι το λεγόμενο service tag, δεν ξέρω.) 

Μου πρότειναν να απευθυνθώ στο e-shop και να ζητήσω να αναλάβουν εκείνοι την εύρεση του order no. του e-shop προς την οθόνη από εκεί που την προμηθεύτηκαν... βέβαια με επικοινωνία με το e-shop δεν μου παν αν την έχουν πάρει από dell hellas, dell tatzikistan , karampampoylidis ae ktl ktl ktl .... καταχώρησαν το αίτημα , και είμαι 5η μέρα στην αναμονή για αυτόν τον "κωδικό"

 

Η dell hellas μου είπε οτι αν τους δώσω αυτόν τον κωδικό μου στέλνουν αυτόματως , σε μια εργάσιμη μέρα με κουριερ "refurbished" οθόνη.. όχι καινουργια (*ξενέρα), η οποία φτάνει με την κούριερ και την ανοίγω και την τοποθετώ επιστρέφοντας πίσω μόνο ότι είχαν αποστείλει.. δλδ αν ηταν ολα μεσα στο καινούργιο κουτί, οθόνη βάση καλώδια, τότε θα επέστρεφα και τα ίδια παλιά. Αν ήταν μόνο το πάνελ τότε έδινα πίσω μόνο το πανελ. Τώρα όλα αυτά αναμονής της κούριερ..δεν ξέρω αυτό αν είναι εφικτό.

 

¨Εχω πελαγώσει γιατί νοιώθω ότι εχω εξαπατηθεί από το e-shop, και εν μέρη νευριασμένος για ποιον λόγο αφού η οθόνη είναι dell με serial number και όλα original , να μην αλλάζετε από την dell hellas χωρίς περαιτέρω διαδικασία.

 

Προτείνεται κάτι?

 

Να στείλω mail στα κεντρικά Ευρωπαϊκά γραφεία της Dell? 

Μπορώ να πιέσω κάπου κάπως ?

 

Ευχαριστώ Ν.Ρ.

ακριβώς το ίδιο έπαθα και εγώ πριν 3 μέρες. Μάλλον θα φτάει ο ΣΥΡΙΖΑ!

Δημοσ.

Σώπα ρε συ, ακριβώς η ίδια στο ίδιο κιόλας σημείο??? Τι να φταίει .. η παρτίδα (της παραεισαγωγής)?
Λες να μας κάνουν τράμπα από το μαγαζί εμας τους δύο το ίδιο μόνιτορ με το ίδιο πρόβλημα... τι να πω..

Εϊμαστε άτυχοι, δεν νομίζω ότι φταίει η επιλογή μας για την συγκεκριμένη οθόνη, απλά θέλουμε να επιλυθει το πρόβλημα μας.

Δημοσ.

το ψιλικατζίδικο e-shop τα προϊόντα του τα περνει απο 3 τους μεταπωλητές που μπορει να ειναι είτε Ευρώπης ειτε Ουζμπεκιστάν.

ετσι οταν καποιος πελατης παει και αγωραζει κατι και παθαίνει καποιο προβληνα τρωη το αγγουρη στον $#%#$% και τραβαει ολα αυτα τα πραγματα.

ειναι εντελώς απαράδεκτη επιχείρηση που δεν σέβεται τον πελατη της.

δεν ειναι τυχαίο οτι αυτη την περιοδο ξεφυτρώνουν αρκετα παράπονα για το ψιλικατζίδικο.

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΟΥΤΕ ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΊΔΑ.

 

προτιμώ 20 ευρο παραπανω τουλάχιστον να ειμαι συγουρος οτι δεν θα ειναι παραεισαγωγης και δεν θα εχω μανουρα.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Τους πίεσα πήρα τα λεφτά μου πίσω, ενώ στην αρχή λέγαν ότι δεν γίνεται να επιστραφούν χρήματα παρά μόνο πιστωτικό.
Και τελικά την ξαναπαρήγγειλα από φίλο μεσω ελληνικής αντιπροσωπείας, και order no. έχει πάνω και ελληνική εγγύηση και όλα καλά.
Αλλη φορά δεν παίζω με παραεισαγωγές.

Δημοσ.

Dell u2414h e-shop (old-RMA) Vs Oktabit (New + Service Tag + Order No.)

Απλά να παραθέσω με ζωντανά παραδείγματα.

 

Φωτό που λείπει το αυτοκόλλητο με το order no. και το Service Tag , από το κουτί του e-shop

(Η περιοχή με το πλαίσιο που λεει shipping LBL)

th_IMG_20150115_110931_zps8ee6bd2b.jpg

Φωτό από Dell αγορασμένη από Oktabit , ΜΕ το αυτοκόλλητο !!! Με order no. !! Mε service tag!! (παρόλο που νόμιζα ότι ήταν για 27+ monitors της Dell)

th_IMG_20150227_152317-blur_zps67ll6553.

 

Αυτό που μου έκανε όμως πιο πολύ εντύπωση είναι το αυτοκόλλητο στο πίσω μέρος της οθόνης,

το πόσο διαφορετικό είναι σε μέγεθος και πληροφορίες. Του e-shop (απο όπου αν έχει έρθει) δεν είναι μεγάλο

στο πλάτος και δεν περιέχει πληροφορίες service tag. Εν αντιθέση με της Oktabit που έχει!!!

Από eshop:

th_IMG_20150115_102310_zps1bc14f2e.jpg

Από Oktabit:

th_IMG_20150227_154956-blur_zpshszuapyo.

 

Μια διαφορά ομολογουμένως που δεν περίμενα να δώ, γιατί ψάχνοντας στα φόρουμ της Dell Global έλεγε ότι

service tag έχει μόνο τα monitor 27+, ενώ τα 24-27 ενδεχομένως δεν έχουν. Από την άλλη από Oktabit και έχει service tag, και order no.!!

 

Ελπίζω να φωτιστούν και οι υπόλοιποι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...