Psycho_Warhead Δημοσ. 8 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2014 video με δρακους(!) και ziplines(!) https://www.youtube.com/watch?v=bznqhV1HIQw Καλή φάση το συγκεκριμένο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 8 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2014 Εγώ δεν παίζω αυτό το χάλι αν δεν είναι 1080p 60fps 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KilliK Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 PC και παλι, διαφορα στην ποιοτητα δεν θα δεις. Υψηλοτερη αναλυση δεν προκειτα να βελτιωσει τα φτωχα γραφικα που αποδιδει η απαρχαιωμενη Source engine του παιχνιδιου. Το καλο με την PC πλατφορμα, ειναι οτι την λυση θα την δωσουν παλι τα ΗD graphics mods. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Mods δεν θα 'χει το παιχνίδι με ΕΑ από πίσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KilliK Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 πιθανον. δεν το εχει ομως αποκλεισει η Respawn. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 μα το titanfall δεν ειναι γνωστο για τα γραφικα αλλα για το gameplay και δεν νομιζω να ειναι το ιδιο στο 360. Τι διαφορά θα έχει το gameplay στο 360? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p3tran Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 η bluepoint games, που εχει αναλαβει το 360 port (δεν το κανει η respawn) ολοι λενε οτι ειναι πολυ ικανη εταιρια. το ποσο καλα θα παιζει στο 360 θα το δουμε, πιστευω να ειναι αρκετα καλο. σιγουρα παντως, στις φασεις που γινεται μεγαλος χαμος και γονατιζουνε pc και xbone, εκει τα πραγματα λογικα θα ειναι scaled down εξ'αρχης, και θα δουμε και τι αλλο θα προκυψει. λογικα -και αν δεν υπαρξει καμια δυσαρεστη εκπληξη- θα ειναι ο πιο δυνατος/απο τους πιο δυνατους τιτλους για το 360.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vole Maulder Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Να υποστήριζε και cross-gen multiplayer ωραία θα ήταν. Δύο βδομάδες καθυστέρηση είπαμε για 360; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anamenos Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 άρχισε καλά στα reviews το TITANFALL. http://www.metacritic.com/game/xbox-one/titanfall average 88/100 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papeipa Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-titanfall-ships-at-792p We're going to experiment. The target is either 1080p non-anti-aliased or 900p with FXAA. We're trying to optimise... we don't want to give up anything for higher res. So far we're not 100 per cent happy with any of the options, we're still working on it. For day one it's not going to change. We're still looking at it for post-day one. We're likely to increase resolution after we ship." Θα κυκλοφορησει με αναλυση 792p και αργοτερα με patch η 900p with FXAA η 1080p non-anti-aliased. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The_Sheep Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konstantinos77 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-titanfall-ships-at-792p We're going to experiment. The target is either 1080p non-anti-aliased or 900p with FXAA. We're trying to optimise... we don't want to give up anything for higher res. So far we're not 100 per cent happy with any of the options, we're still working on it. For day one it's not going to change. We're still looking at it for post-day one. We're likely to increase resolution after we ship." Θα κυκλοφορησει με αναλυση 792p και αργοτερα με patch η 900p with FXAA η 1080p non-anti-aliased. E καλυτερα ας το κανουν 1080p ,το FXAA θα εξομαλυνει μεν μερος των ακμων αλλα θα χαλασει την εικονα με θολουρα κριμα ειναι .Σαμπως βλεπει κανεις σε τοσο γρηγορο παιχνιδι τις ακμες? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vole Maulder Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Αμα έχεις σκάλωμα όλα τα βλέπεις. ΟΛΑ! Μετράς και τα πίξελ ενώ χτυπάς headsots, άμα λάχει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konstantinos77 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Aκριβως επειδη τα βλεπεις ολα με FXAA θα βλεπεις και την θολουρα που θα φαινεται πιο πολυ απο την εξομαλυνση . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Review Round up 3News.co.nz – 5/5 AusGamers – 8.7/10 CVG – 9/10 Edge - N/A EFTM – 4.5/5 EGM - 10/10 Eurogamer – N/A GameBlog - 4/5 Game Informer - (review in progress) GameReactor UK - 9/10 GamersGlobal - 8.5 GameSpot - 9/10 GamesRadar - 4/5 GameTrailers – 9.3/10 Giant Bomb - (review in progress) The Globe and Mail – 7/10 IGN – (review in progress) IGN Norway - 8.1/10 Inside Gaming Daily – 9/10 Joystiq - 4.5/5 Metro – 9/10 Millenium.org – 80/100 Mirror – 8/10 NowGamer – 9/10 OXM UK - 9/10 PC Gamer – N/A Polygon - 9/10 Rev3 - 5/5 USgamer – 4/5 Vandal.net – 9.2/10 VentureBeat - 82/100 VideoGamer - 8/10 Xbox Achievements – 90/100 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα