Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με αφορμή κάποιες αγγελίες που βλέπω αρκετά συχνά στο φόρουμ μας θα ήθελα να ανοίξω το σχετικό θέμα.Δεν είναι αρεστό να βάζουν πράγματα που η αξία τους στα καταστήματα πλέον να έχει διαμορφωθεί σε χαμηλότερη τιμή από της αγγελίας.Ή να παραπλανούνε γράφοντας ότι υπάρχει εγγύηση μέσω της ASUS πχ κάτι που δεν ισχύει σε καμία περίπτωση.Δεν είναι καιρός να αρχίζουμε να εντοπίζουμε τέτοιες περιπτώσεις για να προστατεύουμε κι αυτούς που δενγωνρίζουν>?

  • Like 3
  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

ο χαζος παντα θα ειναι χαζος και θα αγορασει χαζομαρες ετσι κι αλλιως,γιατι να ασχοληθεις??

μηπως να κανουμε καμια καμπανια για το ποσο μας πουλανε υπερκοστολογημενα προιοντα?

  • Like 5
Δημοσ.

Φιλε TS , δεν εχεις αδικο , ομως δεν νομιζω οτι νοειται το σημερον ημερα αγορα , χωρις προηγουμενο ελεγχο σκρουτζ , ακομα και για το πιο φθηνο μεταχειρισμενο προιον..

Δημοσ.

δικιο απόλυτο εχεις και πολλές φορές στελνω πμ για αγγελία με λινκ απο το σκρουτζ και δεν μπαινουν καν στον κόπο να απαντήσουν... γιατι; επειδη ειναι ηλιθιοι...

 

αλλα δε κολλάει εδω το θέμα...

Δημοσ.

Δηλαδη ο αγοραστης να μην βαλει το μυαλο του να σκευτει.να του τα δωσει ολα στο πιατο το site.εεεε δεν ειμαστε καλα.

Δημοσ.

Κάλά τα λες αλλά δεν κολλάει με τις προσφορες που πόσταρες το θέμα.

Μόνη λύση πάντως (κατά την γνώμη μου) να επιτραπεί ο σχολιασμός των αγγελιών.

Φυσικά με κανόνες και τα σχόλια π.χ. απαγόρευση ύβρεων ή να επιτρέπεται μόνο σε μέλοι με συγκεκριμένο αριθμό μηνυμάτων και πάνω κλπ

  • Like 4
Δημοσ.

Θα συμφωνήσω και εγώ με το σκεπτικό ότι αν ο αγοραστής δεν έχει διάθεση να ψάξει να κάνει έρευνα αγοράς ή και να εξετάσει τις επιλογές του, ΔΕΝ του αξίζει καμμία φροντίδα από εσένα και από εμένα. Και μην νομίσεις αγαπητέ OP ότι θα σε ευχαριστήσει ποτέ κανείς simple human behaviour 101.

Και φυσικά διακρίνω εξαιρέσεις (λίγες) και συμφωνώ με το ηθικό κομμάτι της σκέψης σου. Δυστυχώς η πραγματικότητα διαφέρει. :)

  • Like 1
Δημοσ.
Μιας και απευθύνεται σε εμενα το συγκεκριμένο thread θα απαντήσω, άσκοπο μεν αλλα το να μην μιλάω είναι χειρότερο.

 

Δεν είναι αρεστό να βάζουν πράγματα που η αξία τους στα καταστήματα πλέον να έχει διαμορφωθεί σε χαμηλότερη τιμή από της αγγελίας.

 

Uhm what? 

 

http://www.skroutz.gr/s/4036985/Asus-Radeon-R9-280X-3GB-DirectCU-II-Matrix.html?keyphrase=280x+matrix

 

http://www.skroutz.gr/s/2838769/Asus-Radeon-HD7970-Matrix-3GB-DirectCU-II.html?keyphrase=7970+matrix

 

http://www.amazon.co.uk/ASUS-Asus-MATRIX-HD7970-P-3GD5-111530/dp/B00B3FG5GY/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1385461923&sr=8-2&keywords=7970+platinum

 

http://www.amazon.co.uk/Matrix-R9280X-P-3GD5-1100MHz-Express-Graphics/dp/B00FSC53VQ/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1385461914&sr=8-1&keywords=280x+platinum

 

 

Ή να παραπλανούνε γράφοντας ότι υπάρχει εγγύηση μέσω της ASUS πχ κάτι που δεν ισχύει σε καμία περίπτωση.

 

Το κατάστημα από όπου την αγόρασα πριν από ένα μηνα με ενημέρωσε ότι η οποιαδήποτε αντικατάσταση του προϊόντος καλύπτεται από την Asus με μια απόδειξη και ότι η εγγύηση ισχύει για 3 χρονια. Το κουτί πάνω στην κάρτα γραφει "3 year limited warranty". Άμα θες κράξε την Asus.
 
Και προφανώς δεν πρόκειται για αισχροκέρδεια όταν αγοράζω κάτι ένα μηνα πριν στα 330, και το πουλάω τώρα στα 300. Άμα δεν σου αρέσει κομπλέ, απλά μην κράζεις τα λάθος άτομα όταν το παίζεις μασκοφόρος εκδικητής που υπερασπίζεται τα δικαιώματα των consumers.
  • Like 5
Δημοσ.

Ή να παραπλανούνε γράφοντας ότι υπάρχει εγγύηση μέσω της ASUS πχ κάτι που δεν ισχύει σε καμία περίπτωση.

Συμφωνω μαζι σου για τις τιμες απλα μια παρενθεση. Οταν ανοιγεις μια νεα συσκευη (π.χ. καρτα γραφικων ή μητρικη) λεει ενα χαρτακι μεσα "Do not return this to your purchase dealer" η καπως ετσι.Δηλαδη η ιδια εταιρια (π.χ. ASUS) σου παρεχει εγγυηση και οχι μονο το καταστημα.Τις ποιο πολλες φορες σου παρεχει και μεγαλυτερη χρονικα εγγυηση οποτε αν το γραφουν αυτο στις αγγελιες μπορει μερικοι να εχουν δικιο.

Δημοσ.

Νομίζω οτι το σχόλιο του Ntinara τα λεει ολα , ο πωλητής μπορει να πουλήσει κατι και 1000 % πανω απο την αξία του προιόντος αν ο αλλος δεν κανει μια έρευνα αγοράς πριν για το συγκεκριμένο προιόν τι πως και ποσο σε τελική ανάλυση δεν του φταίει ο πωλητής αλλα αυτος που δεν έψαξε και πήγε σαν το σκυλί στο αμπέλι , δεν λεω οτι ειναι σωστό αυτο που γίνεται οποτε γίνεται αλλα στην τελική ανάλυση ειναι μεγαλύτερη η ευθύνη του αγοραστή

Δημοσ.

Πρεπει να ανοιξει ο σχολιασμος στις αγγελιες. Απλα.

Σε κανενα απο τα υπολοιπα φορουμ (ειτε ελληνικα, ειτε ξενα)

που ειμαι μελος δεν υπαρχουν κλειδωμενες για σχολια αγγελιες.

  • Like 12
Δημοσ.

Καταρχην ανοιξα εδώ το θεμα γιατι δεν ηξερα σε ποια ενοτητα θα κολλαγε καλυτερα!ας το μετακινησει καποιος mod καπου που ταιριαζει καλυτερα!επισης συμφωνω για το ότι θα επρεπε να εχουμε σχολιασμους στις αγγελιες η'εστω κατι σαν rate για να την αξιολογουμε!δευτερον παιδια σχετικα με την asus εμενα μια φορα μου ετυχε να ζητησω rma σε μητρικη κ μου απαντησαν ότι πρεπει να απευθυνθω στο καταστημα αγορας!το ιδιο προσφατα σε ερωτηση για καρτα γραφικων!εχει κανει κανεις από εσας direct rma στην asus??εγω δεν διαβαζω ενθαρρυντικα σχολια παντως στο overclockers.uk!κ οσο για το χαζος ηταν καλα να παθει κακως το λετε!αυτος μετα θα γινει ακομα χειροτερος αν την πατησει!δεν μας συμφερει καθολικα αυτην η νοοτροπια!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...