Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Στο foliage προτιμώ την PSX 2014 έκδοση, η τωρινή έγινε καρτουνίστικη-ψεύτικη.
Spartan117 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Στο foliage προτιμώ την PSX 2014 έκδοση, η τωρινή έγινε καρτουνίστικη-ψεύτικη. Σαν τα δαση της μαδαγασκάρης στην πραγματικότητα εννοείς; 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Είναι αρκετά πιο έντονο το πράσινο στο παιχνίδι από αυτό.
Spartan117 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Είναι αρκετά πιο έντονο το πράσινο στο παιχνίδι από αυτό. Είσαι σίγουρος; και οι δυο εικόνες από PSX και το trailer για να δεις της διαφορες σε fullscreen και όχι σε gif. Η τωρινή build είναι βελτιωμένη παντού, αν εξαιρέσεις τις λεπτομέρειες που χάνει λόγο motion blur.
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Καρτουνίζει το foliage, θα το κρίνω καλύτερα όταν το παίξω βέβαια αλλά από τις screenshots αυτό βλέπω.
Alex21121988 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Ε δεν είναι όπως είναι το Witcher, τόσο χαρούμενα χρωματάκια και έτσι. Είναι πιο αληθοφανές, παίζει ρόλο και η ώρα που τελικά θα διαλέξουν να διαδραματίζεται το κάθε τι στο game, αν πχ είναι μεσημέρι με τον ήλιο πάνω από την κεφάλα του Drake, εγώ το βρίσκω πιο σωστό αυτό που δείχνει η δεύτερη εικόνα. Σε καμία περίπτωση όμως Downgrade, όπως και η Sucker Punch έτσι και η naughty dog έχουν τσακωθεί με αυτόν τον όρο. Γιατί τα ίδια έλεγαν και για το Second Son ότι και καλά είχε πέσει downgrade, ενώ δεν ίσχυε κάτι τέτοιο. Όποιος έχει παίξει το game καταλαβαίνει ότι παίζει ρόλο το time of day ειδικά σε τέτοιου είδους games.. http://www.cinemablend.com/games/InFamous-Second-Son-Hasn-t-Been-Downgraded-PS4-Says-Sucker-Punch-62804.html
Ren_of_Heavens Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Μάπα είναι, γραφικά Gizmondo άντε τώρα... Έχουμε ένα PS 4 με fixed hardware που κάνει αυτό που βλέπουμε στην οθόνη. Με δεδομένο ότι η ιπποδύναμη των σημερινών κονσόλων είναι περιορισμένη για τις απαιτήσεις της εποχής ( κυρίως για πιο ψαγμένους hardwarάδες ) θα έπρεπε όλοι να λέμε μπράβο που ένα τέτοιο μηχάνημα καταφέρνει να πετύχει τέτοιο οπτικό αποτέλεσμα, διότι το Uncharted στο είδος που αντιπροσωπεύει, κλείνει σπίτια. Το ίδιο περιμένω να γίνει και με το Quantum Break και Horizon. Εδώ το Xbox One που έχει από τα πιο αδύναμα hardware του σήμερα δίνει αξιοπρεπέστατα αποτελέσματα με το Rise of the Tomb Raider και Halo 5 στον τεχνικό τομέα, το καθένα σε διαφορετικούς τομείς. Το ότι στο Uncharted υπάρχει κάποιο μικρό downgrade από τις εικόνες που βάλατε παραπάνω (εάν ισχύει αυτό και δεν συμβαίνει λόγω της θολούρας) είναι ανεπαίσθητο ιδιαίτερα όταν η Ubisoft μας διατυμπάνιζε ένα The Division που θα μαμεί και δέρνει και το τελικό προϊόν υπέστη αισθητό downgrade όσο εντυπωσιακό κι αν φαίνεται. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δεν έχει downgrade απ' όσο βλέπω(textures, shadows, shaders etc), η θολούρα είναι εξαιτίας της πιο έντονης παρουσίας του motion blur.
Spartan117 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Ένα educated guess από ότι έχω δει μέχρι στιγμής είναι ότι ο shader τους στο vegetation (και πιθανότατα αλλα object) απλά βελτιώθηκε και τώρα υποστηρίζει subsurface scattering, που σημαίνει όντι αντιδράει διαφορετικά στο φως. Κάτι που δεν υπήρχε στην build του psx. Αυτό που κυνηγάνε όλοι να φτάσουν (off-line rendering): Στο trailer: Στην PSX: Στην beta: Πρόσεξε τις διαφορες στο vegetation που φωτίζεται και σε αυτό που είναι σε σκιά. Υπάρχουν μεγάλες διαφορες στο απλά να φωτίζεται ένα αντικείμενο και το να φωτίζεται και να αφήνει φως να περάσει (translucency). Παραδείγματα του προβλήματος σε δυο αλλα games, Crysis 3 και MGSV, και τα δυο τεχνικά άρτια games(άσχετο, αλλα μόλις άρχισα το MGSV πριν 2-3 μέρες και γουστάρω απίστευτα): Crysis 3 MGSV Και στις δυο περιπτώσεις δεν περνάει φως όπως πρέπει, στην περίπτωση του Crysis 3 προσπαθούν να κάνουν fake άμα δεις στις άκρες αλλάζοντας την φωτεινότητα του texturemap αλλα δεν περνάει όντως φως όπως θα έπρεπε κανονικά. Edit: Στο RotTR ίδια ιστορία Επεξ/σία 29 Φεβρουαρίου 2016 από Spartan117 1
bedazzled Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Όντως, ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια αυτή... μάτι-ξουράφι ο Spartan!
Spartan117 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Παρόμοιος shader με αυτόν στα μαλλιά (φαίνεται τουλάχιστον ότι δίνουν βάση στο shader pipeline το σωστό SSS σε translucent αντικείμενα όπως μαλλιά, cloth, χόρτα, δέντρα, δέρμα κτλ) Το πως το κάνουν αυτό είναι σίγουρα ενδιαφέρον μιας και μιλάμε για αρκετά βαρύ εφέ που σπανια βλέπουμε σε games, και συνήθως μονο στο δέρμα. Αλλα καλύτερα να σταματήσω με την ανάλυση σε λεπτομέρειες για να αφήσουμε και κάτι για το παιχνίδι...
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Ρε 'συ βάλε κάνα spoiler στις εικόνες..
Spartan117 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Ρε 'συ βάλε κάνα spoiler στις εικόνες.. Done, πέρα από το ότι είναι πολλές υπάρχουν όντως spoilers. Ας μην το χαλάσω στους άλλους που έχουν περισσότερη δύναμη από εμενα και διατηρούν black-out
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Απλά είναι ενοχλητικό στο scrolling, πέρα από τους κανονισμούς δηλαδή που λένε ότι αν βάλεις πάνω από μία φώτο πρέπει να βάλεις spoiler(Αν θυμάμαι καλά).
Spartan117 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Το καταβαίνω αυτό, απλά αυτό που θέλω να εξηγήσω πιστεύω είναι καλύτερα να το κάνω με εικόνες παρα με λόγια γιατί θα μπούμε σε ορολογίες που δεν ενδιαφέρει πολλούς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα