Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με καρμπυρατερ σε παπι


driftingcris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα, πριν λιγεσ μερες πηρα εναν λυκο. Ενα honda astrea supra σε λιγο χαλια κατασταση.

Περα απο το λαδι που καει εχω προβλημα με το καρμπυρατερ. Κατι γινοταν στην αρχη. Σημερα κατεβασε σκουπιδακια και το ανοιξα για καθαρισμα. Μετα τ κλεισιμο κατι παιχτικε. Δεν ξερω αν εκανα εχω πατατα η κατι αλλο εγινε γτ ολο το μηχανακι ειναι χαρος. Τωρα το βαζω μπρος και απο μονο του ανεβοκατεβαζει στροφες. Φοβαμαι να το παω βολτα τωρα. Αν με δωσει στροφες μονο τ σε καμια στροφη παει γ....α!

Επισης αν ανοιξω γκαζι πχ για 4.000 στροφες θα παει 5.000 και θα πεσει πολυ σιγα στο ρελαντι. Δοκιμασα να παιξω λιγο με την βιδα του ρελαντι αλλα τα ιδια. Το καρμπυρατερ ειναι Link.png Site: αυτο νομιζω. Εχει πανω μια χοανη η οποια βεβαια ειναι στραβομενη.

Ξερει κανεις τι παιζει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Εξαερισμο στο καρμπυρατερ εκανες, ειναι ενα διδακι στο κατω μερος του καρμπυρατερ εχει και ενα τσουτσουνακι+σωληνακι σε περιπτωση υπερχυλησης, βαζεις το παπι στο κεντρικο σταντ να ειναι σε ευθεια, οχι σε καμια ανηφορα-κατηφορα πλαγια κλπ, και λυνεις το βιδακι αυτο προς τα αριστερα 1-1,5 στροφη ειναι αρκετη δεν εινααι αναγκη να το βγαλεις εντελως, προσοχη θα τρεξει βενζινη μην εισαι με κανα τσιγαρο γινει κανα μπαμ, καλο ειναι να το κανεις σε ανοιχτο χωρο αν δεν θελεις να λερωσεις κατω βαλε καποιο δωχειο εκει που οδηγει το σωλινακι της υπερχυλησης, 3-4 δευτερα ειναι αρκετα ωστε να φυγει ο αερας μεσα απο το καρμπυρατερ(να εχει βενζινη το ντεποζιτο αλλιως δεν θα κατεβει βενζινη στο καρμπυρατερ και θα κατεασεις αερα και στο σωλινακι της βενζινης οποτε δεν θα κανεις τπτ), βιδωσε τη παλι στην αρχικη της θεση, και βαλε μπρος αστο να δουλεψει 1-2 λεπτα να δεις πως παει, αν δεν κραταει ρελαντι αφου ειναι κρυο ανοιξε το τσοκ αν εχεις, η ανεβασε λιγο το ρελαντι η κρατα λιγο το γκαζι και παιξε λιγο να δεις πως παει, σε περιπτωση που εχεις πειραξει την βιδα διπλα απο το ρελαντι (αερας) και εχεις χασει την ρυθμηση κανεις το εξης την κληνεις τερμα και την ανοιγεις 1,5 στροφη (αν ειναι το εργοστασιακο) Αν μετα απο ολα αυτα δεν δουλευει σωστα και μπερδευει δεν κραταει ή κραταει στρωφες οπως τωρα μπορει να χανει απο τον λαιμο του καρμπυρατερ, το να ελεγξεις αν δεν ρουφαει απο καπου αερα(εκτως απο την χοανη ειναι στραβομενη.) φλανζα-τσιμουχα-λαστιχενιος σωληνας που στερεονεται το καρμπυρατερ αν εχει μη εργοστασιακο πχ Mikuni26mm το οποιο αν το εβαλες εσυ και ειναι μαμα το παπι θα πνιγεται στο πλουσιο μιγμα, καλα ξεμπερδεματα βαλε και κανα καινουριο φιλτρακι βενζινης μην βρωμησει παλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 χρόνια αργότερα...

Και γω έχω αυτό το θεμα καθώς έχω ένα Honda glx 72cc με 14αρι καρμπυρατερ καινούριο πριν από έξι μήνες το αγόρασα. Μου σβήνει συνέχεια στο φρενάρισμα  και στο ξεκίνημα και δεν κρατάει στροφές. Επίσης μετά τα 70 χιλιόμετρα το μηχανάκι αρχίζει μπερδεματα και δεν μ'αφήνει να πάω παραπάνω ενώ έχω την Τετάρτη στην αρχή. Δεν ξέρω τι να κάνω αν ξέρει κάποιος ας με βοηθήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...