Προς το περιεχόμενο

Samsung UE46F6100 268,49Ε


sane

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Ταμπελάκι «τέλος» δεν θα βάλουμε στον τίτλο; :)

 

Δεν ξερω σε ποιον απευθυνεσαι, αν ειμαι εγω ο αποδεκτης και οχι ο TS να σου απαντησω:

 

Οχι, φυσικα δεν θα πειραξω τιτλο θεματος που απο το πρωτο λεπτο χαρακτηρισα ως ανυπαρκτο ως θεμα και με καμια τυχη εξελιξης σε παραλαβη. "Τελος" βαζω σε θεματα που εστω και λιγοι θα παραλαβουν, υπαρκτα ως προσφορες που απλα ο  ιδιος ο TS δεν κανει update το τοπικ του. Εχω λοιπον παρει θεση απο την πρωτη στιγμη, για μενα επρεπε να παει στον καδο με την μια, δεν ειδα καποια ιδιαιτερη συμπνοια με την αποψη/ερωτηση μου, οποτε σας το αφησα να εχουν καποιοι κατι να φανε τον χρονο τους. :)

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λογικα παραγγειλα πρωτος οπου και μου την ακυρωσαν σημερα που πηρα τηλεφωνο λογω κατι για τον προμηθευτη,δεν πολυ εδωσα σημασια γιατι ημουν προετοιμασμενος απο αυτα που ειπατε εδω...προσωπικα πιστευω οτι αφου εκανε λαθος το μαγαζι θα επρεπε και να το διορθωσει.Δεν λεω να μου εστελναν την τηλεοραση,απλα το λιγοτερο ενα συγγνωμη και αναγνωριση του λαθους τους και οχι δικαιολογιες.Κατι τετοιοι αξιζουν αρνητικες αξιολογησεις μπας και αρχισουν και φαιρονται σαν επαγγελματιες.Τελος το θεμα απο εμενα εκτος αν ειναι καποιος αλλος ακομα σε αναμονη παραλαβης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν κατι χρονια αυτο το "λαθος" το βλεπαμε σπανια σε ολες τις online σελιδες....Πλεον τα λαθη γινοντε συστηματικα και σχεδον καθημερινα.....Για δες πραγματα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιζει οτι ο,τι αναγραφει "Κατοπιν παραγγελιας" στο PC1 μπορει να εχει ο,τι τιμη γουσταρουν γιατι πολυ απλα μολις παραγγειλεις θα σε παρουν να σου πουν "Ακυρο, δεν θα μας το ξαναφερει ο προμηθευτης"... (απειρα παραδειγματα, στανταρ ακυρο, στανταρ κλειδο-delete το θεμα :))

λογικα παραγγειλα πρωτος οπου και μου την ακυρωσαν σημερα που πηρα τηλεφωνο λογω κατι για τον προμηθευτη,δεν πολυ εδωσα σημασια γιατι ημουν προετοιμασμενος απο αυτα που ειπατε εδω...προσωπικα πιστευω οτι αφου εκανε λαθος το μαγαζι θα επρεπε και να το διορθωσει.Δεν λεω να μου εστελναν την τηλεοραση,απλα το λιγοτερο ενα συγγνωμη και αναγνωριση του λαθους τους και οχι δικαιολογιες.

Ε αφου ησουν προετοιμασμενος για 'δικαιολογιες περι προμηθευτη' γιατι περιμενες συγγνωμες; :)

Επισης, θα ηθελα να μαθω (δε λεω οτι σιγουρα δεν υπαρχει) ΠΟΤΕ καποιος παρελαβε "λαθος" αυτης της αλυσιδας τελευταια φορα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το Πλαίσιο κάποτε έδωσε 500GB 2,5'' Samsung από 59€ στα 19€. Ένα κομμάτι ανά παραγγελία. Πολύς κόσμος πήρε, κανένας δεν είχε παράπονο τότε. Σήμερα θα βρεθούν και αυτοί που θα παραγγείλουν 10 και θα θέλουν και τους 10. Ίσως για αυτό τα μαγαζιά έχουν γίνει και ποιο δύσκολα και ρίχνουν σχεδόν παντού άκυρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή αν έβαζαν κατά λάθος τιμή 1 Ευρώ θα έπρεπε πάλι να παραδώσουν σύμφωνα με τη γνώμη των περισσότερων...

Θα μπορούσαν να το παίξουν όπως το amazon που λέει ότι η ανάρτηση στην ιστοσελίδα δεν είναι προσφορά, αλλά πρόσκληση για πρόσφορα από την πλευρά του πελάτη (invitatio ad offerendum) και ότι η σύμβαση πώλησης ισχύει όταν αποδεχθεί το κατάστημα την παραγγελία και αποστείλει το προιόν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμα παω στο σουπερμαρκετ και δω στο ραφι τα δρακουλινια 0,1 ευρω και παω στο ταμειο και μου πουν συγγνωμη λαθος,εχουν 1 ευρω ηταν τυπογραφικο ξερετε τι γινεται?... (ρητορικη ερωτηση)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...