Προς το περιεχόμενο

Γιατι ανοιγμενα κουτια συσκευων πωλουνται στην τιμη των καινουργιων;


venumis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εμένα σε πολύ μεγάλη αλυσίδα  μου έχουν πουλήσει κινητό σε σφραγισμένη συσκευασία, με ζελατίνες και νέα πλαστικά και από όλα το οποίο είχε το φόντο του προηγούμενου χρήστη, τα τσοντοβιντεάκια του και άλλες φωτογραφίες 

^               . Ελεος ^^

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Και τί ακριβώς προτείνεις σε αυτή την περίπτωση? Να ζημιωθεί ο πελάτης που το επιστρέφει (π.χ. ένα 15% restocking fee για άνοιγμα συσκευασίας και πώληση σε αντίστοιχη μειωμένη τιμή από το κατάστημα) ή να ζημιωθεί το κατάστημα που το δέχεται πίσω χαριστικά?

Να επιβαρυνθεί ο πελάτης που επιστρέφει το προϊόν με Restocking Fees για άνοιγμα συσκευασίας και το προϊόν να μεταπωλείται σαν Open Box -και όχι σαν Sealed- ή σαν μεταχειρισμένο σε μειωμένη τιμή όπως δηλαδή γίνεται παντου εκτος Ελλάδας φυσικά...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ακριβής κατάσταση ενός προϊόντος (καινούργιο, από επιστροφή αλλά  σαν  καινούργιο, ελλατωματικό, μεταχειρισμένο) πρέπει να γνωστοποιείται (δε ξέρω αν το επιβάλλει και η νομοθεσία) και να αποφασίζει κατόπιν ο αγοράστής αν το θέλει. Αυτό άνευ συζητήσεως για χίλιους λόγους. Είμαστε καταναλωτές που πολλές φορές πληρώνουμε προϊόντα σε premium τιμή και έχουμε την απαίτηση να είναι απολύτως καινούργια. Και κανείς δε μπορεί να μας εγκαλεί για οποιοδήποτε λόγο.

 

Είχα γράψει πρόσφατα για τον Κωτσόβολο που μου πούλησε εν αγνοία μου επιστραμμένο και μάλιστα ελλατωματικό notebook (το κατάλαβα και πήγα και μου το άλλαξαν). Θα μπορούσε ο προηγούμενος αγοραστής π.χ. να  το έχει δηλώσει στην HP με τα δικά του στοιχεία και ύστερα να  το γυρίσει. Και η εγγύηση να έχει αρχίσει να μετράει και να μην ισχύει για εμένα, τον πραγματικό αγοραστή του προϊόντος.

 

Μπορεί να είναι λόγοι υγιεινής, μπορεί ο προηγούμενος κάτοχος να είχε κάνει άλλη χρήση από αυτή που μας λέει ο καταστηματάρχης (το "μόνο μια ματιά του έριξε και το γύρισε πίσω" μπορεί να μην είναι αλήθεια), μπορεί ο προηγούμενος κάτοχος να έκανε κάτι παράνομο, να φύτεψε στον Η/Υ malware για να κλέψει τα δικά μου δεδομένα μπορεί, μπορεί ....

 

Για αυτά τα μπορεί όποιος ζητάει και πληρώνει ένα προϊόν για καινούργιο θα πρέπει να παίρνει καινούργιο. Και το τι θα κάνει το κατάστημα με προϊόντα που κακώς δέχθηκε πίσω είναι δικό του πρόβλημα.

 

Τέλος, το μεγάλο θέμα είναι ότι στο θέμα  των σφραγισμένων προϊόντων δε μπορούμε πλέον να εμπιστευθούμε κανένα. Ακόμα και οι μεγαλύτερες αλυσίδες ασκούν αυτή την απαράδεκτη πρακτική.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"

καλημερα!

-παρηγγειλα στις 31/07/2013 ενα laptop μαρκας lenovo g780 τηλεφωνικα και πηγα την ιδια ημερα να το παραλαβω απο το καταστημα των Αχαρνων. (1η φορα που πηγα στο καταστημα)

-στις 03/08/2013 το εβγαλα απο την συσκευασια του (γιατι λογω του φορτου εργασιας τα ωραρια ειναι εξαντλητικα αυτον τον καιρο) και συνειδητοποιησα οτι το touchpad ηταν ελλατωματικο.

-στις 04/08/2013 το επεστρεψα στο καταστημα των Αχαρνων αφου το μηχανημα ηταν σε DOA και με εκπληξη μου ειπαν οτι το τεχνικο τμημα δεν λειτουργει Σαββατο.... (στο καταστημα δεν υπηρχε ή τουλαχιστον δεν ειδα μια πινακιδα που να αναγραφει τις ωρες λειτουργιας του τμηματος) και θα πρεπει να το ελεγξουν για να γινει αντικατασταση και να μιλησουμε την δευτερα (αξιζει να πω οτι το laptopo ηταν ακομη διαθεσιμο στην ιστοσελιδα) (2η φορα που πηγα στο καταστημα)

-στις 05/08/2013 μου στελνουν μυνημα να παω να παραλαβω το ολοκαινουργιο (υπεθεσα αφου ετσι λεει στην ιστοσελιδα της εταιρειας). Ξαναπηγα στο καταστημα στο Μενιδι.... και μου παραδινουν προς αντικατασταση ενα λαπτοπ με ανοιγμενη συσκευαδια και ασπρη ταινια να κλεινει το κουτι , αντι της σφραγιδας (αυτοκολλητο της Lenovo). To serial number ηταν το ιδιο με το αυτο που ειχα επιστρεψει.... Μετα απο τις πολλαπλες συγνωμες του υπαλληλου και την παραδοχη για το λαθος της εταιρειας κανουμε εκ νεου παραγγελια και μου λενε οτι θα με ειδοποιησουν αν υπαρχει στην Lenovo. Ξαναφευγω.... (τριτη φορα που πηγα στο καταστημα)

-στις 07/08/2013 μου ξαναστελνουν μηνυμα οτι το λαπτοπ αντικαταστασης (η παραγγελια μου εχει παραληφθει).... Λεω δεν ξαναπαιρνεις ενα τηλεφωνο πριν πας? Παιρνω και μιλω με τον υπαλληλο και του εξηγω την κατασταση και του ζητω να βεβαιωθει οτι δεν ειναι το ιδιο λαπτοπ... μετα απο 5 λεπτη αναμονη μου επιβεβαιωνει οτι τελικα το λαπτοπ ειναι το ιδιο με αυτο που ειχα επιστρεψει και ζητω ή να γινει παραγγελια για νεο μηχανημα απο την λενοβο ή επιστροφη χρηματων... μου λεει οτι θα κανει εκ νεου παραγγελια. Παραλληλα ζηταω καποιον υπευθυνο και λαμβανω την απαντηση οτι δεν υπαρχει υπευθυνος.... ..... κλεινουμε...
Μετα απο δυο λεπτα με καλουν και μου λενε οτι βρεθηκε απο ακυρωση το ιδιο μηχανημα , ρωταω αν ειναι κλειστο με την σφραγιδα της εταιρειας και μου λεει οτι θα με καλεσει να με ενημερωσει αφοτου το ταυτοποιησει... ακομη περιμενω το τηλεφωνημα αυτο....
μετα απο καποιες ωρες ξαναπαιρνω... μου λενε το μηχανημα ειναι καινουργιο... οποτε στις 20 15 φτανω στο καταστημα στο μενιδι εκ νεου για 4η φορα... περιμενω στην σειρα μου και ειναι ο ιδιος υπαλληλος που μιλησα στις 05/08/2013. Ζηταω να τσεκαρει αν το μηχανημα ειναι καινουργιο πριν το παραλαβω και το κουτι δεν μου το φερνουν ποτε... προφανως ηταν ή το δικο μου ή καποιο επανακατασκευασμενο απο επιστροφη... Ζηταω επιστροφη χρηματων και μου λεει οτι δεν υπαρχει καποιος αρμοδιος να δωσει εγκριση και οτι θα επρεπε να ξαναπαω την επομενη μερα το πρωι για 5η φορα, αφου εχω παρει πρωτα τηλεφωνο να το κανονισω απο το τηλεφωνικο κεντρο... ζηταω παλι καποιον υπευθυνο και μου ξαναλενε οτι δεν υπαρχει υπευθυνος! ζηταω το ονομα του προισταμενου και μου απαντανε οτι δεν γνωριζουν το ονομα του υπευθύνου... μετα απο επιμονη μου δινουν το ονομα Φιτιρλη Νασια.
Ξαναφευγω... (4η φορα που ειχα παει στο καταστημα) 

-σημερα 08/08/2013 9:00 καλω στο τηλεφωνικο και ζητω να μιλησω με την κυρια Φιτριλη, με ενημεωρουν οτι δεν εχει παει ακομη στο ποστο της και οτι θα αφησουν μυνημα να με καλεσει οταν παει στο καταστημα....
τωρα ωρα 13:40 δεν εχω λαβει ακομη τηλεφωνημα απο κανεναν... "

 

 

αυτη εινα η ιστορια μου..... μετα απο καποια τηλεφωνηματα ακομη πηρα τα λεφτα μου πισω...

 

αλλα εθεσα τα εξης ερωτηματα για τα οποια δεν ελαβα απαντηση....

 

"και σας ερωτω... 

αυτη ειναι η συνηθης αντιμετωπιση προς τους πελατες σας?

τι νοημα εχει να διαφημιζετε το DOA " εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ." απο την στιγμη που δεν μπορειτε να το υποστηριξετε και ξαναδινετε ανακατασκευαυσμενα μηχανηματα?

μπορει ο υπαλληλος να λεει οτι δεν αντιπροσωπευει με τα λεγομενα του την εταιρεια (e-shop) αλλα εκφερει προσωπικη αποψη?

γινεται να κλεινω το λογιστικο γραφειο εν μεσω φορτου εργασιας για να κανω βολτες στο καταστημα στο Μενιδι?

εκτος του χρονου που σπαταλησα, τις βενζινες για να ανεβω 5 φορες μεχρι το Μενιδι ποιος θα τις πληρωσει?

γινεται να μην υπαρχει υπευθυνος στο τηλεφωνικο κεντρο?
γινεται να μην υπαρχει υπευθυνος στο καταστημα?

γινεται να εχει μεινει το γραφειο σχεδον μια εβδομαδα χωρις λαπτοπ ?(χρησιμοποιω ενα παναρχαιο χωρις αριθμητικο πληκτρολογιο γιατι το προηγουμενο χαλασε)

η καταγγελια ειναι αυθεντικη και επωνυμη... το τηλεφωνο μου το εχετε και μπορειτε να επιβεβαιωσετε τα λεγομενα μου απο τις κλησεις που εχουν καταγραφει.

ευχαριστω"

 

 

και ειμαι πολυ σιγουρος οτι το ελλατωματικο λαπτοπ που επεστρεψα το πηρε καποιος αλλος σαν καινουργιο... αφου ανακατασκευαστηκε...

+ οτι δεν αποζημειωθηκα ουτε ηθικα,ουτε υλικα  για την ταλαιπωρια, τις βενζινες , την ωρα μου και το σπασιμο νευρων που μου προκαλεσε η ολη ιστορια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα γράψει πρόσφατα για τον Κωτσόβολο που μου πούλησε εν αγνοία μου επιστραμμένο και μάλιστα ελλατωματικό notebook (το κατάλαβα και πήγα και μου το άλλαξαν). Θα μπορούσε ο προηγούμενος αγοραστής π.χ. να  το έχει δηλώσει στην HP με τα δικά του στοιχεία και ύστερα να  το γυρίσει. Και η εγγύηση να έχει αρχίσει να μετράει και να μην ισχύει για εμένα, τον πραγματικό αγοραστή του προϊόντος.

 

Αν αυτό γινόταν π.χ. στην Αμερική -που δεν θα γινόταν- ξέρεις τι θα έκανες στο κατάστημα? Κλυσμα με...Red Hot Chili Peppers!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πριν εναν χρονο περιπου εψαχνα να αγορασω καρτα γραφικων και εκανα μια βολτα στο multirama της πολης μου,, εκει ρωτησα ποιες εχουν ετοιμοπαραδοτες και μου τις εδειξε ειχε και μια 550ti που με ενδιεφερε και του ζητησα να δω το κουτι να δω τι εξοδους εικονας εχει η καρτα και μ λεει ο υπαληλος κατσε να της ανοιξω να την δεις πως ειναι (το κουτι ειχε ζελατινα εκτος απο αυτοκολητο) του λεω δεν χρειαζετε γιατι δεν ξερω σιγουρα αν την αγορασω και μου απανταει δεν πειραζει αν δεν την παρεις εσυ θα την παρει καποιος αλλος... τελικα την ανοιξε και την αγορασα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως προϊόντα σε μαγαζιά ζητάω πολύ συχνά να μου ανοίξουν, δε το θεωρώ κακό να πάρω κάτι ανοιγμένο και έχω πάρει κάμποσες φορές, αρκετά μεταχειρισμένο όμως για καινούριο είναι απάτη  

ok να παρεις μεταχειρισμενο αλλά να το πληρώνεις και πιο φθηνά, οχι ομως στην ιδια τιμή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα καλά κάνουν μετά όσα καταστήματα δε δέχονται πίσω επιστροφές ακόμα και μια γρατζουνιά να υπάρχει στη συσκευασία.</p>

<p>Γιατί μετά θα βρίσκουν και μπελά. Από τη στιγμή που κάτι δεν είναι DOA (ελλατωματικό), το λόγο επιστροφής επειδή ο πελάτης άλλαξε γνώμη προσωπικά δε τον καταλαβαίνω και δε τον συμμερίζομαι. Αν δηλαδή ο κάθε αργόσχολος αγοράζει βιαστηκά και δε ξέρει τί θέλει.. .</p>

 

Ειδικά αν μιλάμε για "αγορές από απόσταση" (μέσω διαδικτύου για παράδειγμα) είσαι για ακόμα μια φορά 100% ενάντια στην ελληνική νομοθεσία και μάλιστα δηλώνεις ότι επικροτεις και παράνομες πράξεις/πρακτικές. Όταν με το καλό γίνεις κυβέρνηση/πρωθυπουργός/υπ.Αναπτυξης μπορείς να δοκιμάσεις να περάσεις κάποιο άρθρο που σε εκφράζει καλύτερα.

 

Sent from my XT890 using Insomnia

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμαστε καταναλωτες και εχουμε δικαιωμα να επιστρεψουμε το προιον που αγορασαμε μεσω ιστοσελιδας Η' απο το τηλεφωνο μεσα σε 7 μερες απο την αγορα . ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ εαν ειναι DOA . Προσφατα πηρα μια Οθονη LG 23ea63v (Φαινετε σε αλλο ποστ που εχω κανει ) και την εβαλα διπλα σε 2-3 αλλες Οθονες . Την επομενη μερα ειπα στο καταστημα οτι θελω να την επιστρεψω , πηγε και αυτος να μου πει για DOΑ και τετοια αλλα μολις του ξεκαθαρισα οτι εχω το δικαιωμα να την επιστρεψω μεσω την Ελληνικης Νομοθεσιας σταματησε το παραμυθι . Η επομενη κουβεντα ηταν να την στειλω στην Αθηνα πληρωνοντας εγω τα εξοδα αποστολης . Και ξανα εγω τα περι Ελληνικης Νομοθεσιας.... αποτελεσμα : Σημερα μετα απο 2 μερες το μαγαζι αφου παρελαβε πιστωσε τον λογαριασμο μου με το ποσο της αρχικη αγορας ΣΥΝ τα δικα μου μεταφορικα . Ηταν δικαιωμα μου και το διεκδικησα , αυτο συστηνω να κανετε και εσεις . Οσον αφορα το φιλο papadopoulo που λεει οτι δεν το καταλαβαινει και δεν το συμμεριζεται να του θυμισω οτι ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ και Ευρωπαικος νομος ΔΕΝ χρειαζετε να τον καταλαβαινουν και να τον συμμεριζονται ολοι , το ΜΟΝΟ που χρειαζεται ειναι να ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ . Αυτα τα ολιγα παντα φιλικα και χωρις διαθεση για αντιδικιες 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να επιβαρυνθεί ο πελάτης που επιστρέφει το προϊόν με Restocking Fees για άνοιγμα συσκευασίας και το προϊόν να μεταπωλείται σαν Open Box -και όχι σαν Sealed- ή σαν μεταχειρισμένο σε μειωμένη τιμή όπως δηλαδή γίνεται παντου εκτος Ελλάδας φυσικά...

 

Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο σε αυτό! :)

 

Απλά ορισμένοι θέλουν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Και δηλαδή να μην επιβαρυνθούν το restocking fee και να ψωνίζουν πάντοτε σφραγισμένα. Που προφανώς και δε γίνεται κυρίως ηθικά για να είμαστε και δίκαιοι.

 

Ειδικά αν μιλάμε για "αγορές από απόσταση" (μέσω διαδικτύου για παράδειγμα) είσαι για ακόμα μια φορά 100% ενάντια στην ελληνική νομοθεσία και μάλιστα δηλώνεις ότι επικροτεις και παράνομες πράξεις/πρακτικές. Όταν με το καλό γίνεις κυβέρνηση/πρωθυπουργός/υπ.Αναπτυξης μπορείς να δοκιμάσεις να περάσεις κάποιο άρθρο που σε εκφράζει καλύτερα.

 

Sent from my XT890 using Insomnia

 

Δεν επικροτώ τη νοοτροπία του καθενός να επιστρέφει πίσω κάτι το οποίο απλά το άνοιξε, δεν είχε πρόβλημα και το φεσώνει στο κατάστημα.

Στην περίπτωση προβλήματος αντιθέτως, επικροτώ το να το πάρει ένα κατάστημα πίσω και να το αντικαταστήσει με άλλο καινούριο (ή με επιστροφή χρημάτων στο ακέραιο).

Δεν είναι θέμα νομοθεσίας, αλλά ηθικής κι αξιοπρέπειας, κάτι το οποίο θα πρέπει ίσως να δουλέψεις περισσότερο μέσα σου πριν ποστάρεις απλά για να την πεις στον άλλον...

Βέβαια ίσως ποτέ σου δεν είχες επαφή με το τί σημαίνει να έχεις κατάστημα (και γι αυτό και βλέπεις συνέχεια δράκους και φαταούλες που νομίζεις πως θέλουν να εκμεταλλευτούν τις δεκάρες σου), ώστε να δείς και λίγο και τα δικαιώματα του πωλητή, έναντι αυτών του αγοραστή και να σκέφτεσαι έτσι πιο δίκαια και συνεισφέροντας θετικά για μια πιο υγιή αν θες κοινωνία. Όλοι έχουν δικαιώματα και ο πωλητής και ο αγοραστής, αε είμαστε όμως και λιγάκι ρεαλιστές σε μερικά πράγματα.

 

Επικροτώ την επιστροφή με restocking fee όπως πολύ σωστά και δίκαια ανέφερε πιο πάνω ο zacharis1955 κι όπως πολύ σωστά γίνεται σε πολλά άλλα κράτη. Μετέπειτα το προϊόν αφού ελεχθεί πωλείται ως open box / refurbished / used αντίστοιχα, αναλόγως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πω και εγώ τον πόνο μου :-D

 

Πριν κάποια χρόνια (καλοκαίρι) από Ηλεκτρονική Αθηνών με την προσφορά που έπαιζε για αφαίρεση φπα είπα να πάρω (τί το ήθελα) μια 40αρα LCD Sony με τελική τιμή 1300Ε. Την παραλαμβάνω μερικές μέρες αργότερα και με το που την εγκαθιστώ βλέπω κανάλια περασμένα και ρυθμίσεις. Μπαίνω στο service menu βλέπω ότι η τηλεόραση είχε "γράψει" 1300 ώρες λειτουργίας. Ενημερώνω το κατάστημα οι οποίοι κάνωντας και τους ειδικούς ισχυρίζονταν ότι αποκλείεται να μπορώ να δω αν έχει δουλέψει η τηλεόραση και ότι είναι καινούργια. Στην πορεία την παραδέχτηκαν την γκάφα τους (όταν είδαν ότι απευθύνονται σε άτομο που έχει γνώσεις) και από καινούργια η τηλεόραση έγινε εκθεσιακή. Περιμένω 1 μήνα να μου βρούν καινούργια και τελικά παραλαμβάνω άλλη σε απελπιστική κατάσταση (με τις σκόνες ήρθε από το μαγαζί, αυτοκόλλητα να κρέμονται κτλ). Ώρες λειτουργίας 6900!!! Τελικά με τα πολλά μου έδωσαν πιστωτικό και πήρα άλλο μοντέλο.Φυσικά από τότε δεν έχω ξαναπατήσει από το "μπακάλικο" που έχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμαστε καταναλωτες και εχουμε δικαιωμα να επιστρεψουμε το προιον που αγορασαμε μεσω ιστοσελιδας Η' απο το τηλεφωνο μεσα σε 7 μερες απο την αγορα . ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ εαν ειναι DOA . Προσφατα πηρα μια Οθονη LG 23ea63v (Φαινετε σε αλλο ποστ που εχω κανει ) και την εβαλα διπλα σε 2-3 αλλες Οθονες . Την επομενη μερα ειπα στο καταστημα οτι θελω να την επιστρεψω , πηγε και αυτος να μου πει για DOΑ και τετοια αλλα μολις του ξεκαθαρισα οτι εχω το δικαιωμα να την επιστρεψω μεσω την Ελληνικης Νομοθεσιας σταματησε το παραμυθι . Η επομενη κουβεντα ηταν να την στειλω στην Αθηνα πληρωνοντας εγω τα εξοδα αποστολης . Και ξανα εγω τα περι Ελληνικης Νομοθεσιας.... αποτελεσμα : Σημερα μετα απο 2 μερες το μαγαζι αφου παρελαβε πιστωσε τον λογαριασμο μου με το ποσο της αρχικη αγορας ΣΥΝ τα δικα μου μεταφορικα . Ηταν δικαιωμα μου και το διεκδικησα , αυτο συστηνω να κανετε και εσεις . Οσον αφορα το φιλο papadopoulo που λεει οτι δεν το καταλαβαινει και δεν το συμμεριζεται να του θυμισω οτι ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ και Ευρωπαικος νομος ΔΕΝ χρειαζετε να τον καταλαβαινουν και να τον συμμεριζονται ολοι , το ΜΟΝΟ που χρειαζεται ειναι να ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ . Αυτα τα ολιγα παντα φιλικα και χωρις διαθεση για αντιδικιες 

 

 

Να σε ρωτήσω κάτι?

Ο αληθής λόγος της επιστροφής ποιός ήταν (αν θες να τον μοιραστείς μαζί μας)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατι αλλο, οταν σου χαλαει κατι και εχεις εγγυηση.. αυτοι γιατι σου δεινουνε μεταχειρισμενο (για παραδειγμα το πλαισιο)? Κανονικα καινουριο δεν πρεπει να δωσουνε? Εχει τυχει σε φιλους μου..

\

αν δεν είναι DOA κανένας και πουθενά στον κόσμο, δεν σου δίνει καινούριο. Εκτός αν το διαφημίζουν σαν παροχή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...