silmarien Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Υπαρχει καμια περιπτωση χωρις να παρουν τηλ να στηλουν με της πραγματικες τιμες? Όχι.
Pa0ki Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Αν ο καθένας "πήρε" από 3-4 τηλεοράσεις λογικό είναι να πάρουμε τα @@ μας 7
runner69 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Να κανω μια ερωτηση, γιατι παντα τα λαθη ειναι εκπτωσεις της ταξης του 60-80%+ και δεν βλεπουμε λαθη πχ με 30 ή 40% εκπτωση; Ή μήπως στην τελευταια περιπτωση τα δινουν και δεν μας λενε τιποτα και απολυουν τον υπαλληλο; Δηλαδη γιατι ειναι τοσο επιλεκτικο το λαθος στα ποσοστα των εκπτωσεων; 1
silmarien Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Να κανω μια ερωτηση, γιατι παντα τα λαθη ειναι εκπτωσεις της ταξης του 60-80%+ και δεν βλεπουμε λαθη πχ με 30 ή 40% εκπτωση; Ή μήπως στην τελευταια περιπτωση τα δινουν και δεν μας λενε τιποτα και απολυουν τον υπαλληλο; Δηλαδη γιατι ειναι τοσο επιλεκτικο το λαθος στα ποσοστα των εκπτωσεων; Mα το είπαν τα παιδιά παραπάνω... Λάθος στους κωδικούς προιόντων κάνουν. Και ως γνωστόν όταν κάνεις λάθος πάντα μια τηλεόραση έχει όσο ένας εκτυπωτής... 1
zizu10 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 ωραια παιδια τι κανουμε τωρα ? Μολις μπηκα στο σαιτ και ακομα δεν εχουν σβησει την παραγγελια μου (4 τηλεορασεις και 1 φωτογραφικη μηχανη) Υπαρχει καμια περιπτωση χωρις να παρουν τηλ να στηλουν με της πραγματικες τιμες? Γιατι θελω πανω απο 2000 ευρω και δεν..... Τηλ δεν υπαρχει περιπτωση να παρω εγω Με 4 τηλεοράσεις παραγγελία, αν παραλάβεις τη μία να λες και ευχαριστώ! Κάντε λίγο υπομονή. Τόσο ανάγκη τις είχατε όλοι που από χθες το βράδυ περιμένετε απάντηση?? Θα ξεκαθαρίσει λογικά το θέμα σήμερα-αύριο, ως τότε μπορείτε να ζήσετε και χωρίς αυτές...
Andyk0555 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Ε μα πήγατε και πήρατε όλοι 5-6 να έχετε, προφανώς ήταν λάθος. άμα ήταν πολύ λιγότερες οι παραγγελίες ίσως και να το σκεφτόντουσαν να τις στείλουν για να μη φάνε πολλές αρνητικές κριτικές...Με τόσο μεγάλο όγκο παραγγελιών είναι δεδομένο δε θα στείλουν τίποτα...λίγότερα θα χάσουν με τις αρνητικές κριτικές παρά να στείλουν δε ξέρω κι εγώ πόσες τηλεοράσεις...Λογικά ή τις στέλνουν σε όλους ή σε κανέναν, διαφορετικά θα είναι χειρότερα 2
.::NikoS::. Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Κι εγώ που ήθελα μία μόνο τι φταίω; 7
runner69 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Ε μα πήγατε και πήρατε όλοι 5-6 να έχετε, προφανώς ήταν λάθος. άμα ήταν πολύ λιγότερες οι παραγγελίες ίσως και να το σκεφτόντουσαν να τις στείλουν για να μη φάνε πολλές αρνητικές κριτικές...Με τόσο μεγάλο όγκο παραγγελιών είναι δεδομένο δε θα στείλουν τίποτα...λίγότερα θα χάσουν με τις αρνητικές κριτικές παρά να στείλουν δε ξέρω κι εγώ πόσες τηλεοράσεις...Λογικά ή τις στέλνουν σε όλους ή σε κανέναν, διαφορετικά θα είναι χειρότερα Καλα αυτο μπορουσε να λυθει με το να πουν, εγινε λαθος αλλα θα εξυπηρετησουμε 1 προιον ανα πελατη για να μεινετε ευχαριστημενοι. Το οτι παρηγγειλαν καποιοι 5-10 δεν ειναι λογος για να μην εξυπηρετησουν κανενα. 6
zizu10 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Καλα αυτο μπορουσε να λυθει με το να πουν, εγινε λαθος αλλα θα εξυπηρετησουμε 1 προιον ανα πελατη για να μεινετε ευχαριστημενοι. Το οτι παρηγγειλαν καποιοι 5-10 δεν ειναι λογος για να μην εξυπηρετησουν κανενα. Aυτό ακριβώς. Μία στον καθένα και με σειρά προτεραιότητας ανάλογα το πότε έγινε η παραγγελία. Αυτό μου φαίνεται το πιο δίκαιο και για εμάς και γιαυτούς! 1
rafeek Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Μου αρέσει που μερικοί υποστηρίζουν τον ''άχρηστο'' υπάλληλο που έκανε όχι ένα, όχι δυο, όχι τρία αλλά ποιος ξέρει πόσα ακόμα τεράστια λάθη. Και βέβαια να απολυθεί και να προσληφθεί κάποιος από τους δεκάδες χιλιάδες ανέργους, που να δείχνει μια σοβαρότητα σε αυτά που του έχουν αναθέσει να κάνει. 1
pcbill Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Μου αρέσει που μερικοί υποστηρίζουν τον ''άχρηστο'' υπάλληλο που έκανε όχι ένα, όχι δυο, όχι τρία αλλά ποιος ξέρει πόσα ακόμα τεράστια λάθη. Και βέβαια να απολυθεί και να προσληφθεί κάποιος από τους δεκάδες χιλιάδες ανέργους, που να δείχνει μια σοβαρότητα σε αυτά που του έχουν αναθέσει να κάνει. Έχεις δίκιο. Με τα τεράστια λάθη του κινδυνεύουμε σοβαρά... να μείνουμε χωρίς τηλεόραση !!! 2
gkarabid Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δεν νομιζω να χρειαζεται να απολογηθω γιατι εκανα παραγγελια 4 τηλεορασεις ,αλλα για να μην ακουσω καμια χαζομαρα περι πουληση σε αγγελια κλπ ειμασταν 5 φιλαρακια στο μπαλκονι και πιναμε καφε και αντι να ανοιγουμε 4 λογαρισμους στην σελιδα φτιαξαμε ενα και καναμε ομαδικη παραγγελια. Και καμια να μην παρω δεν τρεχει τιποτα,εχουμε αλλα πραγματα να παιξουμε στο σπιτι.Θα ζησουμε και με την απλη 40΄(απλη = χωρις 3d,wifi,led κλπ) Η ερωτηση που εκανα ηταν απλη αν κανουν καμια χαζομαρα και αρχισουν να στελνουν χωρις να ενημερωσουν για της τιμες που αλλαξαν. Φυσικα θα μου πειτε να μην της παραλάβεις και οτι τα μεταφορικα που θα χρεωθει η εταιρια (αποστολη - επιστροφη)ειναι αστα να πανε. Ο 5 φιλος πηρε μονο την φωτογραφικη μηχανη,για καποιον που θα ρωτηση Ευχαριστω
Sadako Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 ΛΟΓΙΚΑ πάντως, θα πρέπει να έχουμε πιο άμεση ενημέρωση σχετικά με την Panasonic (και την ψηφιακή, απλά δεν ταιριάζει στο παρόν τόπικ), οι οποίες ήταν "άμεσα διαθέσιμες". Οι LG ήταν "κατόπιν παραγγελίας", με ό,τι αυτό συνεπάγεται..
2koykoy Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Μου αρέσει που μερικοί υποστηρίζουν τον ''άχρηστο'' υπάλληλο που έκανε όχι ένα, όχι δυο, όχι τρία αλλά ποιος ξέρει πόσα ακόμα τεράστια λάθη. Και βέβαια να απολυθεί και να προσληφθεί κάποιος από τους δεκάδες χιλιάδες ανέργους, που να δείχνει μια σοβαρότητα σε αυτά που του έχουν αναθέσει να κάνει. Η πλάκα είναι που όλοι αναφέρεστε σε "άχρηστο" υπαλληλο και όχι σε "άχρηστο" προϊστάμενο που έκανε κακή επιλογή και δεν την πληρώνει η σε" άχρηστο " καταστημα που δεν μπορεί να διαχειριστεί, τα του σαιτ του.Και αφού ήταν λάθος πως το διορθώσανε Κυριακή βράδυ και όχι πρωί;; 1
maxdore217 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Καλά και πώς ξέρετε ότι το λάθος είναι από έναν υπάλληλο και δεν έχει παιχτεί κάτι άλλο ( π.χ. λογιστικό) ....πάντως η φαγούρα θα συνεχιστεί όπως γίνεται πάντα με τέτοιες εκπτώσεις. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις