Προς το περιεχόμενο

Χαμηλές στροφές στο ρελαντί. Τι κάνω?


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω ενα παλιο (97) Honda integra 1.6 και εχω παρατηρησει τις τελευταιες 3 μερες οτι μου κανει νερα στο ρελαντι οταν ζεσταθει κανονικα ο κινητηρας. Οταν το βαζω πρωτη φορα μπρος δουλευει κανονικα (γυρω στις 750-800 στροφες δηλαδη) αλλα μετα απο λιγο διαστημα αν παραδειγμα σταματησω σε καποιο φαναρι οι στροφες μπορει να πεσουν και κατω απο τις 500 και παρακολουθω τον εγκεφαλο οτι προσπαθει να τις κρατησει πανω ενω μια φορα κατεβηκαν τοσο πολυ που εσβησε. 

 

Τωρα το μυαλο μου πηγε στο τελευταιο γεμισμα βενζινης που εκανα και ισως επεσα σε μεγαλοαπατεωνα που μου γεμισε νερο αντι για βενζινη αλλα επειδη το αυτοκιντηο ετσι και αλλιως εχει καποια μικροθεματακια και περασα και ενα σερβις προσφατα λεω μηπως θα μπορουσε να ειναι κατι αλλο. Εννοειται οτι θα αφησω να τελειωσει αυτη η βενζινη και να γεμισω απο αλλου να δω πως θα παει το αυτοκινητο. Ενδιαμεσα ομως υπαρχει κατι που μπορω να κανω γιατι δεν θελω να γινει καμια στραβη και μου σβησει μεσα στη μεση του δρομου το αμαξι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβος αυτο που ειπες! Βενζινες και βλεπουμε... το ιδιο συμπτωμα απο βενζινη σε CIVIC '94 1.6 SOHC VTEC με τα 125 αλογατα... το ιδιο πρεπει να φοραει και το δικο σου απο οσο καταλαβα με ενα γρηγορο search στο google...  Επι της ευκαιριας.. αλλη φορα, ρελαντι δεν κραταγε παλι με 3 κυλυνδρους εν λειτουργεια... μηπως εχεις κανενα τρεμουλο και "δεν τραβαει" ?   (Ειχαμε πλυνει μοτερ και ειχε μπασει νερα μεσα στις μπουζοπιπες.. wd40 και ολα καλα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχεις maf;; μετρητης αέρα.

κοιτάς τις υποπιέσεις μην έχει σκιστεί καμμία και δεν κρατάει ρελαντί

 

Δυστυχως δεν εχω αυτη τη δυνατοτητα.

 

Ακριβος αυτο που ειπες! Βενζινες και βλεπουμε... το ιδιο συμπτωμα απο βενζινη σε CIVIC '94 1.6 SOHC VTEC με τα 125 αλογατα... το ιδιο πρεπει να φοραει και το δικο σου απο οσο καταλαβα με ενα γρηγορο search στο google...  Επι της ευκαιριας.. αλλη φορα, ρελαντι δεν κραταγε παλι με 3 κυλυνδρους εν λειτουργεια... μηπως εχεις κανενα τρεμουλο και "δεν τραβαει" ?   (Ειχαμε πλυνει μοτερ και ειχε μπασει νερα μεσα στις μπουζοπιπες.. wd40 και ολα καλα)

 

Το ιδιο μοτερ ναι. Το θεμα ειναι οτι το αυτοκινητο μου πλεον ειναι 15βαλβιδο (καταργησαμε τη μια αντι να την φτιαξουμε γιατι κοστιζε πολυ και δεν αξιζε) αλλα αυτο δεν ηταν εμποδιο στην καλη λειτουργια του αυτοκινητου το τελευταιο διμηνο. Τωρα με το τελευταιο γεμισμα που του εκανα βενζινης εχει αυτες τις λιγες μερες συμπτωματικα που ζοριζεται στο ρελαντι. Δεν εχω πλυνει τον κινητηρα, τα μπουζια ειναι καινουργια και πλατινενια και το τρεμουλο που λες φανταζομαι οτι προερχεται απο την ελειψη της μιας βαλβιδας.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως δεν εχω αυτη τη δυνατοτητα.

 

 

Δεν έχεις την δυνατότητα, να ανοίξεις το καπώ σου και να ακούσεις αν κάποιο σωληνάκι χάνει αέρα?

 

To να αφήνεις το αμάξι να δουλέυει με καμμένη βαλβίδα (εισαγωγής ή εξαγωγής αλήθεια?) είναι μεγάλο φάουλ πάντως. Αν δεν έχεις λεφτά να το φτιάξεις παράτα το, παίζει να του κάνεις μεγαλύτερη ζημιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοειται οτι θα αφησω να τελειωσει αυτη η βενζινη και να γεμισω απο αλλου να δω πως θα παει το αυτοκινητο. Ενδιαμεσα ομως υπαρχει κατι που μπορω να κανω γιατι δεν θελω να γινει καμια στραβη και μου σβησει μεσα στη μεση του δρομου το αμαξι.

Αν το πρόβλημα είναι νερό στη βενζίνη, τότε ότι και να κάνεις δεν θα αλλάξει κάτι. Μόνο αν πετάξεις τη βενζίνη που έχει μέσα ή αν βάλεις κάποιο πρόσθετο που αφαιρεί το νερό(δεν ξέρω αν αυτά τα πρόσθετα κάνουν αυτό που υπόσχονται) και αλλάξεις φίλτρο θα στρώσει. Πάντως λίγο δύσκολο να έχεις νερό στη βενζίνη και να σου κάνει πρόβλημα μόνο στο ρελαντί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το ιδιο μοτερ ναι. Το θεμα ειναι οτι το αυτοκινητο μου πλεον ειναι 15βαλβιδο (καταργησαμε τη μια αντι να την φτιαξουμε γιατι κοστιζε πολυ και δεν αξιζε) αλλα αυτο δεν ηταν εμποδιο στην καλη λειτουργια του αυτοκινητου το τελευταιο διμηνο. Τωρα με το τελευταιο γεμισμα που του εκανα βενζινης εχει αυτες τις λιγες μερες συμπτωματικα που ζοριζεται στο ρελαντι. Δεν εχω πλυνει τον κινητηρα, τα μπουζια ειναι καινουργια και πλατινενια και το τρεμουλο που λες φανταζομαι οτι προερχεται απο την ελειψη της μιας βαλβιδας.  

 

Τρεμουλο απο μια βαλβιδα δε νομιζω να δημιουργειται... Eχεις τρεμουλο? Τραβαει το αμαξι οπως πριν η εστω λιγο λιγοτερο λογο βαλβιδας η σερνετε? και οταν λεω σερνετε... να βαρας 5000rpm να το ξεκινήσεις σε ευθεια με 1η...

 

Δεν έχεις την δυνατότητα, να ανοίξεις το καπώ σου και να ακούσεις αν κάποιο σωληνάκι χάνει αέρα?

 

To να αφήνεις το αμάξι να δουλέυει με καμμένη βαλβίδα (εισαγωγής ή εξαγωγής αλήθεια?) είναι μεγάλο φάουλ πάντως. Αν δεν έχεις λεφτά να το φτιάξεις παράτα το, παίζει να του κάνεις μεγαλύτερη ζημιά.

 

Δυσκολα θα ακουσεις το φυσιμα πιστευω.. αν δεν ειναι βενζινη και ειναι υποπιεση θελουν 1-1 βαξιμο τα σωληνακια, κυριως οσα παιζουν πανω/γυρω απο την εισαγωγη... Πλακα πλακα θα παω να βγαλω καμια υποπιεση να δω αν θα σβησει :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δυσκολα θα ακουσεις το φυσιμα πιστευω.. αν δεν ειναι βενζινη και ειναι υποπιεση θελουν 1-1 βαξιμο τα σωληνακια, κυριως οσα παιζουν πανω/γυρω απο την εισαγωγη... Πλακα πλακα θα παω να βγαλω καμια υποπιεση να δω αν θα σβησει :P

 

Αν έχεις απώλειες απο σωληνάκια υποπίεσης (τόσες ωστε να σου κάνουν θέμα με το ρελαντί), ακούγονται. Στο ρελαντί και με ανοιχτό το καπώ, εννοείται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχεις την δυνατότητα, να ανοίξεις το καπώ σου και να ακούσεις αν κάποιο σωληνάκι χάνει αέρα?

 

To να αφήνεις το αμάξι να δουλέυει με καμμένη βαλβίδα (εισαγωγής ή εξαγωγής αλήθεια?) είναι μεγάλο φάουλ πάντως. Αν δεν έχεις λεφτά να το φτιάξεις παράτα το, παίζει να του κάνεις μεγαλύτερη ζημιά.

 

Λοιπον το εβαλα το αφτακι μου το πρωι σημερα αλλα δεν ακουσα κανενα φυσιμα ή και αν ακουσα σιγουρα δεν το καταλαβα. 

 

Απο εκει και περα το ειπα οτι το αυτοκινητο το αγορασα υπερβολικα φθηνα. Δεν παιζει να του κανω εργασια που θα κοστισει συνολο 600 ευρω για αμαξι που πληρωσα 950. Ας παει οσο παει μεχρι να πεθανει και να παω στο επομενο μεταχειρισμενο.

 

Τρεμουλο απο μια βαλβιδα δε νομιζω να δημιουργειται... Eχεις τρεμουλο? Τραβαει το αμαξι οπως πριν η εστω λιγο λιγοτερο λογο βαλβιδας η σερνετε? και οταν λεω σερνετε... να βαρας 5000rpm να το ξεκινήσεις σε ευθεια με 1η...

 

Δεν εχει τρεμουλο οχι, ειναι ενα πολυ χαλαρο τρεμουλο το οποιο δεν το αντιλαμβανεσαι και πολυ. Το αυτοκινητο τραβαει καλα σε ολο το φασμα αλλαγων ταχυτητων (αυτοματο γαρ) με μονο ενα ψηγμα "χασιματος" δυναμης μεταξυ 50-70 χιλιομετρα. Δηλαδη εκει που δινει "πεφτει" στιγμιαια και ξαναδινει και ξαναπεφτει και ξαναδινει μεχρι να περασω το οριο των 70 χιλιομετρων.

 

Επισης το προβλημα δεν ειναι στανταρ οτι θα παρουσιαστει. Σημερα παραδειγμα δεν μου το εκανε καθολου. Χτες το βραδυ με το που γυρισα σπιτι και ενω δεν ειχα θεμα ολη μερα ακριβως κατω απο το σπιτι μου με το που φρεναρισα για να μπω στην πυλωτη επεσαν οι στροφες και εσβησε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι το τελευταίο ποστ, θα έλεγα ότι πρόκειται για πολλαπλασιαστή. Το τελευταίο ποστ όμως με προβλημάτισε και θα σου έλεγα να κοιτάξεις την αντλία και το φίλτρο βενζίνης. Το γεγονός ότι το πρόβλημα δεν σου το κάνει από την αρχή, αλλά αφού ζεσταθεί, με βάζει σε σκέψεις και για καταλύτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισως ειναι το πιο δυσκολο προβλημα που μπορει να παρουσιαστει σε αυτοκινητο 

Μου το ειχε κανει στο παλιο αυτοκινητο και στο σερβις δε βρισκανε τιποτα 

Εν τω μεταξυ οταν το πηγαινα εκει δεν το εκανε 

Το εκανε οποτε γουσταρε και μπορει να επανερχοταν μονο του 

Τελικα με το maf που εφτιαξε μια μερα ο μηχανικος συνηρθε αλλα μετα απο κανα χρονο παλι τα ιδια 

Σε αλλο γνωστο μου του ειχαν αλλαξει ενα σωρο πραγματα και τιποτα 

Σε αλλον αφου δοκιμαστηκαν πολλαπλασιαστες μπουζι κλπ  λυθηκε το προβλημα εντελως με επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...