*Kezar* Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 Tην μονη καλη δουλεια την εχω δει στην Geartech..εκει που ητανε παλια το συνεργειο σπυρου πατση.... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TSOPE Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Αγαπητέ συντάκτη, Όπως είναι ήδη γνωστό, ο Όμιλος Εταιρειών Tsopelogiannis, δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου για περισσότερα από 25 χρόνια, ενώ τα τελευταία 5 έτη αποτελεί την κορυφαία εταιρεία εγκατάστασης συστημάτων υγραεριοκίνησης, με περισσότερες από 6.000 μετατροπές στο ενεργητικό της. Το γεγονός αυτό, αποδεικνύει ότι δεν ανήκουμε στις εταιρείες που εκμεταλλεύτηκαν απλά μία συγκυρία για να εισέλθουν στον χώρο του αυτοκινήτου, αλλά ότι αποτελούμε ένα πάγιο μέλος του εν λόγω κλάδου για παρά πολλά χρόνια. Αποδεικνύει επίσης την ικανοποίηση των πελατών μας που βασίζεται στην υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μας αλλά και στο ήθος που διέπει τις επαγγελματικές μας αρχές, αφού δεν αναλαμβάνουμε ποτέ κάτι που θεωρούμε ότι δεν θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, απλά και μόνο στο όνομα του κέρδους. Αυτό άλλωστε αποδεικνύεται και από το σχετικό σχόλιο του πρώτου συντάκτη στο φόρουμ. Αναφορικά με τις τιμές μας, η εταιρεία μας έχει μία πάγια οικονομική πολιτική που ανταποκρίνεται τίμια στην ποιότητα των προϊόντων που παρέχει στον καταναλωτή. Αντιπροσωπεύουμε περισσότερους από 5 οίκους υγραεριοκίνησης, με σκοπό να μπορούμε να προσφέρουμε από τα πλέον οικονομικά συστήματα μέχρι τα πλέον δημοφιλή, χωρίς καμία έκπτωση φυσικά στην ποιότητα, αφού η ασφάλειά σας για εμάς είναι πρωτίστης σημασίας. Με προσήλωση λοιπόν στην αδιαπραγμάτευτη ποιότητα και στην άρτια εξυπηρέτηση, είμαστε η μόνη εταιρεία που μπορεί και παρέχει 15 χρόνια εγγύηση και η μοναδική στο χώρο που έχει δημιουργήσει εξειδικευμένο τμήμα μεταπωλητικής εξυπηρέτησης πελατών. Επειδή στόχος μας είναι να μπορούμε να παρέχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο κοινό που μας εμπιστεύεται και να είμαστε δίπλα του σε ό, τι αυτό χρειαστεί, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την εγκατάσταση του συστήματος υγραερίου στο αυτοκίνητού του. Με εκτίμηση, Σκουλικαρίτης Δημήτρης After Sales Manager Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Εν ολίγοις κύριε Σκουλικαρίτη, ισχυρίζεστε οτι δεν μπορεί να γίνει αξιόπιστη μετατροπή σε υγραέριο ενός 406 (είτε μιλάμε για μοτέρ 1,6 - 1,8 ή 2.0). Εγώ έτσι το αντιλαμβάνομαι εφόσον επικαλείστε τον "πρώτο συντάκτη" στο "φόρουμ" και αυτά που ισχυρίζεται οτι του είπατε. Και αν όντως το ισχυρίζεστε, πως θα σας φαινόταν (μέσω προσωπικού μηνύματος) να σας έδειχνα εγώ όχι 1 (ένα) αλλά 4 (τέσσερα) 406 (δύο 1,8 ένα 1,6 και ένα 2.0 - απο σεπτέμβρη θα μπει και σε 406 3.0 v6) που δουλέυουν απρόσκοπτα και απροβλημάτιστα τα τελευταία 2 χρόνια? Το οτι δεν γνωρίζετε εσείς πως να κάνετε μια αξιόπιστη μετατροπή στο εν λόγω αυτοκίνητο δεν σημαίνει απαραίτητα και οτι δεν γίνεται ή οτι δεν υπάρχουν άτομα του χώρου που το έχουν κάνει με επιτυχία και μπορούν να εγγυηθούν για το αποτέλεσμα. Ή στραβός είναι ο γιαλός τελικά ή στραβά αρμενίζουμε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Ειχα απει κι εγω να ρωτησω στον πιο πανω εγκατασταστη για ενα Audi TT και παρολο την γραβατα που φορουσε δεν μου ενεπνευσε εμπιστοσυνη Δυο συγγενεις μου που εβαλαν ειχε προβληματα πνευμονα ο ενας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sintalkas Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Ειχα απει κι εγω να ρωτησω στον πιο πανω εγκατασταστη για ενα Audi TT και παρολο την γραβατα που φορουσε δεν μου ενεπνευσε εμπιστοσυνη Δυο συγγενεις μου που εβαλαν ειχε προβληματα πνευμονα ο ενας εννοείς μηχανικά προβλήματα στο αυτοκίνητο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_VaSiLiS_ Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 καποιο συστημα για 406 1.8 2001? Παρουσιαζονται προβληματα με βαλβιδες, δεικτες βενζινης κτλ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 εννοείς μηχανικά προβλήματα στο αυτοκίνητο? Συγνωμη αλλα τωρα ειδα το θεμα ξανα....Οχι στο συστημα υγροεροκινησης ειχαν προβληματα.Για την ωρα μιας και εναι μερικων μηνων ακομα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 Πόσο μου αρέσουν αυτά τα ανούσια post απο "managers" εταιριών, που στην ουσία δεν απαντούν σε τίποτα, απλά πετάνε ένα αόριστο "εμείς κάνουμε την καλύτερη δουλειά" και νομίζουν οτι κάνωντας bold μερικές φράσεις, δίνουν βαρύτητα στα γραφόμενα και θα πείσουν και τους αναγνώστες. Ανταυτού θα μπορούσε κάλλιστα, να απαντήσει αφού πρώτα κάνει έρευνα για τον αν μπορεί να γίνει σωστή εγκατάσταση ή όχι στο συγκεκριμένο μοντέλο, παραθέτωντας γραπτώς τα αποτελέσματα αυτής. Πχ "Ορίστε κύριοι, δεν κάναμε την μετατροπή για αυτό και αυτό το λόγο..." Αυτό ναι, θα ήταν μια ουσιαστική παρέμβαση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
caution Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 Πάντως, έχουν βελτιωθεί καθόλου αυτά τα συστήματα; Θυμάμαι στις αρχές άκουγα ότι δεν ενδεικνύονταν η χρήση τους, για επιθετική οδήγηση. Υψηλές θερμοκρασίες καυσαερίων και καμένες βαλβίδες λέγαν. Ισχύει ακόμα αυτό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 Ναι ισχύει. Από τη στιγμή που δεν έχεις υγρό να εξατμιστεί ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες. Για αυτό τα περισσότερα συστήματα αέριου ψ, ρίχνουν και βενζίνη στα ψηλά. + οτι πρέπει να θέλει και διαφορετικό advance το υγραέ. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_VaSiLiS_ Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 καποιο συστημα για 406 1.8 2001? Παρουσιαζονται προβληματα με βαλβιδες, δεικτες βενζινης κτλ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 καποιο συστημα για 406 1.8 2001? Παρουσιαζονται προβληματα με βαλβιδες, δεικτες βενζινης κτλ? Προβλήματα με τις βαλβίδες δεν έχεις, έτσι και πας σε σοβαρό μηχανικό που γνωρίζει τι κάνει. Το 2001 αν δεν κάνω λάθος είχε trip computer οπότε ένα θεματάκι με τον δείκτη βενζίνης θα το έχεις, όπως έχουν και όλοι(?) με trip computer, αφού τα περισσότερα αμάξια με trip computer, δεν μετράνε την βενζίνη απο φλοτέρ του ρεζερβουάρ, την μετράνε με βάση τη στιγμιαία κατανάλωση που δηλώνει το computer. Στα περισσότερα αν σβήσεις μηχανή και ξαναβάλεις μπροστά, ο δείκτης βενζίνης σηκώνεται. Αν σε ενοχλεί τόσο βέβαια, υπάρχουν τρόποι να κόβεις στιγμιαία το ρεύμα απο το κοντέρ κάθε 10 λεπτά πχ, ωστε ο δείκτης της βενζίνης να μην επιρεάζεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gileras Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Ρε παιδιά και εγώ Μεταμόρφωση μένω και σας πληροφορώ ότι πριν πάω στον Τσοπελογιάννη, μετά από αρκετή έρευνα που έκανα τότε, δεν βρήκα εταιρία που να είναι πιο σοβαρή στο χώρο. Μέχρι και εγκατάσταση είδα πριν αποφασίσω να πάω εκεί. Έχω ένα Grande Punto TJET 150 άλογα και το αυτοκίνητο δεν έχει κάνει το παραμικρό εδώ και 45000 με υγραέριο (και σας πληροφορώ ότι το έχω λιώσει). Επίσης έχω πολλούς φίλους που έχουν κάνει εγκατάσταση εκεί και δεν έχουν καθόλου προβλήματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aminas Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2013 Καλησπέρα σε όλους. Έχω κάνει εγκατάσταση στο συγκεκριμένο συνεργείο (Τσοπελογιάννης) και μάλιστα σε peugeot 406. Την έχω την εγκατάσταση πάνω από 8 μήνες και δεν έχω κανένα πρόβλημα ρε παιδιά. Ίσα ίσα. Όλα δουλεύουν ρολόι. Και με τον μηχανικό μου που μίλησα δεν είδε κάποιο θέμα με τον κινητήρα. Όντως υπήρχε θέμα με τον δείκτη της βενζίνης αλλά ενημερώθηκα πριν την εγκατάσταση από τον υπεύθυνο που κλείνει το ραντεβού, πράγμα που δεν το είχε κάνει κανένας άλλος που είχα ρωτήσει για εγκατάσταση. Αν κατάλαβα καλά έβαλαν ένα σύστημα που επαναφέρει τον δείκτη στην σωστή θέση. Μπορώ να πω ότι αν και είχα ενδοιασμούς στην αρχή (πριν την εγκατάσταση), γιατί διάβαζα πολλά, αλλά ο Τσοπελογιάννης σαν εταιρία αποδείχθηκε επαγγελματίας και σοβαρό συνεργείο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2013 τουλ.πληρωσατε λιγοτερο ή απλα ειστε απο την εταιρεια?κανει κρα... τεσπα η (after sales)υγραεριοκινηση ειναι ρισκο .- οποιος πιστευει το αντιθετο να μου δωσει εγγυηση οχι μηχανηματος αλλα αντλια βενζινης,βαλβιδες,φαγωμενες εδρες,τρυπιο πιστονι,μπεκ,πολ/στες,μπουζι . παλιοτερα βαζαν πνευμονα μετα αποφασισαν οτι δεν χρειαζεται γιατι βαζαν κυλινδρικες δεξαμενες αρα εξτρα μπαρ.μετα λεγαν δεν χρειαζονται συχνες αλλαγες τα φιλτρα υγραεριου,τωρα λενε καθε 5χιλ.λεγαν ολα τα συστηματα ιδια ειναι, ο μαστορας μετραει και τωρα κατεληξαν να βαζουν τα ακριβα Vialle, Prins και BRC... παλιοτερα λεγαν δεν χρειαζετε λαδιερα αφου χαλαγαν αντλιες,βαλβιδες βαλαν λαδιερα.μετα ειδαν οτι η λαδιερα γεμιζει λαδια την μηχανη οποτε την βγαλαν και ψεκαζουν βενζινη συχνα.και τωρα εχουν φτασει σε αρκετα "γρηγορα-υψηλης συμπιεσης" αυτοκινητα να ψεκαζουν περισσοτερο βενζινη παρα αεριο... βαλτε κατω τα νουμερα αγορας,τιμης lpg και αν κανετε τα κμ που πρεπει ωστε να αξιζει το ρισκο. μαστορας καλος σου λεει ο ενας, μαστορας κακος σου λεει ο αλλος...τι ψαχνετε να βρειτε...εδω μαμα αυτοκινητα τρεχουν σε αντ/πειες και δεν βρισκουν ακρη... οσοι εχετε ομως κατι mini ατος,κατι aygo,κατι σμαρτ και πατε να κανετε εξτρα οικονομια ειστε για κλαμματα. υ.γ. συντομα θα ξεπεραστει η μοδα υγραεριου και θα περασετε στα cng... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα