Προς το περιεχόμενο

Πλύσιμο Αυτοκινήτου


Kotsos87

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, μιας και πηρα καινουργιο αυτοκινητο θελω να το πλυνω για πρωτη φορα...

θελω να αγορασω καθαριστικα για το αυτοκινητο και για το εσωτερικο και κυριως για το εξωτερικο του μερος...

πιο συγκεκριμενα σκεφτομαι για ενα πιεστικο για να πλενω το αυτοκινητο αλλα φοβαμαι γιατι διαβαζω οτι αλλιωνουν το χρωμα και διαφορα τετοια και οτι δεν ενδεικνυνται τα πιεστικα!...ισχυει?

σε περιπτωση που δεν παρω πιεστικο και πλενω δηλαδη με το λαστιχο, τι σαπουνια και σφουγγαρια και τα λοιπα προτινεται! θελω τις καλυτερες δυνατες λυσεις.. ευχαριστω!

 

 

Οκ, για να μην σου καταστρέψουν το αμάξι αρκετές συμβουλές παραπάνω (κάποιος πρότεινε σαπούνι πλυσίματος πιάτων!) και επειδή είμαι στο detailing εδώ σου παραθέτω τί χρειάζεσαι εκτός απο πιεστικό. Μιας και σε αυτό, η αγορά στην Ελλάδα είναι περιέργη. 

 

Πλύσιμο : 

  • Σαπούνι : Meguiars NXT Generation 
  • Σφουγάρι : ΟΧΙ 

    Χρειάζεσαι είτε microfibre mitt ή ακόμα καλύτερα από φυσικό μαλί προβάτου mitt. 

  • 2 Κουβάδες.

    Ο ένας για να βάλεις το σαπούνι, ο άλλος για να καθαρίζεις το Mitt. Με πλαστικό grid αν μπορείς να βρεις, ώστε να καθαρίζεις το mitt πιο εύκολα, διαφορετικα με το χέρι. 

  • Βάζεις το σαπούνι στον ένα κουβά, για 6 λίτρα νερό. (εκτός αν έχεις κανένα Land Rover). Και βάζεις το αντίστοιχο νερό, ώστε να κάνεις και αφρό. 
  • Βάζεις νερό στον άλλο κουβά (θα χρειαστεί να το αλλάξεις 2-3 φορές ανάλογα με το πόσο βρώμικο είναι το αμάξι). 
  • Βάζεις το πιεστικό, και καθαρίζεις τα πολλά πολλά, ιδίως το grid που κάθετε επάνω. 
  • Βουτάς το Mitt στο σαπούνι και καθαρίζεις μία περιοχή (panel). Καθαρίζεις το mitt στον δεύτερο κουβά. Και ΜΕΤΑ το βουτάς ξανα στο κουβά με το σαπούνι. Δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις σε ένα κουβά, διαφορετικά θα μεταφέρεις την βρώμα συνέχεια, και θα γρατζουνίζεις και το αμάξι. 
  • Αφού ξεπλύνεις το αμάξι (4 πλευρές αφού τελειώσεις το σαπούνισμα), ρίξε και ένα πλυσιμο με τα αντίστοιχα καθαριστικά στους τροχούς (όχι με το mitt). 
  • Στέγνωσε το αμάξι με microfibre cloth. 

 

Κερί 

  • Αφού έχει στεγνώσει το αμάξι, βάλε Meguiars Deep Crystal Carnauba Wax. Με microfibre cloth ελαφρός νοτισμένο.
  • Άστο να στεγνώσει καλά (ανάλογα με τον καιρό, χειμώνα Αγγλία θέλει κάπου 24 ώρες στο γκαράζ, άνοιξη-φθινόπωρο 2-3 ώρες) και μετά με καθαρό ελαφρός νοτισμένο detailing cloth καθαρίζεις. (όχι πολύ τρίψημο, ελαφρά). 

 

Το Carnauba Wax, έχει την ιδιότητα να κάθετε πάνω στο χρώμα και να αυξάνει το βάθος. Γι αυτό και η χρήση του NTX Generations είναι προτιμότερη, γιατί δεν το διαλύει. Κάτι που θα κάνει το υγρό πιάτων (aarrrghhhh) που είπε κάποιος. 

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ : Πλύσιμο και waxing υπό σκιά. Ποτέ μην αφήνεις το αμάξι εκτεθημένο στον ήλιο όταν το έχεις πλύνει ή έχεις βάλει το κερί.

 

Για microfibre cloth, τα καλύτερα (και φτηνότερα) που έχω βρει, από super market (Αγγλία). Κάνουν άνετα την δουλειά, και θα τα βρεις στα καθαριστικά ήδη για το σπίτι. 

 

 

Στον χρόνο επάνω, (και μετά από 3 χρόνια κάθε 6μηνο), κάνεις full detailing. Πλύσιμο, επισκευή χρώματος, polisher, glaze (ίσως), κερί. 

 

Ακολοθώντας τα παραπάνω, σε 10+ χρόνια το χρώμα στο αμάξι θα δείχνει λες και βγήκε από το εργοστάσιο. 

Έχω MR2 Roadster και ακολουθώ τα παραπάνω κάθε εβδομάδα. (εκτός από τίποτα χιονισμένα σαββατοκύριακα το χειμώνα). 

Και το αμάξι δείχνει σαν καινούργιο, με ζωντανό το χρώμα. Και είναι και  κόκκινο :)

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, για να μην σου καταστρέψουν το αμάξι αρκετές συμβουλές παραπάνω (κάποιος πρότεινε σαπούνι πλυσίματος πιάτων!) και επειδή είμαι στο detailing εδώ σου παραθέτω τί χρειάζεσαι εκτός απο πιεστικό. Μιας και σε αυτό, η αγορά στην Ελλάδα είναι περιέργη. 

 

Πλύσιμο : 

  • Σαπούνι : Meguiars NXT Generation 
  • Σφουγάρι : ΟΧΙ 

    Χρειάζεσαι είτε microfibre mitt ή ακόμα καλύτερα από φυσικό μαλί προβάτου mitt. 

  • 2 Κουβάδες.

    Ο ένας για να βάλεις το σαπούνι, ο άλλος για να καθαρίζεις το Mitt. Με πλαστικό grid αν μπορείς να βρεις, ώστε να καθαρίζεις το mitt πιο εύκολα, διαφορετικα με το χέρι. 

  • Βάζεις το σαπούνι στον ένα κουβά, για 6 λίτρα νερό. (εκτός αν έχεις κανένα Land Rover). Και βάζεις το αντίστοιχο νερό, ώστε να κάνεις και αφρό. 
  • Βάζεις νερό στον άλλο κουβά (θα χρειαστεί να το αλλάξεις 2-3 φορές ανάλογα με το πόσο βρώμικο είναι το αμάξι). 
  • Βάζεις το πιεστικό, και καθαρίζεις τα πολλά πολλά, ιδίως το grid που κάθετε επάνω. 
  • Βουτάς το Mitt στο σαπούνι και καθαρίζεις μία περιοχή (panel). Καθαρίζεις το mitt στον δεύτερο κουβά. Και ΜΕΤΑ το βουτάς ξανα στο κουβά με το σαπούνι. Δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις σε ένα κουβά, διαφορετικά θα μεταφέρεις την βρώμα συνέχεια, και θα γρατζουνίζεις και το αμάξι. 
  • Αφού ξεπλύνεις το αμάξι (4 πλευρές αφού τελειώσεις το σαπούνισμα), ρίξε και ένα πλυσιμο με τα αντίστοιχα καθαριστικά στους τροχούς (όχι με το mitt). 
  • Στέγνωσε το αμάξι με microfibre cloth. 

 

Κερί 

  • Αφού έχει στεγνώσει το αμάξι, βάλε Meguiars Deep Crystal Carnauba Wax. Με microfibre cloth ελαφρός νοτισμένο.
  • Άστο να στεγνώσει καλά (ανάλογα με τον καιρό, χειμώνα Αγγλία θέλει κάπου 24 ώρες στο γκαράζ, άνοιξη-φθινόπωρο 2-3 ώρες) και μετά με καθαρό ελαφρός νοτισμένο detailing cloth καθαρίζεις. (όχι πολύ τρίψημο, ελαφρά). 

 

Το Carnauba Wax, έχει την ιδιότητα να κάθετε πάνω στο χρώμα και να αυξάνει το βάθος. Γι αυτό και η χρήση του NTX Generations είναι προτιμότερη, γιατί δεν το διαλύει. Κάτι που θα κάνει το υγρό πιάτων (aarrrghhhh) που είπε κάποιος. 

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ : Πλύσιμο και waxing υπό σκιά. Ποτέ μην αφήνεις το αμάξι εκτεθημένο στον ήλιο όταν το έχεις πλύνει ή έχεις βάλει το κερί.

 

Για microfibre cloth, τα καλύτερα (και φτηνότερα) που έχω βρει, από super market (Αγγλία). Κάνουν άνετα την δουλειά, και θα τα βρεις στα καθαριστικά ήδη για το σπίτι. 

 

 

Στον χρόνο επάνω, (και μετά από 3 χρόνια κάθε 6μηνο), κάνεις full detailing. Πλύσιμο, επισκευή χρώματος, polisher, glaze (ίσως), κερί. 

 

Ακολοθώντας τα παραπάνω, σε 10+ χρόνια το χρώμα στο αμάξι θα δείχνει λες και βγήκε από το εργοστάσιο. 

Έχω MR2 Roadster και ακολουθώ τα παραπάνω κάθε εβδομάδα. (εκτός από τίποτα χιονισμένα σαββατοκύριακα το χειμώνα). 

Και το αμάξι δείχνει σαν καινούργιο, με ζωντανό το χρώμα. Και είναι και  κόκκινο :)

μπορεις να παραθεσεις καποια λινκ με αυτα τα προιντα για να τα βρω καπου εδω στην ελλαδα? αν γινεται...

επισης επειδη καποιες φορες θα το πηγενω σε πλυντηριο..., εκει χρησιμοποιουν καλα προιντα για το πλυσιμο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι πλυντήριο. Θα σου καταστρέψουν το αμάξι. 

 

Που θα βρεις τα συγκεκριμένα προϊόντα Ελλάδα, δεν έχω ιδέα. Μένω Αγγλία. 

 

Υπάρχουν όμως στο Amazon και σε Ebay shops. 

Μην πληρώσεις πάνω από 15 λίρες το σαπούνι και 20 λίρες το κερί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι πλυντήριο. Θα σου καταστρέψουν το αμάξι. 

 

Που θα βρεις τα συγκεκριμένα προϊόντα Ελλάδα, δεν έχω ιδέα. Μένω Αγγλία. 

 

Υπάρχουν όμως στο Amazon και σε Ebay shops. 

Μην πληρώσεις πάνω από 15 λίρες το σαπούνι και 20 λίρες το κερί. 

απο ebay μπορεις να μου στειλεις λινκ? γιατι ειμαι λιγο ασχετος με αυτα...μην πληρωσω τα κερατα μου για σαπουνια και λοιπα

....ευχαριστω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μeguairs έχει κάπου προς Νέα Φιλοθέη αν δεν κάνω λάθος. Παλιά δλδ το είχα δει σίγουρα αλλά τώρα λόγω κρίσης δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα. Επίσης δεν είναι ανάγκη να ξοδευτείς στα συγκεκριμμένα καθαριστικά υπάρχουν και φθηνότερες μάρκες αξιόλογες για έναν πρωτάρη... πχ Sonax που τα βρίσκεις στο πράκτικερ.

 

Τα συγκεκριμμένα μην περιμένεις να στα δώσουν σε τιμές Αγγλίας, εκτός και αν πας στον επίσημο αντιπρόσωπο που σου είπα, αν υπάρχει ακόμα.... Αν όμως το αντέχει η τσέπη σου πάρτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα είπε όλα ο Apoll. Αν έχεις χρόνο, όρεξη και υπομονή να ακολουθήσεις τις συμβουλές του τότε θα κάνεις την καλύτερη δυνατή συντήρηση. 

 

Εγώ δεν έχω και την βγάζω με πλυντήρια. Με τα πλυντήρια, προσέξτε που το αφήνετε. Όχι στον κάθε άσχετο που ενδεχομένως να κάνει και ζημιά με το πλύσιμο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχ,πλυντήριο αυτοκινήτων...πονεμένη ιστορία.Απο που να αρχίσω και που να τελειώσω;

Απο το σαπούνι "με φάρμακο" όπως λένε,αμφιβόλου ποιότητας και προέλευσης;

Απο το σφουγγάρι-φλοκάτη,που έπλυνε πρίν το δικό μου άλλα 10 αμάξια χωρίς να καθαριστεί ποτέ και τον τρόπο που τρίβουν το αμάξι με αυτό;

Απο τον μοναδικό κουβά που βουτάνε το προαναφερθέν σφουγγάρι,ο πάτος του οποίου έχει τόσο grit που θυμίζει λατομείο;

Απο το λάστιχο σιλικόνης που χρησιμοποιούν για να στεγνώσουν γρήγορα και βολικά (γι αυτούς) το αμάξωμα,άλλα επίσης βολικά σου πηδάει και το βερνίκι;

 

Απλά δέν κατάλαβα ο OP τι σκέφτεται να κάνει με το πιεστικό.Αν πχ. προτίθεται να το χρησιμοποιήσει με κάποιο foam lance για να αντικαταστήσει τελείως το πλύσιμο με το χέρι και να ξεμπερδεύει σε 20 λεπτά,δέν θα καθαρίσει ποτέ το αμάξι σωστά.Οταν πλένουμε αμάξι πρέπει να μπεί "χέρι",τέλος.Απο εκεί και πέρα αντέ να κάνεις κάποια προεργασία με το foam lance σάν πρόπλυση (για να χαλαρώσει η βρωμιά),να γλυτώσεις κανα 10' στο ξέβγαλμα και να καθαρίσεις καλύτερα τους θόλους/ζάντες.

 

Btw,έριξα ένα πλύσιμο σήμερις.Το μαύρο θα αφήσει στόματα ανοιχτά το βράδυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, για να μην σου καταστρέψουν το αμάξι αρκετές συμβουλές παραπάνω (κάποιος πρότεινε σαπούνι πλυσίματος πιάτων!) και επειδή είμαι στο detailing εδώ σου παραθέτω τί χρειάζεσαι εκτός απο πιεστικό. Μιας και σε αυτό, η αγορά στην Ελλάδα είναι περιέργη. 

 

Πλύσιμο : 

  • Σαπούνι : Meguiars NXT Generation 
  • Σφουγάρι : ΟΧΙ 

    Χρειάζεσαι είτε microfibre mitt ή ακόμα καλύτερα από φυσικό μαλί προβάτου mitt. 

  • 2 Κουβάδες.

    Ο ένας για να βάλεις το σαπούνι, ο άλλος για να καθαρίζεις το Mitt. Με πλαστικό grid αν μπορείς να βρεις, ώστε να καθαρίζεις το mitt πιο εύκολα, διαφορετικα με το χέρι. 

  • Βάζεις το σαπούνι στον ένα κουβά, για 6 λίτρα νερό. (εκτός αν έχεις κανένα Land Rover). Και βάζεις το αντίστοιχο νερό, ώστε να κάνεις και αφρό. 
  • Βάζεις νερό στον άλλο κουβά (θα χρειαστεί να το αλλάξεις 2-3 φορές ανάλογα με το πόσο βρώμικο είναι το αμάξι). 
  • Βάζεις το πιεστικό, και καθαρίζεις τα πολλά πολλά, ιδίως το grid που κάθετε επάνω. 
  • Βουτάς το Mitt στο σαπούνι και καθαρίζεις μία περιοχή (panel). Καθαρίζεις το mitt στον δεύτερο κουβά. Και ΜΕΤΑ το βουτάς ξανα στο κουβά με το σαπούνι. Δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις σε ένα κουβά, διαφορετικά θα μεταφέρεις την βρώμα συνέχεια, και θα γρατζουνίζεις και το αμάξι. 
  • Αφού ξεπλύνεις το αμάξι (4 πλευρές αφού τελειώσεις το σαπούνισμα), ρίξε και ένα πλυσιμο με τα αντίστοιχα καθαριστικά στους τροχούς (όχι με το mitt). 
  • Στέγνωσε το αμάξι με microfibre cloth. 

 

Κερί 

  • Αφού έχει στεγνώσει το αμάξι, βάλε Meguiars Deep Crystal Carnauba Wax. Με microfibre cloth ελαφρός νοτισμένο.
  • Άστο να στεγνώσει καλά (ανάλογα με τον καιρό, χειμώνα Αγγλία θέλει κάπου 24 ώρες στο γκαράζ, άνοιξη-φθινόπωρο 2-3 ώρες) και μετά με καθαρό ελαφρός νοτισμένο detailing cloth καθαρίζεις. (όχι πολύ τρίψημο, ελαφρά). 

 

Το Carnauba Wax, έχει την ιδιότητα να κάθετε πάνω στο χρώμα και να αυξάνει το βάθος. Γι αυτό και η χρήση του NTX Generations είναι προτιμότερη, γιατί δεν το διαλύει. Κάτι που θα κάνει το υγρό πιάτων (aarrrghhhh) που είπε κάποιος. 

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ : Πλύσιμο και waxing υπό σκιά. Ποτέ μην αφήνεις το αμάξι εκτεθημένο στον ήλιο όταν το έχεις πλύνει ή έχεις βάλει το κερί.

 

Για microfibre cloth, τα καλύτερα (και φτηνότερα) που έχω βρει, από super market (Αγγλία). Κάνουν άνετα την δουλειά, και θα τα βρεις στα καθαριστικά ήδη για το σπίτι. 

 

 

Στον χρόνο επάνω, (και μετά από 3 χρόνια κάθε 6μηνο), κάνεις full detailing. Πλύσιμο, επισκευή χρώματος, polisher, glaze (ίσως), κερί. 

 

Ακολοθώντας τα παραπάνω, σε 10+ χρόνια το χρώμα στο αμάξι θα δείχνει λες και βγήκε από το εργοστάσιο. 

Έχω MR2 Roadster και ακολουθώ τα παραπάνω κάθε εβδομάδα. (εκτός από τίποτα χιονισμένα σαββατοκύριακα το χειμώνα). 

Και το αμάξι δείχνει σαν καινούργιο, με ζωντανό το χρώμα. Και είναι και  κόκκινο :)

Mετα πιανει μια ψιχαλα και στο ξανακανει πουτ@ν@.

Φιλε επειδη εχω ριξει και εγω τα πλυσιματα της ζωης μου στα αυτοκινητα θα σου πω το εξης:

Πιεστικα, σαπουνι για ροδες, σπρευ για ζαντες, σαμπουαν για την λαμαρινα, σαμπουαν για τα παραθυρα, σφουγγαρι για την αρχη σφουγγαρι για το τελος κτλ κτλ απλα τα ξεχνας, μονο την ζωη δυσκολη θα σου κανουν.

 

Η δικη μου εμπειρια λεει: περνεις μια σκουπα ειδικη για πλυσιμο αυτοκινητου διοτι πλενει πολυ γρηγοροτερα πολυ αποτελεσματικοτερα και πολυ πιο ξεκουραστα ολο το αυτοκινητο και δεν πιεζει την βρωμια πανω στην λαμαρινα σαν το σφουγγαρι. Επισης εισχωρει ευκολα σε καθε λεπρομερεια του αυτοκινητου, χαραμαδες κτλ.

Ενα κουβα με χλιαρο νερακι, ισα να μην ειναι κρυο δηλαδη, σαμπουαν οποιο σου κατσει καλυτερα στο ματι, ενα σαν αυτο το λαστιχιενιο που καθαριζουν τα τζαμια στα φαναραια για να τραβας τσακ μπαμ τα πολλα νερα μολις τελειωσεις και ενα πετσι για το στεγνωμα.

 

Εσωτερικο δεν προτεινω και πολλα πολλα. Ενα armor all αρκει.

 

Οσο πιο ευκολη γινει η δουλεια τοσο πιο συχνα θα το περνας ενα χερακι για να το χαιρεσε καθαρο. Αμα κανεις 2-3 ωρες θα ειναι 28 μερες το μηνα απλυτο και 2 θα γυαλιζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mετα πιανει μια ψιχαλα και στο ξανακανει πουτ@ν@.

 

Τον καιρό δεν τον βλέπεις ανάλογα με τις ώρες, στο ίντερνετ; Έτσι στα τυφλά νομίζεις πάμε και πλένουμε αμάξια και βάζουμε κεριά;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω απο την άλλη θα πω να μην το πλένεις! αν το πλένεις, είναι και ωραίο αμάξι, είναι ζήτημα ελάχιστου χρόνου να στο γρατσουνίσουν επίτηδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω απο την άλλη θα πω να μην το πλένεις! αν το πλένεις, είναι και ωραίο αμάξι, είναι ζήτημα ελάχιστου χρόνου να στο γρατσουνίσουν επίτηδες

 

και ακόμα καλύτερό είναι να το λερώνεις

επίτηδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορεις να παραθεσεις καποια λινκ με αυτα τα προιντα για να τα βρω καπου εδω στην ελλαδα? αν γινεται...
επισης επειδη καποιες φορες θα το πηγενω σε πλυντηριο..., εκει χρησιμοποιουν καλα προιντα για το πλυσιμο?

 

 

Aμα ειναι κανας μερακλης.Οχι οτι θα παθει  τιποτα αλλα κουβεντα να γινεται.Καλυτερα  να ειναι πλυντηριο και οχι βενζιναδικο. Τις προαλλες που πηγα την μηχανη πετυχα μια γυναικα που μολις ειχε αγορασει και ειχε κανει κατι μικροσκοπικες γρατζουνιτσες και της ειχε βαλει αλοιφη μαλλον και τις προτεινε και διαφορα .Εβγαζε εναν επαγγελματισμο ο τυπος και οχι διαθεση ξεπετας.Αλλα μην αγχωνεσαι κιολας , σε λιγο καιρο θα παψει να ειναι του κουτιου.Στο καθαριζουν με αρωματικο καθαριστικο και μεσα,γιατι να κατσεις να ασχολεισαι για ενα 10-12ευρο μια στο τοσο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν με ~50 ευρώ έχεις καθαριστικά για να το κάνεις μόνος για ένα 6μηνο+, γιατί να πληρώνεις άλλους να στο καταστρέφουν;

 

Δεν είναι αυτή η λογική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...