pany07 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Πάνω που έλεγα να σου παζαρέψω το δικό μου ξεκινώντας από τα...εεε...€550.... ...και αν δεχόσουν, θα αγόραζα εγώ του Χριστόφορου.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deschaine Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 χαχα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pany07 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Άξιζε η προσπάθεια όμως. Να είσαι καλά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulaki1976 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 εγω εχω βαλει αυτο εδω με ταχυτητες σωστες ολα καλα (renesas) http://www.ebay.co.uk/itm/Express-Card-Expresscard-54-to-USB-3-0-x-2-Port-Adaptor-/360364786404?pt=UK_Computing_Other_Computing_Networking&hash=item53e76a42e4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BigBlack Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 To πήρα κι εγώ. Το θεωρώ λίγο προβληματικό, δείχνει ασυνέπεια στις μετρήσεις ταχύτητας και χαμηλότερες ταχύτητες από το άλλο, ενώ έχουν τον ίδιο controller. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timewalker Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Εχω το http://www.ebay.com/itm/2-Port-Hidden-Inside-USB-3-0-ExpressCard-Express-Card-34-34mm-Adapter-NEC-5G-/180898115443?pt=UK_Computing_CablesConnectors_RL&hash=item2a1e5e2f73 καλο ως προς ταχυτητα, έχει συμβατότητα με Win7, Ubuntu 12.10, Hackintosh 10.8.2. Μόνο που αφήνει ένα κενό (34mm) γαρ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BigBlack Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Kι αυτό είναι άψογο, κορυφαία ταχύτητα και σταθερότητα σε ότι λάπτοπ κι αν μπήκε. Είναι το πρώτο που έφτασε, αλλά αφήνει το κενό που παρατηρείς κι εσύ. Από την άλλη, βγαίνει ευκολότερα αν το θελήσεις ενώ το άλλο χρειάζεται προσπάθεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
plpapadopoulos Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Προτιμήστε κάτι σε 34άρι για να υπάρχει πάντα και η δυνατότητα χρήσης του και σε άλλα μηχανήματα που δεν έχουν 54άρι slot. Ναι αλλά η τιμή έγινε πύραυλος!!! Συμβαίνει...Ελεύθερη αγορά είναι. Και πάλι αποτελεί πολύ καλή τιμή, ας μή γελιόμαστε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xristoforos89 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Μπορεί να στο πουλάει ο Χριστόφορος! Ετοιμος ημουν να το εσπρωχνα αλλα κριμα ειναι. Που θα βρω τετοια οθονη σε τοσο φθηνο λαπτοπ; Ασε που εχει και μεγαλη εγγυηση. Και η πλακα ειναι οτι εδω και 2 μερες δεν παρουσιαζει κανενα προβλημα. Γκρρρρ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BigBlack Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Tι, θα περιμένεις πρώτα να λήξει η εγγύηση και μετά να το πας; Στα κάνει εδώ κι ένα μήνα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xristoforos89 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Εφοσον η εγγυηση ειναι pick up and return θα περιμενω αυτοι να το παρουν, σιγα μην το παω κιολας Αλλα και παλι το προβλημα δεν το εμφανιζει, πλεον, καν σε εμενα. Τι να τους πω; Το εμφανιζει μια στο τοσο και τωρα δεν το εμφανιζει; Ps: 6 μηνες εχω κρατησει το μεγιστο λαπτοπ μου. Οποτε σιγα μην το κρατησω αυτο.. 3 χρονια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BigBlack Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Nαι, αυτού του τύπου τα προβλήματα ονομάζονται intermittent και αν οφείλονται σε hardware (που έτσι νομίζω), μόνο στο service θα σου το βρούνε. Η εγγύηση είναι bring-in ή mail-in. Ούτε πικάπ, ούτε γραμμόφωνο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
plpapadopoulos Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Nαι, αυτού του τύπου τα προβλήματα ονομάζονται intermittent και αν οφείλονται σε hardware (που έτσι νομίζω), μόνο στο service θα σου το βρούνε. Η εγγύηση είναι bring-in ή mail-in. Ούτε πικάπ, ούτε γραμμόφωνο. Σωστός. Στην ελληνική έκδοση από όσο ξέρω δεν παίζει εγγύηση onsite, αλλά carry in (or mail in). Κοινώς έξοδα όπως κι ευθύνη παραλαβής-αποστολής είναι του ιδιοκτήτη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PaNtErAz Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Σωστός. Στην ελληνική έκδοση από όσο ξέρω δεν παίζει εγγύηση onsite, αλλά carry in (or mail in). Κοινώς έξοδα όπως κι ευθύνη παραλαβής-αποστολής είναι του ιδιοκτήτη. Ακριβώς έτσι. Στα προϊόντα IdeaPad είναι Mail-In, δηλαδή έρχονται και το παίρνουν με Courier. Τα ThinkPad τα πας εσύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
plpapadopoulos Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Ακριβώς έτσι. Στα προϊόντα IdeaPad είναι Mail-In, δηλαδή έρχονται και το παίρνουν με Courier. Τα ThinkPad τα πας εσύ. Αντώνη είσαι λίγο λάθος. Στο mail-in το στέλνεις εσύ με δικά σου έξοδα κι ευθύνη μεταφοράς. http://shop.lenovo.com/ISS_Static/WW/emea/merchandising/pdf/Lenovo%20Limited%20Warranty.pdf Types of Warranty Service 1. Customer Replaceable Unit (“CRU”) Service Under CRU Service, your Service Provider will ship CRUs to you for you to install. Most CRUs are easy to install whereas others may require some technical skill and tools. CRU information and replacement instructions are shipped with your product and are available from Lenovo at any time upon request. You may request that a Service Provider install some CRUs under one of the other types of warranty service designated for your product. Installation of external CRUs (such as mice, keyboards, or monitors) is your responsibility. Lenovo specifies in the materials shipped with a replacement CRU whether the defective CRU must be returned. When return is required, 1) return instructions, a prepaid return shipping label, and a container are included with the replacement CRU, and 2) you may be charged for the replacement CRU if your Service Provider does not receive the defective CRU within thirty (30) days of your receipt of the replacement. 2. On-site Service Under On-Site Service, your Service Provider will either repair or exchange the product at your location. You must provide a suitable working area to allow disassembly and reassembly of the Lenovo product. For some products, certain repairs may require your Service Provider to send the product to a designated service center. 3. Courier or Depot Service Under Courier or Depot Service, your product will be repaired or exchanged at a designated service center, with shipping arranged by your Service Provider. You are responsible for disconnecting the product. A shipping container will be provided to you for you to return your product to a designated service center. A courier will pick up your product and deliver it to the designated service center. Following its repair or exchange, the service center will arrange the return delivery of the product to you. 4. Customer Carry-In or Mail-In Service Under Customer Carry-In or Mail-In Service, your product will be repaired or exchanged at a designated service center, with delivery or shipping arranged by you. You are responsible to deliver or mail, as your Service Provider specifies, (prepaid unless specified otherwise) the product suitably packaged to a designated location. After the product has been repaired or exchanged, it will be made available for your collection. Failure to collect the product may result in your Service Provider disposing of the product as it sees fit. For Mail-in Service, the product will be returned to you at Lenovo's expense, unless your Service Provider specifies otherwise. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις