k_dinos Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Καλησπέρα, σήμερα αγόρασα μία κάρτα γραφικών, πλήρωσα στο ταμείο και μου έβαλαν την απόδειξη μέσα στην τσάντα με την κάρτα. Η απόδειξη είναι κανονική, τυπωμένη σε χαρτί Α4. Στην ΠΙΣΩ μεριά όμως, έχει τυπωμένους περίεργους όρους, όπως πχ ότι δεν γίνονται επιστροφές προϊόντων, και σε περίπτωση βλάβης μέσα στην εγγύηση θα γίνεται αντικατάσταση στην 'τρέχουσα αξία προϊόντων παρόμοιων χαρακτηριστικών". Θέλω να ρωτήσω πόσο νόμιμο είναι κάτι τέτοιο, και αν είναι δεσμευτικό σε περίπτωση που δημιουργηθεί πρόβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stm00192 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Ποιο θεικό "καταστηματακι" είναι αυτό? Αν σε ενημέρωσαν για αυτους τους όρους πριν την αγορά και εσύ δέχτηκες τότε ναι είναι δεσμευτικο.... Αν δεν σε ενημέρωσαν και απλα σου πασαραν την απόδειξη τοτε είναι παράνομοι αλλα το θέμα είναι πως αποδεικνύεις ότι δεν σε ενημέρωσαν! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HamerZ Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Με μια αναζήτηση στο google Site: Vres.gr και Site: ένα pdf Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_dinos Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Με μια αναζήτηση στο google Site: http://www.vres.gr/c...48''>Vres.gr και Site: http://www.google.co...HtfzbLqUg''>[/url] ένα pdf H αναζήτηση έκανε λάθος, μην θάψουμε τον συνονόματο στο Περιστέρι! Το μαγαζί είναι το MG manager στα Εξάρχεια, κοντά στη Στουρνάρη. Εδώ πρέπει να πω ότι ήταν εξυπηρετικότατοι, υπήρχε ωραίο κλίμα, μου φέραν και την κάρτα νωρίτερα ενώ μου είπαν αρχικά για τη Δευτέρα, με πήραν και τηλέφωνο για ενημέρωση κτλ. Θα τους έβαζα 5 αστέρια στο skroutz ΑΛΛΑ είδα το πίσω μέρος της απόδειξης. Εννοείται ότι αν πάθει κάτι η κάρτα θα πάω απευθείας στην Asus δεν θέλω να μπλέκω. ΥΓ: Η απόδειξη δεν έχει πάνω την υπογραφή μου Επεξ/σία 24 Νοεμβρίου 2012 από k_dinos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Χμμ, εχω παραγγείλει κάμποσα πράγματα απο κεί κατα καιρούς, αλλά αυτό δεν ετυχε να το δώ. Παίρνω βέβαια καθε φορά τιμολόγιο και δεν είδα τίποτε αντίστοιχο απο πίσω. Εκτός και αν πρόκειται για...φρέσκια πολιτική. Μετά απο αυτά όμως, θα σκεφθώ αν θα συνεχίσω να είμαι πελάτης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα