Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πραγματικα!!!Ας μου πει καποιος......μονο το δικο μ xperia mini εχει προβληματα??

 

και οταν λεω προβληματα εννοω....εκει που μιλαω κλεινει δειχνοντας μου οτι κλεινει απο σημα.μολις τερματισει την κληση το σημα επανερχεται!!!! και οχι οτι και οτι!! FULL ΣΗΜΑ!!!

 

Ενω ειναι ανοιχτο το κινητο μου και εχει FULL σημα οταν με καλουν λεει πως το χω κλειστο....

 

Το χω παει για φτιαξιμο 8 φορες και ολο τα ιδια!!

 

ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η 2η ΣΥΣΚΕΥΗ SONY XPERIA ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

Δημοσ.

θα πας στο σερβις δεν μπορεί κάποιος να σε βοηθήσει αλλιώς, το πιο πιθανό είναι με μια αναβάθμιση να στρώσει..

Δημοσ.

θα πας στο σερβις δεν μπορεί κάποιος να σε βοηθήσει αλλιώς, το πιο πιθανό είναι με μια αναβάθμιση να στρώσει..

 

το εχω πει πολλες φορες..

ολο αλλαζουν πλακετα αλλα παλι τα ιδια...

εχω μερικους γνωστους που εχουν και αυτοι το ιδιο προβλημα!

απλα ρωταω για να δω αν οοολα τα xperia mini εχουν το ιδιο προβλημα η επεσα

πανω σε ελλατωματικη παρτιδα..... :eek: :cry:

Δημοσ.

όλα είναι προβληματικά.

 

άλλα δονούνται και κολλάνε μόνα τους, σε άλλα τελειώνει η μπαταρία γρήγορα..

 

γενικά πιο σάπια συσκευή δεν έχει βγάλει η sony..

 

κ δυστυχώς τα ίδια νούμερα εμφανίζει κ το tipo..

Δημοσ.

όλα είναι προβληματικά.

 

άλλα δονούνται και κολλάνε μόνα τους, σε άλλα τελειώνει η μπαταρία γρήγορα..

 

γενικά πιο σάπια συσκευή δεν έχει βγάλει η sony..

 

κ δυστυχώς τα ίδια νούμερα εμφανίζει κ το tipo..

 

οοοολα αυτα που ειπες και αλλα πολλα κανει το δικο μου...

 

ασε το αλλο....

 

η αντιμετωπιση του καταστηματος (γερμανος) απο το οποιο το αγορασα!!!

 

ασε,,,,,

Δημοσ.

οοοολα αυτα που ειπες και αλλα πολλα κανει το δικο μου...

 

ασε το αλλο....

 

η αντιμετωπιση του καταστηματος (γερμανος) απο το οποιο το αγορασα!!!

 

ασε,,,,,

 

σε γερμανό δουλεύω κ εγώ :-D

 

όταν μια συσκευή έχει πάει 3φορές σέρβις κ δεν έχει φτιάξει συνήθως μετά μπορούμε πιο εύκολα να ζητήσουμε αντικατάσταση συσκευής.. δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα για κάτι άλλο να σου κάνουν από το να το στέλνουν για σερβις, θα σου πρότεινα να πας κατευθείαν στη sony κ να τους πεις να στο φτιάξουν.. έχει βασανιστεί πολύς κόσμος με αυτό το σκ..τηλέφωνο κ εμείς στα καταστήματα ακόμα περισσότερο ώσπου τουλάχιστον εμείς μας το ζήταγαν πελάτες επίμονα κ τους λέγαμε "άστο πάρε άλλο" ..

Δημοσ.

σε γερμανό δουλεύω κ εγώ :-D

 

όταν μια συσκευή έχει πάει 3φορές σέρβις κ δεν έχει φτιάξει συνήθως μετά μπορούμε πιο εύκολα να ζητήσουμε αντικατάσταση συσκευής.. δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα για κάτι άλλο να σου κάνουν από το να το στέλνουν για σερβις, θα σου πρότεινα να πας κατευθείαν στη sony κ να τους πεις να στο φτιάξουν.. έχει βασανιστεί πολύς κόσμος με αυτό το σκ..τηλέφωνο κ εμείς στα καταστήματα ακόμα περισσότερο ώσπου τουλάχιστον εμείς μας το ζήταγαν πελάτες επίμονα κ τους λέγαμε "άστο πάρε άλλο" ..

 

8 φορες το εχω παει! τπτ δεν γινοταν..παντα λεγαν πως το φτιαχναν και τπτ δεν γινοταν... οταν αγοραζεις κατι θες να εχεις και την αναλογη ανταποκριση και συμπεριφορα απο το καταστημα που ειναι ο μεσαζων. οταν κατι ειναι ελλατωματικο πρεπει να γινεται αλλαγη. αλλιως να το κλεισουν το μαγαζακι τους! και δεν μιλαω μονο για τον γερμανο.

 

ε αφου τους το έχεις πάει τόσες φορές σε βαρεθήκανε οι ανθρωποι :P

 

να πουλανε καλα και οχι ελλατωματικα προιοντα τοτε!!! για να ειμαστε οοολοι χαρουμενοι!! :-)

Δημοσ.

8 φορες το εχω παει! τπτ δεν γινοταν..παντα λεγαν πως το φτιαχναν και τπτ δεν γινοταν... οταν αγοραζεις κατι θες να εχεις και την αναλογη ανταποκριση και συμπεριφορα απο το καταστημα που ειναι ο μεσαζων. οταν κατι ειναι ελλατωματικο πρεπει να γινεται αλλαγη. αλλιως να το κλεισουν το μαγαζακι τους! και δεν μιλαω μονο για τον γερμανο.

 

 

 

να πουλανε καλα και οχι ελλατωματικα προιοντα τοτε!!! για να ειμαστε οοολοι χαρουμενοι!! :-)

 

ακόμα κ να στο αλλάζανε με καινούργιο πάλι mini θα σου δίνανε αναγκαστικά εντός καταστήματος δυστυχώς γιατί αυτή είναι η διαδικασία..εγώ στη θέση σου θα το πήγαινα κατευθείαν στη αντιπροσωπεία της sony και θα απαιτούσα να μου το αλλάξουν με άλλο μοντέλο πια..εμείς στο δικό μας κατάστημα το καταλάβαμε ότι ήταν μάπα κ δεν το προτείναμε καν σε πελάτες, υπήρχαν βέβαια και οι άτυχοι που το πήραν κ ακόμα βασανίζονται σαν εσένα.. θα μπορούσες να μιλήσεις την 4-5φορά που το άφησες στο γερμανό με το 8001140000 γραμμή της εταιρίας που μόνο από εκεί μήπως μπορούσαν μέσω κεντρικών γερμανού να δώσουν εντολή για να αλλάξουν εντελώς το mini με άλλο μοντέλο συσκεής.. εμείς δυστυχώς από τα καταστήματα δεν μπορούμε να απαιτήσουμε τίποτα τέτοιο.... :(

Δημοσ.

ακόμα κ να στο αλλάζανε με καινούργιο πάλι mini θα σου δίνανε αναγκαστικά εντός καταστήματος δυστυχώς γιατί αυτή είναι η διαδικασία..εγώ στη θέση σου θα το πήγαινα κατευθείαν στη αντιπροσωπεία της sony και θα απαιτούσα να μου το αλλάξουν με άλλο μοντέλο πια..εμείς στο δικό μας κατάστημα το καταλάβαμε ότι ήταν μάπα κ δεν το προτείναμε καν σε πελάτες, υπήρχαν βέβαια και οι άτυχοι που το πήραν κ ακόμα βασανίζονται σαν εσένα.. θα μπορούσες να μιλήσεις την 4-5φορά που το άφησες στο γερμανό με το 8001140000 γραμμή της εταιρίας που μόνο από εκεί μήπως μπορούσαν μέσω κεντρικών γερμανού να δώσουν εντολή για να αλλάξουν εντελώς το mini με άλλο μοντέλο συσκεής.. εμείς δυστυχώς από τα καταστήματα δεν μπορούμε να απαιτήσουμε τίποτα τέτοιο.... :(

 

αυτο ειναι πολυ κακο γιατι ετσι χανουν πελατες.στην προκειμενη περιπτωση δεν χασαν μονο εμενα...χασαν αλλα 6 ατομα...τεσπα....

καλεσαμε στα κεντρικα και μας λεγαν οτι ειναι μια χαρα η συσκευη και δεν εχει τπτ....ασε....απο την πρωτη στιγμη που το ανοιξα ηταν ελλατωματικο αλλα...................................... ΤΠΤ!!

 

εμείς δυστυχώς από τα καταστήματα δεν μπορούμε να απαιτήσουμε τίποτα τέτοιο.... :(

 

 

ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΔΛΔ ..... ΑΝ ΕΣΥ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΕΝΑ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ,ΚΡΕΒΑΤΙ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Κ.Ο.Κ..... ΚΑΙ ΣΟΥ ΒΓΑΙΝΑΝ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ..... ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΑ!! ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕΣ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΦΤΑΚΙΑ ΝΑ ΣΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝΕ???????????? ΘΑ ΤΡΑΒΙΟΣΟΥΝ 8 ΜΗΝΕΣ ΕΤΣΙ???????????? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!

Δημοσ.

απο το site της ΓΓΚ για να μην ποσταρω ολο το νόμο

 

Αν ολα τα προβλήματα άρχισαν μεσα σε ενα 6μηνο απο την αγορα και ειναι καταγεγραμμενα εγω θα απαιτουσα αμεση επιστροφη χρηματων

post-102272-0-82548800-1354144032_thumb.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

απο το site της ΓΓΚ για να μην ποσταρω ολο το νόμο

 

Αν ολα τα προβλήματα άρχισαν μεσα σε ενα 6μηνο απο την αγορα και ειναι καταγεγραμμενα εγω θα απαιτουσα αμεση επιστροφη χρηματων

 

 

απο την πρωτη και ολας ημερα!!!!!!!!

Δημοσ.

Παιδιά αυτό το κινητό είναι σιγουρα ελαττωματικό.Όλοι οι γνωστοί μου αντιμετώπιζαν τέτοιου είδους προβλήματα εμένα μου δονούνταν συνεχώς και δν μπορούσα ν κάνω τίποτα. Δυστυχώς είναι όλες οι παρτίδες ελαττωματικές! Πάντως το πήγα στο σέρβις του γερμανού και μου το έφτιαξε!!

 

Αποστολή από το ST26i με τη χρήση Insomnia App

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

εγω που το εχω μονο η μπαταρια μπορω να πω πως ειναι το μειον του..
ουτε δονειτε ουτε κολλαει..
ολοι οσοι γνωστοι μου το πηραν βγηκε αστερι..
εε κινητα ειναι και να κολλησει καμια φορα βγαζεις μπαταρια..
απο την στιγμη που δινεις 150 ευρω για ενα κινητο περιμενεις αντιστοιχη αποδοση..
πολυ καλη αναλυση οθονης και καμερας..γρηγορο κινητο..δεμενο...
η γνωμη μου ειναι οτι οποιος εχει προβλημμα με ενα κινητο το παει για service και του το φτιαχνουν..
και ετσι γινεται με ολα τα κινητα σε ολο τον κοσμο....τωρα αν το service και η εταιρια που το αγορασες δεν κανει καθολου καλα την δουλεια της δεν φταιει το κινητακι..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...