Voodooman Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Θα ήθελα να μεταφέρω τις εμπειρίες μου από το service της Lenovo στην Ελλάδα, γιατί τελικά η after sales υποστήριξη μερικές φορές είναι ανεκτίμητη. Αγόρασα σε πολύ καλή τιμή ένα Lenovo S205 από το ebay, από ένα κατάστημα στη Γερμανία. Το μηχάνημα ήταν μεταχειρισμένο, αλλά η τιμή ήταν καλή, οπότε προχώρησα. Το μηχάνημα ήταν άριστο εξωτερικά, αλλά δεν έπαιζε ήχος από τα ηχεία του. Μίλησα με το κατάστημα και ο τύπος, φυσικά, μου πρότεινε να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία. Κατάλαβα ότι θα έμπλεκα άσχημα. Το μηχάνημα είχε ήδη ανοιχτεί από αυτούς (οι σφραγίδες ήταν παραβιασμένες, το κατάλαβα όταν πήγα να αναβαθμίσω HDD και μνήμες) και η απόδειξη αγοράς μου έγραφε διαφορετικό S/N από αυτό του μηχανήματος!.. Παίρνω τηλέφωνο λοιπόν την CPI, αντιπροσωπεία της Lenovo στην Ελλάδα. Το σηκώνει γρήγορα μία κυρία και της εξηγώ με ειλικρίνεια την κατάσταση. Η κυρία ζορίστηκε λίγο όταν άκουσε το μπλεγμένο της υπόθεσης. Παρόλα αυτά, μου καταχώρησε το μηχάνημα (σημειωτέον, είναι μοντέλο που δεν εισάγεται στην Ελλάδα), μου ενεργοποίησε την εγγύηση (από εκείνη την ημέρα και για τα επόμενα 2 χρόνια!) και αρχίσε το troubleshooting. Δεν βρήκαμε λύση και κλείσαμε το τηλέφωνο. Όταν ξαναπήρα αργότερα, το σήκωσε ένας κύριος, ο οποίος ήταν ενήμερος γιαα την κατάσταση μέσα από το ιστορικό που είχε καταχωρηθεί. Μπήκε με remote desktop, το πάλεψε λίγο, είδε ότι δεν γινόταν τίποτα, οπότε ξεκινήσαμε την διαδικασία επισκεής. Για να μην πολυλογώ άλλο, έστειλαν courier, μου πήραν το μηχάνημα, μου αλλάξανε mobo (την οποία παρήγγειλαν από έξω) και μου το έστειλαν πίσω σε δύο εβδομάδες. Όλα δωρεάν και μέσα στην εγγύηση. Άντε τώρα εγώ να προτιμήσω άλλη εταιρία στο μέλλον. Έχω ακούσει για καλό after sales και από άλλες εταιρίες και δεν ξέρω αν η παραπάνω διαδικασία είναι συνηθισμένη ή αυτονόητη, πάντως εμένα μου έκανε μεγάλη εντύπωση η όλη αντιμετώπιση. 1
agent_smith Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Θα ήθελα να μεταφέρω τις εμπειρίες μου από το service της Lenovo στην Ελλάδα, γιατί τελικά η after sales υποστήριξη μερικές φορές είναι ανεκτίμητη. Αγόρασα σε πολύ καλή τιμή ένα Lenovo S205 από το ebay, από ένα κατάστημα στη Γερμανία. Το μηχάνημα ήταν μεταχειρισμένο, αλλά η τιμή ήταν καλή, οπότε προχώρησα. Το μηχάνημα ήταν άριστο εξωτερικά, αλλά δεν έπαιζε ήχος από τα ηχεία του. Μίλησα με το κατάστημα και ο τύπος, φυσικά, μου πρότεινε να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία. Κατάλαβα ότι θα έμπλεκα άσχημα. Το μηχάνημα είχε ήδη ανοιχτεί από αυτούς (οι σφραγίδες ήταν παραβιασμένες, το κατάλαβα όταν πήγα να αναβαθμίσω HDD και μνήμες) και η απόδειξη αγοράς μου έγραφε διαφορετικό S/N από αυτό του μηχανήματος!.. Παίρνω τηλέφωνο λοιπόν την CPI, αντιπροσωπεία της Lenovo στην Ελλάδα. Το σηκώνει γρήγορα μία κυρία και της εξηγώ με ειλικρίνεια την κατάσταση. Η κυρία ζορίστηκε λίγο όταν άκουσε το μπλεγμένο της υπόθεσης. Παρόλα αυτά, μου καταχώρησε το μηχάνημα (σημειωτέον, είναι μοντέλο που δεν εισάγεται στην Ελλάδα), μου ενεργοποίησε την εγγύηση (από εκείνη την ημέρα και για τα επόμενα 2 χρόνια!) και αρχίσε το troubleshooting. Δεν βρήκαμε λύση και κλείσαμε το τηλέφωνο. Όταν ξαναπήρα αργότερα, το σήκωσε ένας κύριος, ο οποίος ήταν ενήμερος γιαα την κατάσταση μέσα από το ιστορικό που είχε καταχωρηθεί. Μπήκε με remote desktop, το πάλεψε λίγο, είδε ότι δεν γινόταν τίποτα, οπότε ξεκινήσαμε την διαδικασία επισκεής. Για να μην πολυλογώ άλλο, έστειλαν courier, μου πήραν το μηχάνημα, μου αλλάξανε mobo (την οποία παρήγγειλαν από έξω) και μου το έστειλαν πίσω σε δύο εβδομάδες. Όλα δωρεάν και μέσα στην εγγύηση. Άντε τώρα εγώ να προτιμήσω άλλη εταιρία στο μέλλον. Έχω ακούσει για καλό after sales και από άλλες εταιρίες και δεν ξέρω αν η παραπάνω διαδικασία είναι συνηθισμένη ή αυτονόητη, πάντως εμένα μου έκανε μεγάλη εντύπωση η όλη αντιμετώπιση. Χαίρομαι που υπάρχουν εταιρείες που από όπου και αν έχεις αγοράσεις το προϊόν τους αν αυτό καλύπτετε από την εγγύηση στην χώρα σου σου φέρονται όντος σαν πελάτη τους. Καταρχάς να κάνεις μια αρνητική αξιολόγηση στον ebay user που στο πούλησε εκτός αν είχες ενημερωθεί πρώτα για αυτό το θέμα. Εγώ πρόσφατα αγόρασα ένα toshiba από εξωτερικό και από το service εδώ κατέληξα να γίνομαι μπαλάκι του Ping Pong από το σπίτι στο service και αντίθετα και εν τέλη είχα την εντύπωση από την εμπειρία αυτή που δεν λύθηκε το πρόβλημα μου ότι με αντιμετώπισαν ως πελάτη δεύτερης διαλογής. Ακόμα δεν θα κάτσω να κάνω Post με την ιστορία γιατί έχω στείλει ένα όμορφο email στην toshiba europe και περιμένω από εκεί απάντηση. 1
Voodooman Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Ο πωλητής άρπαξε ουδέτερο feedback. Αρνητικό θα του έριχνα αν δεν μου προσέφερε refund (μου το πρότεινε αλλά αρνήθηκα) ή αν αρνιόταν το πρόβλημα. Μου πρότεινε και να το στείλω πίσω ώστε να το στείλει αυτός στα κεντρικά, αλλά δεν πλήρωνε τα μεταφορικά, άσε που η όλη ιστορία θα έκανε πάνω από μήνα. Αν το μηχάνημα ήταν καινούργιο, τότε δεν θα του έριχνα ούτε καν το ουδέτερο feedback, αστοχίες συμβαίνουν, επειδή όμως ήταν μεταχειρισμένο, υποτίθεται ελεγμένο και επειδή πιστεύω ότι το ήξερε το πρόβλημα ( η τιμή ήταν σχεδόν ύποπτα χαμηλή) , για αυτό και άρπαξε το ουδέτερο.
agent_smith Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Ο πωλητής άρπαξε ουδέτερο feedback. Αρνητικό θα του έριχνα αν δεν μου προσέφερε refund (μου το πρότεινε αλλά αρνήθηκα) ή αν αρνιόταν το πρόβλημα. Μου πρότεινε και να το στείλω πίσω ώστε να το στείλει αυτός στα κεντρικά, αλλά δεν πλήρωνε τα μεταφορικά, άσε που η όλη ιστορία θα έκανε πάνω από μήνα. Αν το μηχάνημα ήταν καινούργιο, τότε δεν θα του έριχνα ούτε καν το ουδέτερο feedback, αστοχίες συμβαίνουν, επειδή όμως ήταν μεταχειρισμένο, υποτίθεται ελεγμένο και επειδή πιστεύω ότι το ήξερε το πρόβλημα ( η τιμή ήταν σχεδόν ύποπτα χαμηλή) , για αυτό και άρπαξε το ουδέτερο. Του φέρθηκες καλά αν σκεφτείς ότι ήξερε ότι το Laptop είχε πρόβλημα, είχε ανοιχτεί από άγνωστο Service και θα μπορούσε να είχε χάσει την εγγύηση αν ήταν κάποιας άλλης εταιρείας συν ότι τα φθηνότερα μεταφορικά για δέμα εξωτερικού είναι 30-40 ευρώ ΕΛΤΑ. Αν στην περιγραφή δεν λέει ότι όντος το Laptop έχει πρόβλημα τότε εγώ θα το αντιλαμβανόμουν ως εξαπάτηση ασχέτως αν μου έδινε refund με μεγάλο δικό μου κόστος επιστροφής που θα είχε αποτραπεί εξ αρχής αν η περιγραφή ήταν σωστή. Τέτοια άτομα θέλουν αρνητική αξιολόγηση για να χαλάνε τα στατιστικά τους. Προφανώς αυτό που έκανε σε εσένα θα το κάνει και σε άλλους στο μέλλον αν θέλει. Φιλικά πάντα
Voodooman Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Πώς να αποδείξω ότι ήξερε το πρόβλημα; Ο μηχανικός του μαγαζιού συνδέθηκε επίσης με remote desktop και το πάλεψε για κανένα δίωρο και εκείνος, δεν φάνηκε να γνωρίζει κάτι. Το ότι ήταν ανοιγμένο είναι επίσης μείον, αλλά από τη στιγμή που μου πρότεινε να του το στείλω ώστε να το προωθήσει στη Lenovo Γερμανίας, μάλλον θα γνώριζε ότι αυτό δεν ακυρώνει την εγγύηση. Σημειωτέον ότι για να αναβαθμίσεις το οτιδήποτε (ακόμη και dimmάκι μνήμης) πρέπει να το λύσεις αρκετά και να σπάσεις την σφραγίδα εγγύησης. Εκ των υστέρων μπήκα και είδα το feedback του, άνθρωποι (λίγοι είναι η αλήθεια) είχαν παρόμοια προβλήματα με άλλες αγορές του και του έδιναν επίσης ουδέτερο feedback. Στο κάτω κάτω και το ουδέτερο feedback δεν είναι και κολακευτικό για έναν πωλητή. Αρνητικό feedback δίνω μόνο σε καραμπινάτες περιπτώσεις, σε αυτήν δεν είμαι σίγουρος.
vaggospat13 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 ο μόνος μου ενδοιασμός για να πάρω το lenovo y580 ήταν το service τώρα λύθηκε και αυτό έφυγα για αγορά... 3
alextrela172 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2012 Καλο αυτο με την αντιμετωπιση του Service διοτι σκεφτομαι αγορα το επομενο διαστημα του Thinkpad 2 tablet pc και κατα 99% απο εξωτερικο
diego21r Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2015 καλησπερα φιλοι. θελώ κ εγω ν παρω ενα λενοβο , gaming Κιολας.. και κλεινω προς αυτο http://www.public.gr/product/computers-and-software/laptops/laptop-lenovo-y50-70-and-dora-headset-kai-pontiki-razer-156-i7-4710hq8gb1tb-and-8gbgtx-860m/prod7490115pp/?affiliateId=linkwise&utm_source=affiliate&utm_medium=textLinks&lkws_469=55f33830-1686-3874-9ab3-da0f2e15ded8 τι λετε?? αξιζει για τα λεφτα του?? κ απο οσο εχω ψαξει εχει πολυ καλο συστημα ψυξης κ ετσι εχει πολυ καλες temps στα παιχνιδια και στα βαρια με FHD. ειδα βιντεο youtube που εδειχνε την ωρα tou game τα temps. eseis ti lete?? κ ελπιζω οπως λετε να εχει καλο σερβις ...
popay7 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2015 στις 16-01-2015 αγορασα απο τον ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ηρακλειου κρητης το smartphone lenovo x2 red παρουσιαστηκε προβλημα στην οθονη. μεχρι στιγμης εχω επικοινωνησει αρκετες φορες με το καταστημα και το σερβις χωρις καποιο αποτελεσμα, το καταστημα μου λεει οτι η εγγυηση ειναι απο την λενοβο κ δεν εχουν να κανουν αυτοι, το σερβις μου λεει τα ιδια, ενοο η ιστοσελιδα ειναι η εξης: http://shop.lenovo.com/gr/el/services-warranty ειναι αλλη εταιρια αυτη που κανει τα σερβις. επειδη βλεπω οτι εχουν ποσταρει καλο σερβις κλπ, στις 16-01-2015 αγορασα απο τον ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ηρακλειου κρητης το smartphone lenovo x2 red παρουσιαστηκε προβλημα στην οθονη. μεχρι στιγμης εχω επικοινωνησει αρκετες φορες με το καταστημα και το σερβις χωρις καποιο αποτελεσμα, το καταστημα μου λεει οτι η εγγυηση ειναι απο την λενοβο κ δεν εχουν να κανουν αυτοι, το σερβις μου λεει τα ιδια, ενοο η ιστοσελιδα ειναι η εξης: http://shop.lenovo.com/gr/el/services-warranty ειναι αλλη εταιρια αυτη που κανει τα σερβις. επειδη βλεπω οτι εχουν ποσταρει καλο σερβις κλπ, ειναι υποχρεωμενοι να σου αντικαταστησουν την συσκευη αν περασουν 15 μερες χωρις αποτελεσμα ! αυτο μου ειπαν στο http://www.efpolis.gr/el/pliroforisi-ekpaidefsi-katanaloton/88-evropaiko-kentro-katanaloti.html
bgeorgalas Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Καλησπέρα σε όλους και συγγνώμη που αναβιώνω ένα πάλιο thread αλλά είπα να μοιραστώ και εγώ μαζι σας την θετική μου εμπειρία από την εν λόγο εταιρεία: Laptop G500 ι3-3110Μ με ημερομηνία αγοράς τέλη Μαίου 2014 (http://www.multirama.gr/prod/ypologistes/notebooks/laptop-lenovo-ideapad-g500-i3-3110m-156-mayro/prod5361308pp/). Πρόβλημα: Συνειδητοποιώ ότι οι usb3 θύρες του είναι νεκρές και η usb 2 θύρα του λειτουργεί περιστασιακά (mouse, πληκτρολογίο, usb key) αλλά δεν διαβάζει κανέναν εξωτερικό σκληρό (ακούγεται το χαρακτηριστικο "κλικ-κλικ" του εξωτερικού σκληρού όταν πάει να πάρει μπροστά αλλά μέχρι εδώ). Όλες μου οι θύρες δουλεύουν φυσιολογικά αν τα συνδεδεμένα περιφερειακά είναι πάνω σε usb hub με εξωτερική τροφοδοσία. Επιβεβαιώνω ότι η παραπάνω συμπεριφορά επαναλαμβάνεται τόσο στο BIOS όσο και σε ubuntu. Λύση: Αγνοώ πλήρως το '12 μήνες εγγύηση' που αναφέρει το site αγοράς και επικοινωνώ με την Lenovo που μου προτείνει: 1. να βάλω το τελευταίο BIOS upgrade (το οποίο βεβαία το λάπτοπ ήδη ‘φοράει’ και δεν παίρνει επανεγκατάσταση) 2. Να βγάλω την μπαταρία και την τροφοδοσία και να πατήσω παρατεταμένα το κουμπί εκκίνησης, να τα ξανασυνδέσω όλα και να ξαναδοκιμάσω (το πρόβλημα δεν λύνεται) Στην δεύτερη επικοινωνία μου μαζί τους και αφού τους εξηγώ ότι το πρόβλημα δεν λύθηκε δίνουν RMA με ρωτούν για τα καταστήματα courrier στην περιοχή μου, και λαμβάνω άμεσα email που μου ζητάει αντίγραφο της απόδειξης αγοράς την οποία και τους στέλνω (ευτυχώς στην απόδειξη (multirama) αναφέρεται και ο σειριακός αριθμός του λάπτοπ). Δύο μέρες αργότερα μου τηλεφωνούν από την courrier ότι έχουν μια ‘εντολή αποστολής’, συσκευάζω το λάπτοπ και τους το παραδίνω (έξοδα δικά τους). Μια εβδομάδα αργότερα τηλεφωνούν από την CPI ότι το λάπτοπ έχει επισκευαστεί (αλλαγή μητρικής), επιβεβαιώνουν την διεύθυνση αποστολής και την επόμενη το παραλαμβάνω λειτουργικό όπως πριν. Τα μόνα αρνητικά που συνάντησα στην όλη διαδικασία: 1. Συσκευασία λάπτοπ για την αποστολή με δικιά μου ευθύνη (θα προτιμούσα να είχαν στείλει κουτί) 2. δεν ξέρω αν θα παίξει κάποιον ρόλο στο μέλλον (σε 4 μήνες θα είμαι εκτός εγγύησης έτσι και αλλιώς) αλλά στο επισκευασμένο λαπτοπ δεν έχει περαστεί ο σειριακός αριθμός στην μητρική (μου δείχνει invalid με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κατεβάσει αυτόματα driver από το site της lenovo). Γενικά αυτό που με ευχαρίστησε ιδιαίτερα ήταν η ευγένεια των υπαλλήλων στο call center της Lenovo που δεν προσπάθησαν να αποφύγουν ή να καθυστερήσουν την έκδοση RMA…. Hint: Υποψιάζομαι ότι την ζημιά την έπαθα επειδή είχα αφήσει το λαπτοπ κλειστό μεν στην μπρίζα δε κατά την διάρκεια καταιγίδας που έκαψε όλα το modem του χωριού…
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα