Προς το περιεχόμενο

Προσφορές εκτός τεχνολογίας


paredwse

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 19,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ξέρει κανείς αν η προσφορά του Βασιλόπουλου που τρέχει εδώ και καιρό για δώρο επιταγή 6 ευρώ με συνολικές αγορές 80ευρω, είναι μια δώρο επιταγή μαξιμουμ; Ή κάθε 80ευρω παίρνεις και μια οπότε είναι πιο πολλές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι όσοι πλήρωσαν με paypal και "δούλεψε" το bug του site του efood που δεν παίζουν ταυτόχρονα paypal+κουπόνι (ακόμα μια τεχνική αστοχία από μέρους τους) δεν έχουν δικαίωμα στην έκπτωση γιατί δεν είναι προσωπικό το κουπόνι, αλλά όσοι πλήρωσαν με κάρτα -και δεν μπορούν να τους κάνουν τίποτα- έχουν δικαίωμα στην έκπτωση.

Τραγική διαχείριση -προφανέστατα- δικού τους τεχνικού λάθους, άσχετα με το τι ζημιά μπορεί να τους δημιούργησε όλο αυτό είναι μεγάλη εταιρεία και πρέπει να συμπεριφέρεται ως τέτοια.

Προσωπικά δεν έχω σκοπό να ξαναχρησιμοποιήσω την υπηρεσία τους στην οποία μετράω πάνω από 120 παραγγελίες τα τελευταία 3 χρόνια, υπάρχουν αρκετές επιλογές εκεί έξω, και φυσικά δεν έχει να κάνει με τα 6 κάτι ευρώ που μου "πήραν" αλλά με την χαζή, κατά την γνώμη μου, αντιμετώπιση αυτής της "κρίσης".

 

Τραγικοί είναι και δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι.

Φυσικά και δεν με νοιάζουν τα 10€, ο κόπος και ο χρόνος που θα τους "αφιερώσω" θα μου κοστίσει πολύ περισσότερο.

Αλλά δεν μπορεί να μου στέλνουν επιβεβαιωτικό mail με ένα Χ σύνολο παραγγελίας και να με χρεώνουν Χ+10€.

Και τι νομίζουν? Ότι επειδή μας τα πήραν μέσω paypal οι τράπεζες θα κυνηγάνε το paypal και όχι αυτούς?

Έχει να πέσει τρελό κράξιμο σε όλα τα social media που τους καίει, αλλά θα το τραβήξω και ακόμα παραπάνω.

Ελπίζω τα dispute να πέσουν βροχή και να τους βάλει χέρι και το paypal

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξερουν να χαλανε εκατομμύρια σε διαφημισεις στη tv (ξερω ποσο κοστιζουν τα δευτερολεπτα γιατι εργαζομουν σε καναλι) και τους χαλαει που τους φυγανε καποια 10ευρα και φερονται πλήρως αντιεπαγγελματικα σε πελατες τους και μαλιστα καθημερινους. Δεν πρεπει να μεινει ετσι, να μαζευτούμε και να τους κραξουμε παντου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγινε ενα λαθος απο μια κατα τα αλλα πολυ αξιολογη και χρησιμη υπηρεσια και αμεσως να τους θαψετε, τα δεκαδες αλλα κουπονια που εχουν προσφερει και η ιδια η υπηρεσια που ειναι απιστευτα χρησιμη δεν σας χαλασε ομως; Μην κοιταμε μονο ενα συμβαν παιδια, να εκτιμαμε και λιγο αυτα που εχουμε...

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προβλημα με το Paypal και το efood υφίσταται εδω και πολύ καιρό (πανω απο μήνα), εχω κανει αρκετες παραγγελίες με κουπονι + paypal, με χρέωνε το ποσό και δεν περναγε καν η παραγγελία στο καταστημα...! Καπακι τηλεφωνα μπινελικια και μετα απο 2 μερες refund

 

Τόσο πολύ πια δεν μπορουν να γραψουν 3 σελιδες κωδικα να το λύσουν ή απλα τους βολευει;

 

απαραδεκτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι όσοι πλήρωσαν με paypal και "δούλεψε" το bug του site του efood που δεν παίζουν ταυτόχρονα paypal+κουπόνι (ακόμα μια τεχνική αστοχία από μέρους τους) δεν έχουν δικαίωμα στην έκπτωση γιατί δεν είναι προσωπικό το κουπόνι, αλλά όσοι πλήρωσαν με κάρτα -και δεν μπορούν να τους κάνουν τίποτα- έχουν δικαίωμα στην έκπτωση.

Τραγική διαχείριση -προφανέστατα- δικού τους τεχνικού λάθους, άσχετα με το τι ζημιά μπορεί να τους δημιούργησε όλο αυτό είναι μεγάλη εταιρεία και πρέπει να συμπεριφέρεται ως τέτοια.

Προσωπικά δεν έχω σκοπό να ξαναχρησιμοποιήσω την υπηρεσία τους στην οποία μετράω πάνω από 120 παραγγελίες τα τελευταία 3 χρόνια, υπάρχουν αρκετές επιλογές εκεί έξω, και φυσικά δεν έχει να κάνει με τα 6 κάτι ευρώ που μου "πήραν" αλλά με την χαζή, κατά την γνώμη μου, αντιμετώπιση αυτής της "κρίσης".

 

 

Τραγικοί είναι και δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι.

Φυσικά και δεν με νοιάζουν τα 10€, ο κόπος και ο χρόνος που θα τους "αφιερώσω" θα μου κοστίσει πολύ περισσότερο.

Αλλά δεν μπορεί να μου στέλνουν επιβεβαιωτικό mail με ένα Χ σύνολο παραγγελίας και να με χρεώνουν Χ+10€.

Και τι νομίζουν? Ότι επειδή μας τα πήραν μέσω paypal οι τράπεζες θα κυνηγάνε το paypal και όχι αυτούς?

Έχει να πέσει τρελό κράξιμο σε όλα τα social media που τους καίει, αλλά θα το τραβήξω και ακόμα παραπάνω.

Ελπίζω τα dispute να πέσουν βροχή και να τους βάλει χέρι και το paypal

 

Μην τρελαίνεστε… δεν λέω ότι είναι σωστό αυτό που έγινε αλλά ηρεμίστε και σκεφτείτε ότι έτσι και αλλιώς θα κάνατε παραγγελία για να φάτε.. σωστά? Εκτός και αν καθόσασταν νηστικοί… ή πιέσατε τον εαυτό σας με το ζόρι να αγοράσει για να μην στενοχωρηθεί το e-food…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημέρα και καλό μηνα σε όλους

 

πολλα παιδια όπως και εγω δεν ειχαμε σκοπο να παρουμε κατι , ειδαμε το κουπονι 10 ευρω και καναμε παραγγελια 10,χ ευρω . Οπότε περιμεναμε να ειναι τσαμπα για αυτο και το θεμα.

Εαν ηξερα οτι το κουπονι ειναι προσωπικο και πρεπει να εχει δωθει σε εμενα κτλ και να κανο παραγγελια με το acount που ειναι ζευγαρι με τον κωδικο και ολη αυτη την φασαρια δεν θα ειχα μπει στον κοπο ...

ελα ομως που το συστημα τους σε αφηνε να κανεις παπαδες , μπορουσα να κανω 10 παραγγελιες με ιδιο κωδικο και να πλιρωσω 3 ευρω στο συνολο ... οποτε ναι μεν εμεις πηγανε να φαμε / πιουμε τσαμπα αλλα και το συστημα τους μας αφησε.

 

Τελος 10 ατομα εκαναν το ιδιο πραγμα και στους χ εγινε χρεωση 0.χ ευρω ενω στους αλλους χ εγινε χρεωση 10+0.χ ευρω...

 

εγω εκανα διαφημιση την υπηρεσια προχτες και σημερα εχω κανει συσφημιση την υπηρεσια ... ποιος ειναι κερδισμένος / χαμένος ?

δεν ειναι τα 10 ευρω το θεμα αλλα η ολη λειτουργια της υπηρεσιας ....

 

μου θυμιζει το pockee στην αρχη επεσε κοσμος μετα αρχισαν να ελεγχουν / κοβουν καταστηματα κτλ και τελικα πολλοι ΄(όπως και εγω) το παρατησαμε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Το σύστημα δεν σε άφηνε να κάνεις πάνω από μία παραγγελία με το ίδιο κουπόνι (από τον ίδιο λογαριασμό τουλάχιστον, δεν ξέρω αν χρησιμοποιήσατε και δεύτερο)...δοκίμασα από τον ίδιο λογαριασμό και δεύτερη φορά, δεν με άφηνε.

 

2) Έχοντας παραγγείλει στο παρελθόν με κουπόνι και Paypal, προτού εγκρίνεις τη πληρωμή σου δείχνει το τελικό ποσό...αν δεν το προσέξατε είναι δική σας η ευθύνη.

 

3) Αυτοί ασφαλώς, από τη στιγμή που δεν σου έστειλαν προσωπικό κουπόνι, κάνουν τους ανήξερους, αφού δέχθηκαν κανονικά παραγγελία (που προϋποθέτει σκόπιμη ενέργεια από μέρους του πελάτη).

 

4) Εγώ λέω να το αφήσετε εκεί, γιατί τον μόνο που θα βλάψετε είναι τους άλλους χρήστες...αν "κενά" στο σύστημα επιτρέπουν περιστασιακά τη χρήση ενός κουπονιού από πληθώρα χρηστών, παίρνουμε και κανά δωρεάν γεύμα μια φορά στους δυο-τρεις μήνες...

 

...αν κλείσουν την τρύπα και "δέσουν" το κουπόνι με ένα λογαριασμό email, εσείς τί θα κερδίσετε;

Θα χάσετε πιθανόν μερικές μελλοντικές"μπέχο" παραγγελίες...που δεν είναι τα χρήματα, το "κόστος", είναι η ευχάριστη έκπληξη του να ικανοποιείς μια επιθυμία σου εκεί που δεν το είχες προγραμματίσει και δεν το περίμενες...σαν να σου κάνει κάποιος ένα δώρο...

 

Πληρώσατε, λοιπόν, πήρατε αυτό που πληρώσατε...τα υπόλοιπα - από τη στιγμή που ΔΕΝ σας είχε κοινοποιηθεί προσωπικά το κουπόνι - είναι για να ταλαιπωρείστε.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλαράκια.....εφόσον υπάρχουν στα ψιλά γράμματα όροι περί προσωποποιημένου κουπονιού (για αυτό και σας ζητάνε τώρα αποδείξεις) δεν θα βγάλατε άκρη και τσάμπα θα χαλάτε την ζαχαρένια σας (μαζί με όλους εμάς του υπολοίπους που παίρνουν 40 notifications την ημέρα για άσχετα θέματα που δεν αφορούν το συγκεκριμένο thread).

Οι δικαιολογίες περί "κενών" δεν είναι βάσιμες. Με την ίδια λογική μπείτε και σε ένα μαγαζί που έχει φύγει ο φύλακας και ληστέψτε το γιατί δεν προνόησε το αφεντικό (η΄το σύστημα) να έχει δικλίδες ασφαλείας. Μην το τραβάτε άλλο. Όποιος δεν γουστάρει δεν τους ξαναχρησιμοποιεί.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγινε ενα λαθος απο μια κατα τα αλλα πολυ αξιολογη και χρησιμη υπηρεσια και αμεσως να τους θαψετε, τα δεκαδες αλλα κουπονια που εχουν προσφερει και η ιδια η υπηρεσια που ειναι απιστευτα χρησιμη δεν σας χαλασε ομως; Μην κοιταμε μονο ενα συμβαν παιδια, να εκτιμαμε και λιγο αυτα που εχουμε...

 

Μην τρελαίνεστε… δεν λέω ότι είναι σωστό αυτό που έγινε αλλά ηρεμίστε και σκεφτείτε ότι έτσι και αλλιώς θα κάνατε παραγγελία για να φάτε.. σωστά? Εκτός και αν καθόσασταν νηστικοί… ή πιέσατε τον εαυτό σας με το ζόρι να αγοράσει για να μην στενοχωρηθεί το e-food…

 

Δεν είναι το θέμα τα 10€ αλλά η κοροϊδία...

Αν πας super market και δεις ένα προϊόν 1+1 δώρο, και στο ταμείο σου το χρεώσουν διπλά τι θα κάνεις?

Αν έκανες παραγγελία σε προϊόν με έκπτωση στα Black Friday σου χρέωναν στην κάρτα όλο το ποσό, ενώ στα χαρτιά φαινόταν η έκπτωση τι θα έκανες?

 

Ξαναλέω, έχω επιβεβαιωτικό mail που γράφει την τιμή.

Αν δεν ίσχυε αυτή η τιμή ας ακύρωναν τις παραγγελίες όπως κάνουν τα υπόλοιπα "έξυπνα" καταστήματα με προϊόντα κράχτες που δεν έχουν απόθεμα.

 

Υπηρεσίες σαν και αυτήν υπάρχουν πολλές, δεν θα μας λείψει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Το σύστημα δεν σε άφηνε να κάνεις πάνω από μία παραγγελία με το ίδιο κουπόνι (από τον ίδιο λογαριασμό τουλάχιστον, δεν ξέρω αν χρησιμοποιήσατε και δεύτερο)...δοκίμασα από τον ίδιο λογαριασμό και δεύτερη φορά, δεν με άφηνε.

 

2) Έχοντας παραγγείλει στο παρελθόν με κουπόνι και Paypal, προτού εγκρίνεις τη πληρωμή σου δείχνει το τελικό ποσό...αν δεν το προσέξατε είναι δική σας η ευθύνη.

 

3) Αυτοί ασφαλώς, από τη στιγμή που δεν σου έστειλαν προσωπικό κουπόνι, κάνουν τους ανήξερους, αφού δέχθηκαν κανονικά παραγγελία (που προϋποθέτει σκόπιμη ενέργεια από μέρους του πελάτη).

 

4) Εγώ λέω να το αφήσετε εκεί, γιατί τον μόνο που θα βλάψετε είναι τους άλλους χρήστες...αν "κενά" στο σύστημα επιτρέπουν περιστασιακά τη χρήση ενός κουπονιού από πληθώρα χρηστών, παίρνουμε και κανά δωρεάν γεύμα μια φορά στους δυο-τρεις μήνες...

 

...αν κλείσουν την τρύπα και "δέσουν" το κουπόνι με ένα λογαριασμό email, εσείς τί θα κερδίσετε;

Θα χάσετε πιθανόν μερικές μελλοντικές"μπέχο" παραγγελίες...που δεν είναι τα χρήματα, το "κόστος", είναι η ευχάριστη έκπληξη του να ικανοποιείς μια επιθυμία σου εκεί που δεν το είχες προγραμματίσει και δεν το περίμενες...σαν να σου κάνει κάποιος ένα δώρο...

 

Πληρώσατε, λοιπόν, πήρατε αυτό που πληρώσατε...τα υπόλοιπα - από τη στιγμή που ΔΕΝ σας είχε κοινοποιηθεί προσωπικά το κουπόνι - είναι για να ταλαιπωρείστε.

1) μια παραγγελια εκανα

2) μου ειπε χρεωση 0.50 λεπτα και οχι 10.50 λεπτα

3) διαβασα τους ορους χρησης κατοπιν εορτις και να σου πω δεν εβγαλα ακρη δεν το εχει καθαρα και ομορφα γραμμενο αλλα υπαινίσσεται κατι τετοιο

 

συμφωνω στα υπολοιπα και νομιζω οτι δεν θα γινει και χανουμε χρονο αδικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλαράκια.....εφόσον υπάρχουν στα ψιλά γράμματα όροι περί προσωποποιημένου κουπονιού (για αυτό και σας ζητάνε τώρα αποδείξεις) δεν θα βγάλατε άκρη και τσάμπα θα χαλάτε την ζαχαρένια σας (μαζί με όλους εμάς του υπολοίπους που παίρνουν 40 notifications την ημέρα για άσχετα θέματα που δεν αφορούν το συγκεκριμένο thread).

Οι δικαιολογίες περί "κενών" δεν είναι βάσιμες. Με την ίδια λογική μπείτε και σε ένα μαγαζί που έχει φύγει ο φύλακας και ληστέψτε το γιατί δεν προνόησε το αφεντικό (η΄το σύστημα) να έχει δικλίδες ασφαλείας. Μην το τραβάτε άλλο. Όποιος δεν γουστάρει δεν τους ξαναχρησιμοποιεί.

 

ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!

Για να πω και εγώ παραδείγματα, είναι σαν να πας σε μαγαζί all you can eat και να σε χρεώσουν 10 πίτσες ενώ σου έχουν δώσει απόδειξη ότι έκανες χρήση της προσφοράς.

Να έχεις κουπόνι 50% και ενώ λέει πως πέρασε, να σε χρεώσουν όλο το ποσό.

Να έχεις δωροεπιταγή σε κατάστημα, να την πάρουν, και να σου κόψουν και αυτό το ποσό από τα ρέστα που θα σου δώσουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!

Για να πω και εγώ ένα παράδειγμα, είναι σαν να πας σε μαγαζί all you can eat και να σε χρεώσουν 10 πίτσες ενώ σου έχουν δώσει απόδειξη ότι έκανες χρήση της προσφοράς

 

a) Μην φωνάζεις.

β) Αν στην πιτσαρία που αναφέρεις η προσφορά ήταν σε διαφήμιση (broadcast) για το ευρύ κοινό και δεν ακολουθούσε τους ορούς , ΝΑΙ τότε έχεις δίκαιο. Εδω όμως δεν έχουμε να κάνουμε με γενική διαφήμιση αλλα με προσωποποιημενη καμπάνια της εταιρείας σε συγκεκριμένους πελάτες της!  

 

Αν νομίζεις οτι αυτά τα δυο παραδείγματα είναι τα ίδια δεν μπορώ να σε πείσω εγώ για το αντίθετο. Καλή τύχη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...