PCganster Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 καλησπερα στην σοφη κοινοτητα!!!! τελαιυταια σκευτομουν να φιαξω ενα παιχνιδακι 3d {με τα βασικα γραφικα παμε ερασιτεχνικα εννοειται} σκευτομουν ενα 1person shoot αλλα απο game developer δεν ξερω τιποτα ηθελα καπιος να μου πει τα βηματα ...τι χρειαζεται... γιατι εχω ακουσει οτι και ενα βασικο 3D με 1person shoot παιχνιδι θελει πολυ χρονο και δεν ειναι τοσο απλο οσο να γραψεις τον κωδικα σε ενα σεναριο και απλα να ...τρεξει.... ευχαριστω εκ των πρωτερων παιδια!!
javavall Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 http://www.xnadevelopment.com/tutorials.shtml
PCganster Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 κανεις αλλος ?? αν και βλεπω οτι το ΧΝΑ σου δινει καπια πραγματα ετοιμα εγω ηθελα ενα παιχνιδι απο τελειως αρχη κανα ελληνικο tytorial παιζει?? ευχαριστω
migf1 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 κανεις αλλος ?? κανα ελληνικο tytorial παιζει?? ευχαριστω Απο προγραμματισμό γενικότερα τι γνωρίζεις; Δεν είναι καθόλου εύκολο να φτιάξεις 3D παιχνίδι, ακόμα κι αν ξέρεις να προγραμματίζεις. Θέλει πολλές και εξειδικευμένες γνώσεις. Εκτός αν χρησιμοποιήσεις έτοιμους game makers, π.χ.: http://www.yoyogames...amemaker/studio με τους οποίους επισπεύδεις κατά πολύ αρκετές διαδικασίες.
PCganster Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 ξερω καλα python και κατι ψιλουλια C ΨΑΧΝΩ την διαδικασια...τα βηματα τι πρεπει να κανεις πτωτα τι μετα αυτο ευχαριστω αν και πολυ καλο ο game maker
ChRis6 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Αφου ξερεις καλα python,γιατι δεν φτιαχνεις για αρχη ενα απλο 2D παιχνιδακι ; Ο τροπος σκεψης δεν αλλαζει στα 3D παιχνιδια
IHateLove Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 ξερω καλα python και κατι ψιλουλια C ΨΑΧΝΩ την διαδικασια...τα βηματα τι πρεπει να κανεις πτωτα τι μετα αυτο ευχαριστω αν και πολυ καλο ο game maker Εμ αυτό είναι το ζητούμενο, πως που πότε από προγραμματισμό όλοι ξέρουμε , το θέμα είναι να έχεις και μυαλό, δηλαή να ξέρεις αρκετή θεωρία αλλιώς αν δεν ξέρεις θεωρητικά πράγματα (όπως γεωμετρία) τι να το κάνεις που ξέρεις προγ. Τι είναι το Game Maker? Χαχα γελάσαμε πάλι φίλε μου
PCganster Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 ισως εχεις δικιο για αρχη ενα 2δ θα ταν μια χαρα αλλα δεν ξερω τα βηματα.....την προετοιμασια την διαδικασια που θελει αν θελει καπια πλατφορμα η αλλα μπορει να βοηθησει κανεις?? χαχα οχι game maker γραψε λαθος εννοουσα το λικκ που μου εστειλε ο javavall
IHateLove Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Αφου ξερεις καλα python,γιατι δεν φτιαχνεις για αρχη ενα απλο 2D παιχνιδακι ; Ο τροπος σκεψης δεν αλλαζει στα 3D παιχνιδια μπορεί να έχει περάσει από αυτό το στάδιο, πόσο μου την σπάει να βλέπω Tutorials που "Για να μάθεις 3D" σε βάζουν στο πνεύμα των 2D Και σου λένε ότι ΟΚ έμαθες 2D είσαι έτοιμος για 3D ενώ είναι χάλια Tutorials δεν καλύπτουν βασικά πράγματα!!! (απλά βοηθάνε όχι πως σε κάνουν έτοιμο για το επόμενο στάδιο "3Δ" , πάλι θα έχεις πολλά κενά...)
PCganster Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 και 2δ παιχνιδι να φιαξω δεν με πειραζει απλα να μπω στο πνευμα και μετα....ψαχνοντας και πειραματιζοντας εχεις κανα τετιο |tytorial ??? απλα να καλυπτει τα βασικα θελω να μπω στο πνευμα αλλα δεν ξερω πολλα απο gane developer ευχαριστω
ChRis6 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Κοιτα , το οτι ζωγραφιζεις 3D στην οθονη( 2D στην ουσια , αφου η οθονη εχει μονο 2 διαστασεις ) δεν σημαινει κατι για τη λογικη του παιχνιδιου.Εκει που σκεφτεσαι μονο για x,y, στο 3D εχεις τα x,y,z. Οταν λεω για τη "λογικη" , εννοω να εισαι σε θεση να καταλαβεις τι πρεπει να κανεις σε καθε frame,τι πρεπει να υπολογισεις, τι πρεπει να αποφυγεις και τι πρεπει τελικα να ζωγραφισεις.Πρεπει να ορισεις σωστα στο main loop, ωστε π.χ να κανεις το παιχνιδι να τρεχει με ιδια ταχυτητα σε καθε μηχανημα( ειναι αρκετα περιπλοκο να το κανεις σωστα,οσο κι αν φαινεται περιεργο ) , να μη χανεις πολλα logic frames κτλ. Ολα αυτα ειναι πολυ πιο σημαντικα για εναν αρχαριο απο το να μαθει κανεις να ζωγραφιζει 3D.Αντε πες οτι ξερεις πως να ζωγραφισεις σωστα ενα 3D model. Εισαι σε θεση να φτιαξεις παιχνιδι ; ΟΧΙ. Edit: pcganster, Ενα σχετικα καινουριο ειναι του Mike Geig.Βεβαια ειναι σε C ( εχει κανει και port σε object oriented c++ ),αλλα χρησιμοποιει απλες λειτουργιες της γλωσσας, εξηγωντας τον κωδικα που γραφει γραμμη γραμμη. Αυτο εδω ειναι : http://fixbyproximit...lopment-course/ Τσεκαρε το. Ειναι πολυ καλο για αρχη
IHateLove Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 @Chris6 γνωρίζεις κάποιο σιτε-tutorial σαν αυτό απλά σε άλλη πλατφόρμα (Pure C(δύσκολο αυτό), Opengl, DirectX) προσωπικά το θεωρώ ανούσιο κάποιος να αρχίζει-ασχολείται με διάφορες βιβλιοθήκες που έχει φτιάξει κάποιος, προτιμώ κατι που είναι γνωστό και το χρησιμοποιεί κόσμος (OpenGL, DirectX)(Python, Java@!, άντε και ΧΝΑ) τα παραπάνω με αφορμή το Allegro. μακριά από No-Name "πλατφόρμες".
ChRis6 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Γιατι τι εχει το allegro ; Ειναι multiplatform, περιεχει οτι χρειαζεσαι για να ξεκινησεις , εχει καλο documentation,μεγαλη κοινοτητα να το υποστηριζει και μαθαινεται ευκολα απο την αποψη οτι αν καποιος τη χρησιμοποιησει, πιο πολυ ωρα παιδευεται με τον δικο του κωδικα παρα με το API της allegro
IHateLove Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 έχουμε μπερδέψει τα μπούτια μας μήπως? ΟΚ, χομπύστες είμαστε, δεν μας ενδιαφέρει αν ένα παιχνίδι πρέπει να φτιαχτεί σε OpenGL ή DirectX, δεν θα το πουλήσουμε κιόλας (βλέπεις παιχνίδια σε Allegro, Python? όλα σε DirectX και OpenGL είναι) απλά λέω να κρατάτε/κρατάμε μια πισινή σε κάθε πλατφόρμα που κυκλοφορεί! το Allegro δεν το γνωρίζω, αυτό που γνωρίζω όμως είναι ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούνται στην αγορά-(even as hobby) και μπορώ να κρίνω κάποια άλλη πλατφόρμα! Anyway, υπάρχει κάποιο Tutorial για OpenGL & C όσων αφορά τα 2D? ψάχνω tutorials σαν το παραπάνω, δηλαδή μην έχει μόνο 1 θέμα "πχ πως να γράψεις κάτι στην οθόνη" και αν γίνεται το Site να είναι απλό-λυτό.
migf1 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2012 @Chris6 γνωρίζεις κάποιο σιτε-tutorial σαν αυτό απλά σε άλλη πλατφόρμα (Pure C(δύσκολο αυτό), Opengl, DirectX) προσωπικά το θεωρώ ανούσιο κάποιος να αρχίζει-ασχολείται με διάφορες βιβλιοθήκες που έχει φτιάξει κάποιος, προτιμώ κατι που είναι γνωστό και το χρησιμοποιεί κόσμος (OpenGL, DirectX)(Python, Java@!, άντε και ΧΝΑ) τα παραπάνω με αφορμή το Allegro. μακριά από No-Name "πλατφόρμες". Όχι και no-name η Allegro!! Από τη δεκαετία του ΄90 υπάρχει και διαρκώς εξελίσσεται (υποστηρίζει και OpenGL και Dx). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα