OROKUSAKI Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Νεο παιχνιδι δρασης απο μια καινυουργια Γαλλικη εταιρια το οποιο διαδραματιζεται το 2084 στο Παρισι και ηρωας ειναι μια γυναικα η οποια μπορει να ελεγχει το μυαλο των εχθρων της! http://www.youtube.com/watch?v=ULQzVRcCu0s&feature=player_embedded θα το εκδωσει η capcom 1
zarzonis Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Σαν το syndicate είναι... Αλλά καλό φαίνεται...
OROKUSAKI Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Αλλο ενα trailer http://www.youtube.com/watch?v=7l_1RyqTnpg&feature=player_embedded
chek2fire Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Μέχρι στιγμής φαίνετε πάρα πολύ καλό με απίστευτα όμοφο κόσμο.
naruto14 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. Επιτέλους βλέπουμε νέα IPs!
>-Nosakos<- Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Φαίνεται πολύ ωραίο..μακάρι να βγει καλό.
Athanasios2104 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Μόνο εμένα παραλίγο να με πιάσει σπαστικό γέλιο; Δηλαδή: - You have to eliminate Officer X. - What, you want me to kill him ?!?!? - No, hack his memory and make him commit suicide. - Aha, ok, np!
Vole Maulder Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Χαχα ναι, αυτό ήταν αστείο. Ετσι όπως αντέδρασε στην πρώτη ατάκα περίμενα η οδηγία να ήταν τελικά να τον αφήσει με αμνησία ή να του αλλάξει ταυτότητα, ξέρω 'γώ.
FarCry Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 1) ειναι remember στον τιτλο 2) αντιγραφη του inception
Vole Maulder Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Η αντιγραφή είναι σκληρή λέξη. Οταν κάτι είναι μεγάλο είναι συνήθως κι επιδραστικό. Ας μη βιαζόμαστε να βαφτίσουμε κάθε τι επηρεασμένο από κάτι "αντιγραφή". Ιδωμεν. ΥΓ. FarCry, αυτή τη στιγμή που ποστάρω τα μηνύματά σου είναι 6.666. \m/
FarCry Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 αντιγραφη της ιδεας το concept δηλαδη With themes reminiscent of Total Recall and Inception, players take on the role of Nilin, a former elite memory hunter with the ability to break into people’s minds and steal, or even alter, their memories. Apparently the authorities, fearful of her knowledge and capabilities, arrest Nilin and wipe her memory clean, so leaving her with no choice but to set out on a mission to recover her identity. http://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/gaming/its-all-in-the-mind-as-capcom-announces-remember-me-8049776.html
Vole Maulder Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Αλλο themes reminiscent, όπως λέει και το άρθρο που παρέθεσες, αυτό λέω. Αντιγραφή της ιδέας θα ήταν αν η τύπισσα έπρεπε να κάνει μια τελευταία αποστολή για να μπορέσει να γυρίσει σπίτι της και κουβαλούσε και το ψυχολογικό βάρος του θανάτου κάποιου αγαπημένου της προσώπου και όλη η ουσία του παιχνιδιού ήταν η ψυχολογική της "ανάρρωση" και η αποδοχή του πραγματικού γεγονότος, και αν η αλλαγή των αναμνήσεων γινόταν με τρόπο παρόμοιο με το Inception, που δε φαίνεται να γίνεται Εξάλλου, πέρα από το Total Recall - στο οποίο είναι πολύ πιο κοντά η ιδέα της ιστορίας του παιχνιδιού - τέτοια themes έχουν εμφανιστεί σε πολλές ταινίες κι άλλα μέσα του pop culture, με το Inception να είναι απλώς το πιο πρόσφατο. Ξαναλέω, όμως, ίδωμεν, επειδή μπορεί όντως να το έχουν αντιγράψει και να είναι προσεκτικοί ώστε να μη φανεί με τη μία. Απλώς, ως νέο IP που κάνει κάτι ενδιαφέρον, προτιμώ να του δώσω το benefit of the doubt.
FarCry Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 There are also glimpses of lead character Nilin's Inception-flavoured Memory Remix trick http://www.oxm.co.uk/44751/remember-me-screenshots-capcoms-devil-may-cry-inception-takes-shape/ This is pretty deep stuff; most game plots don't normally adance past 'PLANT THE C4 AND GET TO DA CHOPPER'. What kind of background reading did you do to ensure Remember Me's polemic held water? We studied the work of several 20th Century philosophers, many of whom put forward the idea a long time ago - before the internet was popularised, even - that as technology advances, capitalist societies are going to move away from being a top-down, vertical government with a few powerful people at the top and the workers at the bottom - you know, the type of arrangement that was shown in an extreme form in George Orwell's book, 1984. And it's no accident we presume that Remember Me is set in 2084, exactly 100 years later... Exactly, we want Remember Me to show what comes after that. And philosophy's instinct is that it'll be a more horizontal kind of social model. Power and influence won't just come from the government - instead the flow of power will become more muggy and unclear, with more poles of control. Remember Me's art design is an eye-catching blend of influences. How difficult is to begin crafting a vision of the future from scratch? Classics such as Blade Runner have cast a long shadow over the last 30 years.. True, but influence looms large over every aspect of a game - from gameplay to art to story telling. There's a saying in French, I don't know if you have it in English - it says 'we are but dwarfs sitting on the shoulder of giants'... http://www.computerandvideogames.com/363439/interviews/remember-me-we-were-told-you-cant-have-a-strong-female-lead-and-be-successful/ 1
Vole Maulder Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Ενδιαφέροντα πράγματα αν δεν είναι hype bs. Για να δούμε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα