Προς το περιεχόμενο

Remember Me


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Νεο παιχνιδι δρασης απο μια καινυουργια Γαλλικη εταιρια το οποιο διαδραματιζεται το 2084 στο Παρισι και ηρωας ειναι μια γυναικα η οποια μπορει να ελεγχει το μυαλο των εχθρων της!

 

http://www.youtube.com/watch?v=ULQzVRcCu0s&feature=player_embedded

 

θα το εκδωσει η capcom

  • Like 1
  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μόνο εμένα παραλίγο να με πιάσει σπαστικό γέλιο; Δηλαδή:

 

- You have to eliminate Officer X.

- What, you want me to kill him ?!?!?

- No, hack his memory and make him commit suicide.

- Aha, ok, np!

 

:D

Δημοσ.

Χαχα ναι, αυτό ήταν αστείο. Ετσι όπως αντέδρασε στην πρώτη ατάκα περίμενα η οδηγία να ήταν τελικά να τον αφήσει με αμνησία ή να του αλλάξει ταυτότητα, ξέρω 'γώ.

Δημοσ.

Η αντιγραφή είναι σκληρή λέξη. Οταν κάτι είναι μεγάλο είναι συνήθως κι επιδραστικό. Ας μη βιαζόμαστε να βαφτίσουμε κάθε τι επηρεασμένο από κάτι "αντιγραφή". Ιδωμεν.

 

ΥΓ. FarCry, αυτή τη στιγμή που ποστάρω τα μηνύματά σου είναι 6.666. \m/

Δημοσ.

αντιγραφη της ιδεας το concept δηλαδη

 

 

 

With themes reminiscent of Total Recall and Inception, players take on the role of Nilin, a former elite memory hunter with the ability to break into people’s minds and steal, or even alter, their memories. Apparently the authorities, fearful of her knowledge and capabilities, arrest Nilin and wipe her memory clean, so leaving her with no choice but to set out on a mission to recover her identity.

 

http://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/gaming/its-all-in-the-mind-as-capcom-announces-remember-me-8049776.html

Δημοσ.

Αλλο themes reminiscent, όπως λέει και το άρθρο που παρέθεσες, αυτό λέω.

Αντιγραφή της ιδέας θα ήταν αν

η τύπισσα έπρεπε να κάνει μια τελευταία αποστολή για να μπορέσει να γυρίσει σπίτι της και κουβαλούσε και το ψυχολογικό βάρος του θανάτου κάποιου αγαπημένου της προσώπου και όλη η ουσία του παιχνιδιού ήταν η ψυχολογική της "ανάρρωση" και η αποδοχή του πραγματικού γεγονότος, και αν η αλλαγή των αναμνήσεων γινόταν με τρόπο παρόμοιο με το Inception, που δε φαίνεται να γίνεται

 

 

Εξάλλου, πέρα από το Total Recall - στο οποίο είναι πολύ πιο κοντά η ιδέα της ιστορίας του παιχνιδιού - τέτοια themes έχουν εμφανιστεί σε πολλές ταινίες κι άλλα μέσα του pop culture, με το Inception να είναι απλώς το πιο πρόσφατο.

 

Ξαναλέω, όμως, ίδωμεν, επειδή μπορεί όντως να το έχουν αντιγράψει και να είναι προσεκτικοί ώστε να μη φανεί με τη μία. Απλώς, ως νέο IP που κάνει κάτι ενδιαφέρον, προτιμώ να του δώσω το benefit of the doubt.

Δημοσ.

There are also glimpses of lead character Nilin's Inception-flavoured Memory Remix trick

 

http://www.oxm.co.uk/44751/remember-me-screenshots-capcoms-devil-may-cry-inception-takes-shape/

 

This is pretty deep stuff; most game plots don't normally adance past 'PLANT THE C4 AND GET TO DA CHOPPER'. What kind of background reading did you do to ensure Remember Me's polemic held water?

 

 

We studied the work of several 20th Century philosophers, many of whom put forward the idea a long time ago - before the internet was popularised, even - that as technology advances, capitalist societies are going to move away from being a top-down, vertical government with a few powerful people at the top and the workers at the bottom - you know, the type of arrangement that was shown in an extreme form in George Orwell's book, 1984.

 

And it's no accident we presume that Remember Me is set in 2084, exactly 100 years later...

 

 

Exactly, we want Remember Me to show what comes after that. And philosophy's instinct is that it'll be a more horizontal kind of social model. Power and influence won't just come from the government - instead the flow of power will become more muggy and unclear, with more poles of control.

 

Remember Me's art design is an eye-catching blend of influences. How difficult is to begin crafting a vision of the future from scratch? Classics such as Blade Runner have cast a long shadow over the last 30 years..

 

 

True, but influence looms large over every aspect of a game - from gameplay to art to story telling. There's a saying in French, I don't know if you have it in English - it says 'we are but dwarfs sitting on the shoulder of giants'...

 

 

http://www.computerandvideogames.com/363439/interviews/remember-me-we-were-told-you-cant-have-a-strong-female-lead-and-be-successful/

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...