Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω ολοκληρώσει ένα Ping Pong 2D στην Unity3D αλλά έχω ένα πρόβλημα.Η μπάλα έχει Material τύπου Bounce ώστε να χοροπηδάει ανάμεσα στα δύο Cubes που έχω ορίσει ως όρια.Αλλά εάν βάλω ταχύτητα 10

οι κινήσεις τις είναι τραγικές ενώ εάν βάλω παραπάνω από 10 αρχίζει να χοροπηδάει ασταμάτητα πάνω κάτω.Κάπου διάβαζα ότι προσθέσω ένα Force περίπου στα 3000 και βάλω και μία Reset Function (*,0,0)

θα λυθεί το πρόβλημα.Το θέμα είναι εάν θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει σε αυτό γιατί σήμερα δοκίμασα πρώτη φορά την Unity3D και την Javascript.

 

O κώδικας της μπάλας

 

 

 

 

var cSpeed:float= 10.0;

var sFactor:float= 10.0;

static var playerScore:int=0;

static var enemyScore:int=0;

function Start ()

{

rigidbody.AddForce(10,0,0);

}

 

function Update ()

{

var cvet = rigidbody.velocity;

var tvet = cvet.normalized*cSpeed;

rigidbody.velocity=Vector3.Lerp(cvet,tvet,Time.deltaTime*sFactor);

 

 

 

if(transform.position.x>23)

{

playerScore++;

transform.position.y=0;

transform.position.x=0;

}

if(transform.position.x<-23)

{

enemyScore++;

transform.position.y=0;

transform.position.x=0;

}

 

}

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...