Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με Viber σε Vodafone


Heatspreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα.

Τον τελευταιο καιρο, αντιμετωπιζω ενα πολυ σοβαρο προβλημα με το Viber. Απο τοτε που πηρα το iPhone, δεν ειχα ποτε παρομοιο προβλημα.

Παντα στο iPhone εχω συνδεση συμβολαιου Vodafone, εδω και 18 μηνες σχεδον.

 

Το προβλημα μου ειναι, οτι ξαφνικα μια μερα δεν μπορει να συνδεθει το Viber απο το Internet του παροχεα μου, δηλαδη της Vodafone. Απο WiFi δουλευει μια χαρα.

Εχω δοκιμασει να το βγαλω και να ξαναβαλω το Viber, με νεο κωδικο, να κανω Reset τα Settings του, αλλα τιποτα.

 

Το προβλημα ειναι πολυ σοβαρο, καθως με αυτο επικοινωνω. Εχω καταχρεωθει με τα SMS και δεν μπορουν να με βρουν ανθρωποι που μιλαμε μονο μεσω Viber.

 

Γνωριζει καποιος τι μπορει να συμβαινει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Eχει παρατηρηθει το ιδιο και σε καποιες android συσκευες με Vodafone (κυριως, αλλα οχι μονο). Δεν εχει διαπιστωθει (ακομα) αν ειναι προβλημα της εφαρμογης ή του παροχου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις πηρα τηλεφωνο τη Vodafone. Με ενημερωσαν οτι ειναι θεμα πακετου που εχω. Ειχα το Unlimited 45 και το γυρισα σε Unlimited 25. Καποιοι μου ειχαν πει οτι το μπλοκαρει η Vodafone, αλλα δεν το πιστευα. Και ομως... Στα μικρα πακετα δεν εχεις υπηρεσιες Voip.

Τους ενημερωσα οτι δεν θα πληρωσω οποιοδηποτε αλλο παγιο/λογαριασμο μου ερθει αν δεν μου ανοιξουν την υπηρεσια και τους τονισα να το καταγραψουν, οπως και εκαναν.

Ειναι αλητεια. Ντροπη και αισχος! Τιποτα αλλο.

Πληρωνω πανω απο 60€ λογαριασμους μαζι με το 1GB στο iPad και τετοιες πολιτικες δεν τις σηκωνω.

Και παλι ντροπη τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Heatspreader παρακαλω κρατα μας ενημερους για το θεμα καθως εχει ενδιαφερον να μαθουμε ποσο απολυτοι ειναι τελικα σε αυτο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα' date=' θα το κανω.

 

Ειναι πολυ σοβαρο το θεμα και ελπιζω να το διορθωσουν.[/quote']

 

οντως μας ενδιαφερει ολους νομιζω η συνεχεια..

 

γνωριζει κανεις τι γινεται με τα καρτοκινητα με αυτο το θεμα;

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εξέλιξη τους θέματος είναι παρακάτω. Την επιστολή αυτή την έστειλα πριν λίγο στη Vodafone και περιγράφει το τι έχει συμβεί, αλλά και την εξέλιξη του θέματος.

 

Αξιότιμε κύριε/κυρία, Είμαι πελάτης συμβολαίου στην εταιρία σας. Η συνεργασία μας άρχισε στις 22 Φεβρουαρίου 2011 με δεκαοχτώ (18) μήνες δέσμευση. Με το συμβόλαιο που έκανα μου δόθηκε επιδότηση για την αγορά συσκευής και συγκεκριμένα του κινητού τηλεφώνου iPhone 4 16GB. Το συμβόλαιο έγινε με το πρόγραμμα Vodafone Unlimited 45 και αν δεν κάνω λάθος το ποσό που πλήρωσα για τη συσκευή ήταν 420€. Το κόστος της συσκευής από τα καταστήματά σας, χωρίς συμβόλαιο, ήταν στα 680€. Με λίγα λόγια, μου έγινε διευκόλυνση η οποία ανέρχεται στα 260€. Είμαι επίσης συνδρομητής σας σε Mobile Internet για iPad με 1GB/μήνα με έκπτωση 50%, κάτι που μεταφράζεται σε 10€/μήνα.

 

Πριν από ένα μήνα περίπου, άλλαξα το πρόγραμμα του συμβολαίου μου, από Vodafone Unlimited 45, σε Vodafone Unlimited 25. Από τότε που έγινε η αλλαγή του προγράμματος μου, παρατήρησα πως είναι αδύνατη η πραγματοποίηση κλήσεων και αποστολή μηνυμάτων, μέσω του γνωστού προγράμματος Viber, όταν βρίσκομαι εκτός δικτύου WiFi. Για τη λύση του προβλήματος, δοκίμασα να απεγκαταστήσω το πρόγραμμα, να το εγκαταστήσω ξανά, να κάνω Reset τα Settings του, να κάνω Restore το iPhone και set as new και να εγκαταστήσω εκ νέου την εφαρμογή. Δυστυχώς όμως, το πρόβλημα παρέμεινε. Διάβασα τις οδηγίες του προγράμματος Viber και είδα πως υπάρχει αναφορά πως ο παροχέας, μπορεί να μπλοκάρει την υπηρεσία. Δεν πίστεψα ότι μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο, μιας και τόσους μήνες, χρησιμοποιούσα την υπηρεσία απροβλημάτιστα. Έψαξα σε Forums, κάνοντας σχετική ερώτηση και πληροφορήθηκα ότι η Vodafone στα προγράμματα συμβολαίου κάτω των 40€, μπλοκάρει τις υπηρεσίες VoIP και κατ’ επέκταση προγράμματα όπως το Viber. Για άλλη μία φορά δεν το πίστεψα μιας και όταν έγινε η αλλαγή του προγράμματος από Vodafone Unlimited 45, σε Vodofone Unlimited 25, δεν ενημερώθηκα από τον υπάλληλο σας, γι’ αυτόν τον περιορισμό. Για να ξεκαθαριστεί τον τοπίο λοιπόν, κάλεσα την εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone, περιέγραψα το πρόβλημα και με σύνδεσαν με το τεχνικό τμήμα του iPhone. Εκεί ενημερώθηκα, πως πράγματι στα “μικρά” προγράμματα όπως αυτό του Vodafone Unlimited 25, είναι μπλοκαρισμένες οι υπηρεσίες VoIP και γι’ αυτό δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή Viber. Ενημέρωσα τον υπάλληλο σας, πως δεν πρόκειται να πληρώσω οποιονδήποτε λογαριασμό από εδώ και στο εξής μιας και αυτή η πολιτική της εταιρίας, κατά την άποψη μου θυμίζει περισσότερο σαμποτάζ. Ο αριθμός του αιτήματος μου, είναι 2QL9FPR.

 

Όπως ανέφερα και παραπάνω, είμαι συνδρομητής Mobile Internet για iPad 1GB/μήνα. Με λίγα λόγια, τα 100MB Internet που προσφέρει το Vodafone Unlimited 25, δεν είναι τόσο για πλοήγηση στο Internet, αλλά περισσότερο για χρήση προγραμμάτων, όπως του Viber και κάποιων Social Networks ενδεχομένως. Όπως προκύπτει τα 100MB internet, χάνουν τη χρησιμότητα τους ως ένα βαθμό, βάση της χρήσης που θέλω να κάνω και αν θέλετε βάση της χρήσης που έκανα όλους αυτούς του μήνες με το Vodafone Unlimited 45, όπου υπήρχε η υπηρεσία VoIP.

 

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας υπογραμμίσω, πως ο ανταγωνισμός που ακούει στο όνομα Cosmote, ακόμα και στο Unlimited 25, έχει ανοιχτή την υπηρεσία VoIP ή αλλιώς επιτρέπει τη χρήση προγραμμάτων όπως το Viber. Λίγες ημέρες μετά το αίτημα μου για το VoIP με αριθμό 2QL9FPR, έκανα αίτηση φορητότητας αριθμού, στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας Cosmote και σήμερα 10 Ιουλιου 2012, είχα τηλεφώνημα από την εταιρία σας, για προσφορά μεγάλου πακέτου, όπου εκ των πραγμάτων περιλαμβάνεται το VoIP, αλλά η διευκόλυνση που μου προτάθηκε ήταν πως θα πλήρωνα κάτω από 40€ το μήνα. Η προσφορά δεν ήταν κακή, αλλά το ζητούμενο δεν είναι αυτό, όπως ενημέρωσα τον υπάλληλο σας. Το θέμα κατά τη γνώμη μου είναι ηθικό και όχι οικονομικό και έτσι δεν δέχτηκα την προσφορά.

 

Η υπάλληλος σας, με ενημέρωσε επίσης πως αν διακόψω το συμβόλαιο μου πριν τη λήξη του, η οποία είναι στις 22 Αυγούστου 2012, θα πληρώσω το ποσό των 45€ (Μπορεί να είναι και παραπάνω, αλλά από τη στιγμή που δεν έγινε γραπτή η αναφορά, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος). Θα ήθελα να ρωτήσω, από που προκύπτει αυτό το ποσό, αφού σύμφωνα με τους δικούς μου υπολογισμούς η διευκόλυνση που μου έγινε για την επιδότηση της συσκευής ήταν γύρω στα 260€. Αυτά τα 260€, αφορούν 18 μήνες δέσμευση στην εταιρία σας, δηλαδή για κάθε μήνα 14,40€. Μαζί με τον μήνα που τρέχει (υπολογίζω και αυτόν δηλαδή), φεύγω από το συμβόλαιο δύο (2) μήνες πριν τη λήξη του, δηλαδή κανονικά θα έπρεπε να πληρώσω 28.80€. Οι υπολογισμοί είναι με δεδομένο πως η δέσμευση γίνεται στην ουσία με την επιδότηση της συσκευής. Επειδή υπάρχει η περίπτωση να κάνω κάποιο λάθος, θα ήθελα να σας παρακαλέσω να με διορθώσετε.

 

Λίγες ώρες αργότερα μου τηλεφώνησε από την εταιρία σας, ο εξαιρετικά εξυπηρετικός και ευγενικός κύριος Πίττος Ιωάννης, όπου με ενημέρωσε πως κατ’ εξαίρεση, θα ενεργοποιήσει το VoIP, έστω και στο πρόγραμμα που είμαι (Vodafone Unlimited 25). Δεν θεωρώ καθόλου σωστό σε μικρά προγράμματα συμβολαίου να μην μπορεί ο πελάτης να χρησιμοποιήσει προγράμματα όπως το Viber που κάνουν χρήση VoIP. Από καλή πίστη ωστόσο δεν θα πω πως αυτή η πολιτική της εταιρίας σας έχει σκοπό να χρεώσει έμμεσα τον πελάτη με παραπάνω SMS ή παραπάνω χρόνο ομιλίας από αυτά που ορίζει το πρόγραμμα συμβολαίου του, αφού είναι αδύνατη η χρήση προγραμμάτων που χρησιμοποιούν το Internet για επικοινωνία, οπότε θα δεχτώ την κίνηση της εταιρίας σας, για ενεργοποίηση τους VoIP στο πρόγραμμα που είμαι και θα συνεχίσω να είμαι συνεπής στις οικονομικές μου υποχρεώσεις για όσο κρατήσει η συνεργασία μας. Όπως προκύπτει, το αίτημα μου για τη μεταφορά του αριθμού μου στην εταιρία Cosmote, δεν θα προχωρήσει προς το παρόν. Να συμπληρώσω επίσης, πως όπως ανέφερα σε γνωστά Forums την απαράδεκτη κατά τη γνώμη μου πολιτική της φραγής του VoIP στα χαμηλά προγράμματα, θα ενημερώσω και για την ευγενική κίνηση σας, για άρση της φραγής του VoIP, έστω και κατ’ εξαίρεση στο δικό μου πρόγραμμα.

 

Για την ανανέωση του συμβολαίου μου στην εταιρία σας, θα επικοινωνήσουμε σύντομα, κουβεντιάζοντας κάποιες προσφορές που αφορούν επιδότηση συσκευής ή έκπτωση παγίου.

 

Με εκτίμηση,

Λαφαζάνος Νικόλαος

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ενημερωσω οτι ολα λειτουργουν μια χαρα με το Viber, απο την ημερα που με ενημερωσαν οτι μου το ξεμπλοκαραν.

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα στέλνω και εγώ και περνάω από κατάστημα για καταγγελία της σύμβασης για μονομερή αλλαγή συμβολαίου ή για περιορισμό υπηρεσίας που πληρώνω... :mad:

Στο συμβόλαιο δεν αναφέρεται ΠΟΥΘΕΝΑ περιορισμός της υπηρεσίας internet (VoIP). Ούτε στους όρους στο internet (προγράμματος/πολιτικής ορθής χρήσης).

 

Πήρα τηλέφωνο εξυπηρέτηση πελατών και δεν έβγαλα άκρη :

Στο τμήμα ίντερνετ, που μου επιβεβαίωσε ότι το μπλοκάρουν σε συμβόλαια χαμηλότερα των 50€ και με παρέπεμψε στο τμήμα συμβολαίων. Εκεί μάλλον δεν καταλάβαιναν τι ζητούσα και με συνέδεσαν ξεκάρφωτα πίσω στην τεχνική υποστήριξη του ιντερνετ. Άντε πάλι να εξηγώ, πήρα απαντήσεις του στυλ "είναι πολιτική της εταιρίας", "κάπου πρέπει να το λέει στο συμβόλαιο", "ίσως θα μπορούσα να στείλω αίτημα να σας το ενεργοποιήσουν κατ' εξαίρεση" και άλλες εξυπνάδες.

Επειδή επέμενε ότι πάντα έτσι ήταν και δεν άλλαξε τελευταία, του ζήτησα να μου δείξει πού είναι ανακοινωμένος ο όρος και δεν μπορούσε.

 

Ευχαριστώ τον φίλο Heatspreader γιατί δεν το είχα παρατηρήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειχες παρατηρησει οτι δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις το Viber;

 

Οσο για τους ορους του συμβολαιου εισαι σιγουρος οτι δεν αναφερει καπου για VoIP;

 

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή 99% χρησιμοποιώ το Viber μέσω wifi, δεν παρατήρησα ότι βάλανε κόφτη στo VoIP μέσω 3G. Παλιότερα (=πριν μήνες) που το είχα δοκιμάσει μέσω 3G, έγινε κανονικά η κλήση. Τώρα που το δοκίμασα μου πετάει μήνυμα το viber ότι η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη.

 

Τους όρους του συμβολαίου τους ξεσκόνισα, και τους γραπτούς και τους online. Δεν υπάρχει καμμία αναφορά σε VoIP ή κάτι σχετικό με ελληνική ορολογία (τηλεφωνία μέσω διαδικτύου / φωνή επί διαδικτυακού πρωτοκόλλου και λοιπά άκυρα).

Το συμβόλαιό μας παρέχει internet, μέρος του οποίου είναι και το VoIP. Εφόσον δεν αναφέρεται ρητά ότι υπηρεσίες VoIP δεν παρέχονται στο συμβόλαιο, είναι και παράνομο να το κόβουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κυριος Πιττος Ιωαννης με ενημερωσε, πως το οτι ενδεχομενως να δουλευε το Viber και αλλα παρομοια προγραμματα καποτε, ενω καποιος ηταν σε προγραμμα χωρις VoIP ή καλυτερα με μπλοκαρισμενο το VoIP λογω χαμηλου κατα αυτους προγραμματος συμβολαιου, επειδη αυτα τα προγραμματα παρεκαμπταν με καποιον τροπο αυτην τη δικλειδα ασφαλειας του δικτυου. Πριν ενα μηνα περιπου οπως ενημερωθηκα, εγινε αναβαθμιση στους Servers της Vodafone, οποτε πλεον τα προγραμματα οπως το Viber, δεν μπορουν να παρακαμψουν την ασφαλεια του δικτυου. Με λιγα λογια θα μπορουσαμε να πουμε πως εκλεισε αυτη η τρυπα ασφαλειας στους Servers της Vodafone.

 

Το σιγουρο ειναι πως αν εχεις προγραμμα συμβολαιου στο κινητο σου, κατω των 40€ δεν εχεις VoIP. Αρα δεν εχεις Viber, κλπ.

 

Επισης στα προγραμματα συμβολαιου Mobile Internet (για iPad,κλπ) κατω των 10GB, παλι δεν υπαρχει VoIP.

 

Αυτα. :)

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κάθε κύριος μπορεί να λέει ό,τι άσχετα του κατεβαίνουν στο κεφάλι προσπαθώντας να δικαιολογηθεί, αυτή είναι η δουλειά του.

Ποιά δικλείδα ασφαλείας παρέκαμπταν και με ποιόν τρόπο;

 

Το Skype ας πούμε γιατί το κόβουν και δεν μπορεί να συνδεθεί μέσω 3G; Θα τους τρυπήσει το σύστημα το πιο γνωστό πρόγραμμα βιντεοκλήσεων; Ξέρουν πώς λειτουργεί το VoIP;

Προφανώς και παραπληροφορούν σκόπιμα γιατί δεν θέλουν να χάνουν €€€ από τις κλήσεις μέσω internet. Ξεφτίλα απλά.

 

Και φυσικά δεν απευθύνομαι σε σένα φίλε που έφερες το θέμα στην επιφάνεια, αλλά απαντώ στις ανακρίβειες της vodafone για κάποιον άλλο που διαβάζει το θέμα και πιθανόν να έχει το ίδιο πρόβλημα.

 

Ψάχνοντας λίγο περισσότερο βρήκα αυτό : http://carpenoctum.gr/articles/h-vodafone-blockarei-tis-kliseis-mesw-viber/ που έχει και ένα μινι-ιστορικό. Μάλιστα αναφέρει ότι στους όρους παλιότερα επιτρεπόταν ρητώς το VoIP.

Το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της εταιρίας μας επιτρέπει τη δυνατότητα πρόσβασης σε υπηρεσίες φωνής μέσω πακέτων δεδομένων (mobile VoIP) ανεξαρτήτως εξοπλισμού πρόσβασης (συσκευή κινητής τηλεφωνίας ή κάρτα δεδομένων υπολογιστή), εφαρμογής VoIP client και παρόχου τέτοιων υπηρεσιών.

Τώρα φαίνεται να το έχουν αφαιρέσει αυτό αλλά δεν αναφέρεται πουθενά ότι δεν προσφέρεται (και αν το αναφέρουν κάποια στιγμή, θα έχει γίνει μονομερής αλλαγή της σύμβασης, που δίνει το δικαίωμα στον πελάτη να την καταγγείλει, όπως είχε γίνει παλιότερα με την cosmote και παρόμοιο θέμα αν θυμάμαι καλά).

 

Στο άρθρο αναφέρει ότι κάτι παρόμοιο έγινε πριν μήνες και στη vodafone ιρλανδίας, αλλά μετά από ομαδικό κράξιμο, επανέφεραν την υπηρεσία. Ας δουν μαζικές αιτήσεις για φορητότητα και εδώ, και βλέπουμε μετά πώς θα κλείσει η "τρύπα ασφαλείας" της voda...

 

Επίσης, δε γουστάρω το στυλάκι "μπορούμε να κάνουμε αίτηση να σας ενεργοποιηθεί η υπηρεσία κατ' εξαίρεση" σαν να μου κάνουν χάρη για κάτι που πληρώνω και το κόβουν με το έτσι θέλω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...