chek2fire Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2014 Ο δεύτερος χάρτης πάντως παιδιά στην ουσία είναι ο τρίτος καθώς πρέπει αρχικά να περάσεις στην καλύβα της μάγισας και από εκεί στα χιόνια αν θυμάμαι καλα 'και μετά να ολοκληρώσεις την περιοχή του δεύτερου χάρτη
Mpiftekis Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Εν τω μεταξύ, το crafting system είναι για τον πέο ή εμένα μου φαίνεται; Θέλω ο άνθρωπος να φτιάξω ένα ποτάκι ή κανά arrowhead και πρέπει να κάνω scroll πάνω κάτω το inventory για να βρω τα συστατικά. Θα μου πεις βάλ'τα όλα σε μια τσάντα αλλά αυτό δεν είναι λύση :@ 1
TheELF Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Θέμα Inventory είναι,αλλά ναι είναι αρκετό πρήξιμο στο crafting,βοηθάει λίγο ότι μπορείς να επιλέξεις της κατηγορίες τον αντικειμένων που έχεις.
panther_512 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Είναι πρήξιμο μεγάλο. Έπρεπε ότι συνταγή ξέρεις να βγαίνει σε drop down list και να κάνει αυτόματα την επιλογή των αντικειμένων, όπως στο Skyrim. Αν τώρα εσύ χειροκίνητα επέλεγες αντικείμενα και ανακάλυπτες προϊόντα που δεν είχες διαβάσει, τότε επιβραβεύεσαι με την εισαγωγή της νέας συνταγής στην λίστα. Απλά πράγματα τα οποία δεν θέλουν σελίδες και σελίδες κώδικα για να υλοποιηθούν....
Daredevil Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 88 ώρες και τερματισμός, ωραίο παιχνιδάκι 1
chek2fire Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 To crafting είναι όντος για το μπέος. Δεν έχω ξαναδεί ποιο κουνφούζιο σύστημα σε game του είδους. Απλά μην ασχολείστε και αγοράστε ότι χρειάζεστε.
panther_512 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2014 Έχω 100 ώρες στο παιχνίδι και πλησιάζω αισίως προς το τέλος του. Το παιχνίδι αν και open world σε γενικές γραμμές, δεν έχει τις ανάλογες πρόνοιες στους διαλόγους, τις συμπεριφορές των NPCs και τα quests. Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στον δεύτερο χάρτη, όπου έχεις τη δυνατότητα να λοξοδρομήσεις πάρα πολύ, με αποτέλεσμα να νιώθεις ότι πήρες ένα βιβλίο και διαβάζεις τα κεφάλαια ανακατωμένα. Δεν γίνεται 20 ώρες αφού έχω βγάλει όλο το κεφάλαιο του χιονισμένου βασιλείου, να φτάνω σε χωριό που να μου δίνει hints για κάποιο "Χιονισμένο βασίλειο". Ή να έχω ξεπαστρέψει δεκάδες goblins στο μονοπάτι μου και στο τέλος να βλέπω ότι μπήκα στην περιοχή ανάποδα και αν είχα μπεί κανονικά, υπήρχε επιλογή να μήν σκοτώσω κανένα. Ο δεύτερος χάρτης είναι φτιαγμένος για να τον εξερευνήσεις με τη φορά του ρολογιού. Αν πάς ανάποδα χάνεις αρκετές φάσεις. Το παιχνίδι έχει πολύ solid βάση, είμαι σίγουρος ότι μερακλήδες μπορούν να φτιάξουν αριστουργήματα στην υφιστάμενη μηχανή. Το παρών παιχνίδι όμως πάσχει αρκετά και κάνω προσπάθεια να το τερματίσω για να μήν πάει τζάμπα ο χρόνος που σπατάλησα εως τώρα. 2
christos_0b Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Έχω 100 ώρες στο παιχνίδι και πλησιάζω αισίως προς το τέλος του. Το παιχνίδι αν και open world σε γενικές γραμμές, δεν έχει τις ανάλογες πρόνοιες στους διαλόγους, τις συμπεριφορές των NPCs και τα quests. Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στον δεύτερο χάρτη, όπου έχεις τη δυνατότητα να λοξοδρομήσεις πάρα πολύ, με αποτέλεσμα να νιώθεις ότι πήρες ένα βιβλίο και διαβάζεις τα κεφάλαια ανακατωμένα. Δεν γίνεται 20 ώρες αφού έχω βγάλει όλο το κεφάλαιο του χιονισμένου βασιλείου, να φτάνω σε χωριό που να μου δίνει hints για κάποιο "Χιονισμένο βασίλειο". Ή να έχω ξεπαστρέψει δεκάδες goblins στο μονοπάτι μου και στο τέλος να βλέπω ότι μπήκα στην περιοχή ανάποδα και αν είχα μπεί κανονικά, υπήρχε επιλογή να μήν σκοτώσω κανένα. Ο δεύτερος χάρτης είναι φτιαγμένος για να τον εξερευνήσεις με τη φορά του ρολογιού. Αν πάς ανάποδα χάνεις αρκετές φάσεις. Το παιχνίδι έχει πολύ solid βάση, είμαι σίγουρος ότι μερακλήδες μπορούν να φτιάξουν αριστουργήματα στην υφιστάμενη μηχανή. Το παρών παιχνίδι όμως πάσχει αρκετά και κάνω προσπάθεια να το τερματίσω για να μήν πάει τζάμπα ο χρόνος που σπατάλησα εως τώρα. Επαθα ακριβως το ιδιο , δεν ειναι open world ουσιαστικα το παιχνιδι και το καταλαβα αρκετα αργα , πολεμαγα τα twins by fire σαν χαζος με 2 lvl διαφορα και μου βγαζαν την ψυχη , παω μετα στους σκελετους και του εριχνα 2χιτους. Μπαινω 2ο χαρτη , τρωω τα τρολλς κλπ. , μπαινω καλυβα / χιονια και τους ξεπαστρευα για πλακα , γενικα ειναι στην ουσια γραμμικη η εξελιξη/ιστορια και την εχουν κανει να φενεται ψευτο-open world , μουφα crafting system , πολυ γενικο στορυ , παρα πολυ καλο αλλα και παλι περιορισμενο combat system με 6-7 βασικους συνδιασμους και τιποτα παραπανω. Γενικα το hype που υπηρχε ηταν υπερβολικο και υπερβαινει την πραγματικη αξια , εγω περιμενα ενα συγχρονο NWN2 με γαματο combat system και ατελειωτους συνδιασμους / interactions. Tο 9/10 που του δινουν τα reviews πιστευω ειναι επειδη κυκλοφορει πολυ σαβουρα τελευταια και το DOA ξεχωριζει αρκετα. Αν εξαιρεσεις τον αρχικο ενθουσιασμο , ενα 7.5/10 πιστευω θα ηταν ποιο λογικο. 1
Prospector8 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Μπα επάξιο το 9αρακι,κατα την γνωμη μου, πραγματικά το μονο που με εχει χαλασει ηταν αυτες οι ασαφανιες που υπήρχαν με τους χαρτες, quest κτλπα γιαυτο και εχασε τον 1 ποντο Αν δεν ειχε αυτο το παιχνιδι full interactions, τοτε ποιο αλλο παιχνίδι ιδιας κατηγορίας εχει?!?! Καθόλου μα καθόλου overrated για μενα.
Tmark Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Μπα επάξιο το 9αρακι,κατα την γνωμη μου, πραγματικά το μονο που με εχει χαλασει ηταν αυτες οι ασαφανιες που υπήρχαν με τους χαρτες, quest κτλπα γιαυτο και εχασε τον 1 ποντο Αν δεν ειχε αυτο το παιχνιδι full interactions, τοτε ποιο αλλο παιχνίδι ιδιας κατηγορίας εχει?!?! Καθόλου μα καθόλου overrated για μενα. Παίξε τώρα και το Divine Divinity και έλα μετά να ξαναβάλεις βαθμολογία στο Original Sin.
Prospector8 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Ωχ πολυ καλη βαθμολογία εχει!! Καλο?? Μην με σκαλωνεις τωρα..
Tobajara Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Παίξε τώρα και το Divine Divinity και έλα μετά να ξαναβάλεις βαθμολογία στο Original Sin. To Divine Divinity ήταν όντως open world και πραγματικά αχανές, το Original Sin δεν προσποιήθηκε ποτέ ότι ήταν. Απλά έχει μεγάλες περιοχές. Όποιος το παίξει να πάρει νερό και ξηρά τροφή για μήνες, να αποχαιρετήσει τους δικούς του και να εξοπλιστεί καλά. Πιστεύω ποτέ κανείς δεν έμαθε πόσο περιεχόμενο είχε αυτό το παιχνίδι, χώρια τα κρυφά quests και και και...Και παιχνιδάρα ασφαλώς, δε θυμάμαι γραμμή από το σενάριο (θυμάμαι μόνο πως ο τερματισμός ήταν θεόχαζος) αλλά τα quests, η περιπλάνηση, το character building,ΤΑ ΠΑΝΤΑ ήταν για χάσιμο. Πρώτο παιχνίδι που αν έμπαινες και σήκωνες αντικείμενα μπροστά από κόσμο σε λέγανε κλέφτη και σου επιτίθονταν. Και εγώ πιστεύω πως το 9 είναι δίκαιο, μόνο πραγματικό μειονέκτημα (που δε με πείραξε γιατί γενικά τα σενάρια της Larian τα βρίσκω πολύ ευχάριστα) είναι το σενάριο και το σχετικά χύμα crafting. Από εκεί και πέρα ε, όταν βλέπεις εχθρούς 2 lvl πάνω από σένα που σε δέρνουν δεν πας
Tmark Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Ωχ πολυ καλη βαθμολογία εχει!! Καλο?? Μην με σκαλωνεις τωρα.. Δεν νοείται rpg fan να μην έχει παίξει έστω μια φορά το Divine Divinity. 2
Prospector8 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Θα ηθελα να ζητήσω δημόσια συγνώμη, και επρόκειτο να παιχτεί το συντομότερον δυνατόν!! 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα