Προς το περιεχόμενο

Divinity: Original Sin


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο δεύτερος χάρτης πάντως παιδιά στην ουσία είναι ο τρίτος καθώς πρέπει αρχικά να περάσεις στην καλύβα της μάγισας και από εκεί στα χιόνια αν θυμάμαι καλα 'και μετά να ολοκληρώσεις την περιοχή του δεύτερου χάρτη

  • Απαντ. 447
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εν τω μεταξύ, το crafting system είναι για τον πέο ή εμένα μου φαίνεται;

 

Θέλω ο άνθρωπος να φτιάξω ένα ποτάκι ή κανά arrowhead και πρέπει να κάνω scroll πάνω κάτω το inventory για να βρω τα συστατικά. Θα μου πεις βάλ'τα όλα σε μια τσάντα αλλά αυτό δεν είναι λύση :@

  • Like 1
Δημοσ.

Θέμα Inventory είναι,αλλά ναι είναι αρκετό πρήξιμο στο crafting,βοηθάει λίγο ότι μπορείς να επιλέξεις της κατηγορίες τον αντικειμένων που έχεις.

Δημοσ.

Είναι πρήξιμο μεγάλο. Έπρεπε ότι συνταγή ξέρεις να βγαίνει σε drop down list και να κάνει αυτόματα την επιλογή των αντικειμένων, όπως στο Skyrim.

 

Αν τώρα εσύ χειροκίνητα επέλεγες αντικείμενα και ανακάλυπτες προϊόντα που δεν είχες διαβάσει, τότε επιβραβεύεσαι με την εισαγωγή της νέας συνταγής στην λίστα.

 

Απλά πράγματα τα οποία δεν θέλουν σελίδες και σελίδες κώδικα για να υλοποιηθούν....

Δημοσ.

To crafting είναι όντος για το μπέος. Δεν έχω ξαναδεί ποιο κουνφούζιο σύστημα σε game του είδους. Απλά μην ασχολείστε και αγοράστε ότι χρειάζεστε.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Έχω 100 ώρες στο παιχνίδι και πλησιάζω αισίως προς το τέλος του.

 

Το παιχνίδι αν και open world σε γενικές γραμμές, δεν έχει τις ανάλογες πρόνοιες στους διαλόγους, τις συμπεριφορές των NPCs και τα quests.

 

Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στον δεύτερο χάρτη, όπου έχεις τη δυνατότητα να λοξοδρομήσεις πάρα πολύ, με αποτέλεσμα να νιώθεις ότι πήρες ένα βιβλίο και διαβάζεις τα κεφάλαια ανακατωμένα. Δεν γίνεται 20 ώρες αφού έχω βγάλει όλο το κεφάλαιο του χιονισμένου βασιλείου, να φτάνω σε χωριό που να μου δίνει hints για κάποιο "Χιονισμένο βασίλειο".

 

Ή να έχω ξεπαστρέψει δεκάδες goblins στο μονοπάτι μου και στο τέλος να βλέπω ότι μπήκα στην περιοχή ανάποδα και αν είχα μπεί κανονικά, υπήρχε επιλογή να μήν σκοτώσω κανένα.

 

Ο δεύτερος χάρτης είναι φτιαγμένος για να τον εξερευνήσεις με τη φορά του ρολογιού. Αν πάς ανάποδα χάνεις αρκετές φάσεις.

 

Το παιχνίδι έχει πολύ solid βάση, είμαι σίγουρος ότι μερακλήδες μπορούν να φτιάξουν αριστουργήματα στην υφιστάμενη μηχανή.

 

Το παρών παιχνίδι όμως πάσχει αρκετά και κάνω προσπάθεια να το τερματίσω για να μήν πάει τζάμπα ο χρόνος που σπατάλησα εως τώρα.

  • Like 2
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Έχω 100 ώρες στο παιχνίδι και πλησιάζω αισίως προς το τέλος του.

 

Το παιχνίδι αν και open world σε γενικές γραμμές, δεν έχει τις ανάλογες πρόνοιες στους διαλόγους, τις συμπεριφορές των NPCs και τα quests.

 

Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στον δεύτερο χάρτη, όπου έχεις τη δυνατότητα να λοξοδρομήσεις πάρα πολύ, με αποτέλεσμα να νιώθεις ότι πήρες ένα βιβλίο και διαβάζεις τα κεφάλαια ανακατωμένα. Δεν γίνεται 20 ώρες αφού έχω βγάλει όλο το κεφάλαιο του χιονισμένου βασιλείου, να φτάνω σε χωριό που να μου δίνει hints για κάποιο "Χιονισμένο βασίλειο".

 

Ή να έχω ξεπαστρέψει δεκάδες goblins στο μονοπάτι μου και στο τέλος να βλέπω ότι μπήκα στην περιοχή ανάποδα και αν είχα μπεί κανονικά, υπήρχε επιλογή να μήν σκοτώσω κανένα.

 

Ο δεύτερος χάρτης είναι φτιαγμένος για να τον εξερευνήσεις με τη φορά του ρολογιού. Αν πάς ανάποδα χάνεις αρκετές φάσεις.

 

Το παιχνίδι έχει πολύ solid βάση, είμαι σίγουρος ότι μερακλήδες μπορούν να φτιάξουν αριστουργήματα στην υφιστάμενη μηχανή.

 

Το παρών παιχνίδι όμως πάσχει αρκετά και κάνω προσπάθεια να το τερματίσω για να μήν πάει τζάμπα ο χρόνος που σπατάλησα εως τώρα.

 

Επαθα ακριβως το ιδιο ,

 

δεν ειναι open world  ουσιαστικα το παιχνιδι και το καταλαβα αρκετα αργα , πολεμαγα τα twins by fire  σαν χαζος με 2 lvl διαφορα και μου βγαζαν την ψυχη , παω μετα στους σκελετους και του εριχνα 2χιτους.

 

Μπαινω 2ο χαρτη , τρωω τα τρολλς κλπ. , μπαινω καλυβα / χιονια και τους ξεπαστρευα για πλακα , γενικα ειναι στην ουσια γραμμικη η εξελιξη/ιστορια και την εχουν κανει να φενεται ψευτο-open world , μουφα crafting system , πολυ γενικο στορυ , παρα πολυ καλο αλλα και παλι περιορισμενο combat system με 6-7 βασικους συνδιασμους και τιποτα παραπανω.

 

 

 

Γενικα το hype που υπηρχε ηταν υπερβολικο και υπερβαινει την πραγματικη αξια , εγω περιμενα ενα συγχρονο NWN2 με γαματο combat system και ατελειωτους συνδιασμους / interactions.

Tο 9/10 που του δινουν τα reviews πιστευω ειναι επειδη κυκλοφορει πολυ σαβουρα τελευταια και το DOA ξεχωριζει αρκετα.

Αν εξαιρεσεις τον αρχικο ενθουσιασμο , ενα 7.5/10 πιστευω θα ηταν ποιο λογικο.

  • Like 1
Δημοσ.

Μπα επάξιο το 9αρακι,κατα την γνωμη μου, πραγματικά το μονο που με εχει χαλασει ηταν αυτες οι ασαφανιες που υπήρχαν με τους χαρτες, quest κτλπα γιαυτο και εχασε τον 1 ποντο :P

Αν δεν ειχε αυτο το παιχνιδι full interactions, τοτε ποιο αλλο παιχνίδι ιδιας κατηγορίας εχει?!?! Καθόλου μα καθόλου overrated για μενα.

Δημοσ.

Μπα επάξιο το 9αρακι,κατα την γνωμη μου, πραγματικά το μονο που με εχει χαλασει ηταν αυτες οι ασαφανιες που υπήρχαν με τους χαρτες, quest κτλπα γιαυτο και εχασε τον 1 ποντο :P

Αν δεν ειχε αυτο το παιχνιδι full interactions, τοτε ποιο αλλο παιχνίδι ιδιας κατηγορίας εχει?!?! Καθόλου μα καθόλου overrated για μενα.

 

 

Παίξε τώρα και το Divine Divinity και έλα μετά να ξαναβάλεις βαθμολογία στο Original Sin. :P

Δημοσ.

Παίξε τώρα και το Divine Divinity και έλα μετά να ξαναβάλεις βαθμολογία στο Original Sin. :P

 

To Divine Divinity ήταν όντως open world και πραγματικά αχανές, το Original Sin δεν προσποιήθηκε ποτέ ότι ήταν. Απλά έχει μεγάλες περιοχές. Όποιος το παίξει να πάρει νερό και ξηρά τροφή για μήνες, να αποχαιρετήσει τους δικούς του και να εξοπλιστεί καλά. Πιστεύω ποτέ κανείς δεν έμαθε πόσο περιεχόμενο είχε αυτό το παιχνίδι, χώρια τα κρυφά quests και και και...Και παιχνιδάρα ασφαλώς, δε θυμάμαι γραμμή από το σενάριο (θυμάμαι μόνο πως ο τερματισμός ήταν θεόχαζος) αλλά τα quests, η περιπλάνηση, το character building,ΤΑ ΠΑΝΤΑ ήταν για χάσιμο. Πρώτο παιχνίδι που αν έμπαινες και σήκωνες αντικείμενα μπροστά από κόσμο σε λέγανε κλέφτη και σου επιτίθονταν.

 

Και εγώ πιστεύω πως το 9 είναι δίκαιο, μόνο πραγματικό μειονέκτημα (που δε με πείραξε γιατί γενικά τα σενάρια της Larian τα βρίσκω πολύ ευχάριστα) είναι το σενάριο και το σχετικά χύμα crafting. Από εκεί και πέρα ε, όταν βλέπεις εχθρούς 2 lvl πάνω από σένα που σε δέρνουν δεν πας :P

Δημοσ.

Ωχ πολυ καλη βαθμολογία εχει!! Καλο?? Μην με σκαλωνεις τωρα..

 

Δεν νοείται rpg fan να μην έχει παίξει έστω μια φορά το Divine Divinity.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...