Προς το περιεχόμενο

Πανελλήνιες 2012


MetalGearFan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και μου φάνηκε καλή η συγκυρία να ξεκινήσω καινούργιες σπουδές...

 

Φυσικά οι καθηγητές που βάζουν τα θέματα εσκεμμένα δεν έχουν καμία επαφή με το δημόσιο σχολείο, μιας και το μόνο που αποσκοπούν είναι να δώσουν λόγο ύπαρξης στα φροντιστήρια.

 

Φυσική κατεύθυνσης

 

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ως ύστατη προσπάθεια να σώσει την τιμή και το κύρος της επιστήμης, ζητά συγνώμη για αυτά τα θέματα από τις μαθήτριες και τους μαθητές που διαγωνίστηκαν σήμερα

 

http://www.panelladikes.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1571&Itemid=1

 

Νεοελληνική Γλώσσα

 

Η κ. Ελένη Αρβελέρ σχολιάζει το θέμα της Νεοελληνικής Γλώσσας που βασίστηκε σε κείμενό της. Για την απόφαση της Επιτροπής να διαλέξει κείμενο της σχολίασε "Δεν είστε καλά...".

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SACcmTFsfq4

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 122
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μαθηματικά γενικής επίσης τα θέματα ήταν μέσα στις ασάφειες, ήθελαν τρομερή εμπειρία κ δεν ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας. Βιολογία-φυσικη γενικής πάλι υπόερωτήματα εκτός ύλης τρομερές ασάφειες κ τεράστιος βαθμός δυσκολίας. Δεν μπορω να καταλάβω τι ακριβώς θέλουν να πετυχουν οι βρωμιαριδες που βάζουν τα θέματα!!! επίσης μπορούμε ΒΑ διακρίνουμε εμφανώς μια ευνοϊκή μεταχείριση στα θέματα της θεωρητικής ενισχύστε κ άλλο το ντουβάρια-παπαγαλάκια παιδιά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ δίνω φέτος (Τεχνολογική Κατεύθυνση). Στην γλώσσα φυσικά και δυσκολευτήκαμε στο κείμενο. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι δυσκολευτήκαμε όλοι, οπότε δεν παίζει τελικά κανέναν ρόλο. Και αν κάποιος δεν δυσκολεύτηκε, σίγουρα αξίζει τα παραπάνω μόρια. Ας μην ξεχνάμε ότι ο ίδιος αριθμός μπαίνει σε σχολές οπότε δεν έχει διαφορά.

 

Για την φυσική, οι κύριοι είναι απαράδεκτοι. Εκτός του ότι ακούγεται ότι είχαν σταλεί ερωτήματα στην ΚΕΕ από μαθητές την ώρα των εξετάσεων σχετικά με την ανακύκλωση στο Γ4, τα οποία απάντησαν λέγοντας "ουδέν σχόλιο", τώρα σπεύδουν να ακυρώσουν ένα ερώτημα που αρκετοί απάντησαν, πιθανώς χάνοντας χρόνο από την επίλυση του Δ θέματος. Το σωστότερο θα ήταν, από την στιγμή που η λάθος διατύπωση απέτρεψε πολύ λίγους, αν όχι κανέναν από το να λύσουν το Γ4, να θεωρηθούν και οι 2 απαντήσεις σωστές. Εξ'άλλου η ουσία του Γ θέματος ήταν στο Γ4, τα άλλα ερωτήματα ήταν απλές μεθοδολογίες.

 

Φυσικά φαντάζομαι ότι τον μισθό τους θα τον πάρουν στο ακέραιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω φυσική έγραψα 5, νταξ δεν άνοιξα βιβλίο όμως όλη την χρόνια...Όμως είχε παιδιά στο φροντ που ΚΛΑΙΓΑΝΕ πραγματικά!! Παιδιά που θέλανε ΣΣΑΣ , ιατρικες κτλ πήγαν κ γράψανε 10-12 ....οι μα....κες που βάζουν τα θέματα ας αναλογιστούν ποσά όνειρα παιδιών γ@μ...με

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ δίνω φέτος (Τεχνολογική Κατεύθυνση). Στην γλώσσα φυσικά και δυσκολευτήκαμε στο κείμενο. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι δυσκολευτήκαμε όλοι, οπότε δεν παίζει τελικά κανέναν ρόλο. Και αν κάποιος δεν δυσκολεύτηκε, σίγουρα αξίζει τα παραπάνω μόρια. Ας μην ξεχνάμε ότι ο ίδιος αριθμός μπαίνει σε σχολές οπότε δεν έχει διαφορά.

 

Για την φυσική, οι κύριοι είναι απαράδεκτοι. Εκτός του ότι ακούγεται ότι είχαν σταλεί ερωτήματα στην ΚΕΕ από μαθητές την ώρα των εξετάσεων σχετικά με την ανακύκλωση στο Γ4, τα οποία απάντησαν λέγοντας "ουδέν σχόλιο", τώρα σπεύδουν να ακυρώσουν ένα ερώτημα που αρκετοί απάντησαν, πιθανώς χάνοντας χρόνο από την επίλυση του Δ θέματος. Το σωστότερο θα ήταν, από την στιγμή που η λάθος διατύπωση απέτρεψε πολύ λίγους, αν όχι κανέναν από το να λύσουν το Γ4, να θεωρηθούν και οι 2 απαντήσεις σωστές. Εξ'άλλου η ουσία του Γ θέματος ήταν στο Γ4, τα άλλα ερωτήματα ήταν απλές μεθοδολογίες.

 

Φυσικά φαντάζομαι ότι τον μισθό τους θα τον πάρουν στο ακέραιο.

 

Πόσο έγραψες? Μπορεί να ήταν απλές μεθοδολογίες αλλα ούτε η ώρα ήταν αρκετή αλλά ούτε κ τα θέματα ήταν "της σειράς" ήταν πολύ εξεζητημένα που μπορούσαν να τα λύσουν οι πολύ έμπειροι της φυσικής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσο έγραψες? Μπορεί να ήταν απλές μεθοδολογίες αλλα ούτε η ώρα ήταν αρκετή αλλά ούτε κ τα θέματα ήταν "της σειράς" ήταν πολύ εξεζητημένα που μπορούσαν να τα λύσουν οι πολύ έμπειροι της φυσικής

 

Αν και μέσα στην χρονιά δεν ήμουν στους τοπ της φυσικής στο σχολείο, πιστεύω γύρω στο 93-95. Λάθος έκανα στο Δ4 όπου ξέχασα να βάλω το βάρος στην συνθήκη ισορροπίας και μου βγήκε ρίζα τρία τρίτα αντί για δύο ρίζα τρία τρίτα. Φαντάζομαι να μην μου κόψουν και τα 7 μόρια από εκεί γιατί έχω γράψει τι πρέπει να ισχύει, την ανισότητα της τριβής με την οριακή κλπ.. frown.png

 

Ούτε τρομερά διαβασμένος ήμουν, ούτε τα είχα ξαναδεί σαν ερωτήματα. Πιστεύω πως βοήθησε ότι δεν είχα καθόλου άγχος, τουλάχιστον ενώ έγραφα.

 

Αν τα Μαθηματικά Κατ. δεν είναι σχετικά εύκολα και δεν δυσκολέψουν τα μαθήματα της Θεωρητικής, θα είναι πολύ μ@κ@κες, ειδικά στις σχολές που παίρνουν απ'όλες τις κατευθύνσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις είδα τις απαντήσεις και υπολόγισα πως στη Φυσική έγραψα ένα 9. Προσωπικά ήδη καταστράφηκα, πάει ένας ολόκληρος χρόνος.

 

Βλέπω τις παλιές μου βαθμολογίες που είχα γράψει 16...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να ε΄χω ιδέα για το τι έγινε με τη Φυσική και ανα και έχω δώσει παν. πριν περίπου 20 χρόνια η λογική θα ήθελε η ακύρωση του όποιου ερωτήματος να μη μπορεί να βγει σε βάρος του μαθητή.

 

Δηλαδή να υπολογίζεται ο μέγιστος από τους δύο πιθανούς βαθμούς με/χωρίς το ερώτημα που ακυρώθηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ήταν μόνο το θέμα που ακύρωσαν, εγώ είχα μάθει το βιβλίο απέξω θεωρία και ασκήσεις αλλά η εμπειρία πάνω στη φυσική που ζητούσαν τα περισσότερα θέματα ήταν τρέχα γύρευε, καμία επαφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορω να καταλάβω γιατι γκρινιαζετε με τα θέματα απο τη στιγμή που είναι ίδια για όλους και δεν χρειάζεται όπως στην τριτοβάθμια εκπαίδευση να περάσεις το 5.. Αν ήταν δύσκολα τα θέματα θα ήταν δύσκολα για όλους άρα οι βάσεις θα πέσουν, αν ήταν εύκολα θα ήταν εύκολα για όλους άρα πέρα απο την ικανοποίηση του καλού βαθμού οι βάσεις θα ανέβαιναν.. Ποιο είναι το θέμα Τελικα να περάσει κανεις εκει που θέλει ή να γράψει καλα στις πανελλήνιες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορω να καταλάβω γιατι γκρινιαζετε με τα θέματα απο τη στιγμή που είναι ίδια για όλους...

 

Όλους ? Τι λες ρε άνθρωπε. Εγώ που δεν είχα την ευκαιρία για πολύωρα ιδιαίτερα είμαι απέξω.

 

Και δεν είναι μόνο οι ώρες με τον καθηγητή. Το ίδιο το σχολικό βιβλίο σε καμία περίπτωση δεν με κάλυπτε για τις πανελλήνιες που έδωσα.

 

Φυσικά οι καθηγητές που βάζουν τα θέματα εσκεμμένα δεν έχουν καμία επαφή με το δημόσιο σχολείο, μιας και το μόνο που αποσκοπούν είναι να δώσουν λόγο ύπαρξης στα φροντιστήρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι βγαίνει η Αρβελέρ και λέει "δεν είστε καλά" δηλώνει πολλά.

Με το που είδα πάντως το κείμενο γέλαγα, διότι είχα κάνει εργασία με το συγκεκριμένο κείμενο, στο Πανεπιστήμιο!!!!!Όπου 2 από τα ερωτήματα που μπήκαν στα παιδιά, δόθηκαν (σε διαφορετική διατύπωση φυσικά)

 

Όντως είναι πάρα πολύ δύσκολο το θέμα της έκθεσης για 17χρονών παιδιά. Όχι επειδή δεν έχουν το μυαλό. Αλίμονο!

Απλά επειδή δεν έχουν προλάβει(λόγω ηλικίας) να διαβάσουν τόσο όσο θα έπρεπε για να έχουν κριτική σκέψη για τέτοιου είδους κείμενα.

 

Γενικά η Αρβελέρ δεν είναι εύκολη.

 

Εν πάση περιπτώσει, τέτοιες κινήσεις και ειδικά η άλλη βλακεία που έκαναν με το θέμα της Φυσικής, χαντακώνουν παιδιά που έχουν διαβάσει, έχουν προετοιμαστεί για δυνατές σχολές.

 

Αποδεικνύετε για πολλοστή φορά πως η εισαγωγή στις δύσκολες σχολές, είναι μια υπόθεση για δυνατούς λύτες με πνευματικό υπόβαθρο μιας ολόκληρης ζωής.

 

(Γελάμε με δημοσιογράφο που είπε πως τέτοια θέματα τα λύνουν παιδιά 1ης λυκείου)

 

 

- Το ότι είναι τα ίδια θέματα για όλους δε λέει τίποτε. Στις μέρες μας πολλοί μαθητές δεν έχουν χρήματα για φροντιστήρια τα οποία δυστυχώς παίζουν πολύ σπουδαίο ρόλο.

Εγώ που 'έδωσα πανελλήνιες πριν πολλά χρόνια, ακόμα και τώρα το λέω πως πέρασα στη συγκεκριμένη σχολή, λόγω της μεθοδολογίας του φροντιστηρίου μου. Το διάβασμά μου φυσικά έπαιξε το βασικό ρόλο, αλλά το φροντιστήριο κάνει αυτό που δε προλαβαίνει ο καθηγητής. Να ενώσει τα κομμάτια.

 

Edit- Το θετικό του γεγονότος οτι μίλησε η Αρβελέρ, ειναι πως τουλάχιστον θα ηρεμήσουν τα παιδιά. Δε θα πιστεύουν πλέον οτι τα ιδια ειναι χαζά και οι δημοσιογράφοι οι έξυπνοι. Εδωσε κουράγιο η γυναίκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαθηματικά γενικής επίσης τα θέματα ήταν μέσα στις ασάφειες, ήθελαν τρομερή εμπειρία κ δεν ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας. Βιολογία-φυσικη γενικής πάλι υπόερωτήματα εκτός ύλης τρομερές ασάφειες κ τεράστιος βαθμός δυσκολίας. Δεν μπορω να καταλάβω τι ακριβώς θέλουν να πετυχουν οι βρωμιαριδες που βάζουν τα θέματα!!! επίσης μπορούμε ΒΑ διακρίνουμε εμφανώς μια ευνοϊκή μεταχείριση στα θέματα της θεωρητικής ενισχύστε κ άλλο το ντουβάρια-παπαγαλάκια παιδιά

 

Οι θεματοθέτες δεν έχουν διδακτική εμπειρία ρε, ίσως να έχουν γράψει και 0 ώρες σε αίθουσα διδασκαλίας, κάθε χρόνο τα ίδια..

 

Μόλις είδα τις απαντήσεις και υπολόγισα πως στη Φυσική έγραψα ένα 9. Προσωπικά ήδη καταστράφηκα, πάει ένας ολόκληρος χρόνος.

 

Βλέπω τις παλιές μου βαθμολογίες που είχα γράψει 16...

 

 

Να σου πω, μην σκας, η "καρριέρα" σου στην 2ο βάθμια δεν έχει καμιά σχέση με την 3οβάθμια, μην απογοητεύεσαι, τα ίδια έλεγα και εγώ.

Είναι και το πως θα συμπληρώσεις το τζόκ.. το μηχανογραφικό σου ρε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιο ήταν το θέμα στην έκθεση;

 

 

Πανανθρώπινο μήνυμα τέχνης

Κάθε πολιτισμός έχει τα όρια και το στίγμα του στον ιστορικό χώρο και χρόνο. Μέσα ωστόσο στην ιστορία του κόσμου, το αρχαιοελληνικό αισθητικό επίτευγμα σημαδεύει την καταγωγή μιας τέχνης με πανανθρώπινο μήνυμα και με διαστάσεις παγκόσμιες, θα έλεγα σχεδόν εξωχρονικές. Πρώτη έκφραση της αποστασιοποίησης του ανθρώπου από την αναγκαιότητα της φύσης, χάρη στη μεταμόρφωση της ύλης σε πνεύμα, το ελληνικό πλαστικό κατόρθωμα δηλώνει την επίμονη και έλλογη προσπάθεια του καλλιτέχνη να δαμάσει το πάθος και τη μοίρα με τα έργα του νου και της καρδιάς, αυτά που φέρνουν τον άνθρωπο όλο και πιο κοντά στο Θεό, αυτά που τον οδηγούν δίπλα στο συνάνθρωπο.

 

Αποκρυστάλλωμα μιας ορθής και όρθιας σκέψης, το αρχαίο άγαλμα (μεμονωμένο ή ως αναπόσπαστο μέρος αρχιτεκτονικού συμπλέγματος) καθαγιάζει και αγλαΐζει1 τους χώρους της πόλης. Σήμα ανάτασης ψυχικής και ορόσημο πανάρχαιας μνήμης, θυμίζει στους πολίτες την αμέριστη ευθύνη τους για τη συνοχή της κοινωνικής ομάδας και ορθώνεται εγγυητής της ιστορικής αλληλεγγύης του συνόλου. Διαγράφει ο τεχνίτης τα πλαίσια μιας πάντα ευνομούμενης και ισορροπημένης πολιτείας, έτσι όπως την ονειρευόταν η νεογέννητη δημοκρατία και έτσι όπως την ορίζει η πλατιά ειρηνευτική κίνηση του θεϊκού βραχίονα στο αέτωμα του ολυμπιακού ναού. Κίνηση που αναδεικνύει τον Απόλλωνα ρυθμιστή στη διαμάχη του ανθρώπου με το ζώο, με το μυθικό Κένταυρο, στην Ολυμπία, και οργανωτή της ζωής μέσα στο φως του λόγου. Το πέρασμα από το μύθο στο λόγο έγινε, χάρη στην τέχνη, άγαλμα, θέαμα και θεωρία. […]

 

Το πέρασμα από το ζώο, την άγρια φύση και τους αγρούς, στο δομημένο άστυ και στην οργανωμένη πόλη, ας πούμε τη θεϊκή μετάβαση από την κυνηγέτιδα Άρτεμι στην πολιάδα Αθηνά, δηλώνει με κάθε της μορφή και σε κάθε της βήμα η αρχαία ελληνική τέχνη, πρώτη αυτή εγρήγορση του ανθρώπου στον κόσμο του ελεύθερου πνεύματος. Αυτό ίσως είναι το συνοπτικό μέγιστο μάθημα του αρχαιοελληνικού βιώματος, των ανθρώπων που πρώτοι σμίλευσαν στο ξύλο, στην πέτρα και στο μάρμαρο, τη μορφή της εσωτερικής ενατένισης, συνδυασμένη με την ιδεατή πληρότητα της φυσικής ομορφιάς. Μαρτυρεί για τα λεγόμενά μου το αινιγματώδες χαμόγελο του αρχαϊκού κούρου και η ανείπωτη έκπληξη στο βλέμμα της κόρης μέσα στην πολύπτυχη φορεσιά της.

 

Ιδού η απαρχή της προσπάθειας για γνώση και για αυτογνωσία, ιδού το πρώτο ερωτηματικό, το για πάντα αναπάντητο, ιδού η αυγή του μυστηρίου που οδήγησε τον άνθρωπο να γίνει πλάστης αθάνατου έργου, δημιουργός δηλαδή θεών. Δάμασε η ελληνική τέχνη το ζώο πριν ανακαλύψει τον τέλειο άνθρωπο. Το συντροφικό συναπάντημα του ανθρώπου με τους θεούς διδάσκει η αρχαία αισθητική, στην προσπάθειά της να αιχμαλωτίσει την τέλεια μορφή την πάντα μετέωρη και πάντα τεταμένη προς μια ιδεατή πληρότητα, προς ένα αέναο γίγνεσθαι. Να γιατί η αρχαία τέχνη θα μένει πάντα πρωτοποριακά επίκαιρη και ζωντανή: είναι η τέχνη πυξίδα και σταθερός προσανατολισμός, αυτή που δεν γνώρισε αμηχανίες και αγνοεί τα αδιέξοδα, γι’ αυτό και εμπνέει κάθε αναγέννηση, γι’ αυτό και μένει η βάση κάθε πνευματικής παλιννόστησης προς το ουσιώδες, δηλαδή τη δημιουργία ελευθερίας.

Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ

Πολιτισμός και Ελληνισμός

Προσεγγίσεις, Αθήνα 2007

(Διασκευή)

 

A1. Να γράψετε στο τετράδιό σας την περίληψη του κειμένου που σας δόθηκε (100-120 λέξεις).

Μονάδες 25

Β1. Η αρχαία τέχνη θα μένει πάντα πρωτοποριακά επίκαιρη και ζωντανή. Να αναπτύξετε το περιεχόμενο της φράσης σε μία παράγραφο (70-90 λέξεις).

Μονάδες 10

Β2. α) Να βρείτε τους δύο τρόπους πειθούς που χρησιμοποιεί η συγγραφέας στην τελευταία παράγραφο και να τεκμηριώσετε την απάντησή σας με μία αναφορά για κάθε τρόπο (μονάδες 6).

β) Να εντοπίσετε στο κείμενο τέσσερις λέξεις ή φράσεις με μεταφορική σημασία (μονάδες 4).

Μονάδες 10

Β3. α) επίτευγμα, δαμάσει, μετάβαση, πληρότητα, ουσιώδες: Να γράψετε από ένα συνώνυμο για καθεμιά από τις παραπάνω λέξεις (μονάδες 5).

β) έλλογη, κοντά, συνοπτικό, φυσικής, αιχμαλωτίσει: Να γράψετε από ένα αντώνυμο για καθεμιά από τις παραπάνω λέξεις (μονάδες 5).

Μονάδες 10

Β4. Να αναγνωρίσετε το είδος της σύνταξης στις παρακάτω φράσεις και να τις μετατρέψετε στο αντίθετο είδος:

Διαγράφει ο τεχνίτης τα πλαίσια μιας πάντα ευνομούμενης και ισορροπημένης πολιτείας (μονάδες 2).

Δάμασε η ελληνική τέχνη το ζώο πριν ανακαλύψει τον τέλειο άνθρωπο (μονάδες 3).

Μονάδες 5

Γ1. Σε ημερίδα του δήμου σου με θέμα «Τέχνη και Ζωή» συμμετέχεις ως εκπρόσωπος του σχολείου σου με εισήγηση 500-600 λέξεων. Στην εισήγηση αυτή αναφέρεσαι στην προσφορά της Τέχνης στους νέους σήμερα, καθώς και στους τρόπους με τους οποίους μπορεί το σχολείο να συμβάλλει στην ουσιαστική επαφή τους με αυτήν.

Μονάδες 40

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...