dimitris2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερες προβλέψεις έκαναν λόγο για ενδεχόμενη φθίνουσα πορεία της αγοράς του PC gaming, λόγω της συνεχόμενης αύξησης του ενδιαφέροντος στα παιχνίδια φορητών συσκευών και στις κονσόλες. Σύμφωνα με τελευταία έρευνα από την εταιρεία Jon Peddie Research, οι πωλήσεις υλικού ηλεκτρονικών υπολογιστών για gaming έφτασαν τα $19 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του 2011. Για το 2012 οι αναλυτές εκτιμούν ότι ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί στα $23.6 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ για το 2015 οι προβλέψεις κάνουν λόγο για $32 δισ. δολάρια.Η Peddie Research εκτιμά ακόμη ότι αρκετά από τα στοιχεία υλικού Η/Υ που χρησιμοποιούνται για gaming θα μειώσουν τις τιμές τους λόγω της έντονης αύξησης του ανταγωνισμού. Πρόκειται για ευχάριστα νέα για τους καταναλωτές, καθώς οι αυξανόμενη ζήτηση των αποστολών στα ράφια των καταστημάτων θα οδηγήσει επίσης και σε μειώσεις τιμών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 33 χώρες και καλύπτει φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, επιτραπέζιους υπολογιστές, υπολογιστές που συναρμολογούν οι καταναλωτές και αξεσουάρ. Site: techspot.com
SPANK Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Όντως μπορεί να γίνει μείωση τιμών αλλα δεν απευθύνεται προφανώς στην ελλάδα.
SpirosLouis Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Οικονομική Κρίση => Κλείσιμο στο σπίτι... ή Κλείσιμο του σπιτιού (ανάλογο)
geowizard Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Καποτε πιστευω ολοι θα καταλαβουν οτι οι κονσολες δεν συμφερουν...
Obsidian Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 οι πωλήσεις υλικού ηλεκτρονικών υπολογιστών για gaming έφτασαν τα $19 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του 2011. Για το 2012 οι αναλυτές εκτιμούν ότι ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί στα $23.6 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ για το 2015 οι προβλέψεις κάνουν λόγο για $32 δισ. δολάρια. ...και όλα αυτά για να παίξει το παιδί Starcraft I στο screenshot.
doutsos13 Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 από Κορέα θα είναι κακίες πάντως ευχάριστα νέα άντε να δούμε γιατί είναι τσιμπημένες σε αρκετά προϊόντα
k_dinos Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Και κατά τ' άλλα τους πειράζει η πειρατεία. Απλώς βγάζουν κατά καιρούς προσφορές που δεν αξίζει να ασχοληθείς με crack και ιστορίες. Και επίσης το online κομμάτι του κάθε παιχνιδιού, προϋποθέτει να το έχεις original
Nvidiaman Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Καθε χρονο τα ιδια και τα ιδια σχετικα με τα PC. Τα pc εξελισσονται οπως ολοι παρτε το χαμπαρι.
Padaz Bloody Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Καποτε πιστευω ολοι θα καταλαβουν οτι οι κονσολες δεν συμφερουν... Εξαρτάται άμα την έχεις jailbreak όμως? Καθε χρονο τα ιδια και τα ιδια σχετικα με τα PC. Τα pc εξελισσονται οπως ολοι παρτε το χαμπαρι. Όπως και να το κάνουμε τα pc θα είναι πάντα στην αιχμή της τεχνολογίας
elalekom Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Καποτε πιστευω ολοι θα καταλαβουν οτι οι κονσολες δεν συμφερουν... Με σειρά προτίμησης οι εταιρείες πλεόν τείνουν προς τις φορητές συσκευές, μετά τις κονσόλες και μετά τα pc. Παρ'ότι εδώ και 2 10ετίες είμαι υπέρ των παιχνιδιών στο pc, το πολύ μεγάλο κόστος παραγωγής ωθεί τα studio και τους διανομείς να εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητά τους παράγοντας παιχνίδια για κονσόλες. Αυτό που αναφέρω δεν είναι υπερβολή, μιας και λίγοι είναι αυτοί που καταφέρνουν να θησαυρίζουν. Οι περισσότεροι παρουσιάζουν μικρά εώς μέτρια κέρδη τα οποία πολλές φορές επανεπενδύουν ώστε να πετύχουν αυτόν τον killer τίτλο μετά από κάποιες αποτυχημένες εώς μετρίως επιτυχημένς προσπάθειες. Όταν για εναν ΑΑΑ τίτλο (COD, Battlefield, Elder Scrolls, κλπ) το κόστος ανέρχεται από 10 εώς 50 εκατομμύρια, τότε η αποτυχία πονάει. Η επιτυχία βέβαια μπορεί να σου φέρει 1δις. Αλλά αυτές οι περιπτώσεις είναι μετρημένες κάθε χρόνο. Στις φορητές συσκευές με ένα κόστος παραγωγής 30-40.000 μπορείς καταφέρεις να βγάλεις 1-2.000.000 και αυτό θεωρείται τεράστια επιτυχία. Στο pc από την άλλη υπάρχουν κέρδη, αλλά υπάρχει περισσότερη πειρατεία (σε τεχνολογικά υπανάπτυκτες χώρες όπως η Ελλάδα, γιατί στις ανεπτυγμένες χώρες ο κόσμος αγοράζει το λογισμικό του σε συντριπτικό ποσοστό) οπότε πρέπει να κινηθείς στο αβέβαιο μονοπάτι του multiplayer. Ένα μονοπάτι που έχει πολύ μεγαλύτερο κόστος (100 εως 500.000.000 για να πας με αξιώσεις να καθιερωθείς) και εγκαθιδρυμένες δυνάμεις, δύσκολες να τις εκθρονίσεις. Πιστεύω πως να λες πως οι κονσόλες δεν συμφέρουν ισχύει για τους Έλληνες και τα ελληνικά δεδομένα. Από την άλλη συμφέρει πολύ τους παραγωγούς και δεν ακουμπάει στην ουσία τους ξένους, που δεν έχουν πρόβλημα να δώσουν το 1/20 ή 1/30 του μισθού τους για την ψυχαγωγία τους. Το 1/7 εώς 1/10 του μισθού στην Ελλάδα όμως είναι όντως πολύ και σου επιτρέπει πολύ αραιότερα να αγοράζεις παιχνίδια.
tempo Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 είναι και η αίσθηση....για μένα το παιχνίδι στην κονσόλα είναι ανώτερο απο αυτό στο pc γιατί παίζω ΞΑΠΛΑ!!!!
Alex_gr Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Με σειρά προτίμησης οι εταιρείες πλεόν τείνουν προς τις φορητές συσκευές, μετά τις κονσόλες και μετά τα pc. Παρ'ότι εδώ και 2 10ετίες είμαι υπέρ των παιχνιδιών στο pc, το πολύ μεγάλο κόστος παραγωγής ωθεί τα studio και τους διανομείς να εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητά τους παράγοντας παιχνίδια για κονσόλες. Αυτό που αναφέρω δεν είναι υπερβολή, μιας και λίγοι είναι αυτοί που καταφέρνουν να θησαυρίζουν. Οι περισσότεροι παρουσιάζουν μικρά εώς μέτρια κέρδη τα οποία πολλές φορές επανεπενδύουν ώστε να πετύχουν αυτόν τον killer τίτλο μετά από κάποιες αποτυχημένες εώς μετρίως επιτυχημένς προσπάθειες. Όταν για εναν ΑΑΑ τίτλο (COD, Battlefield, Elder Scrolls, κλπ) το κόστος ανέρχεται από 10 εώς 50 εκατομμύρια, τότε η αποτυχία πονάει. Η επιτυχία βέβαια μπορεί να σου φέρει 1δις. Αλλά αυτές οι περιπτώσεις είναι μετρημένες κάθε χρόνο. Στις φορητές συσκευές με ένα κόστος παραγωγής 30-40.000 μπορείς καταφέρεις να βγάλεις 1-2.000.000 και αυτό θεωρείται τεράστια επιτυχία. Στο pc από την άλλη υπάρχουν κέρδη, αλλά υπάρχει περισσότερη πειρατεία (σε τεχνολογικά υπανάπτυκτες χώρες όπως η Ελλάδα, γιατί στις ανεπτυγμένες χώρες ο κόσμος αγοράζει το λογισμικό του σε συντριπτικό ποσοστό) οπότε πρέπει να κινηθείς στο αβέβαιο μονοπάτι του multiplayer. Ένα μονοπάτι που έχει πολύ μεγαλύτερο κόστος (100 εως 500.000.000 για να πας με αξιώσεις να καθιερωθείς) και εγκαθιδρυμένες δυνάμεις, δύσκολες να τις εκθρονίσεις. Πιστεύω πως να λες πως οι κονσόλες δεν συμφέρουν ισχύει για τους Έλληνες και τα ελληνικά δεδομένα. Από την άλλη συμφέρει πολύ τους παραγωγούς και δεν ακουμπάει στην ουσία τους ξένους, που δεν έχουν πρόβλημα να δώσουν το 1/20 ή 1/30 του μισθού τους για την ψυχαγωγία τους. Το 1/7 εώς 1/10 του μισθού στην Ελλάδα όμως είναι όντως πολύ και σου επιτρέπει πολύ αραιότερα να αγοράζεις παιχνίδια. Σπάνια διαβάζω post με τόσα fail συμπεράσματα. Το κορυφαίο ήταν οι χώρες στις οποίες ο "κοσμάκης" αγοράζει το λογισμικό του (πανάκριβα) είναι τεχνολογικά ανεπτυγμένες. Αυτού του είδους το σανό πουλάνε οι "ξένοι" (οι ποιοι???) τόσα χρόνια και κάποιοι αδαείς το καταπίνουν ΑΜΑΣΗΤΟ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα