john_dr Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Στις αρνητικές αξιολογήσεις έχει το μαγαζί 20 μέρες για να απαντήσει.
MoviemakerGr Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Κάποτε είχε κατηγορηθεί το Σκρουτζ για τις χρεώσεις του.. Τότε είχα πάρει κατά κάποιο τρόπο το μέρος του γιατί θεώρησα ότι αυτό είναι κ το δίκαιο. Καταλαβαίνω ότι πολλοί μπορεί να βρίζουν η να είναι ανάρμοστη η να μην στοιχειοθετείτε η αξιολόγηση.Αυτή την φορά αν συμβαίνει αυτό που λες όμως είναι κάτι άλλο, αλλά επιφυλάσσομαι προς το παρόν και θα επανέλθω σε 1-2 μέρες. Τέλος πάντων συγνώμη για το off. Στις αρνητικές αξιολογήσεις έχει το μαγαζί 20 μέρες για να απαντήσει. Είναι έγκυρο αυτό ? και ολο αυτό το χρονικό διάστημα ένας νέος πελάτης λαμβάνει υπ'οψην του ελλειπή αξιολόγηση ? Η την αναρτούν και το κατάστημα ας απαντήσει κ σε 6 μήνες ?
john_dr Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Είναι έγκυρο αυτό ? και ολο αυτό το χρονικό διάστημα ένας νέος πελάτης λαμβάνει υπ'οψην του ελλειπή αξιολόγηση ? Η την αναρτούν και το κατάστημα ας απαντήσει κ σε 6 μήνες ? Έχει τύχει να κάνω αρνητικές αξιολογήσεις και η απάντηση που λάμβανα από το skroutz στο πρόσφατο παρελθόν(δεν νομίζω να έχει αλλάξει) ήταν η εξής: "Η αξιολόγηση που μόλις καταχωρήσατε είναι υπό έγκριση από τους διαχειριστές του skroutz.gr. Αν η αξιολόγηση σας είναι αρνητική θα ειδοποιηθεί το κατάστημα για να δώσει την απάντηση του μέσα σε διάστημα **20 ημέρών** όποτε και η αξιολόγηση θα δημοσιευτεί είτε το κατάστημα απάντησε είτε όχι. Θα ειδοποιηθείτε με email για την έκγριση ή μη της αξιολόγησης. Με εκτίμηση Skroutz.gr" Στο μεταξύ από το εν λόγω κατάστημα με είχαν πάρει τηλέφωνο και είχε δοθεί λύση στο πρόβλημα. Παρόλα αυτά όμως επειδή πιθανόν δεν ειδοποίησαν το skroutz το αποτέλεσμα ήταν να ανέβει η αξιολόγησή μου χωρίς να φαίνεται κάποια απάντηση από το μαγαζί "Η αξιολόγηση για το κατάστημα `....` εκγκρίθηκε απο τους διαχειριστές του Skroutz.gr." Η αξιολόγηση είχε γίνει 16/10 και είχε ανέβει στις 8/11. Δεν μου έχει τύχει να μου κόψουν αξιολόγηση, οπότε σε αυτόν τον τομέα μάλλον είναι αξιόπιστοι. Υ.Γ. τα κείμενα του skroutz είναι copy&paste ΜΕ τα τυπογραφικά/ορθογραφικά τους λάθη!!!!
SagoniasSlutRos Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 (επεξεργασμένο) Παρακαλώ περιμένετε. Ο πρώτος διαθέσιμος αντιπρόσωπος θα είναι σε λίγο μαζί σας.ΜΛ: Γειά σου Γ.Κ.Ονομάζομαι Μαρίνα Λυμπέρη πως μπορώ να εξυπηρετήσω? Γ.Κ: καλημερα, θελω να ρωτησω για την παραγγελια 5006708099 Γ.Κ: την τιμη του προιοντος ΜΛ: δωστε μου λιγο χρονο παρακαλω Γ.Κ: οκ ΜΛ: 53,04 € ειναι το συνολο της παραγγελιας σας Γ.Κ: για αυτο εδω το προιον, Κωδικός: 0588770, σωστα; ΜΛ: μαλιστα Γ.Κ: που απ οσο ξερω παραδωθηκε σημερα ΜΛ: Ακριβως με αριθμο αποστολης 010581020010 Γ.Κ: μαλιστα, μπορειτε να μου πειτε αυτη εδω ποτε θα παραδωθει; 5075318181 ΜΛ: η παραγγελια σας αυτη ειναι ακυρωμενη και εχει το ιδιο προϊον στην ιδια ακριβως τιμη Γ.Κ: γιατι ακυρωθηκε; ΜΛ: Λυπαμαι αλλα αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει αυτη η πληροφορια. αν θελετε να μας δωσετε λιγο χρονο να το κοιταξουμε και να επικοινωνησουμε μαζι σας Γ.Κ: η ενημερωση που ελαβα εγω ηταν οτι ηταν λαθος στην τιμη, αλλα παρ ολα αυτα εγινε επιλεκτικη παραδοση σε ορισμενες παραγγελιες οπως αυτη που σας ανεφερα στην αρχη Γ.Κ: παρ ολο που εγινε η παραγγελια αυτη 3 μερες μετα την παραγγελια που ακυρωθηκε ΜΛ: Ζηταω συγγνωμη για την αναστατωση. Λογω του οτι θελω να ελεγξω τι εχει γινει θα ηθελα να εχω λιγο χρονο και να ερθουμε σε επικοινωνια μαζι σας Γ.Κ: καλεστε με στο 69******** Γ.Κ: ή να περιμενω στο τσατ; ΜΛ: Θα σας καλεσουμε στο τηλεφωνο. Υπαρχει κατι αλλο που μπορω να σας εξυπηρετησω? Γ.Κ: οχι ευχαριστω, περιμενω ενημερωση συντομα ΜΛ: ευχαριστουμε που επιλεξατε το καταστημα μας. Καλο σας μεσημερι. Παρακαλώ περιμένετε. Ο πρώτος διαθέσιμος αντιπρόσωπος θα είναι σε λίγο μαζί σας.ΜΛ: Γειά σου Γ.Κ.Ονομάζομαι Μαρίνα Λυμπέρη πως μπορώ να εξυπηρετήσω? Γ.Κ: Kαλησπερα, ειχαμε μιλησει χτες μαζι για μια παραγγελια που ακυρωθηκε Γ.Κ: και δεν ειχα καποια ενημερωση Γ.Κ: 5075318181 ΜΛ: Δώστε μου λίγο χρόνο παρακαλω να το κοιταξω Γ.Κ: οκ ΜΛ: Συγγνώμη για την αναμονη , δωστε μου λιγο χρονο ακομη παρακαλω Γ.Κ: οκ ΜΛ: Ευχαριστώ πολύ για την αναμονή σας. Επειδή δεν έχω κάποια επιπλέον ενημερωση πέραν του ότι λόγω απρόβλεπτων τεχνικών προβλημάτων, τα προϊόντα μας, κατά τη στιγμή της καταχώρησης της παραγγελία σας.εμφανίζονταν στην ιστοσελίδα μας σε ασυνήθιστα κατά αντικειμενική πραγματικότητα χαμηλή τιμή, γι αυτό και ακυρωθηκε, θα θέλαμε λίγο χρόνο ακόμη για να δούμε γιατί η παραγγελία που μου δώσατε και χθες εχει την ιδια τιμη Γ.Κ: ναι αυτη ηταν η "αιτιολογια" που μου εστειλαν σε μαιλ, αλλα οπως σας εδειξα μια αλλη αντιστοιχη παραγγελια παραδωθηκε κανονικα παρ ολο που εγινε 3 μερες μετα απο τη δικη μου ΜΛ: παρακαλω θυμηστε μου την 2η παραγγελια Γ.Κ: αυτη που παραδωθηκε 5006708099 ΜΛ: Απο οτι με ενημερωσαν μολις, ήταν συστεμικό πρόβλημα που παραγγελίες παραδόθηκαν με εκεινη την τιμη, λόγω του ότι δεν έγινε ακυρωση τους απο το σύστημα Γ.Κ: αρα τι κανουμε σ αυτη την περιπτωση; ΜΛ: Δυστυχως δεν μπορει να αλλαξει Γ.Κ: μαλιστα.... δεν περιμενα κατι καλυτερο καθως το καταστημα σας μας εχει συνηθισει σ αυτα τα τυχαια "λαθη" του συστηματος Γ.Κ: απλα εμαθα πως το συστημα δεν επιασε καποιες παραγγελιες και παραδωθηκαν κανονικα ΜΛ: Λυπάμαι για την αναστάτωση. Μπορώ να σας εξυπηρετησω σε κατι αλλο; Επεξ/σία 24 Απριλίου 2012 από SagoniasSlutRos
Salvation81 Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Καλα η κοπελα δεν φταιει, οτι της λενε λεει......Αλλα δεν βλεπω να κανετε και μαζικες καταγγελιες μπας και αλλαξει κατι.
Ntinaras Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Καλα η κοπελα δεν φταιει, οτι της λενε λεει......Αλλα δεν βλεπω να κανετε και μαζικες καταγγελιες μπας και αλλαξει κατι. αυτη που πηρε εμενα θα την εδερνα.
poulinos Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 αντε παλι τα ιδια με το get it now.κλεινει και αυτο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις