Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετά από μια εβδομάδα που ενεργοποιήθηκα στο δίκτυο της Wind παραμένω χωρίς ιντερνέτ . Οι τεχνικοί της με πάνε από μέρα σε μέρα για την επίσκευση της βλάβης από το δίκτυο τους και νιώθω μεγάλο κορόιδο..:shock:

 

Τους είπα ότι θα αποχωρήσω από την Wind και θα πάω σε άλλη εταιρία . Αυτοί μου είπαν βεβαίως μπορείς αλλά πρέπει πρώτα να πληρώσεις 160 € τέλη απενεργοποίησης !!

 

(WIND Double Play) 160€ για 7 μέρες χωρίς ιντερνετ !!! :confused:

 

Και ρωτώ δεν έχω δικαίωμα υπαναχώρησης χωρίς να πληρώσω τα κερατιάτικα ?

 

Η αίτηση για double play έγινε μέσω Internet και η «ενεργοποίηση» των υπηρεσιών στις 6 του μηνός.

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ενας φιλος μου εβαλε forthnet κια για 1 χρονο δν ειχε ιντερνετ!!! μετα αλλαξερ και εβαλε conexx και παλι δν ειχε ιντερνετ . απο οτι καταλαβες δεν εφταιγε η εταιρια. τελικα ηρθε ο τεχνικος και του εφτιαξε την συνδεσμολογια στο σπιτι.

Δημοσ.

φιλε μου εχει ερθει τεχνικος απο την wind ελεγξε καλωδια, μοντεμ τα παντα και τα βρεικε ολα οκ. Μετα με πηρανε τηλ απο την wind και μου ειπανε οτι το προβλημα αφορα το δυκτιο τους και οτι συντομα θα το φτιανχανε.

Δημοσ.

καταγγελια στην ΕΕΤΤ για διακοπη της συμβασης σας εις βαρος της Wind (δηλαδη αζημιως για σενα), λογω της παραδοχης τους σε προβλημα του δικτυου τους και μη επιλυσης αυτου.

 

θα το κοινοποιησεις και στο συνηγορο του καταναλωτη (και φυσικα και στη wind) και μπορεις να βαλεις μαλιστα οτι σε εξαπατησαν αφου σε εβαλαν να υπογραψεις με εκεινους ενω υπηρχε ηδη προβλημα (δεν νομιζω να δημιουργηθηκε το ιδιο δευτερολεπτο που συνδεθηκες!) και οτι λογω της μη λειτουργιας του ιντερνετ οπως πρεπει εχεις κι απωλεια εισοδηματος.

 

εν τω μεταξυ...εχεις οντως υπογραψει σε χαρτια; ρωταω γιατι λες μονο για αιτηση μεσω ιντερνετ και δεν αναφερεις τιποτα για υπογραφη συμβολαιων.

Δημοσ.

καταγγελια στην ΕΕΤΤ για διακοπη της συμβασης σας εις βαρος της Wind (δηλαδη αζημιως για σενα), λογω της παραδοχης τους σε προβλημα του δικτυου τους και μη επιλυσης αυτου.

 

θα το κοινοποιησεις και στο συνηγορο του καταναλωτη (και φυσικα και στη wind) και μπορεις να βαλεις μαλιστα οτι σε εξαπατησαν αφου σε εβαλαν να υπογραψεις με εκεινους ενω υπηρχε ηδη προβλημα (δεν νομιζω να δημιουργηθηκε το ιδιο δευτερολεπτο που συνδεθηκες!) και οτι λογω της μη λειτουργιας του ιντερνετ οπως πρεπει εχεις κι απωλεια εισοδηματος.

 

εν τω μεταξυ...εχεις οντως υπογραψει σε χαρτια; ρωταω γιατι λες μονο για αιτηση μεσω ιντερνετ και δεν αναφερεις τιποτα για υπογραφη συμβολαιων.

Καλησπερα φιλε μου και σε ευχαριστω παρα πολυ για την απαντηση σου. Ναι υπεγραψα το συμβολαιο κατα την παραλαβη του ρουτερ απο τον curier. Εχω στα χερια μου αντιγραφο του συμβολαιου.

Δημοσ.

Κάνε ότι σου είπα φίλε! Δεν θα πληρώσεις τίποτα, εγγυημένα πράγματα, το έχω κάνει με forthnet που πήγαν να μου το παίξουν αντίστοιχα μάγκες. Δεν ήξεραν όμως που είχαν μπλέξει..στο τέλος δεν πλήρωσα μια, ούτε καν την αναλογία για το χρονικό διάστημα που έμεινα σε αυτούς, ούτε τις κλήσεις που είχα κάνει, μέχρι και το ρουτερ έστειλαν κούριερ να το πάρει γιατί τους είχα ξεκαθαρίσει ότι δεν πάω να το αφήσω σε κατάστημα τους (με κούριερ μου το φέρατε, κούριερ θα στείλετε να το πάρει τους είχα πει!) :P

 

Μόνο ευχαριστώ δεν μου είπανε στο τέλος! Η μπορεί και να είπαν...που να θυμάμαι, πάνε 5-6 χρονια!

 

Ααα! Και εννοείται θα ζητήσεις εκκαθαριστικό μηδενικό λογαριασμό, μην σε θυμηθούν μετά από καμία 10αρια χρονια για δήθεν οφειλές!

Δημοσ.

Καλησπερα φιλε μου και σε ευχαριστω παρα πολυ για την απαντηση σου. Ναι υπεγραψα το συμβολαιο κατα την παραλαβη του ρουτερ απο τον curier. Εχω στα χερια μου αντιγραφο του συμβολαιου.

 

Για να μην ταλαιπωρείσαι υπάρχει και η εναλλακτική της σχετικής αναμονής - αρκεί να σου επιβεβαιώσει πρώτα κάποιος που οφείλεται το πρόβλημα και πότε θα λυθεί. Το λέω γιατί μπορεί να σου πάρει περισσότερο χρόνο η όποια διαδικασία διακοπής. Γενικά πάντως παίζουν συχνά αυτά και οφείλονται συνήθως σε μαλακίες του ΟΤΕ. Κάποτε είχα το ίδιο πρόβλημα αλλά σε γενικές γραμμές μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από τη Wind, τουλάχιστον μέχρι τώρα. Ιδίως όσον αφορά την τιμολόγηση.

Δημοσ.

Για να μην ταλαιπωρείσαι υπάρχει και η εναλλακτική της σχετικής αναμονής - αρκεί να σου επιβεβαιώσει πρώτα κάποιος που οφείλεται το πρόβλημα και πότε θα λυθεί. Το λέω γιατί μπορεί να σου πάρει περισσότερο χρόνο η όποια διαδικασία διακοπής. Γενικά πάντως παίζουν συχνά αυτά και οφείλονται συνήθως σε μαλακίες του ΟΤΕ. Κάποτε είχα το ίδιο πρόβλημα αλλά σε γενικές γραμμές μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από τη Wind, τουλάχιστον μέχρι τώρα. Ιδίως όσον αφορά την τιμολόγηση.

 

Ειναι λυση να περιμενει με μια υποσχεση οτι καποια στιγμη θα λειτουργησει σωστα; Ενταξει ειναι γνωστο οτι για ολα φταιει ο ΟΤΕ αλλα εμεις οι ιδιοι πρεπει να πιεσουμε να καλυτερεψει η αγορα, πιεζοντας για τις υπηρεσιες που μας ειπαν.

Δημοσ.

Το θεμα ειναι οτι μου απαντανε αοριστα δηλ μου λενε μπορει και αυριο μπορει και σε 2 εβδομαδες να εχω ιντερνετ. Τεσπα αποφασισα να κανω αιτηση υπαναχωρησης απο την wind και να παω σε αλλο παροχο. Το θεμα τωρα ειναι αν θα μου δωσουνε το τηλ αριθμο που εκανα συμβαση με την wind ή θα παω για νεα αριθμοδοτηση στον νεο παροχο.

Δημοσ.

Εγώ είχα Wind και την ημέρα είχα 100 αποσυνδέσεις, όχι ευρώ δεν τους έδωσα αλλά και τους ξεκαθάρισα ότι θα τους τρέξω στον ΕΕΤΤ. Έβαλα HoL και είμαι άπλα... πλήρωσα τον τελευταίο μήνα της Wind και αυτό ήταν, ούτε ρήτρα ούτε τίποτα.

 

Τους είπα ότι αυτό που είχα δεν ήταν καν ίντερνετ, όλο έπεφτε (fail Dns server) κτλπ. Οπότε λέω μάγκες είμαστε πάτσοι... δεν παίρνετε φράγκο, το κατανόησαν και δεν με ξανά ενόχλησαν.

 

Όσο για τη HoL τα λόγια είναι περιττά... τα σπάει, εξυπηρέτηση άψογη κτλπ, τη συνιστώ ανεπιφύλακτα!

 

Το θεμα ειναι οτι μου απαντανε αοριστα δηλ μου λενε μπορει και αυριο μπορει και σε 2 εβδομαδες να εχω ιντερνετ. Τεσπα αποφασισα να κανω αιτηση υπαναχωρησης απο την wind και να παω σε αλλο παροχο. Το θεμα τωρα ειναι αν θα μου δωσουνε το τηλ αριθμο που εκανα συμβαση με την wind ή θα παω για νεα αριθμοδοτηση στον νεο παροχο.

 

Φιλαράκι μου ο επόμενος πάροχος που θα επιλέξεις θα τα κανονίσει όλα (αριθμό κτλπ). Εγώ είχα πάρει στη ΗοΛ και μου είπαν πρέπει να φύγω από wind πρώτα. Μετά πήρε μια κοπελιά για διαφήμιση τις ΗοΛ και λέω θέλω αλλά έχω Wind και όταν πήρα στη HoL σε εσάς μου είπανε ότι δεν μπορείς γιατί έχεις συμβόλαιο στη Wind και τέτοια.

 

Να μην τα πολύ λέω μου λέει δεν παίζει θα τα κανονίσω εγώ μου λέει, εσύ πλήρωσε τον τελευταίο λογαριασμό της Wind και από εκεί και πέρα έχεις να κάνεις μαζί μας.

 

Όντως όλα έγιναν όπως τα είπε, όλα κομπλέ.

Δημοσ.

Το θεμα ειναι οτι μου απαντανε αοριστα δηλ μου λενε μπορει και αυριο μπορει και σε 2 εβδομαδες να εχω ιντερνετ. Τεσπα αποφασισα να κανω αιτηση υπαναχωρησης απο την wind και να παω σε αλλο παροχο. Το θεμα τωρα ειναι αν θα μου δωσουνε το τηλ αριθμο που εκανα συμβαση με την wind ή θα παω για νεα αριθμοδοτηση στον νεο παροχο.

 

 

μπορεις αλλον μπορεις και τον ιδιο.αρκει να ειναι πληρωμενο οτι πρεπει για να παρεις τον ιδιο .αλλιως υπαρχει περιπτωση να πεσει κανα reject στον νεο παροχο για οφειλες στον παλιο.

Δημοσ.

τελικα τι εκανες φιλε;

 

Καλησπέρα παιδιά να σας πω τι έκανα τελικά...

 

Ήμουν έτοιμος να προσφύγω σε καταγγελίες στο EETT και αλλού.. ..Μετά από 12 μέρες περίπου ξυπνώ μια μέρα και βλέπω ότι έχω κανονικά ιντερνετ, το απόγευμα της ίδιας ημέρας έρχεται καμαρωτός-καμαρωτός και ένας τεχνικός της wind σπίτι μου, τα βλέπει όλα οκ και φεύγει χωρίς να κάνει τίποτα...

 

Το βράδυ της ίδιας ημέρας με παίρνουν τηλ από την Wind και μου ζητανε συγγνώμη για την ταλαιπωρία και μου λένε ότι όλα από δω και εμπρός θα βαίνουν καλώς όπως μου είπε μια κυρία, και μάλιστα ότι τον επόμενο μήνα θα μου αφαιρέσουν και γύρω στα 7 ευρώ για την όλη ταλαιπωρία που είχα όλες αυτές τις μέρες..

 

Έως και σήμερα 26/03/2012 όλα πάνε καλά με το ιντερνετ..

 

Έτσι παρέμεινα στη Wind αλλά παιδιά μου κάνει εντύπωση το ότι όταν έγραψα το πρόβλημα μου εδω μέσα παρατήρησα μια έντονη δραστηριότητα από τη wind στο να μου φτιάξουν την γραμμη...λετε να ειδαν όλα αυτά που ειπώθηκαν εδώ μέσα ????:-D

Δημοσ.

χλωμο να το ειδαν.που να ξερουν οτι εισαι εσυ.απειροι εχουν τετοια θεματα.ουτε ενας ουτε 10 ουτε 100.απλα μπορει να εγινε συνδυαστικο με τον οτε μπορει ο οτε να το φτιαξε.δεν θα μαθεις ποτε.

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά να σας πω τι έκανα τελικά...

 

Ήμουν έτοιμος να προσφύγω σε καταγγελίες στο EETT και αλλού.. ..Μετά από 12 μέρες περίπου ξυπνώ μια μέρα και βλέπω ότι έχω κανονικά ιντερνετ, το απόγευμα της ίδιας ημέρας έρχεται καμαρωτός-καμαρωτός και ένας τεχνικός της wind σπίτι μου, τα βλέπει όλα οκ και φεύγει χωρίς να κάνει τίποτα...

 

Το βράδυ της ίδιας ημέρας με παίρνουν τηλ από την Wind και μου ζητανε συγγνώμη για την ταλαιπωρία και μου λένε ότι όλα από δω και εμπρός θα βαίνουν καλώς όπως μου είπε μια κυρία, και μάλιστα ότι τον επόμενο μήνα θα μου αφαιρέσουν και γύρω στα 7 ευρώ για την όλη ταλαιπωρία που είχα όλες αυτές τις μέρες..

 

Έως και σήμερα 26/03/2012 όλα πάνε καλά με το ιντερνετ..

 

Έτσι παρέμεινα στη Wind αλλά παιδιά μου κάνει εντύπωση το ότι όταν έγραψα το πρόβλημα μου εδω μέσα παρατήρησα μια έντονη δραστηριότητα από τη wind στο να μου φτιάξουν την γραμμη...λετε να ειδαν όλα αυτά που ειπώθηκαν εδώ μέσα ????:-D

 

Δεν θέλω να το παίζω μετά Χριστόν προφήτης, αλλά όπως σου είχα πει άξιζε τον κόπο να κάνεις λίγη υπομονή. Στη συντριπτική πλειοψηφία τις "κόμπλες" τις κάνει ο ΟΤΕ. Με τη διαφορά πως κανείς provider δεν μπορεί να σου πει τι πραγματικά συμβαίνει, εφόσον δεν έχει αυτό το δικαίωμα. Τέλος καλό, όλα καλά. Λογικά θα μείνεις ικανοποιημένος μιας και η Wind θεωρώ ότι έχει βελτιωθεί σημαντικά τελευταία. Κυρίως σε θέματα ταχύτητας ;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...