skiabox Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Έχει δοκιμάσει κανείς να αναπτύξει εφαρμογή για iPhone χωρίς τη χρήση objective-c? Για παράδειγμα με τη χρήση του Titanium Mobile SDK Σκέφτομαι μήπως είναι αργή η εφαρμογή που δεν είναι γραμμένη σε objective-c ή μήπως τέτοιες εφαρμογές δεν γίνονται δεκτές στο app store.
computeras13 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Υπάρχουν αρκετά παρόμοια project όπως πχ και το Mono (που δεν είναι δωρεάν η έκδοση για κινητά). Αν το API από πίσω μετατρέπει τον κώδικα σου σε native τότε δεν έχεις κανένα πρόβλημα (αυτό κάνει το Mono). Σε αντίθεση περίπτωση μένεις εκτός. Έχω την εντύπωση όμως ότι και πάλι για να κάνεις compile κτλ χρειάζεσαι MAC υπολογιστή.
skiabox Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Πάντως έχουν πέσει πολλοί πάνω σε αυτό το κομμάτι της αγοράς προτείνοντας ο καθένας τη δική του υλοποίηση.Συνήθως σου ζητάνε απλά το apple developer id που έχεις για να ανεβάσουν την εφαρμογή στο app store.Οπότε για να έχεις αγοράσει apple developer id έχεις πιθανότατα και mac.
computeras13 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Ναι συμφωνώ. Το θέμα όμως είναι να χρησιμοποιήσεις κάποιο εργαλείο που να σου δίνει native εφαρμογή και όχι web based εφόσον πληρώνεις. Το δεύτερο για μένα δεν έχει και τόσο αξία αφού μπορείς να το κάνεις και χωρίς να πληρώσεις για κάποιο API ή το developer id:P BTW: Θεωρώ πολύ κακό οτι δεν επιτρέπει σε προγραμματιστές που δεν έχουν mac να γράψουν κώδικα. Χάνει αρκετό κόσμο έτσι (ένας από τους λόγους που πήγα στο android ήταν και αυτός)
Directx Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Έχει δοκιμάσει κανείς να αναπτύξει εφαρμογή για iPhone χωρίς τη χρήση objective-c? Για παράδειγμα με τη χρήση του Titanium Mobile SDK Σκέφτομαι μήπως είναι αργή η εφαρμογή που δεν είναι γραμμένη σε objective-c ή μήπως τέτοιες εφαρμογές δεν γίνονται δεκτές στο app store. Η συμβουλή μου μέσα από την εμπειρία που απέκτησα στον προγραμματισμό του πάλαι ποτέ δημοφιλούς SYMBIAN (και προσφάτως του Android) είναι να μην μπεις στην διαδικασία των ημίμετρων λύσεων. Δηλαδή αν σε ενδιαφέρει η σοβαρή ανάπτυξη για μια πλατφόρμα smartphone, προσπάθησε να μάθεις να χρησιμοποιείς τα εργαλεία και την native γλώσσα προγραμματισμού της (ακόμη και αν είναι δύσχρηστη κλπ) ώστε να μην εξαρτάσαι ποτέ από τα καπρίτσια ή τους περιορισμούς που μπορεί να συναντήσεις (και θα συναντήσεις) από εργαλεία τρίτων κατασκευαστών. Μοναδική εξαίρεση στον κανόνα, αν θες να κάνεις port κώδικα γραμμένο ήδη σε κάποια άλλη γλώσσα προγραμματισμού, σε κάθε άλλη περίπτωση θα έχεις πάντα ταλαιπωρίες ειδικά όσο θα προσπαθείς να αναπτύξεις πιο πολύπλοκες και σοφιστικέ εφαρμογές.
iniohos Δημοσ. 1 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2012 Να προσθεσω σαν εναλλακτικη λυση το rad studio της embarcadero. Σου δινει δυνατοτητα αναπτυξης εφαρμογων με γλωσσα pascal/delphi. Aλλα θα συμφωνησω με τον Directx. Επισης δεν ειναι δωρεαν σαν λυση.
georgemarios Δημοσ. 1 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2012 Συμφωνώ και εγώ για τη native-code προσέγγιση. Όσον αφορα το Titanium, το δουλεψα μόνο σε android και η άμεση (και αρνητική) εικόνα που μου έδωσε, ήταν το μέγεθος του παραγόμενου πακέτου. Ενώ native ήταν μερικά κιλομπάιτς, στο titanium ήταν πάνω από 5 MB !!! (μιλάμε για ένα απλό Hello World ε). Διαβάζοντας σε συζητήσεις, άτομα που έγραφαν για iOS είχαν παρόμοια εμπειρία. Επίσης είχαν memory starvation issues όσο περνουσε η ώρα που ήταν ενεργή η εφαρμογή και επιπλεόν ήταν δύσκολο το maintenance όσο αυξανόταν η περιπλοκότητα του προτζεκτ. Οι mono λύσεις φαίνονται ενδιαφέρουσες (δε έχω δοκιμάσει) αλλά φυσικά θέλουν πληρωμένες άδειες. Υποθέτω θα το δοκίμαζα άν υπήρχε προοπτική να αποσβέσω γρήγορα αυτα τα λεφτά (πχ να είχα εταιρία με 2-3 προτζεκτ να τρέχουν) Μέχρις στιγμής έχω ασχοληθεί μονο με android (οκ, και λιγό με windows mobile παλαιότερα) και για το μέγεθος των εφαρμογών που κάνω, δεν υπάρχει κάτι που δεν είναι εφικτό (σε εύλογο χρονικό διάστημα) με το native code.
skiabox Δημοσ. 2 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2012 Συμφωνώ και εγώ για τη native-code προσέγγιση. Όσον αφορα το Titanium, το δουλεψα μόνο σε android και η άμεση (και αρνητική) εικόνα που μου έδωσε, ήταν το μέγεθος του παραγόμενου πακέτου. Ενώ native ήταν μερικά κιλομπάιτς, στο titanium ήταν πάνω από 5 MB !!! (μιλάμε για ένα απλό Hello World ε). Διαβάζοντας σε συζητήσεις, άτομα που έγραφαν για iOS είχαν παρόμοια εμπειρία. Επίσης είχαν memory starvation issues όσο περνουσε η ώρα που ήταν ενεργή η εφαρμογή και επιπλεόν ήταν δύσκολο το maintenance όσο αυξανόταν η περιπλοκότητα του προτζεκτ. Οι mono λύσεις φαίνονται ενδιαφέρουσες (δε έχω δοκιμάσει) αλλά φυσικά θέλουν πληρωμένες άδειες. Υποθέτω θα το δοκίμαζα άν υπήρχε προοπτική να αποσβέσω γρήγορα αυτα τα λεφτά (πχ να είχα εταιρία με 2-3 προτζεκτ να τρέχουν) Μέχρις στιγμής έχω ασχοληθεί μονο με android (οκ, και λιγό με windows mobile παλαιότερα) και για το μέγεθος των εφαρμογών που κάνω, δεν υπάρχει κάτι που δεν είναι εφικτό (σε εύλογο χρονικό διάστημα) με το native code. Στο xcode μόλις πρόσφατα βάλανε automatic reference counting.Μέχρι τώρα αναγκαζόταν ο προγραμματιστής να κάνει dealloc κάθε αντικείμενο που έκανε allocate στην μνήμη.Γενικά το xcode 4.3 είναι ένα πολύ εντυπωσιακό ide όπου φαίνεται ότι πέφτει πολύ δουλειά πάνω του. Εντυπωσιακά τα σχόλια σου για το titanium , που δείχνει ότι δεν κάνει για πολύπλοκα projects.
georgemarios Δημοσ. 2 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2012 Στο mobile (και γενικότερα embedded) development, θεωρείται καλή προγραμματιστική πρακτική να περιορίζεται όσο το δυνατόν το memory allocation/deallocation γιατι η διαχείριση μνήμης διαφέρει από συσκευή σε συσκευή και σίγουρα είναι πολυ διαφορετική από αυτή του PC. Καλύτερα είναι να κάνεις από την αρχή memory pools, δηλαδή κάνεις pre-allocate κάποιο χώρο στη μνήμη και τον επαναχρησιμοποιείς. Ενδεχομένως (λεω ενδεχομένως ε) τα νεότερα OSs να περιορίζουν ενδογενώς και με αόρατο-για-τον-προγραμματιστή τρόπο τα alloc/dealloc με reference counting etc, τελικά όμως πρέπει να μην επαναπαυόμαστε στην εξυπναδα του κάθε λειτουργικού και να ξέρουμε τι γράφουμε.
skiabox Δημοσ. 2 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2012 Ορίστε και ένα link με 5 δημοφιλή html5 Frameworks για mobile development : http://blog.templatemonster.com/2011/12/02/html5-frameworks-mobile-development/
skiabox Δημοσ. 7 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2012 Σε αυτό το link μπορείτε να δείτε τον τρελό χαμό που γίνεται για να μπορεί ο developer να γράφει σε html5 + javascript για πολλές mobile πλατφόρμες ταυτόχρονα.Πάντως γενικά διαβάζοντας σχόλια για αρκετά από αυτά τα frameworks βλέπω ότι θέλουν τουλάχιστον 2 χρόνια για να αρχίσουν να ωριμάζουν και να γίνονται πιο φιλικά στο χρήστη.
nspyrou Δημοσ. 9 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2012 Φίλε, όπως προτείνει και ο iniohos, θα συμφωνήσω κι εγώ για το RAD Studio XE2 της Embarcadero (πρωην Borland), και την Delphi/C++ Builder.. Φαίνεται οτι για κάποιο λόγο η Apple υποστηρίζει πολύ την Embarcadero και της έχει δώσει αρκετή ευελιξία στις πλατφορμες για iOS & OSX ... Το Cross Platform τους δουλεύει άψογα με το FireMonkey και μιας και το χρησιμοποίησα, πραγματικά ο κώδικας ελάχιστα διαφέρει σε ότι αφορά το Native Coding, σε Delphi/C++ Builder για PC. Να φανταστείς οτι το μόνο που έπρεπε να κάνω για να εξάγω το Project σε Mac OSX ή iOS (iPhone Emulator), Windows 32bit / 64bit, ήταν απλώς να αλλάξω το Target Platform και να του πως σε τί θέλω να το εξάγω ... Πραγματικά καταπληκτική δουλειά!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα