Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Κοσμοτέ αύξησε, στα μουλωχτά ως συνήθως, τις χρεώσεις της αλλά κάνει και "προσφορά" την Καταγγελία σύμβασης αζημίως μέχρι 27/1.

 

[Αποφάσισα τελικά να βάλω αυτό το θέμα στις προσφορές γιατί συνήθως η Κοσμοτέ κάνει σε εμάς προσφορές ή "προσφορές", ας κάνουμε και μεις μια φορά προσφορά στην Κοσμοτέ τη συνεργασία μας και την συλλογική αντίδρασή μας. Ελπίζω να τους κάνουμε τόσες "προσφορές" διακοπής συμβολαίων που να το αντιληφθούν και να αλλάξουν τακτική]

 

Όποιος θέλει λοιπόν ας τους κάνει μια καταγγελία σύμβασης ακόμη και αν το συμβόλαιο του λήγει σε 2 χρόνια. Επειδή έτυχε η αδερφή μου να έχει μεταναστεύσει και έπρεπε να πληρώσει πάρα πολλά γιατί είχε πάρει επιδότηση, μόλις έκανα τη διαδικασία και η κυρία που μιλήσαμε με εξυπηρέτησε μια χαρά.

 

Για περισσότερες εξηγήσεις και παραδείγματα εδώ (και δεν ισχύει αυτό που λέει ο επόμενος για φόρους κτλ).

 

 

Τα βασικά:

 


  •  
  • αν έχεις πάρει επιδότηση με συσκευή ή έκπτωση παγίου, καταγγέλεις τη σύμβαση και δε χρειάζεται να πληρώσεις τίποτα (σου μένει η συσκευή, δεν επιστρέφεις την επιδότηση)
  • Μπορείς να κρατήσεις το νούμερό σου σαν καρτοκινητό (και μετά να θες, να ξαναπάς στην Κοσμοτέ και να κάνεις άλλο συμβόλαιο και καινούργια επιδότηση)
  • Πρέπει να έχεις κάνει συμβόλαιο μέχρι 26/12/2011
  • Πρέπει να πάρεις τηλ στο 13838 μέχρι 27/1 το αργότερο
  • Nα ζητήσεις να γίνει ακύρωση αζημίως λόγω αλλαγών στις χρεώσεις (άλλα υπέγραψες και άλλα ισχύουν τώρα πια)
  • Σου δίνουν από το 13838 έναν κωδικό με τον οποίο πας σε ένα κατάστημα Κοσμοτέ. Εκεί πρέπει να τονίσεις ότι θες ακύρωση αζημίως λόγω αλλαγών στις χρεώσεις και να σημειωθεί αυτό πάνω στην αίτηση διακοπής
     

Γιατί να το κάνεις:

 


  •  
  • Επειδή περνάνε τις αυξήσεις στα μουλωχτά (η αλλαγή στην ελάχιστη χρέωση είναι σημαντική αύξηση που δε φαίνεται με την πρώτη ματιά)- το μέιλ που μου στείλανε ήρθε 20+ μέρες μετά την ανακοίνωση και μάλλον έτυχε, επειδή παίρνω τους λογαριασμούς μου online (βλέπε πιο κάτω). Θα έπρεπε να έχουν στείλει ένα sms σε όλους τους συνδρομητές.
  • Επειδή αν έχουν περάσει 2-3-4-5 μήνες και θες να διακόψεις το συμβόλαιό σου (δεν έχεις να το πληρώσεις βρε αδερφέ, ή μεταναστεύεις) η Κοσμοτέ σε χρεώνει κάτι ληστρικά ποσά πολύ μεγαλύτερα από την τρέχουσα αξία του κινητού που σου "επιδότησε". Ακόμη και μετά τον 6ο μήνα η απομείωση είναι ασήμαντη
  • Επειδή η Κοσμοτέ μάζεψε πολλούς συνδρομητές και αποφάσισε να μας βαρέσει στο κεφάλι, μπορούμε να τις θυμίσουμε πως αυτό μπορεί να γίνει αμφίδρομα (όσο κλισέ και να ακούγεται)

 

 

 

---------- Forwarded message ----------

From: <[email protected]>

Date: 2012/1/21

Subject: Έκδοση μηνιαίου λογαριασμού 20/01/2012

 

 

Αγαπητέ συνδρομητή,

 

Σας ευχαριστούμε που έχετε επιλέξει την υπηρεσία e-Bill της Cosmote, βοηθώντας συνειδητά στον περιορισμό της κατανάλωσης χαρτιού και στην προστασία του περιβάλλοντος!

 

Σας ενημερώνουμε ότι στις 20/01/2012 εκδόθηκε ο νέος μηνιαίος λογαριασμός σας.

 

Επισκεφτείτε το COSMOTE My Account (www.cosmote.gr) για άμεση πρόσβαση στην υπηρεσία e-Bill και ενημερωθείτε για τα αναλυτικά στοιχεία του λογαριασμού σας.

 

Επιπλέον, σας ενημερώνουμε ότι από 06/02/2012 ισχύει νέος τιμοκατάλογος. Παρακαλούμε ενημερωθείτε αναλυτικά πατώντας εδώ για τις αλλαγές στις χρεώσεις του προγράμματός σας και άλλων υπηρεσιών COSMOTE. Επισημαίνουμε ότι η ελάχιστη διάρκεια χρέωσης των εθνικών κλήσεων ομιλίας & βίντεο κλήσεων προς εθνικά δίκτυα κινητής και σταθερής τηλεφωνίας αυξάνεται από 45 σε 60 δευτερόλεπτα. Έχετε δικαίωμα να καταγγείλετε τη σύμβασή σας αζημίως εντός ενός μηνός από την κοινοποίηση της παρούσας.

 

Για οποιαδήποτε πληροφορία, επισκεφτείτε το www.cosmote.gr ή καλέστε στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της COSMOTE στο 13838 απο το κινητό σας.

 

Ευχαριστούμε,

COSMOTE

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...